Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 november 2020 om 19:07:

Ik denk niet dat het ligt aan Teixeira, just hij was een van de betere een paar weken terug nog, Senesi is puik, Marsman ook.
Het ligt eigenlijk ook niet voor 100 % aan geblesseerden.
Nee, wat zag je :
1) vreemde tactiek -----> Advocaat doet maar wat
2) rare opstelling -----> niet te volgen, wordt er met een strootje getrokken of zo ?
3) zeer matige " talenten " : geen conditie, weinig spelinzicht, had Advocat OOK kunnen weten
4) " Uitleg " van Advocaat : prédementieel ?
Hier mag directie ingrijpen.



1) Complete onzin er is niks verandert.
2) Het is een volkomen logische opstelling.
3) Dat weet toch iedereen dat de huidige jeugdspelers te kort komen? Natuurlijk dat de conditie nog niet optimaal is, ze spelen geen wedstrijden. En waarom denk je dat Advocaat liever geen talenten opstelt? Er zijn gewoon geen andere spelers voor handen.
4) Doe eens normaal joh! Waarom zou de directie moeten ingrijpen? Het gaat toch gewoon goed. Ze weten daar ook wel dat de 3e plaats het hoogst haalbare is met deze selectie en Europees overwinteren is nog in eigen handen.

 

+1/-0

Dat Advocaat tot voor kort een prima trainer was staat buiten discussie.
Echter 1) de " chemie " verdwijnt en 2) zijn leeftijd kan een ding worden.
Over de opstelling : hoewel de blessures niet over het hoofd gezien kunnen worden blijft de opstelling onzinnig. Als Advocaat van bij het begin ruimte had gegeven aan jonge Feyenoorders dan waren ze conditioneel en qua evaring prima invallers, nu is het voor die jongens een domper die niet motiveert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 november 2020 om 20:25:

Dat Advocaat tot voor kort een prima trainer was staat buiten discussie.
Echter 1) de " chemie " verdwijnt en 2) zijn leeftijd kan een ding worden.
Over de opstelling : hoewel de blessures niet over het hoofd gezien kunnen worden blijft de opstelling onzinnig. Als Advocaat van bij het begin ruimte had gegeven aan jonge Feyenoorders dan waren ze conditioneel en qua evaring prima invallers, nu is het voor die jongens een domper die niet motiveert.



Waar baseer je het op dat de chemie verdwenen is? Tot nu toe is zijn leeftijd nog geen enkel probleem.
Wie had jij dan liever in de basis gezien? Er waren geen andere spelers die hij had kunnen opstellen.
Advocaat stelde de jeugd niet op omdat we genoeg spelers op de bank hadden zitten. Ze komen ook gewoon nog zwaar tekort dat zie je toch zelf ook wel?
Ze hebben ook geen conditie, omdat de O21 ploeg al een tijd geen wedstrijden meer kan spelen.

We hebben gewoon 12 leuke spelers, alles wat er achter zit is matig. Er is geen geld voor 18 gelijkwaardige spelers.

 

+1/-0

Dan houdt het inderdaad op.
Er kwam een olifant met een lange snuit en die blies het mooie verhaaltje uit.

 

+1/-0

Mijn mening is dat als je alle basis spelers op een rij zet zijn er te weinig spelers die echt top zijn.
Ze moeten het hebben als de selectie compleet is en dat de vorm er is en er hard gewerkt word voor elkaar.
Er was te weinig geld om net als aja goede spelers kan halen.

Als je ziet dat het voor veel spelers al moeilijk is om een pass te geven en het maar overlaten aan een mede speler.
Daar zou je extra op moeten trainen, dat moet te leren zijn.

Ik ben blij als Feyenoord 4e gaat worden, steek je kop niet in het zand.

Het enige wat mij wel opvalt is dat ze als het soms echt moet ineens sneller spelen en ineens druk gaan zetten. dit kan ik niet verklaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 01 december 2020 om 17:22:

Mijn mening is dat als je alle basis spelers op een rij zet zijn er te weinig spelers die echt top zijn.
Ze moeten het hebben als de selectie compleet is en dat de vorm er is en er hard gewerkt word voor elkaar.
Er was te weinig geld om net als aja goede spelers kan halen.

Als je ziet dat het voor veel spelers al moeilijk is om een pass te geven en het maar overlaten aan een mede speler.
Daar zou je extra op moeten trainen, dat moet te leren zijn.

Ik ben blij als Feyenoord 4e gaat worden, steek je kop niet in het zand.

Het enige wat mij wel opvalt is dat ze als het soms echt moet ineens sneller spelen en ineens druk gaan zetten. dit kan ik niet verklaren.




je mist teveel nu door blessures

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Utrecht