Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - CSKA Moskou

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Herhaling**Bij mijn eerste poet heb ik al gemeld dat Malacia un de basis moet staan, die jongen straalt. Zoveel energiegigant wat een drive inzet en voetballend vermogen. Voordeel is ook dat Haps dan Nieman diehele lange rushes hoeft te maken en hij veel gevaarlijker wordt Ron de 16.
Diepers staat nu ook op zijn plek hijmoet nog dominanter worden. Nalaat hijnog teveel over aan Berghuis maar Diemers kan ook heel dwingend zijn heeft ook eeb gevaarlijkevrije trap in huisUiteraard Geertruida, voor de beperkte Nieuwkoop, als Sinistera dan ook nog weer beschikbaar is, dan zijn we niet meer te kloppen. Wat snak ik weer naar een volle kuip als derde man het legioen

 

+1/-0

Zou kunnen dat Sini toch weer in de spits gaat spelen, vorig seizoen stond hij daar ook toen hij geblesseerd raakte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 06 november 2020 om 02:09:

Lekker toch, ik vond het z'n wedstrijd waarin het eerste team dat de goal maakt wint. Gelukkig waren wij dat, scheelt als je een normale scheidsrechter hebt lol. Maarja die Linssen, ik weet niet waar die last van heeft maar dat gaat niet goed. Tijd voor Bannis.



Niet mee eens. Dat Linssen niet scoort, ok. Maar wat heeft die een werk geleverd.

 

+1/-0

Linssen heeft die verdediging alleen maar kopzorgen bezorgd, door zo nadrukkelijk zich gelden. Wat ging hij tekeer. Soms dacht ik dat hij door de scheidsrechter werd benadeeld, maar dan ging hij verder, zonder uit het lood geslagen te zijn. Pracht mannetje. Hij zorgt er wel voor dat er gaten in hun verdediging waren, waar de anderen van konden profiteren, wat helaas te weinig voorkwam. In het elftal houden dus.

 

+2/-0

Haps is voorin een meerwaarde en kan zich ook terug laten vallen naar het middenveld, onderschatte speler, een van de weinige allrounders. Het centrale duo echter straalde weinig rust uit. Botteghin heeft misschien net dat beetje meer ervaring dat je nu nodig hebt. We missen Sinisterra, dat is duidelijk, de creativiteit. Laatste opmerking : misschien moet Advocaat bij de training die rugby-palen vervangen voor een echt voetbaldoel ... ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Rood wit Maastricht schreef op 06 november 2020 om 14:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 06 november 2020 om 02:09:

Lekker toch, ik vond het z'n wedstrijd waarin het eerste team dat de goal maakt wint. Gelukkig waren wij dat, scheelt als je een normale scheidsrechter hebt lol. Maarja die Linssen, ik weet niet waar die last van heeft maar dat gaat niet goed. Tijd voor Bannis.



Niet mee eens. Dat Linssen niet scoort, ok. Maar wat heeft die een werk geleverd.



Ja dat is de helft van zijn taak. Aanvallend werk leveren maar ook scoren, dat laatste doet ie al weken niet. Alsof Bannis niet hard zal werken, die is alleen niet zo geforceerd bezig als linssen en dan gaat het allemaal wat makkelijker. Je gaat moeilijk doelpunten maken als je zo veel druk op jezelf legt als Linssen, je gaat er wel heel hard van lopen en heel hard je best van doen. Maar daar hebben we niet zo gek veel aan voor een spits.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 november 2020 om 16:39:

Haps is voorin een meerwaarde en kan zich ook terug laten vallen naar het middenveld, onderschatte speler, een van de weinige allrounders. Het centrale duo echter straalde weinig rust uit. Botteghin heeft misschien net dat beetje meer ervaring dat je nu nodig hebt. We missen Sinisterra, dat is duidelijk, de creativiteit. Laatste opmerking : misschien moet Advocaat bij de training die rugby-palen vervangen voor een echt voetbaldoel ... ?




Sorry maar Botje zag ik schutteren tegen Wolfsberger. Gewoon een prima centraal duo, die Feyenoord jaren lang niet heeft gehad. Geertruida was de zwakste schakel achterin en daar hoor ik je niet over. Hij was de zwakste van het team

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 november 2020 om 17:05:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 november 2020 om 16:39:

Haps is voorin een meerwaarde en kan zich ook terug laten vallen naar het middenveld, onderschatte speler, een van de weinige allrounders. Het centrale duo echter straalde weinig rust uit. Botteghin heeft misschien net dat beetje meer ervaring dat je nu nodig hebt. We missen Sinisterra, dat is duidelijk, de creativiteit. Laatste opmerking : misschien moet Advocaat bij de training die rugby-palen vervangen voor een echt voetbaldoel ... ?




Sorry maar Botje zag ik schutteren tegen Wolfsberger. Gewoon een prima centraal duo, die Feyenoord jaren lang niet heeft gehad. Geertruida was de zwakste schakel achterin en daar hoor ik je niet over. Hij was de zwakste van het team



Goh toch gek willem gisteren heeft de verdediging eindelijk eens een keer geen kans weggegeven en jij zit weer te zeuren over Geertruida...
Geertruida had het in het begin lastig, maar heeft zich gewoon goed herpakt.

Ik ben het eens met je wat betreft Botteghin die kan gewoon niet meer.

 

+1/-0

Toch blijf vwb de defensie mijn twijfels houden. Het is dikwijls eerder geluk dan grote kwaliteiten. Bijlow is gelukkig het grote sluitstuk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 november 2020 om 18:20:

Toch blijf vwb de defensie mijn twijfels houden. Het is dikwijls eerder geluk dan grote kwaliteiten. Bijlow is gelukkig het grote sluitstuk.



Dat is ook niet zo gek natuurlijk normaal heb je op de backposities Haps en Nieuwkoop staan. Deze spelers lopen veel te ver naar voren zodat de verdediging steeds overlopen wordt, omdat de betreffende spelers hun verdedigende taken verwaarlozen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 november 2020 om 18:20:

Toch blijf vwb de defensie mijn twijfels houden. Het is dikwijls eerder geluk dan grote kwaliteiten. Bijlow is gelukkig het grote sluitstuk.



Ik niet beste centrale duo van de eredivisie

 

+1/-0

Voor het eerst dit seizoen Malacia en Haps samen in de basis. Dat is echt een verbetering.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 november 2020 om 17:05:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 november 2020 om 16:39:

Haps is voorin een meerwaarde en kan zich ook terug laten vallen naar het middenveld, onderschatte speler, een van de weinige allrounders. Het centrale duo echter straalde weinig rust uit. Botteghin heeft misschien net dat beetje meer ervaring dat je nu nodig hebt. We missen Sinisterra, dat is duidelijk, de creativiteit. Laatste opmerking : misschien moet Advocaat bij de training die rugby-palen vervangen voor een echt voetbaldoel ... ?




Sorry maar Botje zag ik schutteren tegen Wolfsberger. Gewoon een prima centraal duo, die Feyenoord jaren lang niet heeft gehad. Geertruida was de zwakste schakel achterin en daar hoor ik je niet over. Hij was de zwakste van het team


Geertruida heeft het heel behoorlijk gedaan. Met name Kokcu en Berghuis mogen wel iets meer brengen.

 

+1/-0

Er was ook wat meer ruimte om te spelen, dat scheelt een stuk voor Feyenoord.

De wedstrijden die gespeeld zijn in de eredivisie, daar zat de tegenstander bovenop de spelers van Feyenoord.

De spelers kregen de tijd niet om de bal aan te nemen en er wat mee te doen, nu was Feyenoord die er bovenop zat en constant druk bleef zetten.

Daar heeft Feyenoord de wedstrijd door gewonnen, ze hadden daar niet opgerekend.

Feyenoord moet zelf druk op de tegenstander zetten en ze niet de kans geven iets zinnigs met de bal te doen.
Op deze manier zullen wij zondag kunnen winnen denk ik.

 

+1/-0

Ik onderschrijf je mening, Bestlander, gewoon er bovenop knallen, zodat ze de bal niet meer goed kunnen raken.

 

+1/-0

Vrienden, een fijne wedstrijd vanavond de 26e in de return tegen en in Moskou.

 

+1/-0

Ik ben benieuwd of de spelers die nu in de basis staan het vast kunnen houden wat ze thuis hebben neergezet, dit zou een prachtige prestatie zijn. :feyenoord

 

+1/-0

Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Geertruida; Diemers, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Linssen

Reserves
Feyenoord: Ten Hove, Jansen; Narsingh, Johnston, Teixeira, Botteghin, Bannis, Vente, Wehrmann

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 26 november 2020 om 17:41:

Ik ben benieuwd of de spelers die nu in de basis staan het vast kunnen houden wat ze thuis hebben neergezet, dit zou een prachtige prestatie zijn. :feyenoord



Heb wel een goed gevoel al zegt dat niet zo veel. ;)
Maar heb weer alle vertrouwen in Dickie zeker in zijn geliefde Rusland.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - CSKA Moskou