Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 13.143
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Feyenoord-PEC Zwolle: -
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 946
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 december 2025 om 23:02:
Zeg ik Santi Wellenreuther heeft niks tedoen en geeft toch eenbgoal weg Ronald Koeman hield Telstar gewoon in de wedstrijd dat zijn de echte keepers die de ene na de andere redding maken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
RoW
Winnaar Eredivisie Klassement Soccer Netwerk VoVo 2015/2016
Winnaar Beker klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2015/2016
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.698
Reg.: 25 juli 2002
1. Timber speelde goed maar was wel soms egoistisch. Het feit dat hij de penalty niet aan Ueda gaf zegt toch genoeg? Ook al is hij na Steijn de nr. 2, in mijn visie had hij zijn medespeler een zuivere hattrick moeten gunnen.
2. Een aantal goals van Ueda kwamen van voorzetten van links. Helemaal niets van rechts. Hopelijk heeft Moussa nu het licht gezien.
3. Ik begrijp dat Van Persie zijn keeper in bescherming neemt maar Wellenreuther moet slim zijn en geen risico nemen door de bal weg te rammen.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 946
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:RoW schreef op 06 december 2025 om 23:47:
1. Timber speelde goed maar was wel soms egoistisch. Het feit dat hij de penalty niet aan Ueda gaf zegt toch genoeg? Ook al is hij na Steijn de nr. 2, in mijn visie had hij zijn medespeler een zuivere hattrick moeten gunnen.
2. Een aantal goals van Ueda kwamen van voorzetten van links. Helemaal niets van rechts. Hopelijk heeft Moussa nu het licht gezien.
3. Ik begrijp dat Van Persie zijn keeper in bescherming neemt maar Wellenreuther moet slim zijn en geen risico nemen door de bal weg te rammen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PEC Zwolle (06/12/2025-21:00)