Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PEC Zwolle (06/12/2025-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zeg ik Santi Wellenreuther heeft niks tedoen en geeft toch eenbgoal weg Ronald Koeman hield Telstar gewoon in de wedstrijd dat zijn de echte keepers die de ene na de andere redding maken.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2025 om 23:02:

Zeg ik Santi Wellenreuther heeft niks tedoen en geeft toch eenbgoal weg Ronald Koeman hield Telstar gewoon in de wedstrijd dat zijn de echte keepers die de ene na de andere redding maken.

Wellenreuther is een kluns die schuldig is aan bijna elke tegengoal. Ik roep dit al zolang en op deze manier ga je volgende week alsnog de boot in, want 020 gaat niet zo makkelijk op z'n rug liggen als Zwolle vandaag.
Dan moet je een keeper hebben die je kunt vertrouwen en mits fit is dat gewoon Bijlow.

Hij verdient het vertrouwen, hij is potentieel nog steeds de beste keeper van Nederland.

Met die duitse gek ben ik echt helemaal klaar. Hij ging bij die bal tegen de lat ook al zwaar in de fout, hij maakt de verdediging alleen maar onrustig met z'n onrustige gedrag of niks doen.

+1/-0

Timber sterk spandoek sterker als hij met Feyenoord kampioen wil worden moet hij bijtekenen. En RVP moet hem de band teruggeven.

+1/-0

1. Timber speelde goed maar was wel soms egoistisch. Het feit dat hij de penalty niet aan Ueda gaf zegt toch genoeg? Ook al is hij na Steijn de nr. 2, in mijn visie had hij zijn medespeler een zuivere hattrick moeten gunnen.
2. Een aantal goals van Ueda kwamen van voorzetten van links. Helemaal niets van rechts. Hopelijk heeft Moussa nu het licht gezien.
3. Ik begrijp dat Van Persie zijn keeper in bescherming neemt maar Wellenreuther moet slim zijn en geen risico nemen door de bal weg te rammen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RoW schreef op 06 december 2025 om 23:47:

1. Timber speelde goed maar was wel soms egoistisch. Het feit dat hij de penalty niet aan Ueda gaf zegt toch genoeg? Ook al is hij na Steijn de nr. 2, in mijn visie had hij zijn medespeler een zuivere hattrick moeten gunnen.
2. Een aantal goals van Ueda kwamen van voorzetten van links. Helemaal niets van rechts. Hopelijk heeft Moussa nu het licht gezien.
3. Ik begrijp dat Van Persie zijn keeper in bescherming neemt maar Wellenreuther moet slim zijn en geen risico nemen door de bal weg te rammen.

1. Timber is de penalty nemer na Steijn, dus daar kan geen discussie over zijn.
2. Hadj Moussa speelde nagenoeg elke bal terug, terwijl anderen vaak de bal naar hem speelden, de diepte op rechts zochten en hij hem alleen door hoefde te tikken.
Dit laat wederom het gebrek aan inzicht zien bij Hadj Moussa.

3. Wellenreuther moet er uit, hij pakt geen punten, hij kost je punten. Iedere wedstrijd is het raak, geen enkele uitgezonderd.

+1/-0

Heb ook geen vertrouwen in Bijlow meer Vaessen en Koeman zijn allebei beter.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PEC Zwolle (06/12/2025-21:00)