Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.615
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Go Ahead Eagles-Feyenoord
Man van de Wedstrijd VfB Stuttgart-Feyenoord: -
Je zegt ik praat het niet goed maar in feite doe je dat wel, iig bagatelliseer je de hardnekkige misdragingen van een deel van de supporters. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, in dat kader hulde voor de UEFA die een deel van de tribune afsluit voor de komende twee Europese thuiswedstrijden. Feyenoord zelf doet veel te weinig en komt alleen met standaard persverklaringen waarin het afstand neemt van de misdragingen maar verder doen ze er geen ene fuck aan. Feyenoord is allang niet meer de baas in eigen huis. Een flink aantal supporters waarvoor blijkbaar iedereen bij Feyenoord bang is, maakt de dienst uit.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.446
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.615
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 november 2025 om 12:34:
open/sluit de onderstaande quote:
Ik stel dat de groep die zich misdraagt niet in verhouding staat tot al die duizenden supporters die er afgelopen dagen één groot feest van hebben gemaakt. En dat de groep die gearresteerd is, niet vele malen groter is dan het aantal arrestaties tijdens een flinke uitgaansavond.
Dat is geen goedpraten, dat heet perspectief.
Ik hoop dat iedereen die zich misdragen heeft en Feyenoord een slechte naam heeft bezorgd, gepakt wordt en keihard wordt gestraft.
Ik hoop dat Feyenoord en al die supporters die geen kwaad in de zin hebben, niet de dupe worden van dit gedrag.
Ik weet niet of Feyenoord nog de baas in de Kuip is, en of ze enkel obligate persberichten stuurt. Daar kan ik slecht over oordelen.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VfB Stuttgart-FEYENOORD (06/11/2025-21:00)