Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 863
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Go Ahead Eagles-Feyenoord
Man van de Wedstrijd VfB Stuttgart-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 november 2025 om 23:03:
Het zit hem in the details krijgt VfB wel de rode kaart, krijg je een andere wedstrijd beide ploegen waren aan elkaar gewaagd.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 06 november 2025 om 23:04:
Stuttgart was ontzettend slordig, waardoor we lang in de wedstrijd bleven, maar ik vond het echt slecht.
Ik hoor hier mensen die het best een aardige partij vonden maar ik vond dit echt niet.
Omschakeling zwak, te weinig beweging tussen de linies, in balbezit teveel passings nodig waardoor Stuttgart zich weer kon positioneren.
Bij balverlies te laat, vooral op de backs.
Nee, ik vond het ongeorganiseerd en ongedisciplineerd. De data (xG) bevestigd ook dat Stuttgart verdien heeft gewonnen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.866
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 1.950
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.144
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 06 november 2025 om 23:07:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 06 november 2025 om 23:04:
Stuttgart was ontzettend slordig, waardoor we lang in de wedstrijd bleven, maar ik vond het echt slecht.
Ik hoor hier mensen die het best een aardige partij vonden maar ik vond dit echt niet.
Omschakeling zwak, te weinig beweging tussen de linies, in balbezit teveel passings nodig waardoor Stuttgart zich weer kon positioneren.
Nee, ik vond het ongeorganiseerd en ongedisciplineerd. De data (xG) bevestigd ook dat Stuttgart verdien heeft gewonnen.
Wat jij hier zegt klopt echt geen hout van.
We waren over algemeen heer en meester en wij waren slordig.
Dat Stuttgart in slotfase beter werd, had vooral met de fitheid te maken en dat wij geen mogelijkheden hadden om te wisselen.
Feit is dat je inderdaad wel verdient verliest, maar niet op basis van wat jij zegt, want daar klopt helemaal niks van.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 06 november 2025 om 23:31:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 06 november 2025 om 23:07:
Wat jij hier zegt klopt echt geen hout van.
We waren over algemeen heer en meester en wij waren slordig.
Dat Stuttgart in slotfase beter werd, had vooral met de fitheid te maken en dat wij geen mogelijkheden hadden om te wisselen.
Feit is dat je inderdaad wel verdient verliest, maar niet op basis van wat jij zegt, want daar klopt helemaal niks van.
Hmm oke. Jij vond de omschakeling wel goed en het spel tussen de linies? Hmm oke, strange, maar goed.
Het is gewoon pijnlijk te zien, had gehoopt dat we wat meer konden brengen. Aan het begin van het jaar toen we werden uitgeschakeld voor CL zeiden we allemaal: nou dan zorgen dat je bij de eerste 8 vd EL zit. Maar ik merk dat ik steeds mijn verwachtingen meer moet bijstellen. Tegen de wat beter georganiseerde ploegen verliezen we dit seizoen 100% en heeft RvP ook geen antwoord.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Stuttgart vol lof over Feyenoord: ''Beste ploeg sinds Bayern München''
VfB Stuttgart won donderdagavond met 2-0 van Feyenoord in de Europa League, maar ondanks de zege klonk er vooral respect voor de Rotterdammers. Binnen de Duitse club werd erkend dat de overwinning zwaar bevochten was en dat Feyenoord veel indruk maakte.
Technisch directeur Fabian Wohlgemuth sprak lovend over de tegenstander. ''Feyenoord was de beste ploeg die we hier in ons stadion hebben getroffen sinds Bayern München in de Supercup. Ze sloten de ruimtes perfect af. Dat we desondanks drie punten hebben gepakt, is enorm belangrijk voor onze kansen in de Europa League.''
Ook aanvoerder Deniz Undav benadrukte dat Feyenoord het Stuttgart bijzonder lastig maakte. ''Het was geen gemakkelijke wedstrijd tegen een heel goed Feyenoord. Vandaag was het belangrijk om een lelijke overwinning te pakken. We speelden niet op ons best, maar soms zijn dit soort zeges meer waard dan goed voetbal en verliezen. De fans stonden er negentig minuten lang achter en gaven ons een cruciale duw in de rug.''
Forumreacties: 3.827
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 06 november 2025 om 23:05:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 november 2025 om 23:03:
Het zit hem in the details krijgt VfB wel de rode kaart, krijg je een andere wedstrijd beide ploegen waren aan elkaar gewaagd.
Had Stuttgart rood gehad, had Read er ook af gemoeten, dus lood om oud ijzer.
Nee dit is gewoon kwaliteit en die komen wij momenteel door diverse omstandigheden in alle linies te kort om echt het verschil te maken.
Ueda komt te kort in dit soort duels
Wellenreuther gaat bijna bij iedere goal in de fout
Verdediging is geen fallback meer. Daarnaast komt een Lotomba gewoon zwaar te kort bijvoorbeeld.
Middenveld heb je ook niks meer achter de hand.
Zoals ik al zei: 4 a 5 gerichte aankopen heb je gewoon nodig, anders gaat dit niet goed komen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.144
Reg.: 31 augustus 2023
Ik vond Valente de enige die echt op niveau mee kon. De rest vond ik twijfelachtig tot matig. Larin zou ik nog het voordeel van de twijfel geven, omdat hij niet op zijn favoriete positie speelde.
De echte negatieve uitschieters waren voor mij Borges en Smal.
En waarom neemt Hadj Moussa in vredesnaam al onze vrije trappen? Laat alsjeblieft iemand anders dat doen wanneer Steijn niet speelt.
Je mist concurrentie op de vleugels. Je mist een keeper die punten pakt. Je mist een spits die op hoog niveau dodelijk is, je mist goede backs.
L.Pincoffs
Fan van Feyenoord
Uit: Weelde
Forumreacties: 13.055
Reg.: 3 mei 2002
Na 70 minuten was het gas op. Geen enkele schande om te verliezen. Ze hebben alles gegeven. De eerste helft hadden ze moeten scoren. Daar was Hadj Moussa verantwoordelijk voor. Die mag Van Persie er wel een poosje naast zetten. Samen met Borges waren zij de slechtste spelers. Maar er zijn nog genoeg kansen in de Europa League de komende wedstrijden. Dus niet getreurd.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 november 2025 om 09:55:
Had Sauer ook bij kunnen zijn, snap niet zo goed waarom Borges juist nu de voorkeur kreeg, die had je dan beter tegen Go Ahead kunnen opstellen als Leo geen twee wedstrijden per week aankan. Van Persie verwachte juist diepgang van Borges hebben we amper gezien.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.614
Reg.: 7 december 2020
Wat een fucking schande weer die misdragingen van een zooitje supporters. Als die Duitse politie slim is houden ze dat tuig vast totdat ze alle schade betaald hebben tot de laatste cent. Die ongelooflijke debielen hebben de naam van Feyenoord weer te grabbel gegooid. Wanneer gaat Feyenoord ñou is serieuze stappen ondernemen tegen die hooligans ipv met die slappe verhalen te komen over het fantastische legioen. Er zit een grote groep verrotte randdenbielen onder de supporters een volgende logische stap zou zijn het verbieden van uitsupporters voor 10 jaar of zo.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.446
Reg.: 9 april 2019
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VfB Stuttgart-FEYENOORD (06/11/2025-21:00)