Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VfB Stuttgart-FEYENOORD (06/11/2025-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Stuttgart wordt nu wel sterker....

+1/-0

Wissel 1/5:

Sauer --> Borges

+1/-0

Larin echt niet slecht speelt anders nooit op tien.

+1/-0

Zo beste actie van de wedstrijd, Borges out en Sauer erin!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 november 2025 om 22:33:

Larin echt niet slecht speelt anders nooit op tien.

Hij heeft laatst wel aangegeven dat in het verleden ook te hebben gespeeld, dus hij kan het wel.

+1/-0

Los van alles speelt Feyenoord echt een van z'n betere wedstrijden van de afgelopen tijd.

+1/-0

Lijkt op 0-0 uit tedraaien kom je op 4 uit 4 kan beter maar ook veel slechter.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 06 november 2025 om 22:39:

Lijkt op 0-0 uit tedraaien kom je op 4 uit 4 kan beter maar ook veel slechter.

Soms is het niet anders, vooraf met het huidige materiaal teken je er voor.

Zo Sliti brengen op 10 en dan Larin naast Ueda zetten.

Beetje risico nemen.

+1/-0

Zo Nieuwkoop brengen op rechtsback, in ergste geval Lotomba voor Smal of Timber.
Smal naar middenveld.

Ook opties.

+1/-0

Wissel 2/5:

Nieuwkoop --> Valente

+1/-0

84" 1-0: El Khannous

Zat er aan te komen.

Kunnen volgende ronde in principe vergeten.

+1/-0

En toch weer fout Wellenreuther.... Komt weer volkomen verkeerd uit.
Deze bal moet je gewoon hebben.

+2/-0

GVD heb ik toch de goden weer verzocht.

+1/-0

Europees moeten we definitief vergeten dit jaar, alles op de competitie en beker.
Dit gaan we niet meer rechttrekken.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 06 november 2025 om 22:45:

84" 1-0: El Khannous

Zat er aan te komen.

Kunnen volgende ronde in principe vergeten.

Nee zijn nog 12 punten tehalen. maar je graaft wel je eigen kuil zo. Het spel opzich is echt niks mis mee gezien de vele blessures ook.

+1/-0

91" 2-0: Undav

+1/-0

Jammer dit. Er had meer ingezteten.
Negentig minuten net te lang en te weinig wisselmogelijkheden.

+1/-0

Alles bij elkaar ga je verdient onderuit.

Dat klinkt gek, we speelden met het materiaal echt niet slecht, maar we waren veel te slordig met de kansen.
Hadj Moussa ben ik echt helemaal klaar mee, doet dit seizoen nagenoeg niks goed.
Wellenreuther gewoon geen keeper voor de top, keept leuk, maar pakt geen punten. Gaat bij beide goals niet vrijuit, zoals bij nagenoeg iedere tegengoal dit jaar.

De conclusie is keihard, maar er zullen echt 4 a 5 aankopen moeten komen die er gelijk staan wil je Europees echt meedraaien.

Keeper, verdediging, Middenveld, vleugelspeler en spits.
En dan praatje over het minimum.

Tot een kwartier voor tijd speelden we echt niet slecht, maar je zag de wedstrijd kantelen en dat we verliezen sta ik echt niet van te kijken.

Ik blijf het zeggen: We hadden bij begin van de voorbereiding de selectie veel meer op orde moeten hebben, want ook dit is er weer een gevolg van. Er wordt veel te veel van bepaalde spelers gevraagd en die terugkomen krijgen de mogelijkheid niet om echt fit te raken.

Dit mag Te Kloesse zich zeker aanrekenen en nogmaals een dringende oproep om echt met een TD te gaan werken die dit weg neemt bij TK. Het aankoopbeleid is gewoon dramatisch. Ook de kwaliteit van spelers valt inderdaad erg tegen.

+1/-0

Het zit hem in de details krijgt VfB wel de rode kaart, krijg je een andere wedstrijd beide ploegen waren aan elkaar gewaagd.

+1/-0

Stuttgart was ontzettend slordig, waardoor we lang in de wedstrijd bleven, maar ik vond het echt slecht.
Ik hoor hier mensen die het best een aardige partij vonden maar ik vond dit echt niet.

Omschakeling zwak, te weinig beweging tussen de linies, in balbezit teveel passings nodig waardoor Stuttgart zich weer kon positioneren.
Bij balverlies te laat, vooral op de backs.

Nee, ik vond het ongeorganiseerd en ongedisciplineerd. De data (xG) bevestigd ook dat Stuttgart verdien heeft gewonnen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VfB Stuttgart-FEYENOORD (06/11/2025-21:00)