Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Groningen - FEYENOORD (28-9)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zege op karakter top gedaan jongens:pul:feyenoord

+1/-0

Valt wel op dat Groningen elke keer onze spelers verrot mag schoppen, zo kan ik me wel meer wedstrijden herinneren.

+1/-0

Nijhuis laat altijd bijna alles doorgaan, was wel een slagveld zeg, maar heel blij 0 gehouden en 3 punten. :pul

+1/-0

Minpunt de 3e gele kaart voor Wellenreuther al dit seizoen en weer voor protesteren, dit zijn vrij domme gele kaarten.

+1/-0

Ueda, Bos, Wanatabe dat scouten in Vlaanderen is prima.

+1/-0

Van Persie vreest voor Jeng: "Het ziet er niet heel goed uit"

De personele problemen in de verdediging van Feyenoord kunnen een uitdaging gaan vormen. Tegen FC Groningen liepen Tsuyoshi Watanabe en Malcolm Jeng een blessure op, al lijkt het bij de Japanner wel mee te vallen. Robin van Persie gaf direct na afloop een korte update.

"Watanabe kreeg een tik. Dat is vervelend, maar valt in principe mee. De testen bij Jeng zullen nog volgen, maar het ziet er niet heel goed uit", klinkt de update van Van Persie. "Het is fysiek zeker pittig, maar dat is ook logisch als je drie keer per week speelt. Uiteindelijk blijft het onze uitdaging om de juiste balans te vinden. De wedstrijd van afgelopen woensdag is genoeg besproken."

De trainer zag sowieso dat meer spelers het zwaar hadden in de Euroborg. "Vandaag zie je qua intensiteit wat er wordt gevraagd in zo'n wedstrijd. Ik had vooraf bijvoorbeeld niet verwacht dat Read na één uur al op was. Daar hoop je niet op, maar je moet altijd rekening houden met zulke scenario's."

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 28 september 2025 om 16:55:

Minpunt de 3e gele kaart voor Wellenreuther al dit seizoen en weer voor protesteren, dit zijn vrij domme gele kaarten.

Hij laat ook elke eerste bal los, als een spits een keer scherp is dan is het een goal.

+1/-0

Timber moet trouwens oppassen Hwang en Moder komen eraan en zij zijn committed aan Feyenoord.

+1/-0

Moeilijke wedstrijd, maar wel 3 punten. Weer een belangrijke rol voor Bos.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 28 september 2025 om 17:12:

Timber moet trouwens oppassen Hwang en Moder komen eraan en zij zijn committed aan Feyenoord.

Het duurt wel lang met Moder. Volgens mij traint hij nog steeds niet met de groep mee.

+1/-0

Er moet toch eens wat gesprekken gaan worden gevoerd over hoe je nou tijdrekt.
Wat Feyenoord doet is juist extra tijd toevoegen.
Dan kan je beter gewoon normaal spelen dit slaat nergens op.
Neem desnoods een expert aan, je kan vast wel ergens een oud Italiaanse speler vinden die dit beheerst en wat lesjes wilt geven.

+1/-0

wehave schreef op 28 september 2025 om 17:20:

Neem desnoods een expert aan, je kan vast wel ergens een oud Italiaanse speler vinden die dit beheerst en wat lesjes wilt geven.

Jaaaa een tijdrekcoach :D

+1/-0

Knakkie schreef op 28 september 2025 om 17:19:

Het duurt wel lang met Moder. Volgens mij traint hij nog steeds niet met de groep mee.

Hij zou na die interlandbreak al terug zijn eerst. Overigens met Targhalline staat het ook prima. Stille kracht.

+1/-0

Op dit moment zou ik voor Targhalline of Hwang kiezen met Valente en Steijn.

toch vond ik het middenveld zonder Steijn wel beter lopen.
Steijn moet je echt vastzetten op 10 en niet een 8,5 of 9,5 rol geven.

Dan gaan we Steijn echt z'n kracht zetten.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 28 september 2025 om 17:26:

RVP zal het wel per wedstrijd bekijken vond Moussa wel gedisciplineerd spelen moet ook als aanvoerder.

+1/-0

Knakkie schreef op 28 september 2025 om 17:22:

wehave schreef op 28 september 2025 om 17:20:

Jaaaa een tijdrekcoach :D

hahaha dit Feyenoord heeft het echt nodig

+1/-0

Jammer dat Jeng een blessure op heeft gelopen, maar hopen dat het niet te ernstig is. Prima speler waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Goed gezien van de scouting.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 28 september 2025 om 17:39:

Santigoal29 schreef op 28 september 2025 om 17:26:

RVP zal het wel per wedstrijd bekijken vond Moussa wel gedisciplineerd spelen moet ook als aanvoerder.

Hadj Moussa speelt sinds zijn schorsing steeds beter en dan vind ik die slordigheden minder erg, want hij mag gewoon fouten maken.

Hij leert er van, dan heeft het benoemen ook een minder grote lading.

Ik denk dat Hadj Moussa wel paar gesprekken heeft gehad en heeft kunnen relatieveren tijdens zijn schorsing.

+1/-0

Overigens deed Groningen dat hoog druk zetten veel beter dan Feyenoord, maar Feyenoord ging daar goed mee om veel teams gaan daardoor fouten maken daar. Ook mazzel dat die IJslander niet meedeed.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 28 september 2025 om 23:24:

Overigens deed Groningen dat hoog druk zetten veel beter dan Feyenoord, maar Feyenoord ging daar goed mee om veel teams gaan daardoor fouten maken daar. Ook mazzel dat die IJslander niet meedeed.

Je ziet dat het middenveld soms niet meedoet waardoor de aanval voor niets druk zet.
Daar moet nog wel aan gewerkt worden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Groningen - FEYENOORD (28-9)