Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Groningen - FEYENOORD (28-9)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 28 september 2025 om 23:55:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2025 om 23:24:

Overigens deed Groningen dat hoog druk zetten veel beter dan Feyenoord, maar Feyenoord ging daar goed mee om veel teams gaan daardoor fouten maken daar. Ook mazzel dat die IJslander niet meedeed.

Je ziet dat het middenveld soms niet meedoet waardoor de aanval voor niets druk zet.
Daar moet nog wel aan gewerkt worden.

Daar kan je goed op trainen ja hoog druk zetten heeft alleen zin als iedereen mee doet als de ruimtes tegroot zijn loop je zelf in het mes.

+1/-0

Volgens het scorebord-blog op deze site was er na 9 minuten nog niets gebeurd, en dat terwijl Groningen in de derde minuut al moest wisselen vanwege een blessure. En dan wordt ook nog eens gezegd dat we aanstaande donderdag naar Birmingham gaan. Had Don Paul nisschien te diep in het glaasje gekeken? Of werd het verslag deze week door iemand anders gedaan?

+1/-0

Feyenoord heeft een lastige uitwedstrijd gewonnen. In een weekend waar de directe concurrentie ook wint, essentieel.

De winst zit hem erin dat Feyenoord niet onverdiend gewonnen heeft, wat je van Ajax en PSV niet echt kunt zeggen. Ik zie verder ook weinig ploegen in Groningen de volle buit meenemen, dit seizoen.

Op de manier waarop valt genoeg af te dingen, maar laten we het erop houden dat we ‘midden in een proces zitten’…

+1/-0

MIddenveldert schreef op 29 september 2025 om 12:11:

Feyenoord heeft een lastige uitwedstrijd gewonnen. In een weekend waar de directe concurrentie ook wint, essentieel.

De winst zit hem erin dat Feyenoord niet onverdiend gewonnen heeft, wat je van Ajax en PSV niet echt kunt zeggen. Ik zie verder ook weinig ploegen in Groningen de volle buit meenemen, dit seizoen.

Op de manier waarop valt genoeg af te dingen, maar laten we het erop houden dat we ‘midden in een proces zitten’…

Ook zit er m.i. de winst in dat je in deze wedstrijd tot het gaatje moest gaan tegen een tot het op het bot gemotiveerde tegenstander. Van het spelen van dit soort wedstrijden wordt je alleen maar sterker, in Nederland zien we dit soort wedstrijden veel te weinig i.t.t. bijvoorbeeld de Premiership.

+1/-0

PSV kan nog even teren op de twee titels in de hoofdstad is het al jaren kommer en kwel van het Bayern van Nederland naar het Anderlecht.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 29 september 2025 om 14:05:

PSV kan nog even teren op de twee titels in de hoofdstad is het al jaren kommer en kwel van het Bayern van Nederland naar het Anderlecht.

Ik heb niets van Ajax en PSV gezien, maar begreep dat de tegenstanders in beide gevallen lang in de wedstrijd zijn gebleven en zeker NAC recht had op meer.

Nu kun je zeggen dat Groningen ook alle kans heeft gehad op een resultaat, maar ik vond niet dat Feyenoord gisteren veel weggegeven heeft.

Feyenoord heeft komende week twee pittige thuiswedstrijden; als daarin een resultaat wordt geboekt heb je weer een ‘blok’ overleefd.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 29 september 2025 om 14:12:

Marc Acardipane schreef op 29 september 2025 om 14:05:

Ik heb niets van Ajax en PSV gezien, maar begreep dat de tegenstanders in beide gevallen lang in de wedstrijd zijn gebleven en zeker NAC recht had op meer.

Nu kun je zeggen dat Groningen ook alle kans heeft gehad op een resultaat, maar ik vond niet dat Feyenoord gisteren veel weggegeven heeft.

Feyenoord heeft komende week twee pittige thuiswedstrijden; als daarin een resultaat wordt geboekt heb je weer een ‘blok’ overleefd.

Ik heb beide wedstrijden gezien PSV gaat wel weer op gang komen al is die verdediging hun achilleshiel ajax kan niet veel beter denk ik en geluk raakt een keer op.

+1/-0

Jeng heeft afgescheurde achillespees, verdediger maandenlang niet inzetbaar
29 september 2025, 16:45

Feyenoord kan voorlopig niet beschikken over Malcolm Jeng. De verdediger van Feyenoord raakte zondagmiddag geblesseerd in de wedstrijd tegen FC Groningen en werd zondagavond nog geopereerd, zo maakte Feyenoord maandagochtend bekend.

Op de Instagram pagina van Stade Reims, de club waar Feyenoord de verdediger van huurt, valt te lezen dat het gaat om een achillespees blessure, die zou zijn afgescheurd. Deze blessure houdt Jeng 'een aantal maanden' aan de kant.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Groningen - FEYENOORD (28-9)