Vak: -
Forumreacties: 3.728
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Excelsior Rotterdam-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Fenerbahçe-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:L.Pincoffs schreef op 13 augustus 2025 om 11:34:
Het kan het tijdstip zijn (het begin van de competitie), maar zo'n Lotomba en Borges kunnen toch niet. Had dan Sauer laten staan, ondanks zijn gele kaart. De rest had het moeilijk genoeg. En de Roemeense scheidsrechter was toch al geen vriend van Feyenoord. Helaas kwam de tegenstander te vroeg. Feyenoord had geen schijn van kans. En de Turken hadden mazzel. Zo'n schot van Fred doet-ie niet meer. Van Persie moet zich mu richten op de Europa-league. Daar zullen ze het al moeilijk genoeg mee hebben.
Forumreacties: 1.806
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 13 augustus 2025 om 11:38:
open/sluit de onderstaande quote:L.Pincoffs schreef op 13 augustus 2025 om 11:34:
Het kan het tijdstip zijn (het begin van de competitie), maar zo'n Lotomba en Borges kunnen toch niet. Had dan Sauer laten staan, ondanks zijn gele kaart. De rest had het moeilijk genoeg. En de Roemeense scheidsrechter was toch al geen vriend van Feyenoord. Helaas kwam de tegenstander te vroeg. Feyenoord had geen schijn van kans. En de Turken hadden mazzel. Zo'n schot van Fred doet-ie niet meer. Van Persie moet zich mu richten op de Europa-league. Daar zullen ze het al moeilijk genoeg mee hebben.
Eigenlijk lag het aan alles maar niet aan Feyenoord?
Tijdstip, scheids , geluk?
Ik kan maar 1 echt bedenken wie schuldig is en dat is voor de 3de keer Kloese.
Misschien kan @Middenvelder nog keer uitleggen wat er nou zoveel beter is aan de de technische beleid op dit moment want ik zie het niet.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.090
Reg.: 31 augustus 2023
Excelsior Rotterdam-Feyenoord 0-0 (0-0)
Te Kloese draagt hier inderdaad verantwoordelijkheid voor. Op dit moment verkopen we gelukkig nog redelijk goed, mede dankzij spelers die vóór zijn komst zijn gehaald en doordat we Champions League hebben gespeeld.
Volgend jaar zal dat heel anders zijn als we in de Europa League uitkomen. Spelers van clubs die in de Champions League spelen, vertegenwoordigen nu eenmaal meer waarde dan spelers van andere teams.
Zo belanden we in een neerwaartse spiraal.
Te Kloese had deze neerwaartse spiraal kunnen doorbreken door een selectie neer te zetten die kampioen kan worden. Maar met deze selectie gaat dat niet lukken, teveel middelmaat en teveel blessuregevoeligheid in de ploeg.
Sauer, Steijn, Lotomba, Bos, Ueda, Hadj Moussa, Hwang, Wellenreuter.
Allemaal niet goed genoeg en staan in de basis. De spelers op de bank zijn nog van niveaus minder.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.338
Reg.: 7 december 2020
En toch ben ik van mening dat je het nu niet ineens allemaal te zwart moet gaan inzien. Als je ziet vanwaar wij gekomen zijn is er in een aantal jaren veel bereikt. Je kan dit ook zien als een tijdelijke setback wat op zich helemaal niet zo gek is. Voorhitgang gaat nooit in een rechte lijn naar boven maar vindt plaats met vallen en opstaan.
Het gaat super belangrijk worden om in de aankomende competitie CL voetbal zeker te stellen. Als dat lukt heb je de stijgende lijn weer te pakken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.813
Reg.: 9 oktober 2019
Zoals ik al zei Mourinho is fan van het Nederlandse voetbal behalve vd trainer Frank de boer haha..
Dat ik nu weer van Feyenoord win, is in mijn ogen toeval: ik win in Rotterdam nooit, maar in de tweede wedstrijden draaien we het steeds om", aldus Mourinho na afloop tijdens het persmoment in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar ik zie daarin geen verband. Feyenoord heeft altijd goede teams met heel goede coaches. Het is een club met een goede filosofie en een geweldige scouting."
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 13 augustus 2025 om 13:35:
En toch ben ik van mening dat je het nu niet ineens allemaal te zwart moet gaan inzien. Als je ziet vanwaar wij gekomen zijn is er in een aantal jaren veel bereikt. Je kan dit ook zien als een tijdelijke setback wat op zich helemaal niet zo gek is. Voorhitgang gaat nooit in een rechte lijn naar boven maar vindt plaats met vallen en opstaan.
Het gaat super belangrijk worden om in de aankomende competitie CL voetbal zeker te stellen. Als dat lukt heb je de stijgende lijn weer te pakken.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 909
Reg.: 6 juli 2007
Een pas op de plaats, want als je niet kan winnen van Fenerbahce, dan heb je niets te zoeken in de CL.
En ja, waar leggen we de vinger op de zere plek?
Ik zie verschillende redenen voorbij komen, in sommigen kan ik mij vinden. Maar de weg omhoog gaat met vallen en opstaan. Daar moeten de lessen uit getrokken worden.
Dat we de weg omhoog gevonden hebben staat vast, kijk waar we vandaan gekomen zijn. Echter dient 'men' wel scherp te blijven om minimaal te continueren en verder uit te bouwen.
Ondanks dit verlies hoop ik op een leuk/mooi seizoen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 13 augustus 2025 om 18:51:
Een pas op de plaats, want als je niet kan winnen van Fenerbahce, dan heb je niets te zoeken in de CL.
Ik zie verschillende redenen voorbij komen, in sommigen kan ik mij vinden. Maar de weg omhoog gaat met vallen en opstaan. Daar moeten de lessen uit getrokken worden.
Dat we de weg omhoog gevonden hebben staat vast, kijk waar we vandaan gekomen zijn. Echter dient 'men' wel scherp te blijven om minimaal te continueren en verder uit te bouwen.
Forumreacties: 3.728
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2025 om 00:45:
Feyenoord stond er fantastisch voor met 3-1 dan mis je de meedogenloosheid om een wedstrijd over de streep te trekken. Dit had dit keer niks met fitheid temaken want tweede helft was er nog steeds energie. Doodzonde al had Feyenoord het wel afgelegd tegen Benfica wss.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 augustus 2025 om 00:58:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2025 om 00:45:
Feyenoord stond er fantastisch voor met 3-1 dan mis je de meedogenloosheid om een wedstrijd over de streep te trekken. Dit had dit keer niks met fitheid temaken want tweede helft was er nog steeds energie. Doodzonde al had Feyenoord het wel afgelegd tegen Benfica wss.
Ik denk nog steeds dat we echt een goede selectie hebben en een fantastische bank.
Alleen net op de spits positie is het niet goed genoeg.
En missen een goede verdedigende back up, al vond ik die jongeling echt fantastisch spelen tegen de Duitsers.
Maar het team staat altijd te laat klaar, dat is het grote manco.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe