Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Lommel
Vak: -
Forumreacties: 3.578
Reg.: 26 juli 2005
Favoriete opstelling: geen
Ik lees een positivo ! Mag ook hoor.
Alleen denk ik dat de verwachtingen over déze selectie te hoog gegrepen zijn.
Daarbij komt dat er weer al te veel niet fitte spelers zijn nog voordat het seizoen begint. Dit soort achterstanden werk je niet een twee drie weg. Er zijn te weinig heel goede vervangers.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.072
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 03 augustus 2025 om 12:58:
Ik lees een positivo ! Mag ook hoor.
Alleen denk ik dat de verwachtingen over déze selectie te hoog gegrepen zijn.
Daarbij komt dat er weer al te veel niet fitte spelers zijn nog voordat het seizoen begint. Dit soort achterstanden werk je niet een twee drie weg. Er zijn te weinig heel goede vervangers.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.578
Reg.: 26 juli 2005
Als een van de grootste problemen zie ik de TD.Ik kan ook niet zien wat achter de muren plaats vindt. Maar veel lijn vind ik niet terug zowel voor wat betreft verkoop, verhuur, doorstroming van eigen talent, aanwervingen, speltype ( deels natuurlijk de job van RvP, maar je mag verwachten dat je wel er staat nog voor het seizoen begint en niet afhankelijk bent van een of twee opkomende talenten )en media-presentatie.
Natuurlijk viel op financieel beleid aan te merken op Jorien van den Herik, maar hij stond er wèl.
Terwijl het niet te begrijpen valt waarom niet meer ingezet werd op Pascal Bosschaart ( wat een kletskoek werd over hem heen gegoten, zoals zijn uiterlijk, geen trainerscursus, terwijl de staf hiervoor zich had kunnen inspannen ).
Nu is het van hetzelfde méér of beter gezegd eigenlijk minder, want de selectie is kwalitatief er niet op vooruit gegaan èn er zijn nu al weer niet-inzetbare spelers, dus komt weer het woord " tussenjaar " uit de kast.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.304
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
'Feyenoord hoopt Ahmedhodžić woensdag al te laten debuteren'
Feyenoord wil dat Anel Ahmedhodžić woensdag al zijn debuut maakt in de Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen Fenerbahçe. De verdediger van Sheffield United is onderweg naar Rotterdam voor een medische keuring en als de laatste formaliteiten op tijd worden afgerond, kan hij direct worden ingezet. Dit melden Voetbal International en Feyenoord Transfermarkt.
Maandag bereikte Feyenoord een akkoord met zowel de speler als zijn club. De 26-jarige Bosniër moet na Sem Steijn, Gonçalo Borges, Tsuyoshi Watanabe, Luciano Valente, Casper Tengstedt, Jordan Bos en Gaoussou Diarra de achtste zomeraankoop worden in aanloop naar het nieuwe seizoen. Clubs mogen nieuwe spelers uiterlijk de avond voor het eerste duel (om 00.00 uur) inschrijven voor het tweeluik. Lukt dat, dan kan Ahmedhodžić direct zijn opwachting maken in De Kuip.
Belangrijke defensieve versterking
Trainer Robin van Persie drong aan op versterking in het centrum van de verdediging na het vertrek van Dávid Hancko en de zware blessure van Thomas Beelen. Met Ahmedhodžić haalt Feyenoord een pure centrumverdediger binnen die op beide posities in het hart van de defensie uit de voeten kan en ook voetballend zijn waarde heeft.
De 1,90 meter lange rechtsbenige verdediger speelde sinds de zomer van 2022 voor Sheffield United, dat hem overnam van Malmö FF. In totaal kwam hij 114 keer in actie voor de Engelse club, waarvan 31 in de Premier League. Het afgelopen seizoen speelde hij in de Championship. Na drie seizoenen in Engeland kiest hij nu voor Feyenoord, waar hij zowel nationaal als in Europa om de prijzen wil spelen.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.072
Reg.: 31 augustus 2023
Het komt allemaal wat paniekerig over. Een speler op dinsdag binnenhalen en hem op woensdag al laten spelen — dat straalt weinig rust uit. Ik geloof best dat hij individueel beter is dan onze jeugdspelers, maar iemand zonder enige afstemming met het team meteen laten invallen, voelt toch als paniekvoetbal.
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.583
Reg.: 4 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 08:27:
Het komt allemaal wat paniekerig over. Een speler op dinsdag binnenhalen en hem op woensdag al laten spelen — dat straalt weinig rust uit. Ik geloof best dat hij individueel beter is dan onze jeugdspelers, maar iemand zonder enige afstemming met het team meteen laten invallen, voelt toch als paniekvoetbal.
Forumreacties: 172
Reg.: 3 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Jørgen Kristensen schreef op 05 augustus 2025 om 10:35:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 08:27:
Watanabe en Bos zullen ook spelen dus dat is een volledig nieuwe bezetting muv Read als die speelt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.658
Reg.: 9 oktober 2019
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.302
Reg.: 7 december 2020
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.658
Reg.: 9 oktober 2019
Forumreacties: 304
Reg.: 19 juli 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 15:56:
Moder kan niet meedoen blessures lopen aardig op weer.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe