Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 13 augustus 2025 om 11:34:

Het kan het tijdstip zijn (het begin van de competitie), maar zo'n Lotomba en Borges kunnen toch niet. Had dan Sauer laten staan, ondanks zijn gele kaart. De rest had het moeilijk genoeg. En de Roemeense scheidsrechter was toch al geen vriend van Feyenoord. Helaas kwam de tegenstander te vroeg. Feyenoord had geen schijn van kans. En de Turken hadden mazzel. Zo'n schot van Fred doet-ie niet meer. Van Persie moet zich mu richten op de Europa-league. Daar zullen ze het al moeilijk genoeg mee hebben.

Eigenlijk lag het aan alles maar niet aan Feyenoord?
Tijdstip, scheids , geluk?
Ik kan maar 1 echt bedenken wie schuldig is en dat is voor de 3de keer Kloese.
Misschien kan @Middenvelder nog keer uitleggen wat er nou zoveel beter is aan de de technische beleid op dit moment want ik zie het niet.

+1/-0

wehave schreef op 13 augustus 2025 om 11:38:

L.Pincoffs schreef op 13 augustus 2025 om 11:34:

Het kan het tijdstip zijn (het begin van de competitie), maar zo'n Lotomba en Borges kunnen toch niet. Had dan Sauer laten staan, ondanks zijn gele kaart. De rest had het moeilijk genoeg. En de Roemeense scheidsrechter was toch al geen vriend van Feyenoord. Helaas kwam de tegenstander te vroeg. Feyenoord had geen schijn van kans. En de Turken hadden mazzel. Zo'n schot van Fred doet-ie niet meer. Van Persie moet zich mu richten op de Europa-league. Daar zullen ze het al moeilijk genoeg mee hebben.

Eigenlijk lag het aan alles maar niet aan Feyenoord?
Tijdstip, scheids , geluk?
Ik kan maar 1 echt bedenken wie schuldig is en dat is voor de 3de keer Kloese.
Misschien kan @Middenvelder nog keer uitleggen wat er nou zoveel beter is aan de de technische beleid op dit moment want ik zie het niet.

Te Kloese is wel mede-verantwoordelijk voor het aanstellen van de trainer.

+1/-0

Te Kloese draagt hier inderdaad verantwoordelijkheid voor. Op dit moment verkopen we gelukkig nog redelijk goed, mede dankzij spelers die vóór zijn komst zijn gehaald en doordat we Champions League hebben gespeeld.

Volgend jaar zal dat heel anders zijn als we in de Europa League uitkomen. Spelers van clubs die in de Champions League spelen, vertegenwoordigen nu eenmaal meer waarde dan spelers van andere teams.

Zo belanden we in een neerwaartse spiraal.

Te Kloese had deze neerwaartse spiraal kunnen doorbreken door een selectie neer te zetten die kampioen kan worden. Maar met deze selectie gaat dat niet lukken, teveel middelmaat en teveel blessuregevoeligheid in de ploeg.
Sauer, Steijn, Lotomba, Bos, Ueda, Hadj Moussa, Hwang, Wellenreuter.

Allemaal niet goed genoeg en staan in de basis. De spelers op de bank zijn nog van niveaus minder.

+1/-0

En toch ben ik van mening dat je het nu niet ineens allemaal te zwart moet gaan inzien. Als je ziet vanwaar wij gekomen zijn is er in een aantal jaren veel bereikt. Je kan dit ook zien als een tijdelijke setback wat op zich helemaal niet zo gek is. Voorhitgang gaat nooit in een rechte lijn naar boven maar vindt plaats met vallen en opstaan.
Het gaat super belangrijk worden om in de aankomende competitie CL voetbal zeker te stellen. Als dat lukt heb je de stijgende lijn weer te pakken.

+1/-0

Zoals ik al zei Mourinho is fan van het Nederlandse voetbal behalve vd trainer Frank de boer haha..

Dat ik nu weer van Feyenoord win, is in mijn ogen toeval: ik win in Rotterdam nooit, maar in de tweede wedstrijden draaien we het steeds om", aldus Mourinho na afloop tijdens het persmoment in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar ik zie daarin geen verband. Feyenoord heeft altijd goede teams met heel goede coaches. Het is een club met een goede filosofie en een geweldige scouting."

+1/-0

Knakkie schreef op 13 augustus 2025 om 13:35:

En toch ben ik van mening dat je het nu niet ineens allemaal te zwart moet gaan inzien. Als je ziet vanwaar wij gekomen zijn is er in een aantal jaren veel bereikt. Je kan dit ook zien als een tijdelijke setback wat op zich helemaal niet zo gek is. Voorhitgang gaat nooit in een rechte lijn naar boven maar vindt plaats met vallen en opstaan.
Het gaat super belangrijk worden om in de aankomende competitie CL voetbal zeker te stellen. Als dat lukt heb je de stijgende lijn weer te pakken.

Na Slot is Feyenoord nog wat zoekende top wedstrijden afgewisseld met hele matige en met zoveel mutaties elke keer weer is de start altijd moeizaam gedurende het seizoen moet het beter worden en metname tegen de concurrentie uit 020 en 040.

+1/-0

Een pas op de plaats, want als je niet kan winnen van Fenerbahce, dan heb je niets te zoeken in de CL.
En ja, waar leggen we de vinger op de zere plek?
Ik zie verschillende redenen voorbij komen, in sommigen kan ik mij vinden. Maar de weg omhoog gaat met vallen en opstaan. Daar moeten de lessen uit getrokken worden.
Dat we de weg omhoog gevonden hebben staat vast, kijk waar we vandaan gekomen zijn. Echter dient 'men' wel scherp te blijven om minimaal te continueren en verder uit te bouwen.
Ondanks dit verlies hoop ik op een leuk/mooi seizoen.

+1/-0

Sobat schreef op 13 augustus 2025 om 18:51:

Een pas op de plaats, want als je niet kan winnen van Fenerbahce, dan heb je niets te zoeken in de CL.
Ik zie verschillende redenen voorbij komen, in sommigen kan ik mij vinden. Maar de weg omhoog gaat met vallen en opstaan. Daar moeten de lessen uit getrokken worden.
Dat we de weg omhoog gevonden hebben staat vast, kijk waar we vandaan gekomen zijn. Echter dient 'men' wel scherp te blijven om minimaal te continueren en verder uit te bouwen.

Feyenoord stond er fantastisch voor met 3-1 dan mis je de meedogenloosheid om een wedstrijd over de streep te trekken. Dit had dit keer niks met fitheid temaken want tweede helft was er nog steeds energie. Doodzonde al had Feyenoord het wel afgelegd tegen Benfica wss.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2025 om 00:45:

Feyenoord stond er fantastisch voor met 3-1 dan mis je de meedogenloosheid om een wedstrijd over de streep te trekken. Dit had dit keer niks met fitheid temaken want tweede helft was er nog steeds energie. Doodzonde al had Feyenoord het wel afgelegd tegen Benfica wss.

Ik denk nog steeds dat we echt een goede selectie hebben en een fantastische bank.
Alleen net op de spits positie is het niet goed genoeg.
En missen een goede verdedigende back up, al vond ik die jongeling echt fantastisch spelen tegen de Duitsers.
Maar het team staat altijd te laat klaar, dat is het grote manco.

+1/-0

wehave schreef op 14 augustus 2025 om 00:58:

Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2025 om 00:45:

Ik denk nog steeds dat we echt een goede selectie hebben en een fantastische bank.
Alleen net op de spits positie is het niet goed genoeg.
En missen een goede verdedigende back up, al vond ik die jongeling echt fantastisch spelen tegen de Duitsers.
Maar het team staat altijd te laat klaar, dat is het grote manco.

Vind ik ook we hebben met Slot een fantastische Conference run gehad met een finale die niemand zag aankomen dat kan ook in de UEL Als Mourinho vindt dat de club het al een tijd goed doet neem ik dat ook graag aan hij is echt niet vaak complimenteus.

+1/-0

Fenerbahçe - FEYENOORD 5-2 (2 -1 )
Scoreverloop: 41. Watanabe/#04/(01) 0-1/(Assist: Hwang/#06/(02), 44. Brown 1-1, 45.+02. Durán 2-1, 55. Fred 3-1, 83. En-Nesyri 4-1; 89. Watanabe/#04/(02) 4-2/(Assist: Ahmedhodžić/#21/(01), 90.+05. Talisca 5-2.
UEFA Champions League Kwalificatie 3e Ronde: 02
Datum: 12/08/2025-
Tijd: 19:00-
Stadion/Plaats: Şükrü Saracoğlu, Istanbul-
Gele Kaart: 11. Sauer/#16/(01), 75. Borges/#11/(01).
Rode Kaart:
Bijzonderheid: -Beelen/#03(Been/Niet Ingeschreven), -Trauner/#18(Achillespees/Niet Ingeschreven), -Mitchell/#20(Spier/Niet Ingeschreven), -’T Zand/#25(Knie/Niet Ingeschreven), -Bullaude/#29(Niet Ingeschreven), -Carrillo/#31(Niet Ingeschreven/Dordrecht, verhuurd), -Nadje/#34(Voet/Niet Ingeschreven), -Kasanwirjo/#35(Niet Ingeschreven), -Berger/#37(Niet Ingeschreven), -Rudisill/#60(Niet Ingeschreven), -Zekovic/#61(Niet Ingeschreven), -Tabiri/#63(Niet Ingeschreven), -Zinhagel/#68(Niet Ingeschreven), -Tsoungui/#XX(Kruisband/Niet Ingeschreven), -Boerhout/#XX(Niet Ingeschreven), -Delianidis/#XX(Niet Ingeschreven).

Champions League: 02-01-00-01 03 04-06
Thuis: 01-01-00-00 03 02-01
Uit: 01-00-00-01 00 02-05

Topscoorders(04): Watanabe/#04/(02), Timber/#08/(01), Hadj Moussa/#23/(01),

Assists(04): Hwang/#06/(02), Bos/#15/(01), Ahmedhodžić/#21/(01),

Gele Kaart(05): Bos/#15/(01), Valente/#40/(01), Targhalline/#28/(01), Sauer/#16/(01), Borges/#11/(01)

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Lotomba/#30, Ahmedhodžić/#21, Watanabe/#04, Bos/#15; Hwang/#06(74. Valente/#40), Timber/#08, Steijn/#14(85. Tengstedt/#17); Hadj Moussa/#23, Ueda/#09, Sauer/#16(46. Borges/#11).

Wissels Feyenoord: Bijlow/#01, Bossin/#39, Smal/#05, Stengs/#10, Targhalline/#28, Sliti/#32, Slory/#36, Plug/#43, Kraaijeveld/#47.

Buiten Wedstrijdselectie: -Nieuwkoop/#02(Niet Wedstrijdfit), -Beelen/#03(Been/Niet Ingeschreven), -Zerrouki/#06(FC Twente, verhuurd), -Moder/#07(Blessure), -Het Legioen /#12, -Onbekend /#13, -Paixão/#14(Olympique Marseille), -Ivanušec/#17(PAOK), -Trauner/#18(Achillespees/Niet Ingeschreven), -Carranza/#19(Niet Geselecteerd), -Mitchell/#20(Spier/Niet Ingeschreven), -Andreev/#21(Real Racing Club de Santander, verhuurd), -Onbekend/#24, -’T Zand/#25(Knie/Niet Ingeschreven), -Read/#26(Blessure), -Diarra/#27(Niet Geselecteerd), -Bullaude/#29(Niet Ingeschreven), -Carrillo/#31(Dordrecht, verhuurd/Niet Ingeschreven), -Sliti/#32(Nec, verhuurd/Niet Geselecteerd), -Hancko/#33(Atletico Madrid), -Nadje/#34(Blessure/Niet Ingeschreven), -Kasanwirjo/#35(Niet Ingeschreven), -Berger/#37(Niet Ingeschreven), -Onbekend/#38, - Sneijer/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Van den Elshout/#44(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#45(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#46(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#48(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#49(Niet Geselecteerd), -Ulutas/#50(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#51(Niet Geselecteerd), -Deliniadis/#52(Niet Ingeschreven), -Otte/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#57, -Cruz/#58(Niet Geselecteerd), - Zon/#59(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#60(Niet Ingeschreven), -Zekovic/#61(Niet Ingeschreven), -Moses/#62(Niet Geselecteerd), -Tabiri/#63(Niet Ingeschreven), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -Bae/#65(FC Dordrecht, verhuurd), -Boerhout/#65(Niet Ingeschreven), -Haksteeg/#66(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#67, -Zinhagel/#68(Niet Ingeschreven), -Parlanti/#69(Carrerese), -Onbekend/#70, -Tsoungui/#XX(Niet Ingeschreven), -El Ouansaidi/#XX(Niet Ingeschreven).

+1/-0

Feyenoord verloor dinsdagavond in Istanboel met 5-2 van Fenerbahce, en is uitgeschakeld in de voorrondes van de Champions League. Valentijn Driessen zag dat veel bepalende spelers bij de Rotterdamse club deze keer niet thuisgaven. Vooral het middenveld moet het ontgelden.

"Het middenveld van Feyenoord gaf totaal niet thuis", begint Driessen bij De Telegraaf. "Hwang is normaal gesproken heel vast aan de bal, maar dit keer niet. Sem Steijn is negen van de tien keer gevaarlijk in de zestien, maar die hebben we geen één keer gezien in de zestien. Quinten Timber heb ik ook niet gezien."

Ook over de spits is Driessen niet te spreken. "Als je kijkt naar een Ayase Ueda, die komt gewoon veel te kort voor Feyenoord. Ze zijn op zoek naar een spits en halen dan een jongen die het niet heeft gered bij Benfica (Casper Tengstedt, red.). Dan moet je je afvragen: zijn dat verbeteringen voor Feyenoord? Dat denk ik niet", aldus Valentijn Driessen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2025 om 13:52:

Zoals ik al zei Mourinho is fan van het Nederlandse voetbal behalve vd trainer Frank de boer haha..

Dat ik nu weer van Feyenoord win, is in mijn ogen toeval: ik win in Rotterdam nooit, maar in de tweede wedstrijden draaien we het steeds om", aldus Mourinho na afloop tijdens het persmoment in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar ik zie daarin geen verband. Feyenoord heeft altijd goede teams met heel goede coaches. Het is een club met een goede filosofie en een geweldige scouting."

Vandaag was hij minder complimenteus :D

+1/-0

Knakkie schreef op 19 augustus 2025 om 23:13:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2025 om 13:52:

Vandaag was hij minder complimenteus :D

Benfica lijkt mij ook veel beter dan Feyenoord en hun history natuurlijk 2x Europacup I winnaar 38x landskampioen, 26 nationale bekers, daar komt Feyenoord niet in de buurt.

+1/-0

Als ik zie welke namen er allemaal de CL ingaan, dan is dat toch wel zuur dat je EL speelt.

Namen als: Pafos (Cyprus), Olympiacos (Griekenland), Kairat Almaty (Kazachstan) en Bodo/Glimt (Noorwegen).

Tja...

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 27 augustus 2025 om 16:34:

Als ik zie welke namen er allemaal de CL ingaan, dan is dat toch wel zuur dat je EL speelt.

Namen als: Pafos (Cyprus), Olympiacos (Griekenland), Kairat Almaty (Kazachstan) en Bodo/Glimt (Noorwegen).

Tja...

Tja zeg dat wel. Het zat ook niet echt mee met de loting.
Nou maar hopen dat Ajax of Philips een uitwedstrijd loot tegen Kairat Almaty. Lekker ruim 5000 km vliegen :D

Dit bericht is gewijzigd op 27 augustus 2025, 17:48:27.

+1/-0

Kairat Almaty, taaie ploeg met een goede keeper. Stopt drie penalty,s.

+1/-0

2 goals al afgekeurd van Benfica. Hele merkwaardige beslissingen tegen Benfica ook.
Gerechtigheid 1-0.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 augustus 2025, 21:36:23.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 27 augustus 2025 om 21:25:

2 goals al afgekeurd van Benfica. Hele merkwaardige beslissingen tegen Benfica ook.
Gerechtigheid 1-0.

Rangers met de rust al met 5-0 achter tegen Brugge :D

+1/-0

Knakkie schreef op 27 augustus 2025 om 21:50:

Marc Acardipane schreef op 27 augustus 2025 om 21:25:

Gerechtigheid 1-0.

Rangers met de rust al met 5-0 achter tegen Brugge :D

Rangers en Celtic beiden dus naar de EL prima tegenstanders voor Feyenoord !

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe