Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - FC Twente

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Laat maar eens kijken wat het wordt vandaag. Ik wil vooral eens iets van Linssen en Jörgensen zien deze wedstrijd en ik ben benieuwd of Diemers de lijn doortrekt. Als Nikolai het ook niet tegen FC Twente kan laten zien dan moet Bozenik de kans krijgen.

 

+1/-0

Eens Nico moet het gelijk laten zien anders wordt hij sneller gewisseld als de vorige keer is ook wel fair tov Bozenik.

Geertruida is dus eerste rb nieuwkoop naar de bank.

 

+1/-0

Opstelling:
Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Haps; Fer, Diemers, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Linssen.

Wissels:
Feyenoord: Marsman, Ten Hove, NIeuwkoop, Johnston, Toornstra, Teixeira, Burger, Bozenik, Narsingh.

 

+1/-0

Godsklere wat een kutwedstrijd. Jörgensen waardeloos en onzichtbaar, Linssen idem dito. Bozenik zorgt tenminste nog voor een beetje gevaar. Er moet wat gaan veranderen in de basisopstelling want dit loopt voor geen meter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 19 september 2020 om 19:23:

@Vuist

Nou mss heb ik geen gelijk...

Ik vind het interessant om anderen te laten kijken naar mijn voorgestelde opstelling. En dan bij mijn 5 wijzigingen aan geven waarom ze volgens hen niet zullen renderen en mss minder zullen renderen dan de huidige spelers die er staan op hun positie.

Wellicht heeft men inzichten waar ik nog niet aan gedacht heb.

Maar tot op heden hoor ik jullie bedenkingen aan en heb ik daar ook aan gedacht... Maar dan nog lijkt deze opstelling me beter dan de opstelling die Feyenoord hanteerde tegen Zwolle.

Ik zou als Azarkan, conthe of Sinisterra beschikbaar zijn hen altijd prefereren boven narsingh op de linker vleugel.

In mijn optiek ga ja namelijk Kokcu, Bozenik, Geertruida niet echt in je elftal missen. Mss hoogstens toornstra maar kan je altijd inbrengen mocht een middenvelder niet renderen en Bozenik inzetten als breekijzer.




Je hebt vandaag weer kunnen zien dat Narshing hooguit goed genoeg is om als ballenjongen te fungeren, al het andere is teveel voor hem.
Overigens was dit vandaag dramatisch slechtvanFeyenoord, geen beleving geen bezieling en erg slordig.

 

+1/-0

@blaak

Daarom zou ik narsingh dus hebben getest als rechts back in de voorbereiding. Op die andere posities voorin komt hij te kort. Maar nogmaals met de opstelling die ik gaf aan het begin van de wedstrijd had je veeeeel meer aanvallende mogelijkheden. Ik gaf hier op het forum al aan dat me deze opstelling die het zelfde is als tegen zwolle het gevaar enkel van Berghuis komt of koppende mensen bij een stilstaande situatie.

Dat is te weinig! Dan zorg je voor te weinig gevaar! En scoor je dus te weinig!

Ik had Azarkan niet laten spelen bij jong Feyenoord en links op de vleugel een kans gegeven en narsingh laten banken.


Deze blamage tegen Twente had je dus al lang kunnen zien aankomen...

Heeeel zonde...

Advocaat moet veel meer scorend vermogen inbouwen in dit team en heb in dit topic al aangegeven hoe hij dat kan doen met de opstelling die ik gaf.

Verder zou het verstandig zijn als Advocaat zijn team dan ook op 3 verschillende tactische formaties laten trainen.
Tegen goeie tegenstanders inzakken naar 5-3-2
Basis 4-3-3 met de punt naar achteren
In de opbouw lopen naar 3-1-2-1-3 (ruit op het middenveld en back die in schuift op het middenveld en middenvelder naar de 10 positie. a la Cruijff) Tegen mindere tegenstanders als je het spel moet maken.

Deze formaties zijn er in te slijpen met de huidige spelers groep en kan je in game switchen met de huidige 11 naar welke formatie het team in de wedstrijd nodig heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 20 september 2020 om 17:27:

@blaak

Daarom zou ik narsingh dus hebben getest als rechts back in de voorbereiding. Op die andere posities voorin komt hij te kort. Maar nogmaals met de opstelling die ik gaf aan het begin van de wedstrijd had je veeeeel meer aanvallende mogelijkheden. Ik gaf hier op het forum al aan dat me deze opstelling die het zelfde is als tegen zwolle het gevaar enkel van Berghuis komt of koppende mensen bij een stilstaande situatie.

Dat is te weinig! Dan zorg je voor te weinig gevaar! En scoor je dus te weinig!

Ik had Azarkan niet laten spelen bij jong Feyenoord en links op de vleugel een kans gegeven en narsingh laten banken.


Deze blamage tegen Twente had je dus al lang kunnen zien aankomen...

Heeeel zonde...

Advocaat moet veel meer scorend vermogen inbouwen in dit team en heb in dit topic al aangegeven hoe hij dat kan doen met de opstelling die ik gaf.

Verder zou het verstandig zijn als Advocaat zijn team dan ook op 3 verschillende tactische formaties laten trainen.
Tegen goeie tegenstanders inzakken naar 5-3-2
Basis 4-3-3 met de punt naar achteren
In de opbouw lopen naar 3-1-2-1-3 (ruit op het middenveld en back die in schuift op het middenveld en middenvelder naar de 10 positie. a la Cruijff) Tegen mindere tegenstanders als je het spel moet maken.

Deze formaties zijn er in te slijpen met de huidige spelers groep en kan je in game switchen met de huidige 11 naar welke formatie het team in de wedstrijd nodig heeft.




Handelingssnelheid moet van het hele team omhoog en de slordigheden moeten er uit dan win je al een hoop.
Zelf zou ik starten met Bozenik in de spits, Jorgensen heeft het gewoon even niet.
Geertruida handhaven ipv Botthegin en Nieuwkoop op rechtsback.

 

+1/-0

@Blaak

Bozenik kan nog niet goed genoeg mee voetballen. Zet maar in jong Feyenoord om hem dat te leren.
Geertruida in plaats van Botteghin vind ik verder prima. Alleen we scoren moeizaam en botteghin wil nog wel eens met zijn hoofd scoren.
Nieuwkoop kan eigenlijk niet als rechts back. Test daar Diemers en Narsingh.

En speel met de opstelling die ik in dit topic al aan gaf. Met Azarkan/Conthe in plaats van narsingh links op de vleugel.

Het liefst Assaidi transfervrij halen voor de linker vleugel met een klein prestatie contract en op trainen. En kijken of je Leandro Bacuna, Fosu-mensah of Karsdorp nog kan huren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 20 september 2020 om 17:56:

@Blaak

Bozenik kan nog niet goed genoeg mee voetballen. Zet maar in jong Feyenoord om hem dat te leren.
Geertruida in plaats van Botteghin vind ik verder prima. Alleen we scoren moeizaam en botteghin wil nog wel eens met zijn hoofd scoren.
Nieuwkoop kan eigenlijk niet als rechts back. Test daar Diemers en Narsingh.

En speel met de opstelling die ik in dit topic al aan gaf. Met Azarkan/Conthe in plaats van narsingh op links.



Bozenik is dreigender en meer direct in de spits daar gaat het om, Gerd Muller kon vroeger ook niet voetballen maar stond altijd op de goede plaats en scoorde.
Nieuwkoop als rechtsback is wellicht niet ideaal maar beter is momenteel niet voorhanden. narsingh gewoon niet meer opstellen, voorlopig verbannen naar het tweede elftal of zoiets, die kan er echt helemaal niets van.

 

+1/-0

ben klaar met de luie Nicolai

 

+1/-0

@Danal

Eens over narsingh. Maar dan had Feyenoord beter moeten anticiperen op deze situatie en een betere links buiten moeten aanstellen tot Sinisterra terug is. Dat deed Feyenoord niet... Dus eigen schuld dikke bult nu tegen fc Twente.

 

+1/-0

@Blaak

Eens over Bozenik zijn kwaliteiten maar je ziet toch ook dat we totaal niks aan kansen creëren vanaf de flanken of vanuit het middenveld... Dus dan heb je helaas ook niks aan bozenik.

Eens over narsingh hoor. Maar we hebben geen goeie snelle linker vleugel optie. Ik waarschuwde hier al voor aan het begin van het seizoen. Weet je nog! Ik pleitte er niet voor niks voor om Elia te halen!

Ik ben ook niet blij met narsingh xD Dit was zelfs een speler waar ik op voorhand bedenkingen bij had zelfs al past hij in mijn optiek als transfervrije speler xD Ik vond hem altijd al matig. En had hem never nooit niet zoveel geld gegeven als troost heeft gedaan.

Maar nu je er helaas aan vast zit... Tja ... Dan kan je voor dat belachelijk hoge salaris wat troost hem gaf toch maar beter kijken waar hij nog wel bruikbaar kan zijn in het elftal. En aangezien we een probleem hebben op de rechts back positie zou ik het gewoon op de trainingen proberen of je daar wat aan Narsingh hebt.

Is het daar ook niks kan je hem beter verhuren mss zelfs voor de helft van zijn salaris om voor de andere helft een ander te halen. (Nieuwkoop, Wehrmann, Vente, Narsingh verhuren/verkopen om salaris ruimte vrij te maken). Halen transfervrije Assaidi en huur Fosu-Mensah/Leandro Bacuna/Karsdorp.

Dan zijn de zwaktes (op de spits positie na) redelijk gerepareerd.

Je zou om die spits positie te versterken nog kunnen proberen Lens te halen als die transfervrij weg mag. Maar ja... Geen idee of daar nog salaris ruimte voor is...

Toornstra moet je eigenlijk ook verkopen... Want die komt die klap dat hij is gepasseerd door diemers niet meer te boven... Kan je voor hem de Guzman aanstellen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 september 2020, 18:43:11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 20 september 2020 om 18:33:

@Blaak

Eens over Bozenik zijn kwaliteiten maar je ziet toch ook dat we totaal niks aan kansen creëren vanaf de flanken of vanuit het middenveld... Dus dan heb je helaas ook niks aan bozenik.

Eens over narsingh hoor. Maar we hebben geen goeie snelle linker vleugel optie. Ik waarschuwde hier al voor aan het begin van het seizoen. Weet je nog! Ik pleitte er niet voor niks voor om Elia te halen!

Ik ben ook niet blij met narsingh xD Dit was zelfs een speler waar ik op voorhand bedenkingen bij had zelfs al past hij in mijn optiek als transfervrije speler xD Ik vond hem altijd al matig. En had hem never nooit niet zoveel geld gegeven als troost heeft gedaan.

Maar nu je er helaas aan vast zit... Tja ... Dan kan je voor dat belachelijk hoge salaris wat troost hem gaf toch maar beter kijken waar hij nog wel bruikbaar kan zijn in het elftal. En aangezien we een probleem hebben op de rechts back positie zou ik het gewoon op de trainingen proberen of je daar wat aan Narsingh hebt.

Is het daar ook niks kan je hem beter verhuren mss zelfs voor de helft van zijn salaris om voor de andere helft een ander te halen. (Nieuwkoop, Wehrmann, Vente, Narsingh verhuren/verkopen om salaris ruimte vrij te maken). Halen transfervrije Assaidi en huur Fosu-Mensah/Leandro Bacuna/Karsdorp.

Dan zijn de zwaktes (op de spits positie na) redelijk gerepareerd.

Je zou om die spits positie te versterken nog kunnen proberen Lens te halen als die transfervrij weg mag. Maar ja... Geen idee of daar nog salaris ruimte voor is...

Toornstra moet je eigenlijk ook verkopen... Want die komt die klap dat hij is gepasseerd door diemers niet meer te boven... Kan je voor hem de Guzman aanstellen.



Advocaat gaat geen spelers opstellen op plekken waar ze totaal niet thuishoren tenzij er blessures zijn. Geld voor versterkingen is er niet.

Het heeft ook totaal geen zin om als een op hol geslagen robot elke dag op dit forum te propageren dat Narsingh rechtsback moet want dat gaat Advocaat nooit doen. Misschien moet je gewoon wekelijks Arnesen en Advocaat een e-mail sturen met je ideeën daar zullen ze heel blij mee zijn. Wij weten inmiddels wel dat je Narsingh rechtsback wil want je hebt het 40.000 keer herhaald.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 20 september 2020 om 18:33:

@Blaak

Eens over Bozenik zijn kwaliteiten maar je ziet toch ook dat we totaal niks aan kansen creëren vanaf de flanken of vanuit het middenveld... Dus dan heb je helaas ook niks aan bozenik.

Eens over narsingh hoor. Maar we hebben geen goeie snelle linker vleugel optie. Ik waarschuwde hier al voor aan het begin van het seizoen. Weet je nog! Ik pleitte er niet voor niks voor om Elia te halen!

Ik ben ook niet blij met narsingh xD Dit was zelfs een speler waar ik op voorhand bedenkingen bij had zelfs al past hij in mijn optiek als transfervrije speler xD Ik vond hem altijd al matig. En had hem never nooit niet zoveel geld gegeven als troost heeft gedaan.

Maar nu je er helaas aan vast zit... Tja ... Dan kan je voor dat belachelijk hoge salaris wat troost hem gaf toch maar beter kijken waar hij nog wel bruikbaar kan zijn in het elftal. En aangezien we een probleem hebben op de rechts back positie zou ik het gewoon op de trainingen proberen of je daar wat aan Narsingh hebt.

Is het daar ook niks kan je hem beter verhuren mss zelfs voor de helft van zijn salaris om voor de andere helft een ander te halen. (Nieuwkoop, Wehrmann, Vente, Narsingh verhuren/verkopen om salaris ruimte vrij te maken). Halen transfervrije Assaidi en huur Fosu-Mensah/Leandro Bacuna/Karsdorp.

Dan zijn de zwaktes (op de spits positie na) redelijk gerepareerd.

Je zou om die spits positie te versterken nog kunnen proberen Lens te halen als die transfervrij weg mag. Maar ja... Geen idee of daar nog salaris ruimte voor is...

Toornstra moet je eigenlijk ook verkopen... Want die komt die klap dat hij is gepasseerd door diemers niet meer te boven... Kan je voor hem de Guzman aanstellen.


En aan wie ga je Narsingh dan verhuren??? Wijsneus, iedereen ziet hier dat we niks aan Narsingh hebben, jij bent de enige die hem nog een kans als rechtsback wil geven

 

+1/-0

@vuist
Wellicht kan je narsingh verhuren aan een buitenlandse club die niet naar de eredivisie kijkt xD.

Kelly raakte je namelijk ook nog kwijt aan een club ;)

En natuurlijk wil ik Narsingh nog ergens anders proberen en kijken of hij dan in het team mss beter rendeert. Anders heb je een heel seizoen niks aan een speler... Dat is pas zonde van het geld... Is het echt helemaal niks dan proberen te lozen.

Maar net zoals je ziet dat Botteghin nog redelijk bruikbaar is in de andere speel wijze van Advocaat. Zo is narsingh mss bruikbaarder op een andere positie waar zijn kracht (snelheid en een voorzet geven) beter tot zijn recht komt.

Ehmmm... Vuist deze wijsneus gaf hier wel weer als enige aan wat de problemen waren die je kon verwachten met dit huidige Feyenoord in die opstelling tegen fc Twente ;) En probeerde oplossingen aan te dragen met een andere opstelling die ik hier ook weer gaf.

En gaf ook wederom als 1 van de weinige aan waar de zwaktes zaten in dit Feyenoord...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 september 2020, 19:27:23.

 

+1/-0

Narsingh en Nicolai was weer niets, wat de laatste betreft moet ik wel toevoegen dat alle spelers onder de maat speelde.
Een pass naar een medespeler komt bijna meest bij de tegenstander terecht.
Daar erger ik mij kapot aan, verder was het spel te voorspelbaar, te traag, en de handelingssnelheid van bijna alle spelers is te laag.
Ik snap er niets van de laatste 10 minuten ging niet alles goed maar het tempo ging omhoog, als ze zo blijven spelen als 80 minuten kan iedereen winnen van feyenoord.

Ik ben denk de enige die vind dat Toornstra er wel in moet, hij werkt hard, loopt kilometers, en heeft een goed schot, op dit moment heb je een hardwerkende speler nodig.

Er is trouwens een hoop gezeur in de media over het niet naleven van de 1,5 meter en het zingen.
Heel veel mensen vallen er over, zal wel uit amsterdam komen.

Dit bericht is gewijzigd op 20 september 2020, 20:45:16.

 

+1/-0

Mss komt dat trage tempo omdat Diemers nu het tempo aan geeft op het middenveld en die het hoge tempo nog niet aan kan...

 

+1/-0

Feyenoord speelde als een dweil. Deze selectie is veel minder sterk dan die van het vorige seizoen. Advocaat leek uitgeblust. De vraag is of de " Advocaat-magie " niet uitgewerkt is. Twente had een makkie. Ik hou mijn hart vast voor komende wedstrijden. Linssen, Kökçük, Jörgensen, Geertruida, Narsingh. Zakken door het ijs. Diemers haalt 't niveau niet. Upgraden aub !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 20 september 2020 om 21:39:

Feyenoord speelde als een dweil. Deze selectie is veel minder sterk dan die van het vorige seizoen. Advocaat leek uitgeblust. De vraag is of de " Advocaat-magie " niet uitgewerkt is. Twente had een makkie. Ik hou mijn hart vast voor komende wedstrijden. Linssen, Kökçük, Jörgensen, Geertruida, Narsingh. Zakken door het ijs. Diemers haalt 't niveau niet. Upgraden aub !



Ik vond Diemers niet een van de slechtste spelers, hij werkte hard en zat er telkens dicht op.
Voor een deel is het ook in positieve zin spelen met het mes tussen je tanden.
Dat mis ik, knokken voor elke meter, en dat met z'n allen.

 

+1/-0

Om te beginnen Kokcu en Nicolai vervangen door Texeira en Bozenik OF Texeira op links en Toornstra erin dat kan ook Linsen banken

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - FC Twente