Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] PEC Zwolle - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zaterdagavond begint voor Feyenoord het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Voor de ploeg van Dick Advocaat staat een uitwedstrijd tegen PEC Zwolle op het programma, dat in het vorige afgebroken seizoen op een vijftiende plaats is geëindigd.

De wedstrijd van zaterdag zal de 21ste keer worden dat Feyenoord in competitieverband afreist naar Zwolle. De resultaten tot nu toe zijn echter zeer wisselend. Negen keer werd tot nu toe gewonnen, vijf keer eindigde het duel gelijk en zes keer wist PEC Zwolle met de winst aan de haal te gaan.

De grootste zege ooit werd behaald op 22 september 1984. Die avond werd afgetekend met 1-5 gewonnen. Vorig seizoen was de meest doelpuntrijke wedstrijd ooit. In een knotsgek duel werd uiteindelijk met 3-4 gewonnen. Datzelfde resultaat werd ook in het seizoen 2017/2018 behaald.

Voor Eric Botteghin zal het weer een weerzien worden met zijn oude club. De Braziliaanse verdediger kwam in 2007 in Zwolle terecht en begon daar aan zijn loopbaan in Nederland.

 

+1/-0

Zwolle uit altijd lastig lol, maar op ECHT gras scheelt een hoop. Hebben hetzelfde gras als Bayern hoorde ik.

 

+1/-0

Geertruida of Burger ipv Botteghin?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 10 september 2020 om 19:55:

Zaterdagavond begint voor Feyenoord het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Voor de ploeg van Dick Advocaat staat een uitwedstrijd tegen PEC Zwolle op het programma, dat in het vorige afgebroken seizoen op een vijftiende plaats is geëindigd.

De wedstrijd van zaterdag zal de 21ste keer worden dat Feyenoord in competitieverband afreist naar Zwolle. De resultaten tot nu toe zijn echter zeer wisselend. Negen keer werd tot nu toe gewonnen, vijf keer eindigde het duel gelijk en zes keer wist PEC Zwolle met de winst aan de haal te gaan.

De grootste zege ooit werd behaald op 22 september 1984. Die avond werd afgetekend met 1-5 gewonnen. Vorig seizoen was de meest doelpuntrijke wedstrijd ooit. In een knotsgek duel werd uiteindelijk met 3-4 gewonnen. Datzelfde resultaat werd ook in het seizoen 2017/2018 behaald.

Voor Eric Botteghin zal het weer een weerzien worden met zijn oude club. De Braziliaanse verdediger kwam in 2007 in Zwolle terecht en begon daar aan zijn loopbaan in Nederland.



Botje zal niet meedoen is geschorst door zijn 5e gele kaart in de laatste wedstrijd van vorig seizoen.

 

+1/-0

Geertruida dus ben benieuwd, voor de rest zullen het spelers zijn die hem vorig jaar niet in de steek gelaten hebben. Weet niet hoe ver Stevie is, speelt vast geen 90 minuten.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Geertruida is gelukkig prima als centrale verdediger zoals verwacht. Enkel apart dat dit niet was getest in de voorbereiding.

Burger enkel inzetten als vervanger van Senesi niet als rechter centrale verdediger met zijn linker been.

Verder zoals verwacht niet genoeg snelheid voorin dat heeft linssen niet... En geen gevaar of creativiteit vanuit het middenveld bij diemers en kokcu (die teveel word opgehemeld).

Als nieuwkoop geblesseerd is zet narsingh of diemers als rechts back in de ploeg! Die 2 lijken me toch al betere rechts back opties dan nieuwkoop of Geertruida wat een snelle centrale verdediger is.

 

+1/-0

Was een zeer matige wedstrijd, de tegenstander PEC was veel aan de bal maar de afwerking was slecht.
De keeper, Berghuis en Geertruida waren goed de rest speelde onder de maat.
Berghuis steekt met kop en schouder boven het hele elftal uit, echt te hopen dat hij blijft.
Maar de drie punten zijn binnen, en Dick weet waar hij aan kan werken met zijn team.

 

+1/-0

Matig potje. Berghuis, Diemers, Geertruida & Fer de Lichtpuntjes. Vooral Diemers viel me mee, geen idee wat we daar van moesten verwachten.

Maar jorgensen, linssen en nieuwkoop vallen zwaar tegen. De enige waar ik nog hoop voor heb is linssen maar jorgensen lijkt echt het voetballen verleerd te zijn.

 

+1/-0

Bozenik was beter geweest, NJ werkt hard maar heeft het gewoon niet. Berghuis as usual de man echte aanvoerder! Diemers en Geertruida deden het ook behoorlijk. Positiespel moet veel beter maar Dickie blijft ongeslagen.

 

+1/-0

Alhoewel een armoedig potje zaaddodend voetbal , toch de 3 punten mee naar huis. Dat is wat telt. Ik ben ervan overtuigd dat Dickie deze groep weer in exact dezelfde flow krijgt als vorig jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 13 september 2020 om 11:35:

Alhoewel een armoedig potje zaaddodend voetbal , toch de 3 punten mee naar huis. Dat is wat telt. Ik ben ervan overtuigd dat Dickie deze groep weer in exact dezelfde flow krijgt als vorig jaar.



Lag ook aan PEC want Bijlow heeft niks tedoen gehad. Bij vlagen zag je wel goed spel vooral in het begin en in de 2e helft.
Denk niet dat hij tevreden was over NJ die loopt telkens in zijn eentje tejagen, Linssen en Berghuis keken er alleen naar, wat gewoon energie verspeling is.
Kwestie van tijd dat Bozenik hem gaat vervangen.

 

+1/-0

NJ is meer een 10 dan een centrumspits. Meer een voetballer dan afmaker. Ik zou Bozenik ik het centrum willen zien met NJ daarachter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 september 2020 om 14:24:

NJ is meer een 10 dan een centrumspits. Meer een voetballer dan afmaker. Ik zou Bozenik ik het centrum willen zien met NJ daarachter.



Dan zou je zonder linksbuiten moeten spelen dat Kokcu dat gat moet opvullen samen met Haps die er over heen moet gaan.

 

+1/-0

Kokcu was ook niet zo geweldig...

Mss beter spelen met linssen als valse 9. Jorgensen er achter op het middenveld met Teixeira en fer.

Je mist enkel een speler met diepgang en snelheid op de linker vleugel en een betere rechts back...

hopelijk is conthe wat anders tot sinisterra terug is Azarkan er inzetten. Ik zou Assaidi halen en op trainen. Is transfervrij en geheid te halen voor het salaris van Summerville plus een prestatie contractje. Dan Wehrmann nog verhuren en is hij prima te betalen.

 

+1/-0

Eigenlijk moet je nu niet teveel toevoegen. Het lijkt beter om het korte spel er beter in te krijgen. Wat Jörgensen betreft, nu in dit stadium al doorstrepen. Niet de fout maken tegen elke prijs er meer uit te halen dan er in zit.

 

+1/-0

Dick was duidelijk bij Rondo NJ krijgt nog even de kans maar als er geen verbetering komt raakt hij zijn plek kwijt.

 

+1/-0

Ik denk dat wij nu te snel een conclusie trekken over Nicolai, er waren meer spelers die zeer matig speelde.
Advocaat en van Persie zullen best aangeven dat Nicolai niet zijn krachten moet verspillen op momenten dat het nutteloos is.
Wat mij betreft is hij nog niet afgeschreven.
Het spel was slecht, Berghuis is de beste speler van Feyenoord zonder hem zijn wij niet beter dan Utrecht, laten wij hopen dat hij nog blijft dit seizoen na de uitspraak over zijn laag transfer bedrag. :huh .

 

+1/-0

Ja eens over Berghuis. Maar Utrecht is mss al gelijkwaardig met een elia met rancune die we niet belde (olie dom want missen snelheid op links op de vleugel en was elia prima voor geweest. Arnesen maakt daar fouten om maar voor jongere spelers te gaan).

Ik schrijf jorgensen niet af. Maar hou hem niet in de spits dat werkt gewoon niet meer. Hij kan op meer posities spelen ik denk dat hij productiever is op de plek van kokcu en daar meer brengt. Probeer linssen maar als valse 9.

Er moet snelheid bij op links of Azarkan een kans geven. Liefst creativiteit bij op het middenveld dus als het wat is Teixeira voor diemers. En een betere rechts back bij of diemers en narsingh op die positie testen.

Toornstra lijkt gepasseerd door diemers dus als je die nog kan verkopen meteen doen en de Guzman transfervrij halen. Voor Summerville en mss verhuur wehrmann, Assaidi halen en op trainen. (of een transfervrije lens als die van zijn contract af kan en nog binnen het salaris huis past).

Dan pas kan je voor het kampioenschap gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 14 september 2020 om 15:18:

Ja eens over Berghuis. Maar Utrecht is mss al gelijkwaardig met een elia met rancune die we niet belde (olie dom want missen snelheid op links op de vleugel en was elia prima voor geweest. Arnesen maakt daar fouten om maar voor jongere spelers te gaan).

Ik schrijf jorgensen niet af. Maar hou hem niet in de spits dat werkt gewoon niet meer. Hij kan op meer posities spelen ik denk dat hij productiever is op de plek van kokcu en daar meer brengt. Probeer linssen maar als valse 9.

Er moet snelheid bij op links of Azarkan een kans geven. Liefst creativiteit bij op het middenveld dus als het wat is Teixeira voor diemers. En een betere rechts back bij of diemers en narsingh op die positie testen.

Toornstra lijkt gepasseerd door diemers dus als je die nog kan verkopen meteen doen en de Guzman transfervrij halen. Voor Summerville en mss verhuur wehrmann, Assaidi halen en op trainen. (of een transfervrije lens als die van zijn contract af kan en nog binnen het salaris huis past).

Dan pas kan je voor het kampioenschap gaan.


Ik heb het al vaker gezegd ; Gebruik je hersens .

René

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] PEC Zwolle - Feyenoord