Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 28 januari 2020 om 22:19:
Bijlow mee naar het EK. Is gewoon een topper!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 28 januari 2020 om 23:16:
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 28 januari 2020 om 22:19:
Vandaar dat 'ie twee keer verkeerd timede.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.356
Reg.: 8 juli 2014
Ja het was weer niet best maar er lijkt wel verbetering in te komen en ben positief gestemd over de versterkingen. Al baal ik dat Bosenic weer veel geld kost.
Gelukkig zie ik wel weer mensen met verstand en ervaring het technische beleid voeren bij Feyenoord. Al ben ik het niet eens met de structuur... Dat ze de juiste kwaliteiten hebben is wel enorm positief.
Die Arnesen lijkt me ook een prima kerel.
Een aanval met sinisterra Bosenic/Jorgensen en Berghuis kan er best redelijk mee door.
Een middenveld met Ozyakup, Fer en Karsdorp is gewoon goed.
Een verdediging met Haps Senesi Botteghin .... Tja wie zetten we rechts back? Ie eens proberen? Ik zou Narsingh omscholen tot back. Maar goed die verdediging is nog altijd niet best... Dick zijn compacte en behoudende speelstijl verbloemt enorm veel.
Bijlow moet nog ervaring op doen en van die blunders afkomen op belangrijke momenten. En zet bij een hoekschop mensen bij de palen!
Je hebt wel weer (als echt alles mee zit) een team wat voor de prijzen kan gaan.
Dat was eerst anders.
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 29 januari 2020 om 09:03:
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 28 januari 2020 om 23:16:
Vandaar dat 'ie twee keer verkeerd timede.
Hij redde ons gisteren weer met een wereldredding, het is voor Feyenoord een goede keeper.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoordopnummer1 schreef op 29 januari 2020 om 14:09:
Ja het was weer niet best maar er lijkt wel verbetering in te komen en ben positief gestemd over de versterkingen. Al baal ik dat Bosenic weer veel geld kost.
Gelukkig zie ik wel weer mensen met verstand en ervaring het technische beleid voeren bij Feyenoord. Al ben ik het niet eens met de structuur... Dat ze de juiste kwaliteiten hebben is wel enorm positief.
Een aanval met sinisterra Bosenic/Jorgensen en Berghuis kan er best redelijk mee door.
Een verdediging met Haps Senesi Botteghin .... Tja wie zetten we rechts back? Ie eens proberen? Ik zou Narsingh omscholen tot back. Maar goed die verdediging is nog altijd niet best... Dick zijn compacte en behoudende speelstijl verbloemt enorm veel.
Bijlow moet nog ervaring op doen en van die blunders afkomen op belangrijke momenten. En zet bij een hoekschop mensen bij de palen!
Je hebt wel weer (als echt alles mee zit) een team wat voor de prijzen kan gaan.
Dat was eerst anders.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Ik vind hem een goede keeper, oke hij maakt soms nog wat fouten maar dan vergeet je de ontzettend goede reddingen makkelijk want die zijn er zeker behoorlijk wat geweest hij heeft Feyenoord aan punten geholpen.
Als je dat niet meer weet dan moet je maar wat wedstrijden terug kijken, en hij gaat nog beter worden.
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.356
Reg.: 8 juli 2014
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 29 januari 2020 om 14:31:
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoordopnummer1 schreef op 29 januari 2020 om 14:09:
Dat was eerst anders.
Dus je laat Sinisterra en Kokcü buiten de basis? En vergeet dat we Karsdorp als rechtsback hebben?
Dit bericht is gewijzigd op 22 februari 2020, 08:51:57.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Beker] Fortuna Sittard - Feyenoord