Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 45

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 januari 2020 om 18:46:

Chumi, indien mogelijk zeg ik : doen !! Altijd. Kijk eens naar de filmpjes, niet alleen een groot talent, tevens een flitsende verdediger en een kassa-bom ! Karsdorp - Movilla - Senesi - Haps, menige club zou er jaloers om worden.



Een achterhoede om jaloers op te worden inderdaad maar waarom zou je het doen. Twee van de vier spelers zijn gehuurd en in principe over Max 20 wedstrijden weer vertrokken en kampioen wordt je ook hier niet mee.
Wat rest is dat je weer overnieuw kunt beginnen met opbouw van, in dit geval, de achterhoede.

Blijkt niet echt een visie uit, wel een Advocaat visie dat dan weer wel.

 

+1/-0

F A K E News natuurlijk

 

+1/-0

Zou toch mooi zijn, eindelijk een fatsoenlijke defensie ! En intussen kun je op je gemakje een schaduwteam samenstellen. Ik zie Advocaat toch niet ook volgend seizoen blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 januari 2020 om 18:46:

Chumi, indien mogelijk zeg ik : doen !! Altijd. Kijk eens naar de filmpjes, niet alleen een groot talent, tevens een flitsende verdediger en een kassa-bom ! Karsdorp - Movilla - Senesi - Haps, menige club zou er jaloers om worden.



Fantastisch, schaf de jeugdopleiding dan maar af.

 

+2/-0

Krijgt Feyenoord nog wat van de verkoop van Amrabat?

 

+1/-0

Lijkt me niet. Wij hebben al wat gehad toen hij van Club naar Hellas Verona ging.

 

+1/-0

Jeugdopleiding is prima als je daar dan ook heel echte talenten hebt lopen en je een management hebt dat daarmee weet om te gaan.
Bovendien moeten we nu resultaten boeken om ons te verzekeren van Europees voetbal en dus van euro's in de kassa.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 31 januari 2020 om 17:14:

Jeugdopleiding is prima als je daar dan ook heel echte talenten hebt lopen en je een management hebt dat daarmee weet om te gaan.
Bovendien moeten we nu resultaten boeken om ons te verzekeren van Europees voetbal en dus van euro's in de kassa.



De euro’s die je verdient met EL zijn minimaal, alleen de CL is lucratief en dat zit er ook met deze gehuurde spelers gewoon niet in.
Talentvolle jeugd opleiden en verkopen is beter, moeten ze wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen tot eerste elftal spelers.

 

+1/-0

We gaan gewoon spelers kopen voor 5 miljoen en weer verkopen voor 20, zo briljant, dat niemand dat ooit eerder heeft bedacht....

 

+1/-0

EL is wel opgewaardeerd verschil met CL is nog groot maar minder en de Beker is nu belangrijkst dan ben je weer zeker van zes wedstrijden en mischien gaan we nu met Advocaat (die blijft dan wel) verder ook. Als je talenten voor veel geld wilt verkopen moeten ze het eerst europees laten zien.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 februari 2020, 08:23:17.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 30 januari 2020 om 15:38:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 28 januari 2020 om 14:56:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 januari 2020 om 16:27:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 25 januari 2020 om 13:58:

Voor versterkingen moet Feyenoord het dicht bij huis zoeken. Top eerste divisie en clubs uit de eredivisie. Zag Nac voetballen tegen PSV. Daar loopt een middenvelder, Verschueren, jong, dynamisch, veel loopvermogen en hij heeft een goede pass. De scouts van feyenoord moeten op zoek gaan naar dat type spelers. Daar loopt ook een centrale verdediger rond, jong en met toekomst.




Ja joh, laten we weer een nieuwe Ayoub halen, succes gegarandeerd.... :denk


Je moet pas een speler halen nadat je hem meerdere keren bekeken hebt en je moet weten welk systeem de trainer wil spelen. Een speler moet passen in het systeem.




Een speler moet mentaal de druk van Feyenoord aan kunnen en er zijn er niet veel die dat kunnen.


De meeste spelers kunnen de mentale druk wel aan. Denk niet dat het daar aan ligt als het minder gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 01 februari 2020 om 15:03:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 30 januari 2020 om 15:38:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 28 januari 2020 om 14:56:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 januari 2020 om 16:27:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 25 januari 2020 om 13:58:

Voor versterkingen moet Feyenoord het dicht bij huis zoeken. Top eerste divisie en clubs uit de eredivisie. Zag Nac voetballen tegen PSV. Daar loopt een middenvelder, Verschueren, jong, dynamisch, veel loopvermogen en hij heeft een goede pass. De scouts van feyenoord moeten op zoek gaan naar dat type spelers. Daar loopt ook een centrale verdediger rond, jong en met toekomst.




Ja joh, laten we weer een nieuwe Ayoub halen, succes gegarandeerd.... :denk


Je moet pas een speler halen nadat je hem meerdere keren bekeken hebt en je moet weten welk systeem de trainer wil spelen. Een speler moet passen in het systeem.




Een speler moet mentaal de druk van Feyenoord aan kunnen en er zijn er niet veel die dat kunnen.


De meeste spelers kunnen de mentale druk wel aan. Denk niet dat het daar aan ligt als het minder gaat.



Iedere aankoop slaagt hier moeiteloos idd.... :denk

 

+1/-0

Zag Verdonk een uitstekende pass geven wat de inleiding was voor de 0-1 tegen Utrecht. Hij lijkt mij een speler waar Feyenoord wat aan heeft. Prima speler voor de linkerkant als aanvulling op wat er is. Vorig seizoen verving hij Haps op uitstekende wijze.

 

+1/-0

Ik heb Lurling ook weleens eens een goede pass zien geven, maar om nou te zeggen dat een prima speler voor Feyenoord was....:nee:

 

+2/-0

Belangrijk verschil tussen die twee is, dat Verdonk een zelf opgeleide speler is. Meer waardering voor jeugdspelers. Ze worden te makkelijk verhuurd.

 

+1/-0

Verdonk is wel beter dan Kelly... Zijn ongeveer even groot... Maar dat is ook geen aanwinst gebleken.

Feyenoord verhuurd juist spelers zodat ze kunnen groeien. Op de bank verpieteren ze alleen. Ik denk dat door zijn lengte het lastig word de absolute top te halen. En hij heeft ook niet de snelheid voor een links back. Als cdm kan je het nog proberen maar denk dat hij dan fysiek tekort komt.

Jammer als hij wat langer was geweest was het een prima linker centrale verdediger... Maar ja dat is hij dus niet... Dus helaas tot op heden niet het niveau wat we kunnen gebruiken bij Feyenoord.

Ik vind het vreemder dat we na dat gedoe tussen Knoester en Summerville Knoester hebben laten gaan... En dan dus een Senesi voor 9 miljoen kopen... En een Ie huren.
We hebben er een handje van de verkeerde spelers te laten gaan in de jeugd Chong, Zirkzee, timber broertjes, boogarde, Kongolo, Lang. Die werden nog weggekaapt.

Maar janssen, de roon, Indrisse, Knoester moesten allemaal weg en blijken toch wat te kunnen...

 

+1/-0

Zirkzee en al die anderen wilden zelf weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 26 februari 2020 om 16:37:

Verdonk is wel beter dan Kelly... Zijn ongeveer even groot... Maar dat is ook geen aanwinst gebleken.

Feyenoord verhuurd juist spelers zodat ze kunnen groeien. Op de bank verpieteren ze alleen. Ik denk dat door zijn lengte het lastig word de absolute top te halen. En hij heeft ook niet de snelheid voor een links back. Als cdm kan je het nog proberen maar denk dat hij dan fysiek tekort komt.

Jammer als hij wat langer was geweest was het een prima linker centrale verdediger... Maar ja dat is hij dus niet... Dus helaas tot op heden niet het niveau wat we kunnen gebruiken bij Feyenoord.

Ik vind het vreemder dat we na dat gedoe tussen Knoester en Summerville Knoester hebben laten gaan... En dan dus een Senesi voor 9 miljoen kopen... En een Ie huren.
We hebben er een handje van de verkeerde spelers te laten gaan in de jeugd Chong, Zirkzee, timber broertjes, boogarde, Kongolo, Lang. Die werden nog weggekaapt.

Maar janssen, de roon, Indrisse, Knoester moesten allemaal weg en blijken toch wat te kunnen...


Verdonk is opbouwend goed, dus hij zou een goede linkshalf kunnen zijn. Linksback kan hij ook spelen en lengte is niet het aller belangrijkste voor een back, wel voor een centrale verdediger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 januari 2020 om 11:38:

Krijgt Feyenoord nog wat van de verkoop van Amrabat?


Mini stukje opleidingsvergoeding.

 

+1/-0

Nou moe, had hele reactie voorbereid, maar op de een of andere manier was mn sessie verlopen.

Vinden we van de volgende namen voor LB mocht Haps verkocht worden? Allemaal rond de 20 jaar met flink wat upside.

LB:

Luan Cândido

Gideon Mensah van Salzburg
https://www.youtube.com/watch?v=ZoMUc8z2qgIlink

Karbownik (zal te duur zijn, ik las geruchten dat Club Brugge 6M wilde lappen, hoewel dat bedrag me heel sterk lijkt)
https://www.youtube.com/watch?v=umYOW9ZhPKclink

Aleksa Terzic


Ik zal overigens eens naar mn lijstjes voor andere posities kijken. Er zitten veel spelers uit DK/SE bij omdat ik daar regelmatig ben en dan vaak wordt uitgenodigd mee te gaan naar (jeugd) wedstrijden om even te kijken. Ik heb op die wijze al Kulusevski (Brommapojkarna, Stockholm) aan het werk kunnen zien toen ik de oude club van Guidetti bezocht (gelijk ook shirtje van Bromma gekocht... die club doet het sowieso goed qua scouting, hebben over groot uitgestrekt gebied veel teams). En op zelfde wijze Mohamed Daramy (FC CPH) en Jonas Wind gezien. Die eerste ben ik sowieso groot fan van (denk dat hij voor nagenoeg 10M naar DE of UK verkast) en Wind vond ik een interessante om te halen voor hij zich blesseerde en we Bozenik haalden.

Tof dat deze site/forum er is, ik wist niet dat er een opvolger van netwerk.to was.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 april 2020, 14:41:48.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord