Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 178 179 180 181 182

Transfergerucht: Kenny Rocha Santos

Lang was Joey Veerman in beeld als de ideale aanvulling voor het middenvelder, cq als opvolger van Orkün Kökçü, maar hij koos voor PSV en dus schakelt Feyenoord door. Naar verluidt is nu Kenny Rocha Santos in beeld.

De elfvoudig Kaapverdiaans international speelt bij het dit seizoen zwaar teleurstellende KV Oostende in België. Afgelopen zomer haalden De Kustboys hem als grote aanwinst weg bij AS Nancy uit Frankrijk, nu zouden naast Feyenoord ook Liverpool en FC Porto hem in het vizier hebben.

Hoewel de marktwaarde van Santos, een technisch vaardige allrounder op de as van het veld, door Transfermarkt.de 'slechts' op 1.8 miljoen euro wordt ingeschat, zou Oostende bijna tien miljoen euro willen voor hem. Dat gaat Feyenoord sowieso niet lappen.

'Feyenoord geen topclub'

De kans van slagen betreft een Rotterdamse transfer lijkt sowieso al niet erg groot, want de zaakwaarnemer van Rocha (22) zou Feyenoord als 'geen topclub' hebben benoemd. Porto en Liverpool zijn dat wél. Dit seizoen staat de tot 2025 vastliggende middenvelder al op 21 officiële optredens (drie assists, nul goals).

In Oostende heeft hij het naar zijn zin. "Oostende is een mooie stad, en mijn vrouw en dochtertje zijn hier graag. Mijn familie komt regelmatig op bezoek. Mijn mama en tante wonen bijvoorbeeld nabij Parijs. Ook op het veld voel ik me goed", zei Rocha recent in Het Laatste Nieuws.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 januari 2022 om 12:28:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 januari 2022 om 10:50:

Wat ik me bij Bazoer helemaal niet realiseerde, is dat hij pas 25 jaar oud is. Die jongen heeft er al een aardige carriere opzitten, ik dacht dat hij al richting de 30 ging.

Het maakt dat hij nog een soort 'restwaarde' kan vertegenwoordigen. Natuurlijk is hij niet bepaald geslaagd in een grote competitie (BUndesliga), maar dat is op die leeftijd misschien niet zo gek. Hij heeft wat 'krasjes', echter zou je als Feyenoord zijnde na een paar (goede) seizoenen voor een mooi bedrag kunnen doorverkopen. Da's toch lekker, en maakt de investering in zijn komst rendabel.

Wat betreft die Dermane, die zal toch niet gehaald worden als directe versterking van Feyenoord-1? Klinkt meer als een O21 spelert.



Volgens mij rekenen veel mensen zich veel te rijk met die restwaarde, een eredivisiespeler ouder dan 25 jaar ga je nooit meer echt goed verkopen. Ik hoop dat ik fout zit, maar ik geloof niet in een hoge restwaarde van spelers boven de 25 jaar in de eredivisie. We zullen er misschien meer voor vangen dan we betaald hebben, maar het zal geen klapper in de dubbele cijfers zijn verwacht ik. Bij Bazoer is er bovendien sprake van een aantal krasjes, dat werkt ook niet mee in z'n voordeel.



Ik verwacht ook geen monsterbedragen hoor. Maar alles wat je eraan overhoudt als hij een paar seizoenen goed gepresteerd heeft is mooi meegenomen toch?

 

+2/-0

Heb de indruk dat Feyenoord in de verkeerde vijver vist. En beetje zoals met Narsingh en mislukte Argentijnen. Misschien moeten we gewoon eens kijken richting Scandinavië, spelers uit de Noordelijke landen doen het meestal wel goed bij ons ( m.u.v. Jörgensson ).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 januari 2022 om 19:51:

Heb de indruk dat Feyenoord in de verkeerde vijver vist. En beetje zoals met Narsingh en mislukte Argentijnen. Misschien moeten we gewoon eens kijken richting Scandinavië, spelers uit de Noordelijke landen doen het meestal wel goed bij ons ( m.u.v. Jörgensson ).



Nico heeft het 1,5 jaar prima gedaan, maar door blessures is het minder gelopen.
Daarnaast komen Pedersen, Trauner en Aursness uit de (Noord) Europese hoek.

(Ja Oostenrijk ligt meer in centraal, maar ook daar zitten talenten).

 

+2/-0

Inderdaad ook Oostenrijk. Ijsland ook. We hebben de neiging teveel exoten aan te willen trekken, wellicht omdat "andere clubs dit ook doen ". Fout. We hebben harde werkers nodig, robuust, met restwaarde.

 

+1/-0

Ik vraag me sowieso af wat in hemelsnaam de gedachte is. Je denkt eerst aan Veerman als versterking voor het middenveld, schakelt vervolgens over op Vilhena en daarna komt Bazoer in beeld. Drie totaal verschillende type spelers.

Ik denk overigens dat (het type) Bazoer het meest bij Feyenoord past. Alleen vraag ik me dus af wat de plannen zijn als je eerst Veerman en Vilhena probeert te halen. Hetzelfde idee met de KNVB die Bosz, Rijkaard en De Boer als kandidaten had om bondscoach te worden.

 

+2/-0

Het zijn verschillende type spelers, maar wel alledrie spelers die evt vertrek van Kokcu kunnen opvangen, want die gaat natuurlijk verkocht worden in de zomer.

 

+1/-0

En dat is dus precies mijn punt. Voordat je op zoek gaat naar een nieuwe speler zul je eerst moeten bedenken wat voor type speler je wil binnen halen. Als je vervolgens dan uitkomt bij drie totaal verschillende type middenvelders heb je dus geen flauw idee waar je mee bezig bent. Dan is het kopen om maar een nieuwe middenvelder te kopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord aast op buitenspeler Wålemark'
vandaag, 20:04 593 reacties
Feyenoord wil zich versterken met de 20-jarige Patrik Wålemark, zo meldt 1908_nl. De speler van BK Häcken moet de Rotterdammers komen versterken. Ook Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan zijn concreet.

Aftonbladet weet te melden dat Häcken al een bod van 2,5 miljoen euro heeft afgeslagen op de talentvolle vleugelaanvaller. Anderlecht, Atalanta, Ajax en Sassuolo hebben voorzichtig geïnformeerd naar de Zweed. De vier clubs pakken echter nog niet door. Feyenoord, Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan hebben zich officieel gemeld bij zijn zaakwaarnemer en de club.

BK Häcken heeft geen haast met de verkoop van Wålemark. De Zweedse club verlangt een bedrag van rond de vijf miljoen euro. De aanvaller heeft ook geen wens om snel te vertrekken. ''Zowel wij als Patrik hebben het gevoel dat we rustig kunnen afwachten hoe de markt zich ontwikkelt. We voelen geen stress'', vertelt sportdirecteur Martin Ericsson.

Wålemark wordt in zijn land omschreven als een groot talent voor de toekomst. De rechtsbuiten, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, heeft nog een contract tot medio 2024. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op 3,5 miljoen euro. De linkspoot is in het seizoen 2021 goed voor negen doelpunten in 29 wedstrijden.



Weer een nieuwe naam. We kunnen zo langzamerhand twee elftallen opstellen van alle namen die genoemd worden in de pers en socials.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 januari 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord aast op buitenspeler Wålemark'
vandaag, 20:04 593 reacties
Feyenoord wil zich versterken met de 20-jarige Patrik Wålemark, zo meldt 1908_nl. De speler van BK Häcken moet de Rotterdammers komen versterken. Ook Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan zijn concreet.

Aftonbladet weet te melden dat Häcken al een bod van 2,5 miljoen euro heeft afgeslagen op de talentvolle vleugelaanvaller. Anderlecht, Atalanta, Ajax en Sassuolo hebben voorzichtig geïnformeerd naar de Zweed. De vier clubs pakken echter nog niet door. Feyenoord, Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan hebben zich officieel gemeld bij zijn zaakwaarnemer en de club.

BK Häcken heeft geen haast met de verkoop van Wålemark. De Zweedse club verlangt een bedrag van rond de vijf miljoen euro. De aanvaller heeft ook geen wens om snel te vertrekken. ''Zowel wij als Patrik hebben het gevoel dat we rustig kunnen afwachten hoe de markt zich ontwikkelt. We voelen geen stress'', vertelt sportdirecteur Martin Ericsson.

Wålemark wordt in zijn land omschreven als een groot talent voor de toekomst. De rechtsbuiten, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, heeft nog een contract tot medio 2024. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op 3,5 miljoen euro. De linkspoot is in het seizoen 2021 goed voor negen doelpunten in 29 wedstrijden.



Weer een nieuwe naam. We kunnen zo langzamerhand twee elftallen opstellen van alle namen die genoemd worden in de pers en socials.



Dat is mooi toch? Het betekent in ieder geval dat de scouting haar werk doet en ook dat Arnesen niet stil zit.

Dat is weleens anders geweest. Onder van Geel gebeurde er niet veel in de winterstop. Maar dat kwam omdat de Eredivisie stil lag en er daarom niet gescout kon worden onder het genot van Annets prakkie... :B

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 januari 2022 om 08:59:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 januari 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord aast op buitenspeler Wålemark'
vandaag, 20:04 593 reacties
Feyenoord wil zich versterken met de 20-jarige Patrik Wålemark, zo meldt 1908_nl. De speler van BK Häcken moet de Rotterdammers komen versterken. Ook Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan zijn concreet.

Aftonbladet weet te melden dat Häcken al een bod van 2,5 miljoen euro heeft afgeslagen op de talentvolle vleugelaanvaller. Anderlecht, Atalanta, Ajax en Sassuolo hebben voorzichtig geïnformeerd naar de Zweed. De vier clubs pakken echter nog niet door. Feyenoord, Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan hebben zich officieel gemeld bij zijn zaakwaarnemer en de club.

BK Häcken heeft geen haast met de verkoop van Wålemark. De Zweedse club verlangt een bedrag van rond de vijf miljoen euro. De aanvaller heeft ook geen wens om snel te vertrekken. ''Zowel wij als Patrik hebben het gevoel dat we rustig kunnen afwachten hoe de markt zich ontwikkelt. We voelen geen stress'', vertelt sportdirecteur Martin Ericsson.

Wålemark wordt in zijn land omschreven als een groot talent voor de toekomst. De rechtsbuiten, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, heeft nog een contract tot medio 2024. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op 3,5 miljoen euro. De linkspoot is in het seizoen 2021 goed voor negen doelpunten in 29 wedstrijden.



Weer een nieuwe naam. We kunnen zo langzamerhand twee elftallen opstellen van alle namen die genoemd worden in de pers en socials.



Dat is mooi toch? Het betekent in ieder geval dat de scouting haar werk doet en ook dat Arnesen niet stil zit.

Dat is weleens anders geweest. Onder van Geel gebeurde er niet veel in de winterstop. Maar dat kwam omdat de Eredivisie stil lag en er daarom niet gescout kon worden onder het genot van Annets prakkie... :B



Nou dat prakkie schoot er vaak bij in hoor. Annet bracht meer tijd door op de massage tafel dan achter het fornuis :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 januari 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord aast op buitenspeler Wålemark'
vandaag, 20:04 593 reacties
Feyenoord wil zich versterken met de 20-jarige Patrik Wålemark, zo meldt 1908_nl. De speler van BK Häcken moet de Rotterdammers komen versterken. Ook Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan zijn concreet.

Aftonbladet weet te melden dat Häcken al een bod van 2,5 miljoen euro heeft afgeslagen op de talentvolle vleugelaanvaller. Anderlecht, Atalanta, Ajax en Sassuolo hebben voorzichtig geïnformeerd naar de Zweed. De vier clubs pakken echter nog niet door. Feyenoord, Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan hebben zich officieel gemeld bij zijn zaakwaarnemer en de club.

BK Häcken heeft geen haast met de verkoop van Wålemark. De Zweedse club verlangt een bedrag van rond de vijf miljoen euro. De aanvaller heeft ook geen wens om snel te vertrekken. ''Zowel wij als Patrik hebben het gevoel dat we rustig kunnen afwachten hoe de markt zich ontwikkelt. We voelen geen stress'', vertelt sportdirecteur Martin Ericsson.

Wålemark wordt in zijn land omschreven als een groot talent voor de toekomst. De rechtsbuiten, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, heeft nog een contract tot medio 2024. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op 3,5 miljoen euro. De linkspoot is in het seizoen 2021 goed voor negen doelpunten in 29 wedstrijden.



Weer een nieuwe naam. We kunnen zo langzamerhand twee elftallen opstellen van alle namen die genoemd worden in de pers en socials.



Eindelijk een naam in deze transferperiode op een positie waar we echt dringend versterking nodig hebben met Alireza uit vorm en Toornstra die niet voldoet als rechtsbuiten. Bovendien een talent met veel restwaarde. Ken hem niet goed, maar z'n statistieken zien er redelijk uit en hij oogt als een speler die wat kan toevoegen aan ons spel. Dit is transferbeleid waar ik enthousiaster van kan worden, itt de geijkte namen uit de eredivisie die doorgaans floppen bij ons.

 

+1/-0

Meestal halen we een bus vol met exoten, oude namen en elders geflopte toppers, dat is tot dusver ons beleid. We moeten ons beter richten op 1 of 2 stevige jonge nog net geen top-toppers, met flinke restwaarde, fysiek krachtig, gewend aan het voetbal van West- en Noord-Europa dus, ... type Walemark.

 

+1/-0

Nou weer een Amerikaan huren voor 1.5 jaar met koopoptie. Zeker uit de Te Kloese koker??

 

+1/-0

Heb wel een goede pet op van de huidige scouting. De meeste spelers zijn wel een aanvulling.
Zal met het minimale budget vast geen troep worden gekocht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 januari 2022 om 12:33:

Nou weer een Amerikaan huren voor 1.5 jaar met koopoptie. Zeker uit de Te Kloese koker??



Update: 'Cole Bassett meldt zich volgende week bij Feyenoord'

Dit soort dealtjes wat verder niet in de media komt pakken vaak beter uit dan de grote namen.

 

+2/-0

wel een koopoptie

 

+1/-0

Cole is aangedragen door de scouting zegt Arne op de persco.

Het is een speler die ook past bij het beleid dat we kortgeleden bij Feyenoord hebben ingevoerd: jonge talentvolle spelers aan ons binden om die verder te ontwikkelen. Dit is een jongen, mits het allemaal rondkomt, die Amerikaans international is geworden. Hij heeft een aantal fysieke kenmerken waarvan wij denken dat die bij ons passen. Maar, je moet deze jongen wel de tijd geven. Met name in voetballende zin moet hij nog wel stappen gaan maken. We hopen met hem iemand binnen te halen die op termijn gaat concurreren met de spelers die nu spelen.''

 

+1/-0

Feyenoord rond met Hacken, zodat Patrick Wahlemark deze kant op komt. Gaat voor 4.5 jaar tekenen. een Berghuis type op rechts??

 

+1/-0

Ben benieuwd, ome frank is weer lekker bezig deze transferperiode. Hopelijk weer 2 pareltjes samen met die amerikaan.



 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten