Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord heeft het eerste bod gedaan aldus VI

 

+1/-0

Zou top zijn als het door zou gaan, veerman vind ik een twijfelgeval maar bazoer zeker niet. Dat is echt een goede voetballer die zowel centraal middenveld, verdedigend middenveld en als verdediger kan spelen met veel dreiging naar voren.

 

+1/-0

VI: Feyenoord meldt zich bij Vitesse voor Bazoer
vandaag, 17:25 644 reacties

Feyenoord maakt nu echt werk van Riechedly Bazoer. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij Vitesse om de 25-jarige middenvelder over te nemen, zo meldt Voetbal International.

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam weet te melden dat technisch directeur Frank Arnesen contact heeft opgenomen met Vitesse. De stadionclub is bereid ver te gaan voor Bazoer. Trainer Arne Slot is enthousiast over zijn kwaliteiten en wil graag met hem samenwerken.

Bazoer heeft al met Feyenoord gesproken en aangegeven open te staan voor een overstap van Vitesse naar Feyenoord. De middenvelder merkt zelf dat hij toe is aan een stap hogerop. De Arnhemmers verlangen een bedrag van rond de twee miljoen euro.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 januari 2022 om 18:35:

Zou top zijn als het door zou gaan, veerman vind ik een twijfelgeval maar bazoer zeker niet. Dat is echt een goede voetballer die zowel centraal middenveld, verdedigend middenveld en als verdediger kan spelen met veel dreiging naar voren.


Ik vind hem ook talentvoller dan Veerman als allrounder, maar waar ik wel aan twijfel is z´n mentaliteit en z´n dynamiek. Als 6 denk ik dat hij het meest waardevol is, maar vraag me af of hij de voorwaartse dynamiek van Kokcu op kan brengen.

 

+1/-0

Als hij komt moet hij wel tekenen voor 4 jaar ofzo.

 

+1/-0

Van der Laan tipt Christian Eriksen bij Feyenoord

Feyenoord moet Christian Eriksen halen, zo stelt Harry van der Laan in het praatprogramma FC Rijnmond. De oud-speler van FC Internazionale is momenteel transfervrij.

''Ik denk dat Feyenoord een creatievere middenvelder nodig heeft. Rondom Bazoer is er altijd veel gedoe. Dan zou ik eerder aan een Eriksen denken. Hij wil volgens mij weer heel graag aan de bak, dat heeft hij in de media laten weten de afgelopen week. Eriksen is weer fit verklaard'', vertelt Van der Laan. Sinclair Bischop vraagt de oud-trainer of hij bekend is met zijn verleden in Nederland. ''Wat maakt dat nou uit? Het is een uitstekende voetballer.''

''Een van de beste spelers van Denemarken. De link met Arnesen is dan ook snel gelegd. Die jongen wil heel graag naar het WK. Je kan hem, denk ik, voor anderhalf jaar vastleggen'', beargumenteert Van der Laan zijn suggestie. Eriksen moet dan financieel wel flink inleveren. ''Ze staan door omstandigheden niet in de rij voor hem.''

Bezoek aan De Kuip
Feyenoord heeft in het verleden een jonge Eriksen al eens op bezoek gehad in De Kuip. De middenvelder sprak met clubs uit Nederland en kreeg een rondleiding van Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay. ''Christian vond AZ wat te klein, maar Feyenoord maakte indruk. In Middelfart ligt nog een aandenken aan het bezoek aan Rotterdam: een Feyenoord-shirt met de naam 'Eriksen' achterop en het nummer 10.''

Zijn vader Thomas Eriksen weet tot de dag van vandaag niet waarom Feyenoord is afgehaakt. ''Misschien omdat ze geen geld hadden?'' Uiteindelijk koos Eriksen ervoor om een stap te maken naar een andere club, die een afkoopsom van één miljoen euro betaalde.

 

+1/-0

Van der Laan heeft er geen kijk op

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2022 om 21:59:

Van der Laan heeft er geen kijk op



Eriksen zou een topaanwinst zijn, maar totaal onrealistisch.

 

+1/-0

'Feyenoord geïnteresseerd in oude bekende'

Feyenoord wil de selectie graag versterken met een extra middenvelder of verdediger. Verschillende namen passeerden al de revue waaronder Bazoer van Vitesse en Vilhena van Krasnodar. Volgens Firenze Viola is Feyenoord ook geïnteresseerd in Sofyan Amrabat.

De International van Marokko speelde al eerder bij Feyenoord. In 2017 kwam hij over van FC Utrecht. Bij Feyenoord heeft hij nooit echt indruk weten te maken, wellicht komt daar nu dus verandering in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 januari 2022 om 22:12:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2022 om 21:59:

Van der Laan heeft er geen kijk op



Eriksen zou een topaanwinst zijn, maar totaal onrealistisch.



Dat riep ik gelijk al weken geleden nadat Inter zijn contract ontbonden heeft. In de grote Europese competities (Spanje, Engeland, Duitsland en Frankrijk) is het normaal gesproken toegestaan te spelen met een AED dus kans dat hij terug keert in Nederland bij de grote rivaal uit Rotterdam acht ik niet zo groot. Zou wel een stunt zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2022 om 00:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 januari 2022 om 22:12:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2022 om 21:59:

Van der Laan heeft er geen kijk op



Eriksen zou een topaanwinst zijn, maar totaal onrealistisch.



Dat riep ik gelijk al weken geleden nadat Inter zijn contract ontbonden heeft. In de grote Europese competities (Spanje, Engeland, Duitsland en Frankrijk) is het normaal gesproken toegestaan te spelen met een AED dus kans dat hij terug keert in Nederland bij de grote rivaal uit Rotterdam acht ik niet zo groot. Zou wel een stunt zijn.


Dat Inter zijn contract ontbonden heeft geeft al aan dat ze het niet in hem zien zitten. De man is een gave technicus en krult de ballen op je stropdas maar heeft weinig energie om de defensie ook te helpen. Compleet een mooi weer voetballer, die misschien in de huidige Eredivisie past maar bij internationale wedstrijden een zeperd. Bovendien heeft hij teveel Ajax-wortels.

 

+1/-0

Inter moest wel want in Italië is het verboden te spelen met AED. Heb hem veel zien spelen bij de Spurs toen was hij echt een tijd wereldtop, maar geen idee hoe hij er voorstaat na zo'n bijna dood ervaring.

 

+1/-0

AD: Feyenoord 'jaagt' op linker middenvelder

Feyenoord doet er momenteel alles aan om de selectie te versterken met een linker middenvelder, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. De Rotterdammers hebben het binnenhalen van een middenvelder de hoogste prioriteit gegeven.

Arne Slot heeft intern zijn wensenlijst kenbaar gemaakt. De trainer hoopt dat technisch directeur Frank Arnesen het tijdens de winter-transferwindow voor elkaar krijgt om één speler naar De Kuip te halen, maar beseft ook wat de huidige situatie van Feyenoord is.

In de media worden diverse spelers aan Feyenoord gelinkt. Riechedly Bazoer is de naam die momenteel het meest valt. Volgens De Telegraaf staat Vitesse eigenaar Valeriy Oyf open voor een verkoop van de 25-jarige middenvelder of Danilho Doekhi. De Rus zag diverse spelers transfervrij vertrekken en heeft intern duidelijk aangegeven dat het nu echt eens tijd gaat worden om financieel te profiteren.

De naam van Tonny Vilhena valt ook bij Feyenoord, maar volgens journalist Valentijn Driessen is dat nooit concreet geweest. De oud-Feyenoorder was zelf ook niet op de hoogte van een mogelijke terugkeer naar De Kuip. Turkse media maken ook nog eens melding dat hij is aangeboden bij Galatasaray SK.

Arnesen liet afgelopen week al weten dat niet alleen Bazoer op het lijstje staat. ''Er zijn altijd meerdere opties'', aldus de Deen. Welke spelers dat zijn is nog niet bekend. De naam van Sofyan Amrabat valt wel in de wandelgangen. De oud-Feyenoorder wordt door Firenzeviola gelinkt aan FC Twente, Espanyol en Feyenoord.

 

+1/-0

Het AD moet weer een stukje schrijven om het schrijven. Zowel Veerman als Bazoer zijn totaal geen linkermiddenvelder. Het AD klikt op ongeloofwaardige voetbalsites en maakt dan een geloofwaardig?? stukje ( wat een journalistiek zeg)

 

+1/-0

Wat betreft Dermane wordt dit geschreven op Twitter:

Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM
·

Afwachtende op het papierwerk. 1-2 weken, zoiets, verwachten ze hem hier. Deal is al in kannen en kruiken. Is een speler voor U21, maar heeft zo veel talent dat ze hem snel bij #Feyenoord 1 aan zien sluiten.

 

+1/-0

Wat ik me bij Bazoer helemaal niet realiseerde, is dat hij pas 25 jaar oud is. Die jongen heeft er al een aardige carriere opzitten, ik dacht dat hij al richting de 30 ging.

Het maakt dat hij nog een soort 'restwaarde' kan vertegenwoordigen. Natuurlijk is hij niet bepaald geslaagd in een grote competitie (BUndesliga), maar dat is op die leeftijd misschien niet zo gek. Hij heeft wat 'krasjes', echter zou je als Feyenoord zijnde na een paar (goede) seizoenen voor een mooi bedrag kunnen doorverkopen. Da's toch lekker, en maakt de investering in zijn komst rendabel.

Wat betreft die Dermane, die zal toch niet gehaald worden als directe versterking van Feyenoord-1? Klinkt meer als een O21 spelert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 januari 2022 om 10:50:

Wat ik me bij Bazoer helemaal niet realiseerde, is dat hij pas 25 jaar oud is. Die jongen heeft er al een aardige carriere opzitten, ik dacht dat hij al richting de 30 ging.

Het maakt dat hij nog een soort 'restwaarde' kan vertegenwoordigen. Natuurlijk is hij niet bepaald geslaagd in een grote competitie (BUndesliga), maar dat is op die leeftijd misschien niet zo gek. Hij heeft wat 'krasjes', echter zou je als Feyenoord zijnde na een paar (goede) seizoenen voor een mooi bedrag kunnen doorverkopen. Da's toch lekker, en maakt de investering in zijn komst rendabel.

Wat betreft die Dermane, die zal toch niet gehaald worden als directe versterking van Feyenoord-1? Klinkt meer als een O21 spelert.




ze zijn zo te spreken over Dermane dat aansluiting bij het eerste lonkt

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 januari 2022 om 10:50:

Wat ik me bij Bazoer helemaal niet realiseerde, is dat hij pas 25 jaar oud is. Die jongen heeft er al een aardige carriere opzitten, ik dacht dat hij al richting de 30 ging.

Het maakt dat hij nog een soort 'restwaarde' kan vertegenwoordigen. Natuurlijk is hij niet bepaald geslaagd in een grote competitie (BUndesliga), maar dat is op die leeftijd misschien niet zo gek. Hij heeft wat 'krasjes', echter zou je als Feyenoord zijnde na een paar (goede) seizoenen voor een mooi bedrag kunnen doorverkopen. Da's toch lekker, en maakt de investering in zijn komst rendabel.

Wat betreft die Dermane, die zal toch niet gehaald worden als directe versterking van Feyenoord-1? Klinkt meer als een O21 spelert.



Volgens mij rekenen veel mensen zich veel te rijk met die restwaarde, een eredivisiespeler ouder dan 25 jaar ga je nooit meer echt goed verkopen. Ik hoop dat ik fout zit, maar ik geloof niet in een hoge restwaarde van spelers boven de 25 jaar in de eredivisie. We zullen er misschien meer voor vangen dan we betaald hebben, maar het zal geen klapper in de dubbele cijfers zijn verwacht ik. Bij Bazoer is er bovendien sprake van een aantal krasjes, dat werkt ook niet mee in z'n voordeel.

 

+1/-0

Bazoer is echt een goeie aankoop, buitenkansje op dit moment. Voor weinig een speler met zijn kwaliteiten en flexibiliteit qua posities. Geld gaan we er niet meer voor krijgen behalve dan een standaard 1 tot 1,5 miljoen euro als je hem op z'n 31e van de hand doet aan een club in Turkije.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 januari 2022 om 15:02:

Het AD moet weer een stukje schrijven om het schrijven. Zowel Veerman als Bazoer zijn totaal geen linkermiddenvelder. Het AD klikt op ongeloofwaardige voetbalsites en maakt dan een geloofwaardig?? stukje ( wat een journalistiek zeg)


Toch speelde Veerman bij Heerenveen vaak als lindermiddenvelder ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten