Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 178 179 180 181 182

Ik zie een nieuwe transfersoap in het verschiet. Arnesen die dagenlang in de verkennende fase blijft zitten en bod na bod voorbereid terwijl Bazoer al twee dagen op de Herdgang meetraint.

Dit bericht is gewijzigd op 4 januari 2022, 22:40:18.

 

+1/-0

Hebben vanavond al een afspraak staan, slot & arnesen samen met bazoer aldus FTM. Vind ik wel een prima aankoop, ook jong, veel ervaring en multifunctioneel. Kan het hele verdedigende centrum inclusief defensief & centraal middenveld bespelen dus daar hebben we meteen wat aan.

Als je hem voor 1.5 miljoen overneemt dan neem je een bruikbare eredivisie speler op een goeie leeftijd die mogelijk de top aan kan. Exact hetzelfde als Veerman maar dan voor 4,5 miljoen minder.

Overigens Diallo wordt definitief verhuurd, zou hem erbij nemen.

 

+1/-0

Bazoer brengt wel wat vuur goeie speler met temperament.
Maar als alle geruchten waar zouden zijn halen we tien spelers lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 04 januari 2022 om 21:39:

'Arnesen wil Bazoer per direct naar De Kuip halen'

Frank Arnesen en Feyenoord stellen alles in werk om Riechedly Bazoer per direct naar De Kuip te halen. Arnesen informeerde dinsdag herhaaldelijk naar de mogelijkheid voor een tussentijdse transfer.

Dat meldt Voetbal International. Hoewel er ook buitenlandse interesse is voor Bazoer ziet hij een stap naar een Nederlandse topclub zeker zitten. De verdediger annex middenvelder heeft met VfL Wolfsburg en FC Porto ook al buitenlandse avonturen op zijn cv staan. De 25-jarige Bazoer wil zich nu verder ontwikkelen als multifunctionele speler, iets wat onder Slot zeker zou lukken.

Bazoer heeft nog een contract tot medio 2022 in Arnhem, wat betekent dat hij in de zomer gratis de overstap naar Feyenoord zou kunnen maken. Dat betekent echter niet dat Vitesse zijn verdediger zo maar laat gaan, geeft Martijn Krabbendam aan.



Nu is die in paniek....

Bazoer is een goede speler, maar mentaal twijfel ik aan hem.
Hij is in ieder geval wel welkom.

 

+1/-0

Ja mentaal is vraagteken, maar in Slot we trust!
Met Geertruida heb je wel een gevaarlijk duo uit Curaçao!

 

+1/-0

'Feyenoord verhuurt ook aanvaller Baldé'

Feyenoord heeft ook een club gevonden voor Aliou Baldé. De 19-jarige aanvaller gaat de komende maanden op huurbasis spelen in de Belgische 1B Pro League, zo meldt 1908.nl.

Baldé tekende in januari 2021 een contract tot medio 2025 bij Feyenoord. De vleugelaanvaller heeft tot nu toe nog geen indruk weten te maken in De Kuip. Trainer Arne Slot gaf onlangs ook aan ontevreden te zijn over zijn ontwikkeling. Baldé werd daardoor teruggeplaatst naar Onder 21.

''Ik was niet tevreden over hoe hij een aantal dingen op het trainingsveld en buiten het trainingsveld heeft ingevuld'', vertelde Slot. ''Vandaar dat hij de meeste van zijn trainingen nu bij Onder 21 invult. Tot de winterstop? Als hij het goed invult dan bestaat er een kans dat hij weer bij de selectie aansluit.''

Naast Baldé en Francesco Antonucci (FC Volendam) hoopt Feyenoord de komende weken ook nog Christian Conteh, Tein Troost en Denzel Hall te verhuren aan een club. João Carlos Teixeira is op de transfermarkt geplaatst en mag De Kuip ook definitief verlaten.

'Aliou Balde wordt verhuurd en gaat spelen voor Belgische club'

Volgens 1908.nl zal ook Aliou Balde worden verhuurd, zo meldt 1908.nl op Twitter. De aanvaller zal op huurbasis de overstap maken naar een club in de Belgische 1B Pro League, dat het tweede niveau is in België. Om welke club het gaat is nog onbekend.

De 19-jarige aanvaller kwam in januari 2021 over van Diambars FC. Dit seizoen speelde Balde twee wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord. De speler uit Senegal heeft in Rotterdam nog een contract tot medio 2025.

 

+1/-0

'Boodschap Rangnick aan Diallo biedt hoop in De Kuip'

een handtekening van Amad Diallo. De jonge aanvaller die voor een miljoenenbedrag van Atalanta verkaste naar Manchester United zou afgelopen zomer naar Feyenoord vertrekken op huurbasis, maar door een blessure ging de deal niet meer door.

Er was sprake van een mogelijke komst in de winter, maar onlangs liet Manchester United weten dat het de vleugelspeler binnenboord wilde houden. Echter zijn er wat zaken veranderd in Manchester.

Volgens de Engelse journalist Jonathan Shrager op Twitter heeft Amad Diallo van hoofdtrainer Ralf Rangnick te horen gekregen dat hij niet in zijn plannen voor dit seizoen voorkomt. De Engelse club hoopt een club te vinden waar de jonge aanvaller minuten kan gaan maken op huurbasis.

Mocht Diallo kiezen voor een overstap naar Feyenoord, is de club afhankelijk van de financiële meewerking van Manchester United, dat meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. Het medium weet ook te melden dat Diallo op dit moment geen prioriteit is.

 

+1/-0

Goed om te horen dat jonge spelers met weinig vooruitzichten op speeltijd verhuurd worden, is goed voor hun ontwikkeling. En ik ben persoonlijk ook wel blij dat een speler als Diallo geen prioriteit heeft op dit moment. Dat vind ik gezien de bezetting voorin niet gek, we hebben Reis en die is door Feyenoord gehuurd omdat Diallo afgelopen zomer niet kwam. Als Diallo dan nu wel komt, gaat Reis dan weer terug naar Arsenal?

 

+1/-0

@ middenveldert, Diallo en Nelson zouden allebei naar Feyenoord komen. zie onderstaand bericht.

'Bedoeling was dat Diallo en Nelson allebei naar Feyenoord zouden komen'
31 augustus 2021 12:22
Bron: Ad.nl

Feyenoord had zich bijna versterkt met Amad Diallo, het toptalent van Manchester United. Frank Arnesen had goede contacten met Manchester United en de deal was snel rond. Helaas liep Amad Diallo op de dag dat hij naar Nederland zou vliegen een blessure op tijdens de training in Manchester. Arnesen liet daarna weten dat de deal niet doorging en Diallo zou herstellen in Engeland.

Veel media meldden vervolgens dat Feyenoord doorschakelde naar Nelson, als vervanger van de geblesseerde Diallo. Echter meldt het Algemeen Dagblad dat het de bedoeling was dat Amad Diallo en Reiss Nelson allebei naar Feyenoord zouden komen. Door de blessure van Diallo komt alleen Nelson naar Rotterdam, anders kwamen ze allebei.

Nelson wordt op dit moment medisch gekeurd in Rotterdam. Als hij de keuring goed doorstaat, kondigt de Rotterdamse club de transfer vanmiddag aan.

 

+1/-0

In de zomer is Bazoer transfervrij, belachelijk dat Vitesse 2 miljoen wil hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2022 om 13:57:

In de zomer is Bazoer transfervrij, belachelijk dat Vitesse 2 miljoen wil hebben.



Nee hoor. Er is geen club die zoveel gaat aftikken voor een speler die nog 6 maanden onder contract staat. En dat is ook precies de bedoeling van Vitesse die de tweede seizoenshelft genoeg heeft om voor te spelen.

 

+1/-0

Klopt zeker de Conf L is belangrijk voor Vitesse, maar nu kunnen ze nog wat vangen in de zomer niks meer.

 

+2/-0

Ik vind het een goede speler, zeker als backup, maar ik denk dat hij juist als backup mentaal ongeschikt is. Voor de basis vind ik hem niet beter dan we hebben en dan vind ik het bedrag van 2 miljoen voor een iemand met een contract van een halfjaar te hoog. Al zullen we dit hoogstwaarschijnlijk ook in de zomer moeten aftikken als hij transfervrij gehaald gaat worden, tekengeld ligt vaak behoorlijk hoog (Linssen kwam ook niet gratis) en ik schat Bazoer als iemand in die maximaal wilt profiteren van zijn vrije contractsituatie.

 

+1/-0

Als PSV Bazoer echt wil hebben zijn we sowieso totaal kansloos. Dat is de realiteit.

 

+1/-0

Bazoer geeft al jaren aan GEEN fan te zijn van Feyenoord. Ik denk dat ondanks zijn kwaliteiten het geen goede match zou zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 05 januari 2022 om 14:55:

Bazoer geeft al jaren aan GEEN fan te zijn van Feyenoord. Ik denk dat ondanks zijn kwaliteiten het geen goede match zou zijn.


Ik twijfel ook aan de mentale gesteldheid van Bazoer, maar het zijn van fan vind ik een onbetrouwbare indicator. Danny Buys is fan van Feyenoord, maar ik heb toch liever Arne Slot als trainer die nooit fan van Feyenoord was.

 

+1/-0

Ben ook bang dat psv weer gaat frustreren die De Jong heeft zelf helemaal geen visie maar wel geld genoeg.

 

+1/-0

ik zie Feyenoord uiteindelijk nu wel 1.5 miljoen aftikken. Die Rus blijft de tekorten niet dekken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 januari 2022 om 15:02:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 05 januari 2022 om 14:55:

Bazoer geeft al jaren aan GEEN fan te zijn van Feyenoord. Ik denk dat ondanks zijn kwaliteiten het geen goede match zou zijn.


Ik twijfel ook aan de mentale gesteldheid van Bazoer, maar het zijn van fan vind ik een onbetrouwbare indicator. Danny Buys is fan van Feyenoord, maar ik heb toch liever Arne Slot als trainer die nooit fan van Feyenoord was.



Eens en Veerman is altijd Feyenoord supporter geweest en die gaat ook gewoon fluitend naar psv.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 januari 2022 om 17:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 januari 2022 om 15:02:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 05 januari 2022 om 14:55:

Bazoer geeft al jaren aan GEEN fan te zijn van Feyenoord. Ik denk dat ondanks zijn kwaliteiten het geen goede match zou zijn.


Ik twijfel ook aan de mentale gesteldheid van Bazoer, maar het zijn van fan vind ik een onbetrouwbare indicator. Danny Buys is fan van Feyenoord, maar ik heb toch liever Arne Slot als trainer die nooit fan van Feyenoord was.



Eens en Veerman is altijd Feyenoord supporter geweest en die gaat ook gewoon fluitend naar psv.



Denk dat dat ook overdreven wordt psv postte een hele jonge joey met een psv shirtje aan. Veel van die jonge voetballertjes waaien nog met alle winden mee.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten