Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 179 180 181 182 183

Denk ook dat jongens als Kokcu, Malacia en Geertruida een goede invloed kunnen hebben op Ihattaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 november 2021 om 19:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 16 november 2021 om 15:16:

Seuntjes en Veerman moet je zeker niet halen. Maar Ihattaren als hij relatief goedkoop is zou ik zeker wel aandurven. Die gast heeft wel echt heel erg veel talent en hem aantrekken kan echt heel erg goed uitpakken. Maar goed er kleeft wel wat risico aan uiteraard.


Een type voetballer zoals Ihattaren past niet bij Feyenoord. Het is allemaal te vrijblijvend. Af en toe een goede pass en eens in de 5 wedstrijden een mooie goal is echt te weinig.


Elia, Bergmans, Ono, Kalou, Van Persie, Van Hanegem

We hebben altijd creatieve spelers bij ploegen die prijzen pakte bij ons.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 november 2021, 08:55:22.

 

+1/-0

Ihattaren heeft een contract t/m 2025 en is dus niet transfervrij! De discussie over deze speler is dus zinloos, die Italianen laten hem echt niet zo maar gaan.

Persoonlijk vind ik het een blaag van jewelste die op basis van zijn talent denkt dat hij alles kan maken.
Ja het is zeer sneu voor die gozer dat zijn vader op jonge leeftijd is overleden, maar dat is geen reden om zich van god los te gedragen. Op basis van dit gedrag past hij niet bij Feyenoord. Voetballend heeft hij talent, maar het is nu alweer een tijd geleden dat hij dat heeft laten zien.

Als hij serieus aan zichzelf zou gaan werken, dan verdient hij een tweede kans. Echter de kans dat hij dat gaat doen is zeer klein en ik zie zijn carriere dan ook volledig in de soep lopen. Eeuwig zonde, maar dat is zijn keuze.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 09:36:

Ihattaren heeft een contract t/m 2025 en is dus niet transfervrij! De discussie over deze speler is dus zinloos, die Italianen laten hem echt niet zo maar gaan.

Persoonlijk vind ik het een blaag van jewelste die op basis van zijn talent denkt dat hij alles kan maken.
Ja het is zeer sneu voor die gozer dat zijn vader op jonge leeftijd is overleden, maar dat is geen reden om zich van god los te gedragen. Op basis van dit gedrag past hij niet bij Feyenoord. Voetballend heeft hij talent, maar het is nu alweer een tijd geleden dat hij dat heeft laten zien.

Als hij serieus aan zichzelf zou gaan werken, dan verdient hij een tweede kans. Echter de kans dat hij dat gaat doen is zeer klein en ik zie zijn carriere dan ook volledig in de soep lopen. Eeuwig zonde, maar dat is zijn keuze.



We zouden het er niet over hebben als die Italianen niet hadden geschreven dat Feyenoord interesse heeft. Voorlopig gewoon even laten rusten want Diallo komt er wss ook nog bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 november 2021 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 09:36:

Ihattaren heeft een contract t/m 2025 en is dus niet transfervrij! De discussie over deze speler is dus zinloos, die Italianen laten hem echt niet zo maar gaan.

Persoonlijk vind ik het een blaag van jewelste die op basis van zijn talent denkt dat hij alles kan maken.
Ja het is zeer sneu voor die gozer dat zijn vader op jonge leeftijd is overleden, maar dat is geen reden om zich van god los te gedragen. Op basis van dit gedrag past hij niet bij Feyenoord. Voetballend heeft hij talent, maar het is nu alweer een tijd geleden dat hij dat heeft laten zien.

Als hij serieus aan zichzelf zou gaan werken, dan verdient hij een tweede kans. Echter de kans dat hij dat gaat doen is zeer klein en ik zie zijn carriere dan ook volledig in de soep lopen. Eeuwig zonde, maar dat is zijn keuze.



We zouden het er niet over hebben als die Italianen niet hadden geschreven dat Feyenoord interesse heeft. Voorlopig gewoon even laten rusten want Diallo komt er wss ook nog bij.


Welke Italianen hebben dat dan geschreven? Ik heb het nergens gelezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 november 2021 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 09:36:

Ihattaren heeft een contract t/m 2025 en is dus niet transfervrij! De discussie over deze speler is dus zinloos, die Italianen laten hem echt niet zo maar gaan.

Persoonlijk vind ik het een blaag van jewelste die op basis van zijn talent denkt dat hij alles kan maken.
Ja het is zeer sneu voor die gozer dat zijn vader op jonge leeftijd is overleden, maar dat is geen reden om zich van god los te gedragen. Op basis van dit gedrag past hij niet bij Feyenoord. Voetballend heeft hij talent, maar het is nu alweer een tijd geleden dat hij dat heeft laten zien.

Als hij serieus aan zichzelf zou gaan werken, dan verdient hij een tweede kans. Echter de kans dat hij dat gaat doen is zeer klein en ik zie zijn carriere dan ook volledig in de soep lopen. Eeuwig zonde, maar dat is zijn keuze.



We zouden het er niet over hebben als die Italianen niet hadden geschreven dat Feyenoord interesse heeft. Voorlopig gewoon even laten rusten want Diallo komt er wss ook nog bij.


Welke Italianen hebben dat dan geschreven? Ik heb het nergens gelezen.



Giornale delle Favole

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 november 2021 om 15:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 november 2021 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 09:36:

Ihattaren heeft een contract t/m 2025 en is dus niet transfervrij! De discussie over deze speler is dus zinloos, die Italianen laten hem echt niet zo maar gaan.

Persoonlijk vind ik het een blaag van jewelste die op basis van zijn talent denkt dat hij alles kan maken.
Ja het is zeer sneu voor die gozer dat zijn vader op jonge leeftijd is overleden, maar dat is geen reden om zich van god los te gedragen. Op basis van dit gedrag past hij niet bij Feyenoord. Voetballend heeft hij talent, maar het is nu alweer een tijd geleden dat hij dat heeft laten zien.

Als hij serieus aan zichzelf zou gaan werken, dan verdient hij een tweede kans. Echter de kans dat hij dat gaat doen is zeer klein en ik zie zijn carriere dan ook volledig in de soep lopen. Eeuwig zonde, maar dat is zijn keuze.



We zouden het er niet over hebben als die Italianen niet hadden geschreven dat Feyenoord interesse heeft. Voorlopig gewoon even laten rusten want Diallo komt er wss ook nog bij.


Welke Italianen hebben dat dan geschreven? Ik heb het nergens gelezen.



Giornale delle Favole


O die! Dat leest Signor Gufo ook graag :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 november 2021 om 11:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 november 2021 om 17:20:

Ik zie meer in een goed gescoute speler uit bijvoorbeeld Zuid Amerika, die de drive heeft om de Europese top te halen. Ook ipv de andere genoemde namen als Veerman en Seuntjes. Spelers zoals Pedersen, Aursnes, Trauner, die categorie zie ik liever komen dan weer de geijkte namen uit de eredivisie. Dat hebben we decennialang geprobeerd en het levert vrij weinig rendement op. De beste strategie lijkt mij inzetten op namen uit een goede scouting, een enkele ervaren topper (type Kuyt, Gio) en daarnaast de jeugd de kans te geven.


Seuntjes :D Alstjeblieft niet zeg! Veerman is ook veel te duur, hij blinkt daar niet een uit.

Nee laat ze maar goed scouten inderdaad.



Als Joey Veerman bedoeld wordt, is het afwachten waar de vraagprijs van Heerenveen uiteindelijk op gaat uitkomen. Hij was afgelopen zomer voor Feyenoord veel te duur, en ook voor andere geinteresseerde clubs. Daarmee heeft Heerenveen hem weten te behouden, de vraag is of ze dat spelletje nog een jaar kunnen spelen.

Joey Veerman was er nu al niet te spreken over en volgens mij zien we nu die ontevredenheid terug in zijn spel/prestaties. Ik ben ervan overtuigd dat hij een groot talent is, die op de juiste leeftijd is om een stap hogerop te maken. Er zit daarnaast nog rek in, hij kan nog stappen maken.

Als Feyenoord komende zomer budget heeft om te investeren en er is versterking nodig op het middenveld, zou ik het niet gek vinden als we uitkomen bij Joey Veerman. Heb meer vertrouwen in hem dan ik had in Diemers...

Seuntjes is niks. Wordt volgend jaar 30 (6,5 jaar ouder dan Veerman) en teert op zijn kwaliteiten. Doet af en toe iets leuks bij marginale clubs, maar is ook hele wedstrijden volkomen onzichtbaar. Komt ermee weg omdat hij bij een club als Fortuna speelt, bij Feyenoord moet hij iedere wedstrijden presteren en dat heb ik hem nog nooit zien doen.

Zet dat af tegen Veerman, die neemt op zijn 22ste de gehele ploeg al geregeld bij de hand. Die kan daar nog in groeien en echt bepalend worden.

 

+1/-0

Veerman heeft zichzelf in de vingers gesneden door bijtetekenen, nu speelt hij er met frisse tegenzin terwijl hij voor zijn ontwikkeling een stap hoger had moeten doen bij AZ, PSV of Feyenoord. Daarom zit hij ook niet bij jong oranje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 november 2021 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 november 2021 om 15:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 november 2021 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 november 2021 om 09:36:

Ihattaren heeft een contract t/m 2025 en is dus niet transfervrij! De discussie over deze speler is dus zinloos, die Italianen laten hem echt niet zo maar gaan.

Persoonlijk vind ik het een blaag van jewelste die op basis van zijn talent denkt dat hij alles kan maken.
Ja het is zeer sneu voor die gozer dat zijn vader op jonge leeftijd is overleden, maar dat is geen reden om zich van god los te gedragen. Op basis van dit gedrag past hij niet bij Feyenoord. Voetballend heeft hij talent, maar het is nu alweer een tijd geleden dat hij dat heeft laten zien.

Als hij serieus aan zichzelf zou gaan werken, dan verdient hij een tweede kans. Echter de kans dat hij dat gaat doen is zeer klein en ik zie zijn carriere dan ook volledig in de soep lopen. Eeuwig zonde, maar dat is zijn keuze.



We zouden het er niet over hebben als die Italianen niet hadden geschreven dat Feyenoord interesse heeft. Voorlopig gewoon even laten rusten want Diallo komt er wss ook nog bij.


Welke Italianen hebben dat dan geschreven? Ik heb het nergens gelezen.



Giornale delle Favole


O die! Dat leest Signor Gufo ook graag :B



:D

 

+1/-0

Manchester United winger Amad Diallo is set for a long-term loan move to Feyenoord.

The Dutch outfit are keen on signing the Ivory Coast teenager in January for an 18-month spell - with a possible option to buy him outright if he proves a success.

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/amad-diallo-man-united-feyenoord-25506640link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 november 2021 om 20:14:

Manchester United winger Amad Diallo is set for a long-term loan move to Feyenoord.

The Dutch outfit are keen on signing the Ivory Coast teenager in January for an 18-month spell - with a possible option to buy him outright if he proves a success.

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/amad-diallo-man-united-feyenoord-25506640link



Te Kloese pakt meteen door :B
Maar effe serieus dit lijkt me niet erg geloofwaardig. MU betaalde zo’, 20 miljoen voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Bjørkan maakt overstap naar Hertha Berlin'
vandaag, 12:17 90 reacties
Feyenoord lijkt de komst van Fredrik André Bjørkan definitief te kunnen vergeten. De linksback gaat volgens buitenlandse media transfervrij de overstap maken naar Hertha Berlin. De speler en de Duitse club hebben een akkoord weten te bereiken over een overeenkomst.

Dit weet journalist Arilas Ould-Saada te melden. Feyenoord werd de afgelopen maanden gelinkt aan de speler van het Noorse Bodø/Glimt. Bjørkan beschikt over een contract die eind dit kalenderjaar afloopt en werd in De Kuip daardoor gezien als een interessante optie om de concurrentie strijd aan te gaan met Tyrell Malacia.



Jammer, financieel kan je niet concurreren met de Bundesliga.

 

+1/-0

OK dan niet, maar ik heb vertrouwen in de scouting al wordt het zonder geld wel lastig tenzij ze weer wat kunnen snijden in salarisposten (Diemers, Teixeira).

 

+1/-0

Genoeg andere linksbacks in de vijver.

 

+1/-0

Waarschijnlijk heeft Feyenoord toch twijfels over Bjorkan anders hadden ze wel eerder doorgepakt zoals met die 2 andere Noren dan maar een andere Noor!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 december 2021 om 14:52:

Waarschijnlijk heeft Feyenoord toch twijfels over Bjorkan anders hadden ze wel eerder doorgepakt zoals met die 2 andere Noren dan maar een andere Noor!


Nee Bjorkan heeft gewoon een hoger salaris en hoger tekengeld gekregen van die club. Zo werkt dat gewoon.

We gaan blijkbaar voor een speler van een zekere club..

open/sluit de onderstaande quote:

Gaat Feyenoord zich in de winterstop nog versterken met een nieuwe aanwinst? Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad gaat tijdens de AD Voetbal podcast in op de transferplannen van Feyenoord. De journalist vertelt dat de supporters niet hoeven te rekenen op een spectaculaire aanwinst. De Rotterdammers kijken wel naar goedkope alternatieven.

Julius Dirksen wordt als voorbeeld genoemd van één van de namen waar technisch directeur Frank Arnesen momenteel naar kijkt. Gouka benadrukt echter wel dat de interesse in de speler van Ajax niet concreet genoeg is om op de voorpagina van de krant te publiceren ''Dat soort koopjes kijken ze nu naar. Die jongen komt er eigenlijk niet meer aan te pas bij Ajax. Feyenoord heeft alleen Malacia, dan hopen ze dat ze zo'n jongen kunnen binnenhalen. Hij gaat niet meteen de Eredivisie op een hoop spelen, maar is wel iemand met enige potentie die goed in het systeem van Slot past.''

Ook voor een 18-jarige linksback moet er uiteindelijk geld op tafel komen. ''Dat zijn ook jongens die niet gratis komen. Als het om een paar tonnetjes gaat, om het zo gekscherend te zeggen, dan zou dat voor Feyenoord zelfs al een probleem zijn. Ze hadden slechte cijfers en die cijfers zijn er voorlopig alleen maar slechter op geworden. Er zit momenteel geen publiek meer en er zijn geen spelers verkocht. Dus er blijf niet veel over. In Europa komt er wel wat binnen, maar of dat genoeg is om echt een aankoop te doen verwacht ik niet.''

 

+1/-0

Nou ik hoor van verschillende kanten dat Feyenoord twijfelt aan Bjorkan, omdat hij niet in het systeem van Slot zou kunnen spelen. Daarom wordt er al naar andere LB's gekeken

 

+1/-0

@Ramesoe; liever geen afdankertjes van Ajax. Het verleden heeft bewezen, dat we die spelers niet moeten halen en opstellen want in de wedstrijden tegen hen laten ze het afweten en gaan we weer de pottebak in. Nee, houd ze liever daar.

 

+1/-0

Bij Cambuur loopt er nog eentje die de club zeer goed kent

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten