Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 178 179 180 181 182

Sensationele transfer aanstaande: United-talent Diallo onderweg naar Feyenoord
Feyenoord heeft goede hoop dat het de Ivoriaan Amad Diallo van Manchester United tot het einde van het seizoen kan huren. De transfer is nog niet helemaal afgerond, laat een goed ingevoerde bron uit de Kuip weten.

Aldus Gouka

 

+1/-0

Zou een stunt zijn!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 28 augustus 2021 om 23:18:

Zou een stunt zijn!



Van Diemers naar Diallo :)

 

+1/-0

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot een paar dagen geleden nog nooit van die jongen had gehoord. Maar volgens de berichten halen we een wereldwonder binnen. Ben benieuwd. Hij is trouwens wel vrij klein met zijn 1.72 m.

 

+1/-0

Manchester United star Amad Diallo is holding talks with Feyenoord over a loan move as Red Devils lean towards sending wonderkid to Holland amid interest from Crystal Palace and Sheffield United

Solskjær said: ‘Yes, I do expect Amad to go out on loan. It’s not 100percent signed but we have agreed. I don’t have to say which team it is yet but we have found a place that Amad feels excited about and we feel excited about.’

 

+1/-0

Hoe kan je voetbal volgen, daarvoor betaald worden, en niet weten wie Diallo is. Echt bizar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2021 om 00:45:

Hoe kan je voetbal volgen, daarvoor betaald worden, en niet weten wie Diallo is. Echt bizar.



Jij doelt op Mario? :B Hij is ook al een tijdje weer uit het wereldje als trainer.

 

+1/-0

Hier wordt Boskamp ook wel warm van.

 

+1/-0

'Feyenoord wil Diallo komende uren presenteren'

Amad Diallo gaat de nieuwe aanwinst van Feyenoord worden. De Rotterdammers hebben gisteren een akkoord bereikt met Manchester United en verwachten de komende uren de huurtransfer af te ronden, zo meldt transferexpert Fabrizio Romano op zijn Twitter-pagina.

De aanstaande transfer van Diallo is een stunt van Feyenoord. De verwachtingen over de 19-jarige aanvaller zijn enorm hoog. Manchester United heeft hem voor ruim twintig miljoen euro overgenomen van Atalanta Bergamo en kiest nu bewust voor een verhuurperiode naar de Eredivisie. Trainer Ole Gunnar Solskjær gaf gisteren al aan een goed gevoel te hebben bij Feyenoord.

De eerste geluiden en beelden maken indruk op analist Arnold Bruggink: ''Ik heb me over Diallo ook laten informeren. Als hij inderdaad echt is zoals ze omschrijven, dan kan hij echt een sensatie gaan worden in de Eredivisie. Hij is heel lichtvoetig en speelt het liefst vanaf de rechterkant. Ga maar eens op YouTube kijken. Ik snap dat daar altijd de beste beelden op staan, maar deze jongen is echt bijzonder. Echt een super aanvulling voor Feyenoord.''

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 00:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2021 om 00:45:

Hoe kan je voetbal volgen, daarvoor betaald worden, en niet weten wie Diallo is. Echt bizar.



Jij doelt op Mario? :B Hij is ook al een tijdje weer uit het wereldje als trainer.


Mario inderdaad. Dat hij al een tijdje uit het wereldje als trainer is betekent dat hij meer tijd zou moeten hebben om het voetbal te volgen en te analyseren. Maar Mario kijkt niet verder dan de eredivisie volgens mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:39:

'Feyenoord wil Diallo komende uren presenteren'

Amad Diallo gaat de nieuwe aanwinst van Feyenoord worden. De Rotterdammers hebben gisteren een akkoord bereikt met Manchester United en verwachten de komende uren de huurtransfer af te ronden, zo meldt transferexpert Fabrizio Romano op zijn Twitter-pagina.

De aanstaande transfer van Diallo is een stunt van Feyenoord. De verwachtingen over de 19-jarige aanvaller zijn enorm hoog. Manchester United heeft hem voor ruim twintig miljoen euro overgenomen van Atalanta Bergamo en kiest nu bewust voor een verhuurperiode naar de Eredivisie. Trainer Ole Gunnar Solskjær gaf gisteren al aan een goed gevoel te hebben bij Feyenoord.

De eerste geluiden en beelden maken indruk op analist Arnold Bruggink: ''Ik heb me over Diallo ook laten informeren. Als hij inderdaad echt is zoals ze omschrijven, dan kan hij echt een sensatie gaan worden in de Eredivisie. Hij is heel lichtvoetig en speelt het liefst vanaf de rechterkant. Ga maar eens op YouTube kijken. Ik snap dat daar altijd de beste beelden op staan, maar deze jongen is echt bijzonder. Echt een super aanvulling voor Feyenoord.''



Slot was daar nog niet zo zeker van in zijn perspraatje na afloop maar die zal zich logischerwijze wel op de vlakte houden. Maar het zal je toch niet gebeuren dat je het met deze selectie moet doen. Dan wordt een plaats in de top 5 nog een hele grote opgave met deze bank.

 

+1/-0

Diallo schijnt geblesseerd te zijn geraakt op de training waardoor het hele feest niet door gaat...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 29 augustus 2021 om 19:24:

Diallo schijnt geblesseerd te zijn geraakt op de training waardoor het hele feest niet door gaat...




Waarom weet ik niet maar het verbaasd me niets, was te mooi om waar te zijn. Kan natuurlijk ook dat ie beelden van de laatste twee wedstrijden bekeken heeft en dacht waar kom ik nou in terecht….

 

+1/-0

Gelukkig hebben we Bannis nog. De man die bij Dordrecht niet kon meekomen :D

 

+1/-0

Ja sneu die jongen wou erg graag naar Feyenoord blessure kan wel even duren zegt Arnesen alles was al rond verder. Wel een kutdag zo bah frank heeft vast wel andere opties nog.

 

+1/-0

Het zal ons een keer meezitten zeg. Pfff.

 

+1/-0

Arnesen bevestigt: ''Deal Diallo gaat niet door'' (update)

Amad Diallo komt toch niet naar Feyenoord, zo weet Voetbal International te melden. De 19-jarige aanvaller heeft een blessure opgelopen en daardoor valt een overstap naar de Rotterdammers in het water.

De Feyenoord-watcher weet te melden dat Feyenoord er alles aan heeft gedaan om Diallo op huurbasis naar De Kuip te halen. De teleurstelling bij technisch directeur Frank Arnesen is dan ook groot, aangezien de komst al helemaal rond was.

Feyenoord heeft nog een aantal dagen om de selectie te versterken. Trainer Arne Slot liet voor de wedstrijd tegen FC Utrecht al doorschemeren dat er meer opties zijn om de aanval te versterken. Diallo was er inderdaad één van.

Reactie Arnesen
''Hij is geblesseerd geraakt, het gaat niet door’', zegt De Deen in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Jammer, alles was rond. Ik heb veel met de mensen bij Manchester United gesproken, maar het is verstandiger om hem bij die club te laten herstellen. Het kan wel even duren voor hij terug is.''

 

+1/-0

Pech. Dat vat deze hele dag voor Feyenoord wel z'n beetje samen. Misschien kunnen we hem in de winter nog een half jaartje huren.

 

+1/-0

Het is te hopen dat er nog een plan B is al is de tijd nu wel erg kort. Je moet er niet aan denken dat je met deze selectie het seizoen in moet.

 

+1/-0

Iets zegt me dat er nog iets staat te gebeuren rond Senesi en dat ie na zijn kleine blessure wordt gespaard om een groot transferbedrag niet mis te lopen. 20 miljoen naar grote club en dan heeft Feyenoord opeens alle lijntjes voor versterkingen al uit staan: Castellanos, Barreal, vdVen, Viergever, Ihataren , Veerman… etc.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten