Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 263 264 265 266 267

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Ik zou die Ihattaren van PSV eens polsen. Hier kan die wel die vaste plek krijgen en Slot is een kerel die goed met jonge jongens werkt. Die gozer loopt uit zijn contract en is persona non grata bij de trainer dus voor 5 miljoen piekies moet die wel op te kopen zijn. In potentie een speler die 30 miljoen waard is. Veerman is een goeie eredivisie speler maar daar hebben we er al zoveel van.

+1/-0

+1/-0

Veerman zelf laat er geen twijfel over bestaan. Hij wil graag naar Feyenoord.

http://www.espn.com/video/clip/_/id/8990601link

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 31 juli 2021 om 22:14:

Ik zou die Ihattaren van PSV eens polsen. Hier kan die wel die vaste plek krijgen en Slot is een kerel die goed met jonge jongens werkt. Die gozer loopt uit zijn contract en is persona non grata bij de trainer dus voor 5 miljoen piekies moet die wel op te kopen zijn. In potentie een speler die 30 miljoen waard is. Veerman is een goeie eredivisie speler maar daar hebben we er al zoveel van.

Dat is inderdaad geen verkeerd idee. Als je zo'n speler goedkoop kan binnenhalen dan moet je het altijd proberen. En ik denk dat de combinatie met Slot heel goed kan uitpakken. Vraag me alleen af of Ihattaren naar Feyenoord zou willen komen. Wij spelen geen CL en zullen een lager salaris kunnen bieden dan PSV vermoedelijk, daar zit hij niet op te wachten denk ik.

+1/-0

Willykment schreef op 31 juli 2021 om 23:32:

Dat is inderdaad geen verkeerd idee. Als je zo'n speler goedkoop kan binnenhalen dan moet je het altijd proberen. En ik denk dat de combinatie met Slot heel goed kan uitpakken. Vraag me alleen af of Ihattaren naar Feyenoord zou willen komen. Wij spelen geen CL en zullen een lager salaris kunnen bieden dan PSV vermoedelijk, daar zit hij niet op te wachten denk ik.

Daar haal je vaak de echte toppers mee. Berghuis, Ahmadi en Pelle waren ongelukkig in het buitenland en kwamen hier naar toe. We hebben de afgelopen jaren heel veel van die veermannetjes gekocht. Met 5 miljoen hier en daar gesmeten omdat een speler het leuk deed bij de middenmoot of een kleine club in het buitenland. Die mislukt en dan heb je niks.

Je kunt er beter voor weinig eentje van een grotere club kopen die vastgelopen is maar het wel in zich heeft. Daarom vind ik die Alireza een prima aankoop en Til ook, hopelijk kunnen we die overnemen.

+1/-0

+1/-0

Vraag ik mij nog wel ff af waar we 't geld vandaan moeten halen ...

+1/-0

+1/-0

arrow1 schreef op 01 augustus 2021 om 13:32:

Ze denken nu aan een spelersruil 1 of 2 spelers richting heerenveen. De fries Diemers zou kunnen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 augustus 2021 om 01:57:

Ze denken nu aan een spelersruil 1 of 2 spelers richting heerenveen. De fries Diemers zou kunnen.

Ik kom nooit in Friesland, maar daar hebben ze toch ook televisie en internet? Als je ons hebt gezien, ga je toch nooit akkoord met twee spelers van ons, die wij kwijt willen?

+1/-0

Willie M. schreef op 02 augustus 2021 om 11:14:

Marc Acardipane schreef op 02 augustus 2021 om 01:57:

Ik kom nooit in Friesland, maar daar hebben ze toch ook televisie en internet? Als je ons hebt gezien, ga je toch nooit akkoord met twee spelers van ons, die wij kwijt willen?

Dat is natuurlijk onzin. De meeste spelers van Feyenoord die niet aan spelen toekomen kunnen best aardig renderen bij Heerenveen. Het omgekeerde is helaas zelden het geval.

+1/-0

Heerenveen zou best weleens interesse kunnen hebben in Hendriks, die zou je in een deal kunnen betrekken. Dat drukt de prijs weer een beetje.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten