Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 19 juni 2021 om 15:28:

Brad Jones nog eens van stal halen? Jones is transfervrij volgens mij. Inmiddels wel 39, maar keepers kunnen op zich op latere leeftijd ook nog goed functioneren. Anders zou je ook kunnen overwegen om een jongere keeper te huren, want het lijstje transfervrije goede keepers is zeer beperkt. Ik ben eigenlijk van mening dat je niet veel geld zou moeten uitgeven aan een tweede keeper, maar Bijlow is helaas wel blessuregevoelig gebleken.


Die is ondertussen wel heel oud, dat lijkt mij niks meer. Transfervrij loopt er inderdaad niks bijzonders rond, dan wordt het inderdaad een keeper kopen.

 

+1/-0

Chituru Odunze, Amerikaanse jongen van Leicester U20 is ook een aardige speler. Beest van een gozer, hebben ze goed gescout in Canada. Had lachen geweest.

 

+1/-0

De Amerikaanse markt zouden we überhaupt wat meer moeten gaan verkennen, daar lopen steeds meer talenten rond die voor ons van meerwaarde zouden kunnen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 juni 2021 om 15:19:

De Amerikaanse markt zouden we überhaupt wat meer moeten gaan verkennen, daar lopen steeds meer talenten rond die voor ons van meerwaarde zouden kunnen zijn.


Kan het je nog sterker vertellen, hij speelde in Canada... 😁😁

 

+1/-0

We moeten het niet van Zuid-Amerika hebben, niet van Afrika en niet van Oost-Europa, dat zijn poelen die volledig uitgevist zijn, daar rest enkel nog hetgeen geen meerwaarde heeft.

 

+1/-0

'Feyenoord haakt af voor verdediger Šutalo'

Feyenoord is niet langer in de race om verdediger Boško Šutalo te huren, zo meldt FeyenoordTM. De Rotterdammers hebben besloten om verder te zoeken op de transfermarkt naar een rechtercentrale verdediger.

Feyenoord hoopt zich nog wel altijd te versterken met Marcus Holmgren Pedersen. De 20-jarige Noor van Molde FK moet de nieuwe rechtsback gaan worden van de Rotterdammers. Eurosport-journalist Vegard Flemmen kwam vanmiddag met een update over de huidige situatie.

De journalist weet te melden dat Molde FK de transfer zo laat mogelijk wil afronden, omdat het huidige seizoen al zes wedstrijden op gang is en de club tijd nodig heeft voor het vinden van een geschikte vervanger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Feyenoord ziet in Mulattieri opvolger van Jørgensen'
vandaag, 16:20 40 reacties
Nicolai Jørgensen en Feyenoord hebben besloten niet langer met elkaar door te gaan. De spits van de Rotterdammers heeft intern aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en traint daardoor dan ook apart van de groep. De ploeg van trainer Arne Slot verkent de transfermarkt naar een nieuwe spits.

Samuele Mulattieri wordt in de wandelgangen voorzichtig gelinkt aan Feyenoord, zo meldt VolendamInside. De 20-jarige spits was afgelopen seizoen op huurbasis actief voor FC Volendam in de Keuken Kampioen Divisie en maakte een uitstekende indruk. De Italiaan scoorde in dertig wedstrijden achttien keer. Mulattieri staat nog tot medio 2023 onder contract bij Internazionale en het is nog niet duidelijk waar zijn toekomst ligt. Trainer Wim Jonk heeft al aangegeven Mulattieri graag nog één seizoen te huren, maar is in afwachting wat de plannen zijn van de Italiaanse topclub.



Dat is best een leuke speler. Heb hem veel zien spelen als ik Antonucci bekeek bij Volendam. Volgens mij hebben we het er hier ook wel eens over gehad.

 

+1/-0

Ik lees ook berichten over de huur van Sam Lammers...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2021 om 16:57:

Ik lees ook berichten over de huur van Sam Lammers...



Lijkt me sterk - Genoa heeft hem vorige maand gehuurd met optie tot koop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 28 juni 2021 om 17:45:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2021 om 16:57:

Ik lees ook berichten over de huur van Sam Lammers...



Lijkt me sterk - Genoa heeft hem vorige maand gehuurd met optie tot koop.



wil daar weg speelt nooit

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2021 om 17:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 28 juni 2021 om 17:45:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juni 2021 om 16:57:

Ik lees ook berichten over de huur van Sam Lammers...



Lijkt me sterk - Genoa heeft hem vorige maand gehuurd met optie tot koop.



wil daar weg speelt nooit


Hij speelt nooit bij Atalanta, vandaar dat Genoa hem huren wil (zie net dat het nog niet officieel is). Zou het wel een leuke vinden, technisch begaafd.

out: Jorgensen + Vente
in: Mulattieri + Lammers

Hoeveel salaris moet je overnemen bij een Lammers?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 28 juni 2021 om 16:40:

open/sluit de onderstaande quote:

'Feyenoord ziet in Mulattieri opvolger van Jørgensen'
vandaag, 16:20 40 reacties
Nicolai Jørgensen en Feyenoord hebben besloten niet langer met elkaar door te gaan. De spits van de Rotterdammers heeft intern aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en traint daardoor dan ook apart van de groep. De ploeg van trainer Arne Slot verkent de transfermarkt naar een nieuwe spits.

Samuele Mulattieri wordt in de wandelgangen voorzichtig gelinkt aan Feyenoord, zo meldt VolendamInside. De 20-jarige spits was afgelopen seizoen op huurbasis actief voor FC Volendam in de Keuken Kampioen Divisie en maakte een uitstekende indruk. De Italiaan scoorde in dertig wedstrijden achttien keer. Mulattieri staat nog tot medio 2023 onder contract bij Internazionale en het is nog niet duidelijk waar zijn toekomst ligt. Trainer Wim Jonk heeft al aangegeven Mulattieri graag nog één seizoen te huren, maar is in afwachting wat de plannen zijn van de Italiaanse topclub.



Dat is best een leuke speler. Heb hem veel zien spelen als ik Antonucci bekeek bij Volendam. Volgens mij hebben we het er hier ook wel eens over gehad.



Ja prima spits, ik vind dit wel iemand met potentie. Maakte een paar mooie doelpunten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 juni 2021 om 18:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 28 juni 2021 om 16:40:

open/sluit de onderstaande quote:

'Feyenoord ziet in Mulattieri opvolger van Jørgensen'
vandaag, 16:20 40 reacties
Nicolai Jørgensen en Feyenoord hebben besloten niet langer met elkaar door te gaan. De spits van de Rotterdammers heeft intern aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en traint daardoor dan ook apart van de groep. De ploeg van trainer Arne Slot verkent de transfermarkt naar een nieuwe spits.

Samuele Mulattieri wordt in de wandelgangen voorzichtig gelinkt aan Feyenoord, zo meldt VolendamInside. De 20-jarige spits was afgelopen seizoen op huurbasis actief voor FC Volendam in de Keuken Kampioen Divisie en maakte een uitstekende indruk. De Italiaan scoorde in dertig wedstrijden achttien keer. Mulattieri staat nog tot medio 2023 onder contract bij Internazionale en het is nog niet duidelijk waar zijn toekomst ligt. Trainer Wim Jonk heeft al aangegeven Mulattieri graag nog één seizoen te huren, maar is in afwachting wat de plannen zijn van de Italiaanse topclub.



Dat is best een leuke speler. Heb hem veel zien spelen als ik Antonucci bekeek bij Volendam. Volgens mij hebben we het er hier ook wel eens over gehad.



Ja prima spits, ik vind dit wel iemand met potentie. Maakte een paar mooie doelpunten.


Hij heeft de potentie, maar de stap van de keukendivisie naar Feyenoord is wel levensgroot natuurlijk. In de toekomst kan hij wel uitgroeien tot eerste spits, maar we hebben nu behoefte aan een spits die er gelijk staat.

 

+1/-0

'Fredrik André Bjørkan moet de volgende aanwinst worden'

Feyenoord hoopt zich te versterken met Fredrik André Bjørkan, zo weet Feyenoord Transfermarkt te melden.

Feyenoord is achter de schermen druk bezig om talentvolle spelers naar Rotterdam te halen. Technisch directeur Frank Arnesen heeft eerder al aangegeven een voorkeur te hebben voor jonge talenten die zich dan in De Kuip verder kunnen ontwikkelen en vooral voor meer kapitaal moeten zorgen.

Feyenoord wist eerder al Marcus Holmgren Pedersen voor vijf jaar vast te leggen en hoopt nu ook een slag te slaan met Fredrik André Bjørkan. De 22-jarige Noor wordt in zijn land gezien als een van de grootste talenten in Europa. De linksback komt momenteel uit voor FK Bodø/Glimt. Arne Slot ziet in Bjørkan een speler die perfect in zijn manier van spelen past.

#Feyenoord wil vroegtijdig anticiperen op een eventueel vertrek van linksbacks Ridgeciano Haps en/of Tyrell Malacia. Noorse ingewijden melden aan FTM dat Fredrik André Bjørkan (22) van FK Bodø/Glimt de volgende versterking moet gaan worden.

'Feyenoord volgt middenvelder Kitolano'

Joshua Kitolano moet de selectie van Feyenoord komen versterken. De 19-jarige verdedigende middenvelder moet het vertrek van Jordy Wehrmann bij de Rotterdammers gaan opvangen. De 19-jarige in Congo geboren voetballer komt momenteel uit voor Odds BK en wordt al langer gevolgd door scouts van Feyenoord.

Dit weet het Algemeen Dagblad te melden. Kitolanoi is jeugdinternational van Noorwegen heeft nog een contract tot december 2022 bij Odds BK. Feyenoord zal daarom een transfersom moeten betalen om Kitolano naar Rotterdam te kunnen halen.

Niet alleen vanwege het vertrek van Wehrmann naar Luzern zoekt Feyenoord naar een 'nummer 6'. Ook Wouter Burger staat op het punt om verkocht te worden aan FC Basel en Achraf El Bouchataoui moet volgens de krant Arne Slot nog overtuigen of hij een aanwinst is voor het eerste.

Zijn broer John Kitolano(21) speelt ook bij Odds BK als Linksback en zijn andere broer Eric Kitolano(23) speelt bij Tromso IL(Noorwegen) als middenvelder.

 

+1/-0

Noorwegen is momenteel HOT blijkbaar.

 

+1/-0

Feyenoord versterkt selectie met 31-jarige doelman uit Israël'

Feyenoord staat op het punt om de selectie te versterken met Ofir Marciano. Dat meldt Mikos Gouka via Twitter. De 31-jarige doelman is transfervrij nadat zijn contract bij het Schotse Hibernian afliep. Eerder keepte hij voor FC Ashdod uit zijn thuisland Israël en stond hij zes keer onder de lat bij het Belgische Moeskroen. Ook kwam hij 27 keer in actie voor het nationale team van Israël.

 

+1/-0

Echt nog nooit van deze keeper gehoord om eerlijk te zijn.

 

+1/-0

Lijkt me ook een slecht idee met onze achterban.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 juni 2021 om 21:32:

Lijkt me ook een slecht idee met onze achterban.



Antisemitisme heb je overal wel, maar Feyenoord fans staan niet bekend als extreem-rechts. Rinus Israël was een van de grootste Feyenoorders ooit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 juni 2021 om 23:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 juni 2021 om 21:32:

Lijkt me ook een slecht idee met onze achterban.



Antisemitisme heb je overal wel, maar Feyenoord fans staan niet bekend als extreem-rechts. Rinus Israël was een van de grootste Feyenoorders ooit.


Klopt, maar wij hebben wel een achterban die verkeerd begrepen kan worden. Wij weten dat het gericht is tegen de geuzennaam van Ajax en niet antisemitisch bedoeld, maar niet iedereen zit er zo genuanceerd in. Een Israëlische keeper gaat dit ongetwijfeld verkeerd opvatten of er weinig begrip voor hebben, en terecht. Dat gaat geheid gedoe opleveren. Onnodig wat mij betreft. En slecht voor het imago van onze club als straks een eigen speler zich onwelkom gaat voelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten