Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Scouting

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Arnesen Sr en Junior zijn zelf ook scouts natuurlijk, maar ze hadden het over vijf man dus zou er nog 1 bij moeten komen. Voor Zuid-Amerika hebben we nog niemand.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 april 2021 om 12:10:

Arnesen Sr en Junior zijn zelf ook scouts natuurlijk, maar ze hadden het over vijf man dus zou er nog 1 bij moeten komen. Voor Zuid-Amerika hebben we nog niemand.


Arnesen Jr. is niet bij ons in dienst en je moet oppassen voor belangenverstrengeling. Er kunnen nu beschuldigingen worden geuit dat hij (frank) daar zelf (weer) financieel aan verdiend. Hij is niet voor niets al zo vaak in opspraak geraakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 april 2021 om 10:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 14 april 2021 om 17:41:

Hier is jaren geleden al veel over geschreven eindelijk komen en wat scouts bij, dat is ook belangrijk als ze dit in goed overleg doen en ook naar de scouts luisteren.



Er komen andere scouts (gelukkig want dat is hard nodig dat we scouting hebben!) maar volgens mij zijn het er nu evenveel als 12 maanden geleden.



Alleen wel van een beter kaliber, dat scheelt dan wel weer. Verder moeten er nog een hoop scouts bij voordat het eindelijk een keer op niveau komt bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 april 2021 om 16:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 15 april 2021 om 10:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 14 april 2021 om 17:41:

Hier is jaren geleden al veel over geschreven eindelijk komen en wat scouts bij, dat is ook belangrijk als ze dit in goed overleg doen en ook naar de scouts luisteren.



Er komen andere scouts (gelukkig want dat is hard nodig dat we scouting hebben!) maar volgens mij zijn het er nu evenveel als 12 maanden geleden.



Alleen wel van een beter kaliber, dat scheelt dan wel weer. Verder moeten er nog een hoop scouts bij voordat het eindelijk een keer op niveau komt bij Feyenoord.



Eens maar scouts kosten wel geld, hoop wel dat ze ook in NL gaan scouten zoveel talent hier.

 

+1/-0

Scouten in het buitenland is prima, maar inderdaad in ons eigen land kan je ook nog eens goed kijken of er geen talent rondloopt.

 

+1/-0

Talentje uit Scandinavië (Aleksandar Sasa Krajisnik , 2005) komt deze kant op: https://twitter.com/Varkenoordfan/status/1394955726255181826link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 april 2021 om 16:14:

Scouten in het buitenland is prima, maar inderdaad in ons eigen land kan je ook nog eens goed kijken of er geen talent rondloopt.



Pfff, ja dat zullen ze niet doen. :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 19 mei 2021 om 12:11:

Talentje uit Scandinavië (Aleksandar Sasa Krajisnik , 2005) komt deze kant op: https://twitter.com/Varkenoordfan/status/1394955726255181826link


"Krajisnik is a creative and technical left-footed midfielder from IFK Goteborg."
Klinkt goed en een creatieve linkspoot kunnen we altijd goed gebruiken. Hopelijk gaat hij uit de verf komen bij ons, maar het gaat de goede kant op met het scouten van jonge talenten in het buitenland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 19 mei 2021 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 april 2021 om 16:14:

Scouten in het buitenland is prima, maar inderdaad in ons eigen land kan je ook nog eens goed kijken of er geen talent rondloopt.



Pfff, ja dat zullen ze niet doen. :denk



Feyenoord haalt vaak spelers van een club uit het buitenland, nu zijn er weer geruchten dat ze met een spits bezig zijn uit Ecuador als ik het goed heb??.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 19 mei 2021 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 19 mei 2021 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 april 2021 om 16:14:

Scouten in het buitenland is prima, maar inderdaad in ons eigen land kan je ook nog eens goed kijken of er geen talent rondloopt.



Pfff, ja dat zullen ze niet doen. :denk



Feyenoord haalt vaak spelers van een club uit het buitenland, nu zijn er weer geruchten dat ze met een spits bezig zijn uit Ecuador als ik het goed heb??.


Heel veel clubs in Nederland halen jonge spelers uit het buitenland, dat is vrij normaal hoor. De hele voetbalwereld werkt op deze manier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 mei 2021 om 17:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 19 mei 2021 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 19 mei 2021 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 april 2021 om 16:14:

Scouten in het buitenland is prima, maar inderdaad in ons eigen land kan je ook nog eens goed kijken of er geen talent rondloopt.



Pfff, ja dat zullen ze niet doen. :denk



Feyenoord haalt vaak spelers van een club uit het buitenland, nu zijn er weer geruchten dat ze met een spits bezig zijn uit Ecuador als ik het goed heb??.


Heel veel clubs in Nederland halen jonge spelers uit het buitenland, dat is vrij normaal hoor. De hele voetbalwereld werkt op deze manier.



Klopt sinds Bosman arrest is dat in fases helemaal uit de hand gelopen over een paar jaar heb je alleen nog maar buitenlanders bij de meeste clubs Feyenoord moet wel bezig zijn met het aantal Nederlandse spelers bij de club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 mei 2021 om 18:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 mei 2021 om 17:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 19 mei 2021 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 19 mei 2021 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 april 2021 om 16:14:

Scouten in het buitenland is prima, maar inderdaad in ons eigen land kan je ook nog eens goed kijken of er geen talent rondloopt.



Pfff, ja dat zullen ze niet doen. :denk



Feyenoord haalt vaak spelers van een club uit het buitenland, nu zijn er weer geruchten dat ze met een spits bezig zijn uit Ecuador als ik het goed heb??.


Heel veel clubs in Nederland halen jonge spelers uit het buitenland, dat is vrij normaal hoor. De hele voetbalwereld werkt op deze manier.



Klopt sinds Bosman arrest is dat in fases helemaal uit de hand gelopen over een paar jaar heb je alleen nog maar buitenlanders bij de meeste clubs Feyenoord moet wel bezig zijn met het aantal Nederlandse spelers bij de club.


Hoezo we hebben juist heel veel Nederlandse spelers onder contract, dat gaat ook echt niet veel aan veranderen.

 

+1/-0

Toch lijkt het me beter als de UEFA gaat bepalen, dat er maximaal 2 buitenlandse spelers opgesteld mogen worden. Het gevolg is dat het ten gunste van de homeland spelers gaat maar vooral, dat de nationale elf betere eigen spelers kan opstellen. Neem Engeland. Leuk al die buitenlandse toppers, maar ze kunnen met pijn en moeite een eigen elftal op de been brengen die zoals in vroegere dagen tot aan de halve finales konden komen. Gebrek aan kwaliteit in eigen gelederen is een desastreuze gewaarwording.

 

+1/-0

Vind ik ook, bij Feyenoord valt het nog mee maar kijk je naar Groningen, Vitesse, PSV allemaal buitenlanders, maximaal 3 buitenlanders opstellen lijkt me beter zou de knvb gewoon moeten instellen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 mei 2021, 04:23:39.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 mei 2021 om 01:46:

Vind ik ook, bij Feyenoord valt het nog mee maar kijk je naar Groningen, Vitesse, PSV allemaal buitenlanders, maximaal 3 buitenlanders opstellen lijkt me beter zou de knvb gewoon moeten instellen.


Mag en kan door Europese wetgeving niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 mei 2021 om 00:40:

Toch lijkt het me beter als de UEFA gaat bepalen, dat er maximaal 2 buitenlandse spelers opgesteld mogen worden. Het gevolg is dat het ten gunste van de homeland spelers gaat maar vooral, dat de nationale elf betere eigen spelers kan opstellen. Neem Engeland. Leuk al die buitenlandse toppers, maar ze kunnen met pijn en moeite een eigen elftal op de been brengen die zoals in vroegere dagen tot aan de halve finales konden komen. Gebrek aan kwaliteit in eigen gelederen is een desastreuze gewaarwording.


Engeland is een van de favorieten voor het komende EK, daar staat een zeer talentvol elftal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 mei 2021 om 01:46:

Vind ik ook, bij Feyenoord valt het nog mee maar kijk je naar Groningen, Vitesse, PSV allemaal buitenlanders, maximaal 3 buitenlanders opstellen lijkt me beter zou de knvb gewoon moeten instellen.


Schei toch uit man! Dan gaat het niveau nog meer omlaag in Nederland. De goede Nederlandse spelers zijn haast niet te betalen en je kan ze ook niet lang bij de clubs houden.
Ik ben blij dat het niet mogelijk is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 mei 2021 om 01:46:

Vind ik ook, bij Feyenoord valt het nog mee maar kijk je naar Groningen, Vitesse, PSV allemaal buitenlanders, maximaal 3 buitenlanders opstellen lijkt me beter zou de knvb gewoon moeten instellen.




Dat kan helemaal niet, EU en zo.

 

+1/-0

Lees net dat Tim de Cler tegenwoordig ook actief is als scout van Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 juni 2021 om 14:39:

Lees net dat Tim de Cler tegenwoordig ook actief is als scout van Feyenoord.


Al jaren, eerder ook in de jeugd als scout volgens mij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Scouting