Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 41 42 43 44 45

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 11 mei 2021 om 13:44:

Rafael Santos Borré zou misschien wel het probllem in de spits kunnen oplossen. Hij is transfervrij komt bij River Plate vandaan, heeft in 80 wedstrijden 31 doelpunten gemaakt en is pas 25.
Het gaat je wel een veel tekengeld en een hoog salaris kosten.


Dat zou een fantastische aanwinst zijn, maar ik vrees dat het te duur zal zijn voor ons. Misschien een mogelijkheid als we een paar spelers hebben verkocht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 mei 2021 om 17:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 11 mei 2021 om 13:44:

Rafael Santos Borré zou misschien wel het probllem in de spits kunnen oplossen. Hij is transfervrij komt bij River Plate vandaan, heeft in 80 wedstrijden 31 doelpunten gemaakt en is pas 25.
Het gaat je wel een veel tekengeld en een hoog salaris kosten.


Dat zou een fantastische aanwinst zijn, maar ik vrees dat het te duur zal zijn voor ons. Misschien een mogelijkheid als we een paar spelers hebben verkocht.


Ja ik weet het, maar het is voor ons de goedkoopste optie voor een spits met echte kwaliteiten. Nu gaan we steeds bij de lidl winkelen en komen we thuis met een Pratto, Bozenik etc.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 11 mei 2021 om 17:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 mei 2021 om 17:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 11 mei 2021 om 13:44:

Rafael Santos Borré zou misschien wel het probllem in de spits kunnen oplossen. Hij is transfervrij komt bij River Plate vandaan, heeft in 80 wedstrijden 31 doelpunten gemaakt en is pas 25.
Het gaat je wel een veel tekengeld en een hoog salaris kosten.


Dat zou een fantastische aanwinst zijn, maar ik vrees dat het te duur zal zijn voor ons. Misschien een mogelijkheid als we een paar spelers hebben verkocht.


Ja ik weet het, maar het is voor ons de goedkoopste optie voor een spits met echte kwaliteiten. Nu gaan we steeds bij de lidl winkelen en komen we thuis met een Pratto, Bozenik etc.

Eens, dit soort transfervrije opties met veel kwaliteit zijn buitenkansjes. Net zoals Melayro Bogarde bijvoorbeeld. Een goede TD zou gelijk toeslaan.

 

+1/-0

Dan heb ik meer vertrouwen in die Borre aangezien zijn stats aangeeft dat hij in 80 wedstrijden 31 goals heeft gescoord. Dat is bijna 40%, op 1 goal na. Een knap rendement. Die Jap en Koreaan zijn aan de korte kant. Voor een centrale verdediger moet je spelers die minimaal 1.87m zijn en nog tegen de 20jr lopen.

 

+1/-0

Ik had wat tijd over vanmiddag, hierbij een opzetje voor de zomer transfer periode (iemand moet de rol van FON even overnemen :B ). De situatie is mijns inziens nu als volgt. We hadden een eigen vermogen van 18,6 mio bij de aanvang van dit seizoen. Tevens bekend: een tekort van minstens 7,5 mio (minstens 50% restitutie) en een aantal eerste elftal spelers die van de loonlijst zullen gaan.

Tussenhaakjes doe ik een schatting wat ze mogelijk aan salaris verdienen, werkelijk geen idee of ik in de buurt zit. Misschien dat ik nog te hoog zit, het blijft een schatting: Narsingh (~1m salaris), Botteghin (~1m), Spajic (~700K ), Pratto (~700K), Marsman (~300K), van Beek (~300K), Nieuwkoop (~200K), Kelly (~200K) en Ten Hove (~50K). Ik denk dat het salarisbudget wel goed zit voor volgend seizoen als er ongeveer 4 miljoen aan salarisbudget vrij komt. Het gaat met name om het vrijmaken van geld om de gaten te dichten in de begroting voor komend seizoen, het verlies te compenseren en geld vrij te maken voor versterkingen.

Voor Senesi (~15m) en Kokcu (~10m) is de meeste belangstelling, maar Berghuis (~4m), Jorgensen (~1 m), Vente (~200K) en Haps (~500K) zal je ook wel kunnen slijten. Na aftrek van een aantal kostenposten en het dichten van de begroting zal je misschien zo'n 9 miljoen kunnen herinvesteren. Selectie ziet er daarna als volgt uit:

Keepers: Bijlow, Jansen en Troost (O21)
Verdedigers: Geertruida, Malacia, Hendriks, Hall (O21), Skogen (O21), vd Zeeuw (O21), Owusu (O21)
Middenvelders: Fer, Toornstra, Diemers, Teixeira, Antonucci, Burger, Wehrmann, AEB, Silva (O21), Johnsen (O21), Naujoks (O21), Gunduz (O21)
Voorhoede: Sinisterra, Bozenik, Linssen, Baldé, Conteh, Bannis, Azarkan

Uit de jeugd (bron FYW twitter): Feyenoord U18 players 't Zand (AM), Baars (RCV), Benita (RV), Dos Santos (LV), Hartjes (CM), Van Veldhoven (RB) and goalkeepers Pak & Remie will continue to U21 next season. Milambo (AM) will train with U21 but possibly also play matches for U18.

Prioriteiten zijn wat mij betreft (niet op volgorde):
1. Ervaren reserve doelman
2. Rechter centrale verdediger
3. Linker centrale verdediger
4. Offensieve rechtsback
5. Dynamische/verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten
6. Aanvallende middenvelder met scorend vermogen
7. Allround spits die kan fungeren als aanspeelpunt
8. Creatieve rechtsbuiten met veel scorend vermogen, diepgang en creativiteit (een Berghuis, maar dan graag iets meer diepgang)

Mogelijke invulling van die prioriteiten (voornamelijk op basis van geruchten):

1. Fraisl transfervrij?
Mijns inziens niet goed genoeg, maar ik vul deze in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: aantal talenten, maar een ervaren keeper lijkt mij geen overdreven luxe.

2. Melayro Bogarde, transfervrij (+ paar miljoen tekengeld, ~2m?). De vraag is of we hem kunnen verleiden met 3e niveau Europees voetbal en een karig salarisbudget. Kans dat hij komt is gering. Wellicht Ko Itakura op huurbasis (gerucht)?
Jeugd: Baars is geblesseerd, dus versterking is noodzakelijk.

3. Vd Ven, zal zo'n 2 miljoen kosten vermoed ik (2 jarig contract). Matige tweede seizoenshelft, maar heeft zich daarvoor wel laten zien. Voordeel is dat hij net zoals Hendriks (jeugd) multi inzetbaar is als linksback.

4. Svensson transfervrij (~1m tekengeld)?
Mijns inziens niet goed genoeg, maar ook deze vul ik in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: Hall en van Veldhoven hebben zware blessures gehad, versterking is noodzakelijk als Geertruida naar het centrum gaat.

5.Een mogelijke low budget optie: Ao Tanaka, kost zo'n 2 miljoen vermoedelijk (1 jarig contract)
Een andere talentvolle optie, Marko Bulat: https://www.transfermarkt.nl/marko-bulat/profil/spieler/491039link
Jeugd: Wehrmann en AEB zou ik een basisplek wel toevertrouwen, maar je hebt nog steeds versterking nodig.

6. Til op huurbasis (2 jarig contract)?
Kwalitatief voor mij een twijfelgeval, maar vul hem even in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: ik zie zelf graag T'Zand of Milambo op deze positie.

7. Zirkzee op huurbasis? Rafael Santos Borré transfervrij (tekengeld paar miljoen, voor het maken van kosten schat ik het even op 4m)?
Zirkzee lijkt mij het meest haalbaar.
Jeugd: geen goede opties.

8. Een opvolger voor Berghuis, wat mij betreft een talentvolle speler zoals een Facundo Torres (minstens 7m, o.b.v. aankoop Pellestrini). Waarschijnlijker is dat we iemand op huurbasis moeten gaan aantrekken.
Jeugd: Benita zou deze positie kunnen invullen, wel een heel ander type dan Berghuis.

Kosten van bovenstaande: ergens tussen de 8 en 14 miljoen. Dan heb je een selectie die mee kan doen om plek 2/3, met vermoedelijke basis:

Bijlow
Svensson(1m*) - Geertruida - vd Ven - Malacia
Tanaka (2m*) - AEB - Til (huur*)
Torres (7m) - Zirkzee (huur*) - Sinisterra

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 mei 2021, 16:48:40.

 

+1/-0

Zie liever Hendriks dan vd Ven.... en ik mis Antonucci

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 mei 2021 om 16:10:

Ik had wat tijd over vanmiddag, hierbij een opzetje voor de zomer transfer periode (iemand moet de rol van FON even overnemen :B ). De situatie is mijns inziens nu als volgt. We hadden een eigen vermogen van 18,6 mio bij de aanvang van dit seizoen. Tevens bekend: een tekort van minstens 7,5 mio (minstens 50% restitutie) en een aantal eerste elftal spelers die van de loonlijst zullen gaan.

Tussenhaakjes doe ik een schatting wat ze mogelijk aan salaris verdienen, werkelijk geen idee of ik in de buurt zit. Misschien dat ik nog te hoog zit, het blijft een schatting: Narsingh (~1m salaris), Botteghin (~1m), Spajic (~700K ), Pratto (~700K), Marsman (~300K), van Beek (~300K), Nieuwkoop (~200K), Kelly (~200K) en Ten Hove (~50K). Ik denk dat het salarisbudget wel goed zit voor volgend seizoen als er ongeveer 4 miljoen aan salarisbudget vrij komt. Het gaat met name om het vrijmaken van geld om de gaten te dichten in de begroting voor komend seizoen, het verlies te compenseren en geld vrij te maken voor versterkingen.

Voor Senesi (~15m) en Kokcu (~10m) is de meeste belangstelling, maar Berghuis (~4m), Jorgensen (~1 m), Vente (~200K) en Haps (~500K) zal je ook wel kunnen slijten. Na aftrek van een aantal kostenposten en het dichten van de begroting zal je misschien zo'n 9 miljoen kunnen herinvesteren. Selectie ziet er daarna als volgt uit:

Keepers: Bijlow, Jansen en Troost (O21)
Verdedigers: Geertruida, Malacia, Hendriks, Hall (O21), Skogen (O21), vd Zeeuw (O21), Owusu (O21)
Middenvelders: Fer, Toornstra, Diemers, Teixeira, Antonucci, Burger, Wehrmann, AEB, Silva (O21), Johnsen (O21), Naujoks (O21), Gunduz (O21)
Voorhoede: Sinisterra, Bozenik, Linssen, Baldé, Conteh, Bannis, Azarkan

Uit de jeugd (bron FYW twitter): Feyenoord U18 players 't Zand (AM), Baars (RCV), Benita (RV), Dos Santos (LV), Hartjes (CM), Van Veldhoven (RB) and goalkeepers Pak & Remie will continue to U21 next season. Milambo (AM) will train with U21 but possibly also play matches for U18.

Prioriteiten zijn wat mij betreft (niet op volgorde):
1. Ervaren reserve doelman
2. Rechter centrale verdediger
3. Linker centrale verdediger
4. Offensieve rechtsback
5. Dynamische/verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten
6. Aanvallende middenvelder met scorend vermogen
7. Allround spits die kan fungeren als aanspeelpunt
8. Creatieve rechtsbuiten met veel scorend vermogen, diepgang en creativiteit (een Berghuis, maar dan graag iets meer diepgang)

Mogelijke invulling van die prioriteiten (voornamelijk op basis van geruchten):

1. Fraisl transfervrij?
Mijns inziens niet goed genoeg, maar ik vul deze in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: aantal talenten, maar een ervaren keeper lijkt mij geen overdreven luxe.

2. Melayro Bogarde, transfervrij (+ paar miljoen tekengeld, ~2m?). De vraag is of we hem kunnen verleiden met 3e niveau Europees voetbal en een karig salarisbudget. Kans dat hij komt is gering. Wellicht Ko Itakura op huurbasis (gerucht)?
Jeugd: Baars is geblesseerd, dus versterking is noodzakelijk.

3. Vd Ven, zal zo'n 2 miljoen kosten vermoed ik (2 jarig contract). Matige tweede seizoenshelft, maar heeft zich daarvoor wel laten zien. Voordeel is dat hij net zoals Hendriks (jeugd) multi inzetbaar is als linksback.

4. Svensson transfervrij (~1m tekengeld)?
Mijns inziens niet goed genoeg, maar ook deze vul ik in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: Hall en van Veldhoven hebben zware blessures gehad, versterking is noodzakelijk als Geertruida naar het centrum gaat.

5.Een mogelijke low budget optie: Ao Tanaka, kost zo'n 2 miljoen vermoedelijk (1 jarig contract)
Een andere talentvolle optie, Marko Bulat: https://www.transfermarkt.nl/marko-bulat/profil/spieler/491039link
Jeugd: Wehrmann en AEB zou ik een basisplek wel toevertrouwen, maar je hebt nog steeds versterking nodig.

6. Til op huurbasis (2 jarig contract)?
Kwalitatief voor mij een twijfelgeval, maar vul hem even in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: ik zie zelf graag T'Zand of Milambo op deze positie.

7. Zirkzee op huurbasis? Rafael Santos Borré transfervrij (tekengeld paar miljoen, voor het maken van kosten schat ik het even op 4m)?
Zirkzee lijkt mij het meest haalbaar.
Jeugd: geen goede opties.

8. Een opvolger voor Berghuis, wat mij betreft een talentvolle speler zoals een Facundo Torres (minstens 7m, o.b.v. aankoop Pellestrini). Waarschijnlijker is dat we iemand op huurbasis moeten gaan aantrekken.
Jeugd: Benita zou deze positie kunnen invullen, wel een heel ander type dan Berghuis.

Kosten van bovenstaande: ergens tussen de 8 en 14 miljoen. Dan heb je een selectie die mee kan doen om plek 2/3, met vermoedelijke basis:

Bijlow
Svensson(1m*) - Geertruida - vd Ven - Malacia
Tanaka (2m*) - AEB - Til (huur*)
Torres (7m) - Zirkzee (huur*) - Sinisterra



1. Waarom een "ervaren" doelman? Fraisl lijkt mij helemaal niks, die viel alleen op tegen ons. Bovendien het was afgelopen seizoen prijsschieten bij ado.

2. Bogarde graag, maar het lijkt inderdaad niet echt waarschijnlijk. Itakura zou kunnen, maar zijn contract loopt nog maar een jaartje door. Daar moet een transfersom voor worden betaald.

3. vd Ven zou ik graag zien bij ons, maar ik vind 2 miljoen veel te veel voor hem. Ik zou ook graag Touba zien bij ons, dan kunnen we Hendriks nog een jaartje verhuren.

4. Svensson kan best, maar ik vraag mij af waarom hij ooit voor ons zou kiezen.

5. Wehrmann komt tekort voor de basis en ook bij AEB moeten we dat maar afwachten. Ik zou graag een extra speler zien komen ipv Fer of Toornstra.

6. Til zou wel een versterking zijn en die talenten zijn er nog lang niet klaar voor.

7. Zirkzee is volkomen door de mand gevallen bij een degradatie kandidaat. Liever Borre die staat er gelijk en het is meer een zekerheid.

8. Ik zie liever een laatste jaartje Berghuis, daar weet je van wat hij kan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 mei 2021 om 17:40:

Zie liever Hendriks dan vd Ven.... en ik mis Antonucci


Waar baseer je dat op? Hendriks is het alweer een tijd kwijt en wordt niet voor niets op linksback gezet. De hype is allang weer voorbij.

Antonucci mag lekker op de bank plaats nemen, hij is er nog lang niet klaar voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 mei 2021 om 17:40:

Zie liever Hendriks dan vd Ven.... en ik mis Antonucci



Belgische Luigi Bruins

 

+1/-0

Ja we weten wel dat jij echt O V E R A L een vooroordeel van hebt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 mei 2021 om 17:40:

Zie liever Hendriks dan vd Ven.... en ik mis Antonucci

Die staat toch in mijn selectie genoteerd? Of bedoel je dat je hem als basisspeler ziet? :huh

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 mei 2021 om 18:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 mei 2021 om 16:10:

Ik had wat tijd over vanmiddag, hierbij een opzetje voor de zomer transfer periode (iemand moet de rol van FON even overnemen :B ). De situatie is mijns inziens nu als volgt. We hadden een eigen vermogen van 18,6 mio bij de aanvang van dit seizoen. Tevens bekend: een tekort van minstens 7,5 mio (minstens 50% restitutie) en een aantal eerste elftal spelers die van de loonlijst zullen gaan.

Tussenhaakjes doe ik een schatting wat ze mogelijk aan salaris verdienen, werkelijk geen idee of ik in de buurt zit. Misschien dat ik nog te hoog zit, het blijft een schatting: Narsingh (~1m salaris), Botteghin (~1m), Spajic (~700K ), Pratto (~700K), Marsman (~300K), van Beek (~300K), Nieuwkoop (~200K), Kelly (~200K) en Ten Hove (~50K). Ik denk dat het salarisbudget wel goed zit voor volgend seizoen als er ongeveer 4 miljoen aan salarisbudget vrij komt. Het gaat met name om het vrijmaken van geld om de gaten te dichten in de begroting voor komend seizoen, het verlies te compenseren en geld vrij te maken voor versterkingen.

Voor Senesi (~15m) en Kokcu (~10m) is de meeste belangstelling, maar Berghuis (~4m), Jorgensen (~1 m), Vente (~200K) en Haps (~500K) zal je ook wel kunnen slijten. Na aftrek van een aantal kostenposten en het dichten van de begroting zal je misschien zo'n 9 miljoen kunnen herinvesteren. Selectie ziet er daarna als volgt uit:

Keepers: Bijlow, Jansen en Troost (O21)
Verdedigers: Geertruida, Malacia, Hendriks, Hall (O21), Skogen (O21), vd Zeeuw (O21), Owusu (O21)
Middenvelders: Fer, Toornstra, Diemers, Teixeira, Antonucci, Burger, Wehrmann, AEB, Silva (O21), Johnsen (O21), Naujoks (O21), Gunduz (O21)
Voorhoede: Sinisterra, Bozenik, Linssen, Baldé, Conteh, Bannis, Azarkan

Uit de jeugd (bron FYW twitter): Feyenoord U18 players 't Zand (AM), Baars (RCV), Benita (RV), Dos Santos (LV), Hartjes (CM), Van Veldhoven (RB) and goalkeepers Pak & Remie will continue to U21 next season. Milambo (AM) will train with U21 but possibly also play matches for U18.

Prioriteiten zijn wat mij betreft (niet op volgorde):
1. Ervaren reserve doelman
2. Rechter centrale verdediger
3. Linker centrale verdediger
4. Offensieve rechtsback
5. Dynamische/verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten
6. Aanvallende middenvelder met scorend vermogen
7. Allround spits die kan fungeren als aanspeelpunt
8. Creatieve rechtsbuiten met veel scorend vermogen, diepgang en creativiteit (een Berghuis, maar dan graag iets meer diepgang)

Mogelijke invulling van die prioriteiten (voornamelijk op basis van geruchten):

1. Fraisl transfervrij?
Mijns inziens niet goed genoeg, maar ik vul deze in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: aantal talenten, maar een ervaren keeper lijkt mij geen overdreven luxe.

2. Melayro Bogarde, transfervrij (+ paar miljoen tekengeld, ~2m?). De vraag is of we hem kunnen verleiden met 3e niveau Europees voetbal en een karig salarisbudget. Kans dat hij komt is gering. Wellicht Ko Itakura op huurbasis (gerucht)?
Jeugd: Baars is geblesseerd, dus versterking is noodzakelijk.

3. Vd Ven, zal zo'n 2 miljoen kosten vermoed ik (2 jarig contract). Matige tweede seizoenshelft, maar heeft zich daarvoor wel laten zien. Voordeel is dat hij net zoals Hendriks (jeugd) multi inzetbaar is als linksback.

4. Svensson transfervrij (~1m tekengeld)?
Mijns inziens niet goed genoeg, maar ook deze vul ik in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: Hall en van Veldhoven hebben zware blessures gehad, versterking is noodzakelijk als Geertruida naar het centrum gaat.

5.Een mogelijke low budget optie: Ao Tanaka, kost zo'n 2 miljoen vermoedelijk (1 jarig contract)
Een andere talentvolle optie, Marko Bulat: https://www.transfermarkt.nl/marko-bulat/profil/spieler/491039link
Jeugd: Wehrmann en AEB zou ik een basisplek wel toevertrouwen, maar je hebt nog steeds versterking nodig.

6. Til op huurbasis (2 jarig contract)?
Kwalitatief voor mij een twijfelgeval, maar vul hem even in op basis van aanhoudende geruchten.
Jeugd: ik zie zelf graag T'Zand of Milambo op deze positie.

7. Zirkzee op huurbasis? Rafael Santos Borré transfervrij (tekengeld paar miljoen, voor het maken van kosten schat ik het even op 4m)?
Zirkzee lijkt mij het meest haalbaar.
Jeugd: geen goede opties.

8. Een opvolger voor Berghuis, wat mij betreft een talentvolle speler zoals een Facundo Torres (minstens 7m, o.b.v. aankoop Pellestrini). Waarschijnlijker is dat we iemand op huurbasis moeten gaan aantrekken.
Jeugd: Benita zou deze positie kunnen invullen, wel een heel ander type dan Berghuis.

Kosten van bovenstaande: ergens tussen de 8 en 14 miljoen. Dan heb je een selectie die mee kan doen om plek 2/3, met vermoedelijke basis:

Bijlow
Svensson(1m*) - Geertruida - vd Ven - Malacia
Tanaka (2m*) - AEB - Til (huur*)
Torres (7m) - Zirkzee (huur*) - Sinisterra



1. Waarom een "ervaren" doelman? Fraisl lijkt mij helemaal niks, die viel alleen op tegen ons. Bovendien het was afgelopen seizoen prijsschieten bij ado.

2. Bogarde graag, maar het lijkt inderdaad niet echt waarschijnlijk. Itakura zou kunnen, maar zijn contract loopt nog maar een jaartje door. Daar moet een transfersom voor worden betaald.

3. vd Ven zou ik graag zien bij ons, maar ik vind 2 miljoen veel te veel voor hem. Ik zou ook graag Touba zien bij ons, dan kunnen we Hendriks nog een jaartje verhuren.

4. Svensson kan best, maar ik vraag mij af waarom hij ooit voor ons zou kiezen.

5. Wehrmann komt tekort voor de basis en ook bij AEB moeten we dat maar afwachten. Ik zou graag een extra speler zien komen ipv Fer of Toornstra.

6. Til zou wel een versterking zijn en die talenten zijn er nog lang niet klaar voor.

7. Zirkzee is volkomen door de mand gevallen bij een degradatie kandidaat. Liever Borre die staat er gelijk en het is meer een zekerheid.

8. Ik zie liever een laatste jaartje Berghuis, daar weet je van wat hij kan.



1. Het mag van mij ook een groot talent zijn of iemand die serieuze concurrentie vormt voor Bijlow. Maar die zijn voor ons onbetaalbaar. Bovendien kan het geen kwaad om een meer ervaren keeper te hebben voor de groepsdynamiek in een jongere selectie. Fraisl lijkt mij ook niks, maar wordt veelvuldig genoemd in de media. En zoals ik al schreef baseerde ik de invulling op een aantal aanhoudende geruchten.

2. Goed punt, ik dacht dat Itakura langer vast lag bij City.

3. Touba kan ook, maar ik vraag me af of hij goedkoper zal zijn. Bovendien moet je rekening houden met interlands in Afrika. Wel een interessante optie.

4. Ik acht het eigenlijk ook niet zo waarschijnlijk, maar het is wel een hardnekkig gerucht. Liever zie ik overigens een betere en meer talentvolle rechtsback gescout worden, ik vind Svensson verdedigend kwetsbaar.

5. Wehrmann laat het nu zien bij die Zwitserse club en was in de wedstrijden dat hij speelde een van de betere middenvelders. Ik vraag me af of je die al moet afschrijven. Wel is het zo dat in de jeugd AEB altijd de betere van de twee was, die zou ik ten alle tijden de voorkeur geven vanwege zijn voetballend vermogen. Eens dat een extra speler gewenst is.

6. T'Zand is al 18, dat is een leeftijd waarop talenten bij onze concurrentie kansen krijgen. Scoort makkelijk, heeft diepgang en loopvermogen, en heeft een goede functionele techniek. Die zou je zeker een kans kunnen geven in de voorbereiding, ondanks het gebrek aan wedstrijdritme. Milambo is inderdaad misschien nog wat jong, maar wel een zeer groot talent die in jeugdinterlands er boven uitsteekt. Wijnaldum brak op die leeftijd al door in een situatie waarin Feyenoord financieel ook weinig mogelijkheden had.

7. Zirkzee is nog jong en heel dat Parma bakte er niks van, dan is het lastig verschil te maken als spits. Pelle liet het ook niet zien en we weten allemaal dat hij wel goed genoeg is. Voorkeur gaat bij mij ook uit naar Borre, maar ik denk dat hij onhaalbaar is zodra er clubs komen die op een hoger Europees niveau uitkomen.

8. Dat zie ik niet gebeuren, Berghuis is klaar bij ons na dit seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 mei 2021 om 18:08:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 mei 2021 om 17:40:


Antonucci mag lekker op de bank plaats nemen, hij is er nog lang niet klaar voor.



Van Leeuwen TD Volendam denkt dat het wel een match kan worden.

open/sluit de onderstaande quote:

'Hij is natuurlijk nog lang niet klaar met zijn ontwikkeling. Ik denk en hoop dat Slot bij hem past, hij staat erom bekend met jonge spelers te kunnen werken door ze te onderwijzen, geduldig te zijn, maar ook vertrouwen te geven. Dat laatste heeft Franco wel echt nodig. Als dat gebeurt, heeft Feyenoord goud in handen en juist dit type speciale spelers is wat die club al te lang ontbeert', vindt Van Leeuwen.


 

+1/-0

Wel Willy, ik mis nog Joey Veerman in je relaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 18 mei 2021 om 01:21:

Wel Willy, ik mis nog Joey Veerman in je relaas.


Daar vraagt Heerenveen 12 miljoen voor, dat bedrag heeft Feyenoord zelfs na de verkoop van meerdere spelers niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 mei 2021 om 23:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 mei 2021 om 18:08:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 mei 2021 om 17:40:


Antonucci mag lekker op de bank plaats nemen, hij is er nog lang niet klaar voor.



Van Leeuwen TD Volendam denkt dat het wel een match kan worden.

open/sluit de onderstaande quote:

'Hij is natuurlijk nog lang niet klaar met zijn ontwikkeling. Ik denk en hoop dat Slot bij hem past, hij staat erom bekend met jonge spelers te kunnen werken door ze te onderwijzen, geduldig te zijn, maar ook vertrouwen te geven. Dat laatste heeft Franco wel echt nodig. Als dat gebeurt, heeft Feyenoord goud in handen en juist dit type speciale spelers is wat die club al te lang ontbeert', vindt Van Leeuwen.



O maar ik schrijf hem ook niet af hoor, maar zelfs de TD die jij aanhaalt zeg dit over hem:
open/sluit de onderstaande quote:

'Hij is natuurlijk nog lang niet klaar met zijn ontwikkeling. Ik denk en hoop dat Slot bij hem past, hij staat erom bekend met jonge spelers te kunnen werken door ze te onderwijzen, geduldig te zijn, maar ook vertrouwen te geven.


Hij komt rechtstreeks uit kkd en dan heb je gewoon tijd nodig om je aan te passen. Plus hij is ook nog eens behoorlijk ziek geweest, dus laat hem eerst maar een topfit worden.

 

+1/-0

Voor op het middenveld zou ik nog wel een creatieve nummer 10 willen zien, zodat we zo zouden kunnen spelen: "AEB ​- "aankoop/huurspeler - Til. Plus een goede spits als Borre contracteren en je hebt mogelijkheden tot aantrekkelijker voetbal met scorend vermogen.

Een extra buitenspeler is sowieso ook erg welkom ook in het geval dat Berghuis zou blijven. We hebben geen kwalitatieve rechtsbuiten achter Berghuis lopen.

Verdedigers zouden wel redelijk goedkoop op te pikken moeten zijn. (vd Ven, Touba, Svensson).

 

+1/-0

Volgens martin haar kan Til ook de spitsen bedienen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 mei 2021 om 12:02:

Volgens martin haar kan Til ook de spitsen bedienen


Daar staat hij niet om bekend en de statistieken wijzen anders uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 mei 2021 om 12:02:

Volgens martin haar kan Til ook de spitsen bedienen


Ik heb toch echt liever er een creatieve nummer 10 ernaast, dan is het middenveld veel meer in balans.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord