Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 178 179 180 181 182

'Van Beek kan stap maken naar Udinese'.

Sven van Beek kan een fraaie stap maken in zijn carrière. De speler van Feyenoord staat in de belangstelling van Udinese, zo schrijft Voetbal International woensdagavond.

Van Beek is sinds de winterstop verhuurd aan Willem II en heeft een contract dat deze zomer afloopt in De Kuip. Feyenoord heeft eerder al aangegeven niet te gaan verlengen met de 26-jarige verdediger en hij kan dus transfervrij de overstap maken naar de Serie A.

Willem II hoopt ook dat Van Beek langer actief blijft in Tilburg. De verdediger heeft over belangstelling niet te klagen, want ook diverse subtopclubs uit Nederland willen de Feyenoorder graag contracteren.

 

+1/-0

Die zijn gek.

 

+1/-0

Haha inderdaad. Heel matige speler

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 05 mei 2021 om 18:58:

Iets zegt mij dat spelers van Barendrecht, Dordrecht en Emmen gaan komen en uit Kosovo, Cyprus en Moldavië.



Wat ben je een zwartkijker ... :D :kwaad

 

+1/-0

Okay, Malta, Seychellen en Nepal.
Of deze natuurlijk frontlinie :
Sinisterra - Ibrahimovic - Berghuis. Voordeel hiervan, twee van de drie hebben we al in huis èn bij Veronica zullen ze smullen van het vuurwerk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 05 mei 2021 om 23:07:

Okay, Malta, Seychellen en Nepal.
Of deze natuurlijk frontlinie :
Sinisterra - Ibrahimovic - Berghuis. Voordeel hiervan, twee van de drie hebben we al in huis èn bij Veronica zullen ze smullen van het vuurwerk.


:D :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 mei 2021 om 21:04:

Die zijn gek.



Hij zal zijn goaltjes daar ook wel maken. :B

 

+1/-0

Van Beek is geen De Vrij dus is dit een broodje aap ( of ze willen graag een verdediger die vaak scoort........)

 

+1/-0

Guus Til wordt weer genoemd als mogelijke versterking. Ik weet het de bron is krabbezak, maar Til zou een welkome versterking zijn toch? Jammer dat je maar een goede middenvelder kan halen met ons budget want als je Til én Veerman kan halen zou nog mooier zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 10 mei 2021 om 17:00:

Guus Til wordt weer genoemd als mogelijke versterking. Ik weet het de bron is krabbezak, maar Til zou een welkome versterking zijn toch? Jammer dat je maar een goede middenvelder kan halen met ons budget want als je Til én Veerman kan halen zou nog mooier zijn.



Lijkt mij een prima versterking. Hij heeft eigenschappen in huis die bij onze middenvelders ontbreken: diepgang en scorend vermogen.

 

+1/-0

https://www.fr-fans.nl/nieuws/49313/arnesen-krijgt-advies-dat-lijkt-me-echt-een-aanwinst-voor-feyenoord

Walgelijk dat hier publiekgeld naartoe gaat, wat een incapabel trollerig neuzenvolk blijft het toch.

 

+1/-0

Nou daar zit echt geen enkele directe versterking bij. Bazoer wellicht maar dan houdt het wel op. Het jaarlijkse van Wolfswinkel verhaal lijkt me een gepasseerd station. En ik denk niet dat die neuzen Danilo naar de aartsrivaal laten vertrekken en daarbij moet je je ook nog afvragen of hij het redt in de Kuip.

Da Cruz wil niet in Nederland blijven en Gudmonsson en Doekhi komen te kort in mijn ogen. En Cox en Semedo zijn al helemaal lachwekkend om te noemen als versterking.

Als laatste zijn die versterkingen die ze voor het middenveld noemen natuurlijk niet te betalen.

 

+1/-0

Misschien is het belangrijker wie weg MOET in de plaats van dromen wie zou kunnen komen indien, hetzij, mogelijk, wie weet, er geld is.
Rem op elke vooruitgang èn ook einde rit : Fer, Haps, Malacia, Geertruida, Toornstra, Jörgenson, Bovenik, Linssen, Diemers, Berghuis.
Moeten blijven : Sinisterra, Senesi, ..
Eh dan zijn er nog een hele hoop schaduwgevallen !

 

+1/-0

Zullen we dan meteen de hele selectie maar wegsturen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 mei 2021 om 18:06:

Misschien is het belangrijker wie weg MOET in de plaats van dromen wie zou kunnen komen indien, hetzij, mogelijk, wie weet, er geld is.
Rem op elke vooruitgang èn ook einde rit : Fer, Haps, Malacia, Geertruida, Toornstra, Jörgenson, Bovenik, Linssen, Diemers, Berghuis.
Moeten blijven : Sinisterra, Senesi, ..
Eh dan zijn er nog een hele hoop schaduwgevallen !


Zelfs al word er 130 miljoen in de club geïnvesteerd gebeurt dat nog niet :D :D

 

+1/-0

Je wilt toch niet zeggen dat we verder moeten bouwen op deze droevige selectie ?
Dan gaan we maar handballen of zo. Of nee béter nog ... trainen op voorkomen van eigen doelpunten. Scheelt al wat.

 

+1/-0

Goed dat Sven van Beek weg is want die had er ook nog dik twee ingetrapt tegen ons dan he!

 

+1/-0

Haha ik wilde precies hetzelfde typen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vermeulen: ''Transfer Svensson schijnt beklonken te zijn''



Volgens de witte Chinees, voor wat het waard is.

 

+1/-0

inderdaad voor wat het waard is, maar als het zo is ben ik daar wel blij mee

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten