Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 178 179 180 181 182

@marc Acardipane
Bedankt ik wist dit niet :) Nou top dan kunnen kokcu, johnston, geertruida, conthe, bozenik, malacia daar nog prima ballen mochten ze niet aan de bak komen in het eerste. Zelfs sinisterra kan er weer in vorm raken na zijn blessure. Nieuwkoop is helaas net te oud is al 24.

 

+1/-0

Blijkbaar is Feyenoord toch stiekem nog bezig met de 21-jarige Joey Veerman, maar door corona kon dat nog niet.

Dit bericht is gewijzigd op 21 oktober 2020, 00:04:00.

 

+1/-0

Ik had ook gelezen, dat toen Joey nog bij Volendam zat, hij graag naar Feyenoord wilde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 oktober 2020 om 23:44:

Blijkbaar is Feyenoord toch stiekem nog bezig met de 21-jarige Joey Veerman, maar door corona kon dat nog niet.




Die is echt niet te betalen voor Feyenoord na zijn contractverlening, daar moet je straks 10+ mijoen voor betalen.

 

+1/-0

Afwachten maar Feyenoord was ook bezig met Kudus, dat doe je niet als het financieel niet kan. Helaas heeft deze crisis grote gevolgen voor bijna alle clubs dus ook een Heerenveen zal water bij de wijn moeten doen.

Los van of het haalbaar is van de top 3 vind ik hem wel het beste passen bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 oktober 2020 om 12:05:

Afwachten maar Feyenoord was ook bezig met Kudus, dat doe je niet als het financieel niet kan. Helaas heeft deze crisis grote gevolgen voor bijna alle clubs dus ook een Heerenveen zal water bij de wijn moeten doen.

Los van of het haalbaar is van de top 3 vind ik hem wel het beste passen bij Feyenoord.



Ja maar daar hadden we het geld niet meer voor na de verdere corona ontwikkelingen. We zullen moeten verkopen om spelers aan te trekken, er is nu gewoon geen geld beschikbaar.

Waar komt het verhaal eigenlijk vandaan dat Feyenoord bezig zou zijn met Veerman? Ja hij zou perfect passen bij Feyenoord, maar zoals eerder vermeldt er is gewoon (nog) geen geld.
We moeten gewoon verder kijken naar spelers die nog te betalen zijn voor Feyenoord.

 

+1/-0

Is paar keer bevestigd dat Feyenoord interesse had. Nu hij heeft bijgetekend lijkt me het een lastiger en duurder verhaal worden inderdaad.

 

+1/-0

Ach als je KökCÜ kan verkopen voor pakweg 20 miljoen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 oktober 2020 om 16:46:

Ach als je KökCÜ kan verkopen voor pakweg 20 miljoen...



Dan steek je nog steeds niet al je transfergeld in een enkele speler, dat zou wanbeleid zijn.

 

+1/-0

klopt, maar ik verwacht ook dat Senesi voor een mooi bedrag vertrekt

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 oktober 2020 om 18:03:

klopt, maar ik verwacht ook dat Senesi voor een mooi bedrag vertrekt



Feyenoord gaat echt geen speler kopen van Heerenveen voor meer dan 10 miljoen. Veerman is gewoon een gepasseert station.

 

+1/-0

Je neemt het aan dat hij zoveel moet kosten maar we weten niet wat de afspraken zijn er was een gerucht dat hij Feyenoord-clausule in zijn contract heeft volgens diverse media zou hij voor een gelimiteerd bedrag naar De Kuip kunnen vertrekken, maar dat werd later weer ontkent. Dat ontkennen deed Ronald Koeman ook lol bleek toch waar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 oktober 2020 om 19:22:

Je neemt het aan dat hij zoveel moet kosten maar we weten niet wat de afspraken zijn er was een gerucht dat hij Feyenoord-clausule in zijn contract heeft volgens diverse media zou hij voor een gelimiteerd bedrag naar De Kuip kunnen vertrekken, maar dat werd later weer ontkent. Dat ontkennen deed Ronald Koeman ook lol bleek toch waar.



Je zou bijna zeggen dat FON of Troost daar zit dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 21 oktober 2020 om 19:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 oktober 2020 om 19:22:

Je neemt het aan dat hij zoveel moet kosten maar we weten niet wat de afspraken zijn er was een gerucht dat hij Feyenoord-clausule in zijn contract heeft volgens diverse media zou hij voor een gelimiteerd bedrag naar De Kuip kunnen vertrekken, maar dat werd later weer ontkent. Dat ontkennen deed Ronald Koeman ook lol bleek toch waar.



Je zou bijna zeggen dat FON of Troost daar zit dan.



Of slim gespeeld van Veerman en zijn zaakwaarnemer, Heerenveen had anders achter het net gevist. Overigens zie ik hem sowieso nog niet naar buitenland gaan die gaat Volendam missen moet eerst nog een stap maken in Nederland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 oktober 2020 om 19:22:

Je neemt het aan dat hij zoveel moet kosten maar we weten niet wat de afspraken zijn er was een gerucht dat hij Feyenoord-clausule in zijn contract heeft volgens diverse media zou hij voor een gelimiteerd bedrag naar De Kuip kunnen vertrekken, maar dat werd later weer ontkent. Dat ontkennen deed Ronald Koeman ook lol bleek toch waar.



We zullen zien, maar het zijn bij Heerenveen geen amateurs. Ik heb er trouwens niks over gelezen hoor.
Niks gelezen ophttps://www.vi.nl/nieuws/kans-op-late-transfer-heerenveen-smaakmaker-joey-veerman-klein en ik heb zelfs op feanfan.nl gekeken geen geruchten gevonden.

 

+1/-0

Je gaat er toch niet van uit dat ze daaar niet weten hoe te handelen met deze situatie?

 

+1/-0

In mei heeft Feyenoord contact gezocht met Veerman zijn zaakwaarnemer en in juli ofzo heeft hij verlengd bij de friezen. Hij speelt nog maar een jaar bij die club dus dat zijn contract is opgewaardeerd is logisch, voor zijn ontwikkeling is het immers goed om daar eerst meters temaken. Wat blijft is wel de interesse van Feyenoord maar in mei konden ze door corona niet doorpakken. In de toekomst zou het alsnog kunnen gebeuren als Veerman zelf graag wilt en hij liet al blijken van wel.

 

+1/-0

Ja maar dan is hij niet meer te betalen voor ons helaas.

 

+1/-0

Feyenoord maakt zich zorgen over de keepers, de transfervrije Warner Hahn zou een noodoplossing kunnen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 november 2020 om 13:13:

Feyenoord maakt zich zorgen over de keepers, de transfervrije Warner Hahn zou een noodoplossing kunnen zijn.



Volgens Rijnmond.

Ik zou het dom vinden om voor 9 wedstrijden een extra keeper aan te trekken en al helemaal niet de bij ons mislukte grabbelaar halve Hahn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten