Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 178 179 180 181 182

Mss wederom dat we niet genoeg salaris konden betalen en was het salaris het probleem waarom we er niet uit kwamen met BMI. AZ kan mss meer betalen dan wij door het vertrek van Indrisse.

 

+1/-0

Idrissi zijn salaris kwam vrij en hun salarishuis zit anders in elkaar. Transfersommen worden niet gebruikt voor salarissen trouwens ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 oktober 2020 om 12:54:

Vond BMI echt niet zo'n bijzondere speler. maakte toch ook dikwijls cruciale fouten. Ben tevreden met Spajic



Hij is cult, maar heeft internationaal nooit de top gehaald hij was wel goed op het WK.
Kongolo zelfde verhaal. Aldoor terug grijpen op ex spelers is ook niet goed tenzij ze Kuijt of Van Persie heten. Wens Bruno veel succes voor AZ niet zo gek.

 

+1/-0

@Ramesoe

Dat bedoelde ik ook ;) maar bedankt voor de verduidelijking.

@Marc Acardipane.

Je kan beter terug grijpen naar wat je weet wat ooit heeft gewerkt dan weer gokken op sub toppers die nog niks op een hoger niveau hebben bewezen.
In ieder geval weet je dan dat dat niveau er in moet zitten bij spelers die hier eerder goed presteerde.
Kongolo vind ik overigens meer mogelijk heden hebben om een echte top verdediger te zijn dan BMI.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 oktober 2020, 01:46:40.

 

+1/-0

Je kunt beter geen spelers terug halen waarvan we stiekem allemaal wisten dat de kopende partij er toentertijd een kat mee in de zak kocht.

Met andere woorden, als je een speler met ee grote strik eromheen op de fiets hebt weg gebracht, moet je niet open doen als ze weer voor de deur staan.

Meer fiducie in ons nieuwe beleid en scouting door een man met een zeer sterk netwerk en jaren ervaring op topniveau kan geen kwaad. Tenzij jij denkt het beter te weten?

 

+2/-0

Zo...die Zirkzee was een partij slecht...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 08 oktober 2020 om 22:57:

Zo...die Zirkzee was een partij slecht...


Logisch het is een talent die hebben hun ups en downs. Het is gewoon een groot talent, maar hij is gebaat bij veel spelen.
Jammer dat hij bij ons deze ervaring niet kan opdoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 oktober 2020 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 08 oktober 2020 om 22:57:

Zo...die Zirkzee was een partij slecht...


Logisch het is een talent die hebben hun ups en downs. Het is gewoon een groot talent, maar hij is gebaat bij veel spelen.
Jammer dat hij bij ons deze ervaring niet kan opdoen.



Nog niet denk dat Feyenoord even wil afwachten hoe het verder gaat met linssen, bozenik of jorgensen in de spits. Denk dat als Arnesen hem echt direct wou hebben was het wel gelukt! Mocht hij alsnog nodig zijn kan je over 2,5 maand hem halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 oktober 2020 om 19:12:


@Marc Acardipane.

Je kan beter terug grijpen naar wat je wet wat ooit heeft gewerkt dan weer gokken op sub toppers die nog niks op een hoger niveau hebben bewezen.
In ieder geval weet je dan dat dat niveau er in moet zitte bij spelers die hier eerder goed presteerde.
Kongolo vind ik overigens meer mogelijk heden hebben om een echte top verdediger te zijn dan BMI.



Het beleid van Arnesen is waarde creëren op het veld dan moet je geen ex spelers terug halen trouwens hij geeft geen reet om het verleden.

 

+1/-0

@Edirin81

We gaan zien of arnesen zijn beleid van kopen van buitenlandse jeugd als Bozenik, Conthe, antonnucci en middelmaat als diemers etc, etc, inderdaad 8 miljoen gaat terug verdienen wat eigenlijk 12 miljoen moet zijn want gaat zo 1/3 af aan kosten bij verkoop spelers.

Ik denk niet dat je dat geld terug krijgt Ederin81. Dat deel van zijn transferbeleid moet gewoon ophouden! Dan is het wel ok wat Arnesen doet. Je eerste selectie vul je dan aan met huur spelers en transfervrije toppers liefst met een nederlandse of eredivisie top niveau achtergrond of koop van een echte jonge topper. Als je namelijk al dat geld voor die jeugd bij elkaar had geschraapt had je ook een bod op kudus kunnen doen. Daarin heeft Advocaat gewoon gelijk Arnesen had meer in het eerste moeten investeren. Die jeugd die hij nu haalt komt vanzelf als de jeugd opleiding weer draait. En met meer versterkingen in het eerste konden spelers als kokcu, burger, geertruida, malacia mss zelfs johnston de gelederen in jong feyenoord versterken.

Arnesen vind namelijk dat buitenlandse jeugd spelers de huidige jeugd ook veel leert. Maar ik vind onze opleiding zo prima dat dat helemaal niet nodig is. Dat leren ze maar in het eerste bij een verhuur periode of van oud buitenlandse top spelers die je ze af en toe laat trainen zoals Van persie nu bij ons eerste doet.

Enkel zijn beleidskeuzes van huur van een international (spajic) en halen van een top talent die niet uit de verf kwam bij een top club voor onder 2/2,5 miljoen van teixeira en halen transfervrije Linssen waren goeie beleids keuzes waar ik achter kan staan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 oktober 2020, 01:43:28.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 oktober 2020 om 15:11:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 08 oktober 2020 om 14:01:

Johnston is nog jong. BMI was nog niet zover als Johnston toen.


Onzin Johnston is gewoon niet goed genoeg en gaat zich ook nooit in de basis knokken. Waar komt toch het verhaal vandaan, dat hij zo veelbelovend is toch vandaan?



Ik zeg niet dat ik een kenner ben, maar mijn spelersintuitie zegt mij dat deze jongen naar een groter nivo gaat groeien. Wat dat aangaat, geef ik hem een 2 jaar, om tot een volwaardige op hoog nivo acterende achterspeler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 oktober 2020 om 01:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 oktober 2020 om 15:11:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 08 oktober 2020 om 14:01:

Johnston is nog jong. BMI was nog niet zover als Johnston toen.


Onzin Johnston is gewoon niet goed genoeg en gaat zich ook nooit in de basis knokken. Waar komt toch het verhaal vandaan, dat hij zo veelbelovend is toch vandaan?



Ik zeg niet dat ik een kenner ben, maar mijn spelersintuitie zegt mij dat deze jongen naar een groter nivo gaat groeien. Wat dat aangaat, geef ik hem een 2 jaar, om tot een volwaardige op hoog nivo acterende achterspeler.



Hij maakt op het moment geen enkele stap vooruit, hij moet gewoon spelen. Zelfs toen Senesi geblesseerd was stelde Advocaat hem niet eens op als lcv, hij ging anderen uitproberen. Advocaat ziet er gewoon niks in en ze hadden hem gewoon moeten verhuren.

 

+1/-0

Als de coach dat zo ziet, dan is het beste voor beide partijen om verhuurmogelijkheden te behandelen. Het is zonde als een speler als Johnston dezelfde weg,als vele anderen voor hem, gaat en hij later een pareltje blijkt. Hij maakte op mij geen slechte indruk tijdens de wedstrijden in de oegencampagnes. Natuurlijk moet hij wat bijgeschaafd worden, maar hij is nog jong. Rond de 25e mag je wat van hem gaan verwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 oktober 2020 om 13:31:

Als de coach dat zo ziet, dan is het beste voor beide partijen om verhuurmogelijkheden te behandelen. Het is zonde als een speler als Johnston dezelfde weg,als vele anderen voor hem, gaat en hij later een pareltje blijkt. Hij maakte op mij geen slechte indruk tijdens de wedstrijden in de oegencampagnes. Natuurlijk moet hij wat bijgeschaafd worden, maar hij is nog jong. Rond de 25e mag je wat van hem gaan verwachten.



Als het echt een pareltje was, dan had Liverpool die gozer nooit laten gaan.

 

+1/-0

Als er meerdere spelers zijn en hij als jongste erbij komt, zie je dat hij ook niet aan spelen toekomt. Waarschijnlijk, mijn aanname, hebben ze hem om die reden laten gaan. Mogelijk speelt ook daarbij dat Gini bij Feyenoord had gespeeld en ze ook vanwege Stam een mildere houding tegen Feyenoord in de onderhandeling gestapt. Zelfs kan het zijn dat ze een percentage beding als clausule bij de transfer hebben opgenomen. Maar, nogmaals, mijn aannames.

 

+1/-0

Misschien wist Kuyt van een geheime clausule in Johnstons contract!

 

+1/-0

Dick houdt George wel altijd achter de hand, maar hij heeft nu even de pech dat er een geweldenaar op zijn positie staat, maar die gaat heus wel wedstrijden missen dan moet George er staan.

 

+1/-0

Maar als je hem "achter de hand" houdt, dan stel je hem toch gewoon op wanneer er Senesi geblesseerd is? Nee Dick probeerde eerst andere spelers in de verdediging. Dick stelt nog liever twee rechtspoten op, dan Johnston op lcv.

Het zal best een aardige gozer zijn, maar er is niks dat erop wijst dat het een goede speler is. De beste jongen zal ook wel een tonnetje of 5 verdienen Troost kennende, dus hij zit er warmpjes bij.

 

+1/-0

Kan die Johnston nog in Jong feyenoord spelen? Werd in september pas 22. Kent iemand de regel? Anders kan hij daar mss meer spelen. Kan hij meer ervaring op doen en bekijken of hij stappen maakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 09 oktober 2020 om 22:26:

Kan die Johnston nog in Jong feyenoord spelen? Werd in september pas 22. Kent iemand de regel? Anders kan hij daar mss meer spelen. Kan hij meer ervaring op doen en bekijken of hij stappen maakt.



Yep ook Conteh gaat mischien daar eerst spelen. Er zijn drie dispensatiespelers toegestaan, op de voorwaarde dat deze jonger zijn dan 23 jaar. Voor de keeper wordt een uitzondering gemaakt; die mag jonger zijn dan 25 jaar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten