Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 06 oktober 2020 om 21:12:

Die mislukte mof gaat naar de lampjes. Daar verwacht ik niks van.




Ik ook niet zeker niet het spel dat PSV wilt spelen. En van Ginkel is niet fit en speelde zijn laatste wedstrijd in juni 2018...........

 

+2/-0

Zou Zirkzee dan wel blijven bij Bayern vreemd ze wilden hem verhuren.

Speelt nog wel wat

rumored to be heading to Feyenoord, but things might have cooled per reports out of the Netherlands. While Feyenoord is not completely out of the mix by any means, the hold-up is allegedly related to Bayern Munich’s willingness to absorb more of Zirkzee’s wages.

 

+1/-0

Ja dat is dus het probleem. Dat salaris... Daarom willen wij nog van vente af. Als je die nog ergens kan wegbrengen en zijn salaris over hebt kan je meer van Zirkzee zijn salaris overnemen van Bayern.

 

+1/-0

Zijn nog steeds meerdere clubs met zirkzee bezig. Gaat lastig worden.

 

+1/-0

Nou ja binnen een uurtje weten we het. Het zou jammer zijn mocht het niet lukken maar straks met Sini en Conteh erbij hebben we voorin genoeg opties dan maar zonder echte spits verder.

 

+1/-0

Het zou toch wel lekker zijn een grote spits. Kan je het 020 en psv verdomde lastig maken als je achter in gegroepeerd speelt en de boel dicht houd en de bal na veroveren meteen achter ze neer legt waar de ruimte is in hun rug en het balletje direct op je grote spits speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 06 oktober 2020 om 21:53:

@Edirin81

Exact. Ze geven bij PSV veel te veel uit en leven boven hun stand ze spelen een gevaarlijk spelletje. Ik zit te wachten tot ze totaal financieel imploderen met dit beleid. Een volgende twente/az of zoals bij ons. En dan weer jaren moeten opbouwen. Feyenoord en 020 kunnen dan jaren voor de champions league plekken strijden.



Hebben we nu ook al inzicht in de financiële situatie bij PSV?, we moeten al gissen en gokken naar de salarissen die de Feyenoord spelers verdienen.

 

+1/-0

@Blaak

Hoe meer ze daar uitgeven aan slechte spelers door zowel transfers die nie tuit de verf komen of te hoge salarissen des te beter dat is voor ons. Je kan vanzelf aan de jaarcijfers zien of ze winst of verlies hebben gedraaid.

 

+1/-0

Ben ook benieuwt of die ola john nog wat kan nu die naar rkc gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 06 oktober 2020 om 23:15:

Het zou toch wel lekker zijn een grote spits. Kan je het 020 en psv verdomde lastig maken als je achter in gegroepeerd speelt en de boel dicht houd en de bal na veroveren meteen achter ze neer legt waar de ruimte is in hun rug en het balletje direct op je grote spits speelt.



Als hij voorlopig blijft bij Bayern kan Arnesen over 3 maand al nieuwe poging doen.

 

+1/-0

Is zo ;) :pul Maar toch jammer als je er nu niet uit komt. Je weet namelijk nooit wat er in 3 maanden kan gebeuren. Mss heeft bayern zirkzee dan gewoon zelf nodig als er iets met hun spits gebeurt.

 

+1/-0

Ja afwachten maar hijzelf wil graag naar Feyenoord en verwacht niet dat hij veel minuten gaat maken, als hij in januari komt zou alsnog prima zijn dan begint het seizoen pas echt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 oktober 2020 om 22:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 06 oktober 2020 om 21:12:

Die mislukte mof gaat naar de lampjes. Daar verwacht ik niks van.




Ik ook niet zeker niet het spel dat PSV wilt spelen. En van Ginkel is niet fit en speelde zijn laatste wedstrijd in juni 2018...........



Hij zal binnenkort wel uit de kast komen.

Dit bericht is gewijzigd op 7 oktober 2020, 18:43:43.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 07 oktober 2020 om 18:31:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 oktober 2020 om 22:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 06 oktober 2020 om 21:12:

Die mislukte mof gaat naar de lampjes. Daar verwacht ik niks van.




Ik ook niet zeker niet het spel dat PSV wilt spelen. En van Ginkel is niet fit en speelde zijn laatste wedstrijd in juni 2018...........



Hij zal binnenkort wel uit de kast komen.




hahaha

 

+1/-0

'Feyenoord waagde tevergeefs poging bij Martins Indi'

Feyenoord heeft een poging gedaan om Bruno Martins Indi voor één seizoen te huren van Stoke City. De Rotterdammers bereikten uiteindelijk geen akkoord met de 28-jarige verdediger. De oud-Feyenoorder stond hoog op het lijstje van de stadionclub.

Dit meldt De Telegraaf. Martins Indi maakte uiteindelijk op de slotdag van de transfermarkt een overstap naar AZ en wil niet reageren op speculaties. ''Ik vind het niet relevant om over andere clubs te praten. Ik zit nu hier. Bij AZ.'' De oud-Feyenoorder hield zelf niet meer rekening met een overstap. ''Het was last minute, ik werd rond twaalf uur in de middag op de hoogte gebracht van de interesse van AZ. Geen wonder dat het nog niet was uitgelekt.''

Martins Indi wil zich in de Eredivisie weer in de kijker spelen bij Oranje. ''Ik sta er altijd voor open. Mijn beste jaren moeten nog komen. Als ik goed genoeg voetbal in de Eredivisie, dan denk ik dat ik in de juiste competitie voetbal om weer in de picture te komen. Ik kan hier makkelijk aarden. Ik spreek de taal, ken de competitie en AZ speelt het voetbal dat ik graag wil spelen. En de club speelt Europees, de affiches mogen er zijn.''

 

+1/-0

Vond BMI echt niet zo'n bijzondere speler. maakte toch ook dikwijls cruciale fouten. Ben tevreden met Spajic

 

+1/-0

Hij is stukken beter als die Johnston.

 

+1/-0

Johnston is nog jong. BMI was nog niet zover als Johnston toen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 08 oktober 2020 om 14:01:

Johnston is nog jong. BMI was nog niet zover als Johnston toen.


Onzin Johnston is gewoon niet goed genoeg en gaat zich ook nooit in de basis knokken. Waar komt toch het verhaal vandaan, dat hij zo veelbelovend is toch vandaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 oktober 2020 om 15:11:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 08 oktober 2020 om 14:01:

Johnston is nog jong. BMI was nog niet zover als Johnston toen.


Onzin Johnston is gewoon niet goed genoeg en gaat zich ook nooit in de basis knokken. Waar komt toch het verhaal vandaan, dat hij zo veelbelovend is toch vandaan?



Kuijt? :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten