Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 42 43 44 45 46

open/sluit de onderstaande quote:




Heeft een band met Advocaat, maar past niet echt in de visie van Arnesen hij scout liever een onbekende dan de gebruikelijke namen. Wordt wel interessant welke verdediger hij op het oog heeft

 

+1/-0

Had dit altijd al gedacht... En eerder gepost. Advocaat zit achter lens aan. En ach Advocaat kreeg ook zijn zin met linssen en diemers. Arnesen en Advocaat lijken de boel verdeeld te hebben xD

Advocaat gaat over de spelers in het eerste elftal en geeft aan wat hij ongeveer zoek en als arnesen niks vind wat Advocaat beter vind gaan we voor de namen die Advocaat deponeerde.

Arnesen koopt onbekende spelers voor de desbetreffende jeugd elftallen om die te ontwikkelen.

Lens zijn komst transfervrij juich ik toe!

Alleen kon ook op de plek waar we al teixeira voor hebben gehaald zucht... Het is wel een prima optie op links of spits met snelheid.

 

+1/-0

Lens wil dat als hij 7 ton verdient Besiktas twee jaar lang zijn salaris aanvult tot 2 miljoen ( dat verdient hij). Hahahahahaha.

 

+1/-0

Van der Hoorn kunnen we ook doorstrepen gaat naar Arminia, bundesliga dus.

 

+1/-0

Micky van de Ven blijft interessant imo. Zeker nu de banden met Volendam wat zijn aangehaald en we wellicht een kleine anderhalf miljoen voor Summerville aantikken. Die zijn dan aan van de Ven echt wel goed besteed. Als we dan voor een huur van Ie gaan (als dat nog doorgaat, ben er geen fan van maar soit) zou ik van de Ven dan ook kopen en nog jaartje bij Voldendam stallen.

Dan krijg je volgend jaar met Antonucci en van de Ven echt twee hele leuke talentvolle spelers binnen.

 

+2/-0

@Edirin81

Eens je hebt geen eens een centrale verdediger nodig gewoon geertruida as back up centrale verdediger gebruiken. En kan je van de ven kopen.

Praat met Man U of Fosu-Mensah voor komt in hun plannen anders hem huren kan als rechts back rechter centrale verdediger en als back up verdedigende middenvelder als Fer een keer niet kan spelen waar we nog een probleem hebben.

 

+1/-0

Wellicht is het beter om te kijken naar de kwaliteiten die nu in de selectie zit en daarmee gericht dit komende seizoen aan het werk te gaan.
Met de beperkte financiële ruimte, als ik de media met geloven in ieder geval, zitten echte versterkingen tov wat nu aanwezig is er toch niet in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 07 september 2020 om 16:27:

@Edirin81

Eens je hebt geen eens een centrale verdediger nodig gewoon geertruida as back up centrale verdediger gebruiken. En kan je van de ven kopen.



In de jeugd speelde hij centraal ja, maar blijkbaar ziet Dickie in hem toch echt een back. Denk dat hij nog stappen op die positie kan maken is pas 20, denk dat hij te licht is als CV.

 

+1/-0

Geen Ie dus. Ik zou nog eens Léo Lacroix beelden bekijken. Transfervrij en zou in eredivisie best mee moeten kunnen. Ook type wat Senesi in zijn kracht laat spelen denk ik. Gewoon no-nonsense, sterk, lang, snel en goede sliding en kopkrachtig. Ervaring bij HSV, St Etienne. Niet slechter dan van Beek ( :D ).

https://www.youtube.com/watch?v=XC6iwuoiynglink

 

+1/-0

Transfervrij? Zeker laten komen. Veel beter dan van Beek, die door zijn blessures nauwelijks in zijn oude vorm is gekomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 september 2020 om 00:37:

Transfervrij? Zeker laten komen. Veel beter dan van Beek, die door zijn blessures nauwelijks in zijn oude vorm is gekomen.



Ja, en geen hoogvlieger ofzo hoor, er is wat interesse vanuit Kansas City geweest voorheen. Wellicht toveren ze iets met meer upside en restwaarde uit de hoge hoed!

 

+1/-0

Ik zie dat we ook nog een LB willen halen voor de deadline (waarom niet een RB, vraag ik me dan af). In ieder geval, de club waar we Texiera net vandaan hebben gehaald heeft, heeft Gideon Mensah voor een jaar gehuurd, met optie tot koop.

Dat hadden wij moeten zijn. Die gozer gaat een grote worden. Vorig jaar RB bij Zulte Waregem (huur). Echt doodzonde dat dit hem niet werd als we daadwerkelijk een RB halen.

 

+1/-0

We hebben het weleens over hem gehad hier...

https://twitter.com/ElevenSportsBEn/status/1304811193958363140?s=09link

 

+1/-0

KV Mechelen heeft een last minute bod van 6M afgeslagen (Wolsburg of Parma) op Vranckx. Weten we gelijk aan wat voor bedragen we moeten denken als we ooit interesse hebben. Ik had ook niet verwacht dat 6M genoeg zou zijn.

 

+1/-0

Ookal sluit de markt vandaag weet zeker dat Arnesen nu al bezig is met scouten voor de volgende transferperiode 1 januari is het al heel snel.

 

+1/-0

Er is aan de ene kant gesuggereerd dat de deal niet doorgaat en aan de andere kant dan Zirkzee graag met van Persie wil werken

 

+1/-0

Die jongen komt niet joh er is gewoon geen geld voor.

 

+1/-0

Geld stroomt binnen, Ramesoe!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 oktober 2020 om 12:30:

Geld stroomt binnen, Ramesoe!


Ja alleen niet bij Feyenoord..

open/sluit de onderstaande quote:

De supporters van Feyenoord hoeven vandaag niet meer te rekenen op versterkingen. Dit meldt technisch directeur Frank Arnesen in gesprek met Voetbal International. De Deen is duidelijk: ''Er gaat niets meer gebeuren bij Feyenoord.'' De eventuele komst van Joshua Zirkzee is hiermee dan ook uitgesloten.

 

+1/-0

Aaaawww zonde...

Nou ja dan maar tot de winterstop roeien met de riemen die je hebt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 42 43 44 45 46

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord