Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Santiago Gimenez

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 maart 2024 om 09:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2024 om 08:52:

Zijn vormdip kan wel eens 10 miljoen gaan kosten voor Feyenoord. Als je hem "in the flow" kunt verkopen kan je er wellicht 50 miljoen voor vangen, maar in de vorm van afgelopen maanden gaat hem dat niet worden....



Klopt inderdaad, maar hij heeft wel doelpunten gemaakt tegen Lazio, Roma, PSV en Ajax. Daar kijken clubs ook naar, kun je het tegen ploegen van naam. Denk dat iedereen met 30+ heel tevreden zal zijn, zoals het nu gaat.


Precies, uiteindelijk kopen clubs misschien wel vooral de 'potentie' van Gimenez. Ze weten al waartoe hij in staat is, ze kopen in op de verwachting dat hij dat structureler zal laten zien. Als je doelpunten kan maken tegen dat soort clubs weet je dat het er in zit. Wat hij in de eredivisie laat zien is van minder groot belang.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 maart 2024 om 10:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 maart 2024 om 09:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2024 om 08:52:

Zijn vormdip kan wel eens 10 miljoen gaan kosten voor Feyenoord. Als je hem "in the flow" kunt verkopen kan je er wellicht 50 miljoen voor vangen, maar in de vorm van afgelopen maanden gaat hem dat niet worden....



Klopt inderdaad, maar hij heeft wel doelpunten gemaakt tegen Lazio, Roma, PSV en Ajax. Daar kijken clubs ook naar, kun je het tegen ploegen van naam. Denk dat iedereen met 30+ heel tevreden zal zijn, zoals het nu gaat.


Precies, uiteindelijk kopen clubs misschien wel vooral de 'potentie' van Gimenez. Ze weten al waartoe hij in staat is, ze kopen in op de verwachting dat hij dat structureler zal laten zien. Als je doelpunten kan maken tegen dat soort clubs weet je dat het er in zit. Wat hij in de eredivisie laat zien is van minder groot belang.



Dat stel ik ook niet ter discussie. Al denk ik dat hij na 10 wedstrijden dit seizoen misschien wel voor 50 miljoen verkocht had kunnen worden en aan het einde van dit seizoen waarschijnlijk voor 30 miljoen ivm zijn vormdip. Clubs zien zeker zijn potentie, daarom zal hij een van de grotere uitgaande transfers gaan worden, maar zien ook dat hij er nog niet is om dit continue vol te houden/ constant op de mat te leggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 17 maart 2024 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2024 om 18:03:

Bij een goed bod is hij wel weg, maar hij zegt zelf dat hij geen haast heeft. De potentie voor de top is er maar hij moet zich in veel opzichten echt nog verbeteren anders redt je het niet bij een Atletico bijvoorbeeld nog een jaar CL hier zou prima zijn.



Er wordt roofbouw gepleegd al bijna een jaar lang en dat blijft een probleem, dan is het ook heel lastig om weer in vorm te komen.
Je ziet gewoon z'n kwaliteiten, maar hij heeft een zomer rust nodig en een goede voorbereiding en niet maar 1,5 week vrij en dan weer voor het eggie.



Damn geef je die man toch 2 weken vrij.
Lijkt nu ook al als jij vakantie heeft,daar mis je niets aan.

Gelukkig hebben we nog een spits die helemaal uit vorm is.
Die gaat hem goed vervangen..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2024 om 15:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 maart 2024 om 10:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 maart 2024 om 09:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2024 om 08:52:

Zijn vormdip kan wel eens 10 miljoen gaan kosten voor Feyenoord. Als je hem "in the flow" kunt verkopen kan je er wellicht 50 miljoen voor vangen, maar in de vorm van afgelopen maanden gaat hem dat niet worden....



Klopt inderdaad, maar hij heeft wel doelpunten gemaakt tegen Lazio, Roma, PSV en Ajax. Daar kijken clubs ook naar, kun je het tegen ploegen van naam. Denk dat iedereen met 30+ heel tevreden zal zijn, zoals het nu gaat.


Precies, uiteindelijk kopen clubs misschien wel vooral de 'potentie' van Gimenez. Ze weten al waartoe hij in staat is, ze kopen in op de verwachting dat hij dat structureler zal laten zien. Als je doelpunten kan maken tegen dat soort clubs weet je dat het er in zit. Wat hij in de eredivisie laat zien is van minder groot belang.



Dat stel ik ook niet ter discussie. Al denk ik dat hij na 10 wedstrijden dit seizoen misschien wel voor 50 miljoen verkocht had kunnen worden en aan het einde van dit seizoen waarschijnlijk voor 30 miljoen ivm zijn vormdip. Clubs zien zeker zijn potentie, daarom zal hij een van de grotere uitgaande transfers gaan worden, maar zien ook dat hij er nog niet is om dit continue vol te houden/ constant op de mat te leggen.


Er hoeven slechts 2 clubs tegen elkaar opbieden.

 

+1/-0

Het is heel simpel in mijn opinie:

We weten dat Santi beter kan dan dit.
We weten dat er roofbouw gepleegd is en hij een goede rustperiode nodig heeft straks.
Feyenoord heeft een prijs in gedachten, daar moeten clubs minimaal aan voldoen.
Als clubs dat niet willen speelt die gewoon nog een jaar in De Kuip, dan is de kans zeker aanwezig dat die over een jaar alsnog voor een groot bedrag weg gaat.

We moeten niet verkopen, die tijd is voorbij.

Dit bericht is gewijzigd op 19 maart 2024, 17:56:19.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 maart 2024 om 17:43:

Het is heel simpel in mijn opinie:

We weten dat Santi beter kan dan dit.
We weten dat er roofbouw gepleegd is en hij een goede rustperiode nodig heeft straks.
Feyenoord heeft een prijs in gedachten, daar moeten clubs minimaal aan voldoen.
Als clubs dat niet willen speelt die gewoon nog een jaar in De Kuip, dan is de kans zeker aanwezig dat die over een jaar alsnog voor een groot bedrag weg gaat.

We moeten niet verkopen, die tijd is voorbij.


Je kan ook stellen dat er achter hem een Ayase staat te popelen, en met Hans Kraaij zijn inspreken op Marino in om zijn spits voor Feyenoord te bestemmen, zal als dat doorgaat een tweede spits zijn opwachting maken, dus ja, verkoop hem maar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 maart 2024 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 maart 2024 om 17:43:

Het is heel simpel in mijn opinie:

We weten dat Santi beter kan dan dit.
We weten dat er roofbouw gepleegd is en hij een goede rustperiode nodig heeft straks.
Feyenoord heeft een prijs in gedachten, daar moeten clubs minimaal aan voldoen.
Als clubs dat niet willen speelt die gewoon nog een jaar in De Kuip, dan is de kans zeker aanwezig dat die over een jaar alsnog voor een groot bedrag weg gaat.

We moeten niet verkopen, die tijd is voorbij.


Je kan ook stellen dat er achter hem een Ayase staat te popelen, en met Hans Kraaij zijn inspreken op Marino in om zijn spits voor Feyenoord te bestemmen, zal als dat doorgaat een tweede spits zijn opwachting maken, dus ja, verkoop hem maar.



Die Oekraïners hebben een hele goede lichting spelers werden wereldkampioen onder 20. Dat Feyenoord Pusic heeft laten gaan naar hun zal een voordeel zijn bij onderhandelingen. Die Kraay kwam niet zomaar met die twee namen.

 

+1/-0

Volgens TM.nl is zijn marktwaarde gedaald, van 50 naar 45 Miljoen. Nu betekent dat niets, behalve dat het een soort indicatie is. Ik heb ergens gelezen dat Napoli Gimenez als eerste optie ziet wanneer Osimhen vertrekt. En dat Feyenoord 50M zou verlangen.

Met een marktwaarde van 45M is dat geen onrealistisch bedrag denk ik.

 

+1/-0

45 mln is een realistisch bedrag echter gaat er ook een gedeelte naar Mexico en zaakwaarnemer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 maart 2024 om 00:30:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 maart 2024 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 maart 2024 om 17:43:

Het is heel simpel in mijn opinie:

We weten dat Santi beter kan dan dit.
We weten dat er roofbouw gepleegd is en hij een goede rustperiode nodig heeft straks.
Feyenoord heeft een prijs in gedachten, daar moeten clubs minimaal aan voldoen.
Als clubs dat niet willen speelt die gewoon nog een jaar in De Kuip, dan is de kans zeker aanwezig dat die over een jaar alsnog voor een groot bedrag weg gaat.

We moeten niet verkopen, die tijd is voorbij.


Je kan ook stellen dat er achter hem een Ayase staat te popelen, en met Hans Kraaij zijn inspreken op Marino in om zijn spits voor Feyenoord te bestemmen, zal als dat doorgaat een tweede spits zijn opwachting maken, dus ja, verkoop hem maar.



Die Oekraïners hebben een hele goede lichting spelers werden wereldkampioen onder 20. Dat Feyenoord Pusic heeft laten gaan naar hun zal een voordeel zijn bij onderhandelingen. Die Kraay kwam niet zomaar met die twee namen.



Kraay heeft nog nooit juiste info gehad, dus zal nu ook wel weer meevallen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 maart 2024 om 22:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 maart 2024 om 00:30:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 maart 2024 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 maart 2024 om 17:43:

Het is heel simpel in mijn opinie:

We weten dat Santi beter kan dan dit.
We weten dat er roofbouw gepleegd is en hij een goede rustperiode nodig heeft straks.
Feyenoord heeft een prijs in gedachten, daar moeten clubs minimaal aan voldoen.
Als clubs dat niet willen speelt die gewoon nog een jaar in De Kuip, dan is de kans zeker aanwezig dat die over een jaar alsnog voor een groot bedrag weg gaat.

We moeten niet verkopen, die tijd is voorbij.


Je kan ook stellen dat er achter hem een Ayase staat te popelen, en met Hans Kraaij zijn inspreken op Marino in om zijn spits voor Feyenoord te bestemmen, zal als dat doorgaat een tweede spits zijn opwachting maken, dus ja, verkoop hem maar.



Die Oekraïners hebben een hele goede lichting spelers werden wereldkampioen onder 20. Dat Feyenoord Pusic heeft laten gaan naar hun zal een voordeel zijn bij onderhandelingen. Die Kraay kwam niet zomaar met die twee namen.



Kraay heeft nog nooit juiste info gehad, dus zal nu ook wel weer meevallen...



Kraay is geen kenner van Shachtar dus het lijkt me dat hij met Pusic erover gesproken heeft zou me niks verbazen als die spelers wel degelijk bij Slot en Te Kloese bekend zijn ben wel van mening dat als Gimenez vertrekt er naast Ueda een CL waardige spits bijkomt en dat is deze jongen heeft hij al laten zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 maart 2024 om 22:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 maart 2024 om 00:30:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 maart 2024 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 maart 2024 om 17:43:

Het is heel simpel in mijn opinie:

We weten dat Santi beter kan dan dit.
We weten dat er roofbouw gepleegd is en hij een goede rustperiode nodig heeft straks.
Feyenoord heeft een prijs in gedachten, daar moeten clubs minimaal aan voldoen.
Als clubs dat niet willen speelt die gewoon nog een jaar in De Kuip, dan is de kans zeker aanwezig dat die over een jaar alsnog voor een groot bedrag weg gaat.

We moeten niet verkopen, die tijd is voorbij.


Je kan ook stellen dat er achter hem een Ayase staat te popelen, en met Hans Kraaij zijn inspreken op Marino in om zijn spits voor Feyenoord te bestemmen, zal als dat doorgaat een tweede spits zijn opwachting maken, dus ja, verkoop hem maar.



Die Oekraïners hebben een hele goede lichting spelers werden wereldkampioen onder 20. Dat Feyenoord Pusic heeft laten gaan naar hun zal een voordeel zijn bij onderhandelingen. Die Kraay kwam niet zomaar met die twee namen.



Kraay heeft nog nooit juiste info gehad, dus zal nu ook wel weer meevallen...


Toch heeft hij het over vanden Belt en Beelen gehad en dat ze voor Feyenoord geschikt zijn. Ook heeft hij eerder spelers genoemd die interessant voor Feyenoord kunnen zijn. Al met al vind ik zijn ontdekkingen redelijk goed.

 

+1/-0

Volgens zijn vader ziet Real zijn potentie maar vinden ze dat hij zich nog verder moet ontwikkelen een transfer is dus deze zomer nog niet aan de orde. Maar goed Te Kloese heeft de touwtjes in handen of hij blijft of dat hij een tussenstap maakt. Ik vindt dat hij moet blijven.

 

+1/-0

Ik heb het idee dat het allemaal wel zal loslopen. Die buitenlandse clubs zien ook wel dat ie er niet zo gek veel van bakte in de CL en de EL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 25 maart 2024 om 23:24:

Ik heb het idee dat het allemaal wel zal loslopen. Die buitenlandse clubs zien ook wel dat ie er niet zo gek veel van bakte in de CL en de EL.



Twee keer gescoord in vier CL-wedstrijden dit seizoen, plus een doelpunt tegen AS Roma. En vorig seizoen 5 keer gescoord in 9 EL-wedstrijden.

'Niet zo gek veel van bakte' vind ik wel erg negatief, het is maar net hoe er naar kijkt. Ik denk dat zijn huidige vormdip bij clubs vraagtekens opwerpt, maar dat Giménez er al met al best goed op staat.

 

+1/-0

Alle Europese topclubs houden hem in de gaten en de kans is groot dat hij na dit seizoen een mooie stap maakt. Op zijn leeftijd en bij een club als Feyenoord met relatief matig aanvallend materiaal is het gewoon uitstekend wat hij heeft laten zien, ook op Europees niveau.

 

+1/-0

Ik vind het wel opmerkelijk dat we hier enerzijds vaak kritiek hebben (gehad) op de transfersommen waarvoor Feyenoord-spelers werden verkocht. Dat directieleden die daarvoor verantwoordelijk zijn soms met te weinig genoegen nemen in onze ogen, en méér moeten vragen voor (top)spelers. Zeker als dat dan wordt afgezet tegen de bedragen die in de hoofdstad binnenkomen/-kwamen, waar vele tientallen miljoenen is betaald voor spelers die niet zo gek veel beter leken dan Feyenoord-spelers waar 'wij' met hangen en wurgen nog niet eens 20 miljoen voor konden beuren.

Maar dat wij anderzijds tegelijkertijd er als de kippen bij lijken te zijn, om verwachtingen op het gebied van transferinkomsten te bagatelliseren als een speler even een mindere periode heeft. Je krijgt welhaast de indruk dat de club geld toe moet leggen, om Giménez komende zomer zijn transfer te laten maken.

Dat vind ik een beetje met elkaar botsen.

Ik vind niet dat we hier als een stel wereld-vreemde idioten moeten gaan roepen dat iedere Feyenoord-speler die een bal twee keer naar de juiste kleur speelt 100 miljoen waard is. Laat ze dat maar lekker bij die andere club doen. Maar we mogen best wel wat méér verwachten op dat vlak van transferinkomsten, en dat ook uitspreken.

Het zal niet direct méér opleveren deze transferzomer, maar als het narratief rond Feyenoord in dat opzicht verbeterd zijn we al een heel eind. De media bagatelliseert de transferwaarde van Feyenoord-spelers ook nog steeds, de Telegraaf voorop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 maart 2024 om 11:50:

Ik vind het wel opmerkelijk dat we hier enerzijds vaak kritiek hebben (gehad) op de transfersommen waarvoor Feyenoord-spelers werden verkocht. Dat directieleden die daarvoor verantwoordelijk zijn soms met te weinig genoegen nemen in onze ogen, en méér moeten vragen voor (top)spelers. Zeker als dat dan wordt afgezet tegen de bedragen die in de hoofdstad binnenkomen/-kwamen, waar vele tientallen miljoenen is betaald voor spelers die niet zo gek veel beter leken dan Feyenoord-spelers waar 'wij' met hangen en wurgen nog niet eens 20 miljoen voor konden beuren.

Maar dat wij anderzijds tegelijkertijd er als de kippen bij lijken te zijn, om verwachtingen op het gebied van transferinkomsten te bagatelliseren als een speler even een mindere periode heeft. Je krijgt welhaast de indruk dat de club geld toe moet leggen, om Giménez komende zomer zijn transfer te laten maken.

Dat vind ik een beetje met elkaar botsen.

Ik vind niet dat we hier als een stel wereld-vreemde idioten moeten gaan roepen dat iedere Feyenoord-speler die een bal twee keer naar de juiste kleur speelt 100 miljoen waard is. Laat ze dat maar lekker bij die andere club doen. Maar we mogen best wel wat méér verwachten op dat vlak van transferinkomsten, en dat ook uitspreken.

Het zal niet direct méér opleveren deze transferzomer, maar als het narratief rond Feyenoord in dat opzicht verbeterd zijn we al een heel eind. De media bagatelliseert de transferwaarde van Feyenoord-spelers ook nog steeds, de Telegraaf voorop.


Toch kan je op bepaalde acties van spelers herkennen, dat er meer in zit, dan wat ze hebben laten zien. Gimenez speelt met slechte aanvoer van passes redelijk tot verdienstelijk, want hij schroomt niet om een andere speelwijze te kiezen, door in de combinaties mee te gaan, of tegenstanders van je medespelers wegtrekken, waardoor de laatsten de ruimte krijgen om te scoren.

 

+1/-0

Erg vreemd dat hij nu ook weer kansen mist hij moet snel weer het net gaan vinden 3 goals achter op die Griek van AZ.

 

+1/-0

Voetbal is een teamsport. Topscoorder worden is een individuele prijs. Leuk voor de speler in kwestie, maar de club heeft er in directe zin niks aan. Hij komt uit 20+ doelpunten, prima.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Feyenoord Forum » Spelers » Santiago Gimenez