Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Quilindschy Hartman

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Volgens mij heeft deze speler nog geen eigen topic, en dat verdient hij inmiddels wel.

Speelde gisteren een prima pot, al had hij zich moeten inhouden bij die overtreding die op hem werd gemaakt.

Zijn reactie was begrijpelijk hoor. Als je zolang geblesseerd bent geweest en door zo'n hoog been geraakt wordt, lig je er met een beetje pech zo weer een hele lange tijd uit. Terwijl je net in de basis begint en je kans kan pakken écht door te breken.

Ik hoop dat ook Slot hem ziet als zijn nieuwe, vaste linksback. Jammer voor Marcos López, maar ik vind Hartman gewoon beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 november 2022 om 11:14:

Volgens mij heeft deze speler nog geen eigen topic, en dat verdient hij inmiddels wel.

Speelde gisteren een prima pot, al had hij zich moeten inhouden bij die overtreding die op hem werd gemaakt.

Zijn reactie was begrijpelijk hoor. Als je zolang geblesseerd bent geweest en door zo'n hoog been geraakt wordt, lig je er met een beetje pech zo weer een hele lange tijd uit. Terwijl je net in de basis begint en je kans kan pakken écht door te breken.

Ik hoop dat ook Slot hem ziet als zijn nieuwe, vaste linksback. Jammer voor Marcos López, maar ik vind Hartman gewoon beter.



De oplossing lag gewoon in de jeugd, hopelijk kijkt Slot wat vaker naar de jeugd ipv altijd te gaan voor aankopen en huur.
Vind het echt een goede speler.
Heeft ook een zeer mooie trap , ook wel eens leuk te zien van een linksback die ook nog kan verdedigen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1053641/slot-ziet-geweldige-persoonlijkheid-bij-hartman-z-mooi-om-te-zien.htmllink

Blijkbaar heeft hij het eindelijk gezien :B

Dit bericht is gewijzigd op 7 november 2022, 12:39:33.

 

+1/-0

Vond zijn reactie na een toch wel erg harde onbesuisde onnodige tackle heel erg netjes ging gewoon even voor zijn tegenstander staan zonder hem aan te raken om te zeggen doe ff normaal in de emotie. Dat andere spelers daar weer zo dom op reageren.... Laat 2 spelers het gewoon samen lekker figuurlijk of letterlijk uitvechten, opstootjes meestal totaal niet nodig (zoals bij ajax-psv).

 

+1/-0

Hartman en Lopez (international Peru) zijn beiden jong met veel potentie heeft Feyenoord toch goed gedaan was niet makkelijk om Malacia tevervangen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 november 2022 om 00:00:

Hartman en Lopez (international Peru) zijn beiden jong met veel potentie heeft Feyenoord toch goed gedaan was niet makkelijk om Malacia tevervangen.



Zie de potentie niet bij Lopez eerlijk gezegd, kan echt niet verdedigen en is ook best zwak.
Als je Malacia gewend bent is bijna een belediging om hem daar te hebben.

 

+1/-0

Lopez heeft inderdaad wat mindere wedstrijden gespeeld, maar hij begon wel goed in zijn eerste wedstrijden.

 

+1/-0

Lopez z'n eerste wedstrijden waren inderdaad best aardig, maar Hartman heeft in de afgelopen wedstrijden een prima niveau behaald. Laat Hartman voorlopig maar staan. Goed dat er concurrentie is op die plek.

 

+1/-0

Ze zijn allebei nog jong. Hartman heeft als voordeel dat hij 'thuis' is en Lopez zal nog wat moeten acclimatiseren. Maar ach, hij is nog jong.

 

+1/-0

Leuk om te zien hoe goed deze speler is , verdedigend en aanvallend.
Echt van het begin al zo duidelijk.
Heeft ook een fantastisch pass over de verdediging heen.

 

+1/-0

Principe akkoord bereikt met de club over verlenging met zijn contract. Zijn huidige verbintenis die liep tot 2023 zal worden verlengd (en opgewaardeerd, neem ik aan) tot 2025. Goede zaak!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 november 2022 om 11:32:

Principe akkoord bereikt met de club over verlenging met zijn contract. Zijn huidige verbintenis die liep tot 2023 zal worden verlengd (en opgewaardeerd, neem ik aan) tot 2025. Goede zaak!



Topdeal!

Hij heeft veel bravoure mag ik wel. :cool

 

+1/-0

Hartman een goede speler die gat het wel redden, ik hoop dat hij geregeld opgesteld gaat worden, altijd bijzonder zo iemand. :pul

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Volgens Sneijder (misschien een simpel figuur, maar wel een analist zonder dubbele agenda) over een paar maanden de nieuwe linksback van Oranje. Als ik Hartman zag spelen in de Klassieker denk ik niet dat hij ongelijk kan hebben.

De manier waarop hij situaties leest en 'vooruitverdedigd', zorgt er voor dat hij meermaals de inspeelpass eruit haalt. Risicovol, maar het gaat iedere keer goed. Dat is een échte kwaliteit.

 

+1/-0

Als Slot ooit nog met Lopes komt dan is hij niet meer geloofwaardig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 januari 2023 om 11:32:

Als Slot ooit nog met Lopes komt dan is hij niet meer geloofwaardig.



López is nu back-up.

Hij kan prima spelen in wedstrijden die minder van belang zijn, om Hartman rust te gunnen.

Wij weten ook niet hoe Hartman er fysiek precies voorstaat. Hij komt terug van een zware blessure met niet meer dan wedstrijden/weerstand op jeugdniveau, en weet vrijwel direct aan te haken bij Feyenoord. Heel knap, maar is het fysiek verantwoord? Kunnen we misschien een terugslag verwachten, of kan de staf dat vóór zijn en hem zo nu en dan rust gunnen in het drukke programma komende tijd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 januari 2023 om 11:45:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 januari 2023 om 11:32:

Als Slot ooit nog met Lopes komt dan is hij niet meer geloofwaardig.



López is nu back-up.

Hij kan prima spelen in wedstrijden die minder van belang zijn, om Hartman rust te gunnen.

Wij weten ook niet hoe Hartman er fysiek precies voorstaat. Hij komt terug van een zware blessure met niet meer dan wedstrijden/weerstand op jeugdniveau, en weet vrijwel direct aan te haken bij Feyenoord. Heel knap, maar is het fysiek verantwoord? Kunnen we misschien een terugslag verwachten, of kan de staf dat vóór zijn en hem zo nu en dan rust gunnen in het drukke programma komende tijd?



Behalve de eerste paar wedstrijden was López echt heel slecht, veroorzaakt nog al veer onrust in de verdediging.
Totaal geen vertrouwen in.

 

+1/-0

lopez lekker woensdag in de beker laten spelen, zodat Hartman topfit is voor twente

 

+1/-0

Dit is een speler waarin ik me volledig heb verkeken in de jeugd. Ik vond het in de jeugd een simpele back, met een prima trap maar niet meer dan dat. Afgelopen zondag tegen Ajax was een mooi visitekaartje van Hartman, ik hoop dat hij deze lijn voortzet. Die wedstrijd tegen Ajax moet voortaan de ondergrens zijn, dan kan hij zo Oranje in.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Quilindschy Hartman