Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Fredrik Aursnes

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 06 augustus 2022 om 22:29:

Ik vind dit wel een gevaarlijke situatie hoor. Hij lijkt er sinds de interesse totaal met zijn hoofd niet bij. Eigenlijk kun je hem niet meer opstellen maar je moet wel gezien de selectie.



Zelfs op driekwart is Aursnes een heel goede kracht en superbelangrijk voor het team. Ik heb eerlijk gezegd in de laatste wedstrijden niet gezien dat hij ‘met zijn hoofd niet bij was’. We gaan het zien vanmiddag.

 

+1/-0

Zo belangrijk in dit team ook vanmiddag superieur verkoop alleen als het noodzakelijk is.

 

+1/-0

Slot: "Ervoor gaan liggen is niet hoe ik bij Feyenoord werk"

Hij gaat er niet voorliggen maar maakt wel duidelijk aan de clubleiding wat hij vindt slim hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2022 om 20:30:

Zo belangrijk in dit team ook vanmiddag superieur verkoop alleen als het noodzakelijk is.


Eens Marc, hij is te belangrijk. Het moet echt de hoofdprijs worden. En liever geen Zerrouki als opvolger, al lijkt dat momenteel het meest aannemelijke scenario.

 

+1/-0

Het zei zo, als een speler weg wil laat hem maar gaan ook als je als trainer er geen voorstander van bent.
Je moet verder, er gaan dit seizoen wel veel spelers weg hij is door zijn goede aanpak zijn goede spelers kwijtgeraakt.
De club ontvangt er weer een behoorlijk bedrag voor dus kunnen ze dat
weer herinvesteren.
Als ik aan de wedstrijd tegen Vitesse terug denkt, dan heb ik best wel het vertrouwen dat er uit deze selectie met nog één speler erbij wat goeds uit gaat komen.
Wij moeten niet vergeten dat het een slechte voorbereiding is geweest voor de spelers, dus ik denk dat het volgende week ook drie punten gaat worden en dan ben je weer een week verder.

 

+1/-0

Momenteel wordt er niet onderhandeld volgens Slot en dat ze dichtbij zouden zijn klopt helemaal niet.
Die blijft gewoon nog een seizoen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 augustus 2022 om 13:58:

Momenteel wordt er niet onderhandeld volgens Slot en dat ze dichtbij zouden zijn klopt helemaal niet.
Die blijft gewoon nog een seizoen!


Dat zou geweldig zijn, we hebben met hem erbij een geweldig goed middenveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 12 augustus 2022 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 augustus 2022 om 13:58:

Momenteel wordt er niet onderhandeld volgens Slot en dat ze dichtbij zouden zijn klopt helemaal niet.
Die blijft gewoon nog een seizoen!


Dat zou geweldig zijn, we hebben met hem erbij een geweldig goed middenveld.



En dan komt Bullaude er nog bij Feyenoord delegatie is al in Argentinië.

 

+1/-0

Aursnes en Kokcu gewoon volgend seizoen verkopen nu niet meer.

 

+1/-0

Aursnes was zelf al rond en de clubs gaan er natuurlijk ook gewoon uitkomen.

 

+1/-0

Als Aursnes al 'rond' zou zijn geweest met Benfica, wat ik betwijfel want dit gerucht komt van 'primeur'-zieke pseudo journalisten, dan zou ik als Aursnes zijnde zwaar teleurgesteld zijn in Benfica omdat ze niet echt doorpakken. Het zgn. argument dat Benfica eerst spelers zou moeten verkopen is ook zo'n kul reden. Hebben die niet Darwin Nunez voor € 100 milj. verkocht aan Liverpool?!

De enige reden dat Aursnes er misschien over heeft nagedacht om te vertrekken is dat hij natuurlijk ook zag dat er veel spelers zouden vertrekken of reeds vertrokken zijn. De angst dat het dit jaar na de uitverkoop een stuk minder zou worden was de enige mogelijke drijfveer. Slot gaf deze bezorgdheid aan die ook in de spelersgroep heerste. Inmiddels heeft Feyenoord door slagvaardig handelen aangetoond dat de intentie van de club juist is om op een hoger niveau uit te komen dan vorig jaar. En daar lijkt Feyenoord goed in te slagen.

Feyenoord zou Aursnes juist extra moeten belonen en voor volgend seizoen bijv 'n gelimiteerde transfersom afspreken, zeg € 12,5-15 milj.

 

+1/-0

Ik denk dat Aursnes zijn carrière heel zorgvuldig plant, maar is ingehaald door zijn eigen ontwikkeling en het succes van afgelopen seizoen.

Hij heeft denk ik heel bewust voor drie jaar bij Feyenoord betekent, zodat hij tegen het einde van zijn contract nog op een leeftijd was dat hij nog een mooie stap kan maken. Zoals hij ook bij zijn vorige club tegen het einde van zijn contract naar Feyenoord kon, en Feyenoord daar een zeer bescheiden transfersom (zeker achteraf) tegenover hoefde te zetten.

Na afgelopen seizoen is Feyenoord bij hem gekomen, om te kijken of hij wilde praten over verlenging/opwaardering van zijn huidige verbintenis. Dat heeft hij afgewezen, op basis van de planning die hij in zijn hoofd denk ik. Daarop heeft Feyenoord aangegeven open te staan voor een vertrek, als het juiste bedrag voor hem betaald wordt.

Aursnes is gaan praten met Benfica, tot een akkoord gekomen en wacht nu op overeenstemming tussen de clubs. Die is er niet, dus is hij nog speler van Feyenoord. Als dat zo blijft zal hij zeker teleurgesteld zijn, maar hij lijkt verstandig genoeg om te begrijpen dat dit kan gebeuren en het hoeft geen afstel te zijn. De planning van zijn carrière klopt nog steeds, denk ik. En volgende zomer is hij een stuk goedkoper en zullen er daardoor meer gegadigden zijn als hij nog zo’n seizoen heeft…

 

+1/-0

Slot wil dat gelazer zo vlak voor een wedstrijd niet, zodat de speler in kwestie de eerstvolgende wedstrijd al niet meer mee kan doen. Dus op donderdag en vrijdag geen transferonderhandelingen. Goede kans dat Benfica zondag al weer op de stoep staat.

Mocht het hele verhaal niet doorgaan, dan als nog een verbeterd contract voorleggen. Ten eerste verdient hij dat en ten tweede goed voor de eventuele transfer komend seizoen.

 

+1/-0

Aursnes moet gewoon blijven, want hij laat vanavond ook zien nog absoluut niet klaar te zijn voor een stap hogerop.

 

+1/-0

Geef deze jongen een sterk verbeterend contract, probeer het nog een keer, gisteren was hij de beste van het veld vond ik.

Hij probeert toch ook gisteren altijd maar weer een oplossing naar voren te vinden dat is waardevol die gaan wij echt missen dat weet ik zeker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 14 augustus 2022 om 14:20:

Geef deze jongen een sterk verbeterend contract, probeer het nog een keer, gisteren was hij de beste van het veld vond ik.

Hij probeert toch ook gisteren altijd maar weer een oplossing naar voren te vinden dat is waardevol die gaan wij echt missen dat weet ik zeker.


Dat aanbod is er neem ik aan en heeft hij afgewezen. Dan verkopen toch met hierna nog maar 1 jaar? Gisteren ook niet beslissend. We hebben de afgelopen 5 jaar 87.000 keer gelezen dat we Jorgensen hadden moeten verkopen voor ca 17/18 vlak voor een WK met een lang contract (de markt ging gierend omhoog, van Geel dacht nog meer te vangen na een goed wk). Dan nu bij ca 15 doen. Hij zou ook nog volgend jaar een jaartje kunnen blijven en dan gratis weg lopen. 15 blijft zo ongeveer een record dat is een gigantisch bedrag. En met doorverkoop gaat hij wellicht nog over 2 jaar naar Engeland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 14 augustus 2022 om 18:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 14 augustus 2022 om 14:20:

Geef deze jongen een sterk verbeterend contract, probeer het nog een keer, gisteren was hij de beste van het veld vond ik.

Hij probeert toch ook gisteren altijd maar weer een oplossing naar voren te vinden dat is waardevol die gaan wij echt missen dat weet ik zeker.


Dat aanbod is er neem ik aan en heeft hij afgewezen. Dan verkopen toch met hierna nog maar 1 jaar? Gisteren ook niet beslissend. We hebben de afgelopen 5 jaar 87.000 keer gelezen dat we Jorgensen hadden moeten verkopen voor ca 17/18 vlak voor een WK met een lang contract (de markt ging gierend omhoog, van Geel dacht nog meer te vangen na een goed wk). Dan nu bij ca 15 doen. Hij zou ook nog volgend jaar een jaartje kunnen blijven en dan gratis weg lopen. 15 blijft zo ongeveer een record dat is een gigantisch bedrag. En met doorverkoop gaat hij wellicht nog over 2 jaar naar Engeland.



Hij is nog niet klaar voor die stap. Gaat wel komen, maar pas over 1 a 2 jaar.

Hij moet niet te snel willen.

 

+1/-0

Een speler als Aursnes krijg/koop je niet meer terug, iemand schreef dat hij zaterdagavond ook niet beslissend was, ik vond hem aan feyenoord zijde de beste speler.

IK zou zeggen verbeterd het contract nog een keer.

 

+1/-0

Benfica blijft (natuurlijk) aandringen met onderhandelen.
Zegt die spraakwaterval in VBTL (Romano?) dat hij voor ´maar´ 13 miljoen verkast!
Wat mij betreft: No way!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Fredrik Aursnes