Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Fredrik Aursnes

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 21 juli 2022 om 20:55:

Compleet andere speler die Timber. Aurnses is met zijn intelligentie en overzicht een bijzondere speler, die ik liever niet zie gaan.

Als het dan toch moet, dan alleen voor extreme prijzen. Die simpele voorstopper van Ajax kostte volgens mij 67 miljoen. Laten we hier dan eens beginnen met praten bij een bod van 30.



Helaas zit zo de voetbalwereld niet in elkaar. We moeten niet vergeten dat Aursnes tot hij bij Feyenoord kwam geen echte rol speelde bij het nationale elftal. In het begin speelde zelfs Toornstra op 6. Hij heeft zich ontzettend goed ontwikkeld. Als je voor hem minimaal 15 miljoen kunt krijgen, dan is dat een topbedrag. We moeten niet te gretig worden. Tot dit seizoen werden er amper spelers voor dit soort bedragen verkocht. Ik sluit niet uit dat Slot Geertruida vrijwel vlekkeloos gaat inpassen op de 6 positie. En dan kun je dit geld investeren in creatieve spelers.

 

+1/-0

Ik vind het ook geen drama en zeker niet voor zo een prijs. En ik begrijp van de Telegraaf dat hij contractverlenging heeft afgewezen. Nou wegwezen dan voor 15 miljoen. +. Dat zou voor Feyenoord toch goed zijn. Het nieuwe beleid met als doel waarde creëren op het veld betaald na één seizoen al uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 juli 2022 om 23:01:

Ik vind het ook geen drama en zeker niet voor zo een prijs. En ik begrijp van de Telegraaf dat hij contractverlenging heeft afgewezen. Nou wegwezen dan voor 15 miljoen. +. Dat zou voor Feyenoord toch goed zijn. Het nieuwe beleid met als doel waarde creëren op het veld betaald na één seizoen al uit.


Precies, hij wil niet bijtekenen, dus moet je hem wel verkopen. Volgend jaar krijg je er maximaal 7 miljoen voor.

 

+1/-0

Waarschijnlijk is het dan niet anders. Dan moet je gewoon cashen wanneer het kan en hopen dat je een zelfde voltreffer terugkrijgt.

 

+1/-0

Het is totaal onbelangrijk om naar het verleden van Fredrik Aursnes te kijken. Belangrijk is hoe hij nu speelt bij Feyenoord, het is een zeer goede speler die snel een oplossing naar voren ziet en speelt.

Waarom zou een club bij hem aankomen, wij moeten echt oppassen en vasthouden aan minimaal 15 miljoen met een doorverkoop percentage.

Anders probeer een hoger salaris aan te bieden om er één of twee seizoenen aan te plakken.

 

+1/-0

Onder de 12,5 miljoen moet je überhaupt niet gaan praten. Aursnes is voor ons dit seizoen een veel te belangrijke speler. Pas volgende jaar loopt hij uit zijn contract en dan levert hij ook nog wel enkele miljoenen op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 22 juli 2022 om 20:31:

Onder de 12,5 miljoen moet je überhaupt niet gaan praten. Aursnes is voor ons dit seizoen een veel te belangrijke speler. Pas volgende jaar loopt hij uit zijn contract en dan levert hij ook nog wel enkele miljoenen op.



Ik zou hem niet verkopen onder de 15 miljoen, ze denken bij Feyenoord hebben ze geen geld dus de spelers willen ze graag verkopen.

Bij ajax had hij niet worden verkocht voor die prijs, ik weet wel dat er meer zaken meespelen.
Maar Feyenoord moet af van de naam ze verkopen de spelers voor een lage transferprijs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 22 juli 2022 om 05:45:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 juli 2022 om 23:01:

Ik vind het ook geen drama en zeker niet voor zo een prijs. En ik begrijp van de Telegraaf dat hij contractverlenging heeft afgewezen. Nou wegwezen dan voor 15 miljoen. +. Dat zou voor Feyenoord toch goed zijn. Het nieuwe beleid met als doel waarde creëren op het veld betaald na één seizoen al uit.


Precies, hij wil niet bijtekenen, dus moet je hem wel verkopen. Volgend jaar krijg je er maximaal 7 miljoen voor.



Dat hij niet wil bijtekenen is niet gek is al 26 en ligt tot medio 2024 vast dus zou hem nog 1 seizoen aan zijn contract houden. Dan maar wat minder geld hij is tebelangrijk.

 

+1/-0

“Te belangrijk” is relatief en gericht op de kortere termijn; dit seizoen en wellicht het jaar erna nog. Die 15M (waar Feyenoord inderdaad aan vast moet houden) kan de club ruimte geven waardoor het stappen kan maken en ‘een volgende Aursnes’ in de toekomst niet meer hoeft te verkopen. Dat is nog veel belangrijker.

Ik zie hem liever ook niet vertrekken, maar z’n vervanger heb je al in huis (Geertruida) en je kan voor de opbrengsten van Aursnes’ transfer meerdere posities achterin versterken.

Geertruida heeft het uitstekend gedaan ‘op 6’ tijdens het trainingskamp in Oostenrijk, als hij bereid is te verlengen en een goed seizoen draait op die positie is hij gezien z’n leeftijd wellicht het dubbele waard van Aursnes nu. En dat is de ontwikkeling die Feyenoord moet en wil maken; spelers voor X verkopen, vervangers halen voor 1/2 X en die verkopen voor 2 maal X. En dat weer opnieuw.

 

+1/-0

Feyenoord zal Aursnes absoluut niet kwijt willen lijkt me zou onder de 20 niet eens gaan praten.

 

+1/-0

Wat is eigenlijk de reden dat hij zo snel weg wilt, lijkt me dat hij hier goed op zijn plek zit.
Waarom na 1 jaar al weg?
Moet toch wel iets gebeurd zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 augustus 2022 om 19:24:

Wat is eigenlijk de reden dat hij zo snel weg wilt, lijkt me dat hij hier goed op zijn plek zit.
Waarom na 1 jaar al weg?
Moet toch wel iets gebeurd zijn.



Hij wilde niet perse weg, hij forceert niks toch door bijvoorbeeld niet meer te komen trainen of tijdens (oefen)wedstrijden de kantjes er vanaf te lopen?

Ik denk niet dat er iets voorgevallen moet zijn.

Hij wil niet verlengen, en daarom heeft Feyenoord aangegeven open te staan voor een vertrek als een geïnteresseerde club het juiste bedrag op tafel legt. Hij mag daarom praten met clubs en heeft dat gedaan, met Benfica. En als je met die club tot overeenstemming komt (en hij zal er wel dik op vooruit gaan) snap ik wel dat je daarna ook wel weg wil.

Hij lijkt z’n contractstatus slim uit te spelen, dat heeft hij bij z’n vorige club ook zo gedaan. Wilde hij ook niet verlengen en kon hij voor een schijntje (450K) opgepikt worden door Feyenoord. Feyenoord wil wel iets aan hem overhouden. Dan moet je hem nu verkopen.

Als je ervoor gekozen had dat niet te willen, had je kunnen zeggen nadat hij de verlenging naast zich neergelegd had; prima, maar we houden je aan je contract. Dan was hij met niemand gaan praten denk ik, en was er niets gebeurd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 augustus 2022 om 07:58:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 augustus 2022 om 19:24:

Wat is eigenlijk de reden dat hij zo snel weg wilt, lijkt me dat hij hier goed op zijn plek zit.
Waarom na 1 jaar al weg?
Moet toch wel iets gebeurd zijn.



Hij wilde niet perse weg, hij forceert niks toch door bijvoorbeeld niet meer te komen trainen of tijdens (oefen)wedstrijden de kantjes er vanaf te lopen?

Ik denk niet dat er iets voorgevallen moet zijn.

Hij wil niet verlengen, en daarom heeft Feyenoord aangegeven open te staan voor een vertrek als een geïnteresseerde club het juiste bedrag op tafel legt. Hij mag daarom praten met clubs en heeft dat gedaan, met Benfica. En als je met die club tot overeenstemming komt (en hij zal er wel dik op vooruit gaan) snap ik wel dat je daarna ook wel weg wil.

Hij lijkt z’n contractstatus slim uit te spelen, dat heeft hij bij z’n vorige club ook zo gedaan. Wilde hij ook niet verlengen en kon hij voor een schijntje (450K) opgepikt worden door Feyenoord. Feyenoord wil wel iets aan hem overhouden. Dan moet je hem nu verkopen.

Als je ervoor gekozen had dat niet te willen, had je kunnen zeggen nadat hij de verlenging naast zich neergelegd had; prima, maar we houden je aan je contract. Dan was hij met niemand gaan praten denk ik, en was er niets gebeurd.



Beetje rare beredenering.
Hij speelt amper een jaar bij Feyenoord, dan ga je niet na een jaar al praten met andere club als je het zo leuk hebt.
Vind wel raar dat Feyenoord weer eens een contract aanbied voor 3 jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 augustus 2022 om 07:58:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 augustus 2022 om 19:24:

Wat is eigenlijk de reden dat hij zo snel weg wilt, lijkt me dat hij hier goed op zijn plek zit.
Waarom na 1 jaar al weg?
Moet toch wel iets gebeurd zijn.



Hij wilde niet perse weg, hij forceert niks toch door bijvoorbeeld niet meer te komen trainen of tijdens (oefen)wedstrijden de kantjes er vanaf te lopen?

Ik denk niet dat er iets voorgevallen moet zijn.

Hij wil niet verlengen, en daarom heeft Feyenoord aangegeven open te staan voor een vertrek als een geïnteresseerde club het juiste bedrag op tafel legt. Hij mag daarom praten met clubs en heeft dat gedaan, met Benfica. En als je met die club tot overeenstemming komt (en hij zal er wel dik op vooruit gaan) snap ik wel dat je daarna ook wel weg wil.

Hij lijkt z’n contractstatus slim uit te spelen, dat heeft hij bij z’n vorige club ook zo gedaan. Wilde hij ook niet verlengen en kon hij voor een schijntje (450K) opgepikt worden door Feyenoord. Feyenoord wil wel iets aan hem overhouden. Dan moet je hem nu verkopen.

Als je ervoor gekozen had dat niet te willen, had je kunnen zeggen nadat hij de verlenging naast zich neergelegd had; prima, maar we houden je aan je contract. Dan was hij met niemand gaan praten denk ik, en was er niets gebeurd.


Je vergeet dat Feyenoord hem vorig jaar heeft gehaald als backup, er was veel twijfel waardoor er maar 3 jaar is afgesproken. Zijn status is dankzij de Conferanceleaque ineens veranderd.

Je bent 26, geen vaste basisspeler bij een b land en hebt 1 jaartje eredivisie achter jouw naam staan. Natuurlijk wil je dan nu cashen. Dit is zijn kans!

En een ding is helder. Aursnes wil heel graag weg. Wil niet eens om de tafel met Feyenoord om te praten over een nieuw contract.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 augustus 2022 om 19:24:

Wat is eigenlijk de reden dat hij zo snel weg wilt, lijkt me dat hij hier goed op zijn plek zit.
Waarom na 1 jaar al weg?
Moet toch wel iets gebeurd zijn.


Champions League voetbal, hoger salaris, beter klimaat, z'n huidige club heeft wederom een opbouwjaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 05 augustus 2022 om 10:30:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 augustus 2022 om 07:58:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 augustus 2022 om 19:24:

Wat is eigenlijk de reden dat hij zo snel weg wilt, lijkt me dat hij hier goed op zijn plek zit.
Waarom na 1 jaar al weg?
Moet toch wel iets gebeurd zijn.



Hij wilde niet perse weg, hij forceert niks toch door bijvoorbeeld niet meer te komen trainen of tijdens (oefen)wedstrijden de kantjes er vanaf te lopen?

Ik denk niet dat er iets voorgevallen moet zijn.

Hij wil niet verlengen, en daarom heeft Feyenoord aangegeven open te staan voor een vertrek als een geïnteresseerde club het juiste bedrag op tafel legt. Hij mag daarom praten met clubs en heeft dat gedaan, met Benfica. En als je met die club tot overeenstemming komt (en hij zal er wel dik op vooruit gaan) snap ik wel dat je daarna ook wel weg wil.

Hij lijkt z’n contractstatus slim uit te spelen, dat heeft hij bij z’n vorige club ook zo gedaan. Wilde hij ook niet verlengen en kon hij voor een schijntje (450K) opgepikt worden door Feyenoord. Feyenoord wil wel iets aan hem overhouden. Dan moet je hem nu verkopen.

Als je ervoor gekozen had dat niet te willen, had je kunnen zeggen nadat hij de verlenging naast zich neergelegd had; prima, maar we houden je aan je contract. Dan was hij met niemand gaan praten denk ik, en was er niets gebeurd.


Je vergeet dat Feyenoord hem vorig jaar heeft gehaald als backup, er was veel twijfel waardoor er maar 3 jaar is afgesproken. Zijn status is dankzij de Conferanceleaque ineens veranderd.

Je bent 26, geen vaste basisspeler bij een b land en hebt 1 jaartje eredivisie achter jouw naam staan. Natuurlijk wil je dan nu cashen. Dit is zijn kans!

En een ding is helder. Aursnes wil heel graag weg. Wil niet eens om de tafel met Feyenoord om te praten over een nieuw contract.



Zo kun je het zo zien en verwoorden. Duidelijk is wat mij betreft in ieder geval dat Aursnes inmiddels weg wil (of dat zo ook zou zijn geweest als Feyenoord na de stukgelopen gesprekken over eventuele verlenging/opwaardering van zijn contract had aangegeven hem aan zijn contract te houden, weet ik niet) en dat niet zozeer hoeft te komen doordat/omdat er iets is voorgevallen tussen hem en Feyenoord.

Ik geloof niet dat dat het geval is.

 

+1/-0

Aursnes is 26 jaar, en heeft een aanbieding van Benfica zijn salaris is veel hoger speler waarschijnlijk CL.
Ik kan heel goed begrijpen dat hij een stap hogerop wil, het is wel jammer maar ik kan het begrijpen, als hij bij Feyenoord blijft is hij straks weer een jaar verder en je weet nooit wat er in dat jaar kan gebeuren.

Laat hem maar lekker gaan, als een speler weg wil en de club kan er aan verdienen, toch prima!

 

+1/-0

'Benfica-directeur naar Rotterdam voor onderhandelingen'

Bij Feyenoord is de grote vraag in aanloop naar de uitwedstrijd tegen Vitesse of Fredrik Aursnes kan meespelen. De 26-jarige middenvelder van de Rotterdammers staat concreet in de belangstelling van Benfica. De Portugezen hebben een eerste bod gedaan van boven de tien miljoen euro op Aursnes.

Volgens De Telegraaf staat Aursnes op het punt om een transfer te maken. Sportief directeur Rui Pedro Braz is persoonlijk naar Nederland gevlogen om verder te onderhandelen met Feyenoord. Trainer Roger Schmidt is afgelopen seizoen overtuigd geraakt en wil de international van Noorwegen snel toevoegen aan zijn selectie.

Trainer Arne Slot vertelde gisteren nog zich geen zorgen te maken over Aursnes. ''Hij heeft vandaag nog meegetraind en hij staat ook bij de basis voor zondag. Dus ik heb op dit moment geen reden om te denken dat hij tegen Vitesse niet meedoet. Hij is nog bij ons en zal er alles aan doen om zich maximaal in te zetten.''

 

+1/-0

Ik vind dit wel een gevaarlijke situatie hoor. Hij lijkt er sinds de interesse totaal met zijn hoofd niet bij. Eigenlijk kun je hem niet meer opstellen maar je moet wel gezien de selectie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Fredrik Aursnes