Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Het geeft bij mij een bepaalde romantiek en spanning, als Feyenoord zich versterkt met een relatief onbekende speler; het is altijd afwachten wat de club in huis gehaald heeft.
Ik heb vertrouwen in de huidige scouting en ik denk dat iemand als Te Kloese deze speler al langer kent/volgt. Maar je weet nooit.
Ik vind alle koop-/huur-constructies wel verstandig. Ook bij deze speler. Zo kun je een seizoen aankijken of een speler brengt wat je verwacht, voor je hem daadwerkelijk vastlegt voor langere tijd. En als een speler om wat voor reden dan ook niet bevalt, kun je er gemakkelijk vanaf.
Ideaal voor Feyenoord. Slimmer en beter dan een ‘gewone’ huur.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 30 juli 2022 om 07:44:
Het geeft bij mij een bepaalde romantiek en spanning, als Feyenoord zich versterkt met een relatief onbekende speler; het is altijd afwachten wat de club in huis gehaald heeft.
Ik heb vertrouwen in de huidige scouting en ik denk dat iemand als Te Kloese deze speler al langer kent/volgt. Maar je weet nooit.
Ik vind alle koop-/huur-constructies wel verstandig. Ook bij deze speler. Zo kun je een seizoen aankijken of een speler brengt wat je verwacht, voor je hem daadwerkelijk vastlegt voor langere tijd. En als een speler om wat voor reden dan ook niet bevalt, kun je er gemakkelijk vanaf.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 juli 2022, 10:21:26.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 30 juli 2022 om 10:09:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 30 juli 2022 om 07:44:
Dit is toch geen huurkoopconstructie @middenveldert?! De koopsom is alleen gerelateerd aan een doorverkooppercentage, nu blijkbaar, als we de berichtgeving mogen geloven, 50%. Feyenoord kan dat verder afkopen tot de gebruikelijke 10%. Prima deal dus. Je houdt nu geld over om meer spelers te halen en je weet dat we volgend seizoen waarschijnlijk weer transferklappers gaan maken, Aursnes-Senesi-Kokcu-Geertruida, waarmee je het resterende bedrag kan afbetalen.
Op Wikipedia even het cv van TeKloese opgezocht. Hij is goed geïnformeerd over Mexicaanse toptalenten in diverse functies. Als Generalmanager bij Galaxy FC had hij ook al geprobeerd Gimenez naar de MLS te halen. TeKloese volgt deze speler al jaren. Daarom hoeven we niet bang te zijn voor 'n miskoop want deze speler gaat over 2j alle Feyenoord verkooprecords breken
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Alleen al voor de social media van Feyenoord is deze Mexicaan z'n geld waard. Hopelijk ook in voetballend opzicht. Voldoet in elk geval aan het gewenste profiel: jong, hongerig, fysiek sterk, goede basistechniek, potentie om beter te worden en heel veel restwaarde als hij zich gaat ontwikkelen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 augustus 2022 om 00:37:
Koel afgemaakt hoor de meesten missen zo'n kans, maar Slot was ook kritisch moet sterker worden en beter druk zetten.
Maarja Cruz was ook beetje lui hehe..
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
Wat mij vooral opviel bij de goal was de eerste aanname en het volgende balcontact was de zuivere afronding wat echt wel zijn klasse verraadde. Wat het drukzetten betreft lijkt het vanaf 'n afstand dat hij nog niet overtuigt is dat het de ploeg maar vooral hem succes kan opleveren. Ik denk dat de staf even met hem 'n middagje videoclipjes moet gaan bekijken van Til-Linsen en Dessers hoe dat vorig seizoen zoveel succes opleverde. Komt allemaal goed en ik vermoed dat deze jongen goed zal zijn voor 20+ goals in de Eredivisie en hopelijk nog 'n paar in de EL ;-)
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Hij heeft wel van die Zuidamerikaanse kuren. Ik vond de eerste penalty 2e niet terecht, hoewel ik nog bij de 2e nog kon indenken dat hij doordat zijn linkerbeen (standbeen) geraakt werd uit balans werd gehaald. Maar hij is wel een waardevollere spits dan ik eerder bij ons heb zien lopen. Hij zoekt het doel op en schiet gemakkelijk met links of rechts. Zijn tegenstanders bezorgt hij moeilijke tijden. Als hij zondag meedoet, dan zie ik Feyenoord ruim winnen van Sparta.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane