Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 december 2021 om 23:32:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:31:

Speelde aardig gisteren, maar kan nog zoveel beter. Je kan aan hem zien dat hij wat vermoeid is en ik zou hem tegen Fortuna rust geven.



Dan is je aanval meteen 50% minder.


Dan zal hij toch veel meer moeten laten zien, dan ballen bij de tegenpartij inleveren enzovoort. Neen, in het begin was hij in goede doen, maar na verloop van de competitie is hij aan het terugvallen. Of het met Ofir te maken heeft weet ik niet exact, maar iets zit niet goed tussen zijn oren, als het dat mocht zijn.



Heb je het nou over sinesterra?


Sorry, ik dacht dat het over Alireza ging. Was ff afgeleid. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 december 2021 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 december 2021 om 23:32:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:31:

Speelde aardig gisteren, maar kan nog zoveel beter. Je kan aan hem zien dat hij wat vermoeid is en ik zou hem tegen Fortuna rust geven.



Dan is je aanval meteen 50% minder.


Dan zal hij toch veel meer moeten laten zien, dan ballen bij de tegenpartij inleveren enzovoort. Neen, in het begin was hij in goede doen, maar na verloop van de competitie is hij aan het terugvallen. Of het met Ofir te maken heeft weet ik niet exact, maar iets zit niet goed tussen zijn oren, als het dat mocht zijn.



Heb je het nou over sinesterra?


Sorry, ik dacht dat het over Alireza ging. Was ff afgeleid. ;)



Ah oké, vermoede al zoiets :B

 

+1/-0

Staat in de belangstelling van Sassuolo aldus bron TT. Zij verkopen Yogo an Atalanta voor 22 miljoen.
Nooit doen in de winterstop verkopen, tenzij er 20 miljoen wordt geboden.

Dit bericht is gewijzigd op 28 december 2021, 11:54:00.

 

+1/-0

Denk niet dat dit de droomclub van Luis is……..

 

+1/-0

Werd al eerder gelinkt aan Italiaanse topclub die CL speelt, Luis gaat alleen als hij CL kan spelen maar wie weet kan dat volgend jaar ook met Feyenoord.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 december 2021 om 12:37:

Werd al eerder gelinkt aan Italiaanse topclub die CL speelt, Luis gaat alleen als hij CL kan spelen maar wie weet kan dat volgend jaar ook met Feyenoord.


You bet they do!

 

+1/-0

#TT | Napoli denkt aan Sinisterra als opvolger van Insigne

Luis Sinisterra staat er goed op bij Feyenoord. De Colombiaan is de speler met de hoogste marktwaarde en maakt een goede ontwikkeling door. Sinisterra wordt dan ook nadrukkelijk gevolgd door SSC Napoli.

Sportdirecteur Giuntoli heeft de zware taak om een opvolger te vinden voor Lorenzo Insigne. De 30-jarige buitenspeler maakt aankomende zomer een transfervrije overstap naar Toronto FC. Insigne gaat in de Major League Soccer een bedrag van zestig miljoen euro verdienen in vijfenhalf jaar tijd.

'Napoli aast op Feyenoorder'

Volgens het Italiaanse Il Roma zou Napoli interesse hebben in Luis Sinisterra, zo schrijft Tuttonapoli.net. De aanvaller van Feyenoord zou de vervanger moeten zijn van Lorenzo Insigne, die komende zomer transfervrij vertrekt naar Toronto FC.

Naast Sinisterra zou ook de naam van Éverton Soares op het lijstje staan van de Italiaanse club. Sinisterra heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2024.

Sinisterra gaat de komende maanden uitvoerig bekeken worden door scouts. De Italianen bekijken niet alleen de Feyenoorder. Ook Éverton Soares staat hoog genoteerd bij de clubleiding. De 25-jarige Braziliaan van Benfica was eerder al dichtbij een overstap naar Napoli.

 

+1/-0

Broodje AAP dezelfde bron als dat Senesi naar Napoli zou gaan.

 

+1/-0

Wel een mooie club voor Sinisterra na dit seizoen en hij past qua spel goed in de Italiaanse competitie verwacht ik. Tactisch sterke speler met overzicht, die met z'n acties een verschil kan maken. Kan voor Europese subtopclubs een zeer interessante investering zijn, voor minder dan 25 miljoen zou je hem eigenlijk niet moeten laten vertrekken. Als hij z'n vorm van net voor z'n blessure (met de explosiviteit die hij had) weer krijgt wordt het een sensatie.

 

+1/-0

Sinisterra is met straatlengte voorsprong onze beste speler, gaat ie weg dan moet je vervanging voorzien die hem kan evenaren anders van je in een gat van hier tot ginder. Dat Arnesen ff aub goed nadenkt.

 

+1/-0

Is een top prioriteit voor Napoli, nu Insigne weg gaat. 14 x gescoord in 28 off. wedstrijden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 11 januari 2022 om 08:06:

Is een top prioriteit voor Napoli, nu Insigne weg gaat. 14 x gescoord in 28 off. wedstrijden



Clubs uit de Bundesliga en de Premier League zouden ook azen op zijn handtekening. In elk geval wordt hij onhoudbaar voor Feyenoord.

 

+1/-0

Sinisterra raak je in ieder geval nu of anders aan het eind van het seizoen kwijt.
Arnesen moet zijn eigen daar op voorbereiden, hij is onhoudbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 11 januari 2022 om 14:42:

Sinisterra raak je in ieder geval nu of anders aan het eind van het seizoen kwijt.
Arnesen moet zijn eigen daar op voorbereiden, hij is onhoudbaar.



Ik mag toch hopen dat hij het seizoen bij ons afmaakt. Er staat toch nog genoeg op het spel om het seizoen te laten slagen.

 

+1/-0

Napoli zit niet echt in de slappe was er zijn betere opties.

 

+1/-0

Spelen wel CL he dus behoorlijk wat inkomsten uit die hoek. Voor 'n bod tussen de € 12,5-17,5m altijd verkopen. Feyenoord heeft geld nodig om door te selecteren en te groeien. In dit geval had Feyenoord dus zo'n € 10m over kunnen houden en daar had men dan weer Veerman-Bazoer en Ihattharen kunnen halen .... ik bedoel maar ;-) Gezien deze spelers zou het wellicht logischer zijn om Kokcu te verkopen, toch? Die is ook minimaal € 12,5+m waard.

Dit bericht is gewijzigd op 13 januari 2022, 01:44:26.

 

+1/-0

Ihattaren kunnen we voorlopig afschrijven die heeft nu hetzelfde figuur als mij lol, doodzonde want hij kan wel voetballen.
Hij is nog jong dus wellicht herpakt hij zich.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 12 januari 2022 om 19:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 11 januari 2022 om 14:42:

Sinisterra raak je in ieder geval nu of anders aan het eind van het seizoen kwijt.
Arnesen moet zijn eigen daar op voorbereiden, hij is onhoudbaar.



Ik mag toch hopen dat hij het seizoen bij ons afmaakt. Er staat toch nog genoeg op het spel om het seizoen te laten slagen.



Helemaal mee eens!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 januari 2022 om 02:23:

Ihattaren kunnen we voorlopig afschrijven die heeft nu hetzelfde figuur als mij lol, doodzonde want hij kan wel voetballen.
Hij is nog jong dus wellicht herpakt hij zich.




traint nu met Gerald Vanenburg om fit te worden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 januari 2022 om 08:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 januari 2022 om 02:23:

Ihattaren kunnen we voorlopig afschrijven die heeft nu hetzelfde figuur als mij lol, doodzonde want hij kan wel voetballen.
Hij is nog jong dus wellicht herpakt hij zich.




traint nu met Gerald Vanenburg om fit te worden



Gerald Vanenburg zal er een flinke kluif aan krijgen...

Het zou geweldig zijn als Sinesterra het seizoen kan afmaken, anderzijds moet je bij een goed bod eieren voor je geld kiezen. Het risico op een Jorgensen-verhaal moet worden voorkomen, en daarnaast heeft de club de centen keihard nodig.

Het zal een gigantische aderlating zijn, maar dat is nou eenmaal de situatie waarin Feyenoord zit. De club kan het zich niet veroorloven.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra