Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Aliou Baldé

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wat vinden we van deze jongeman?

Het is wat vroeg, maar het lijkt erop alsof hij wat kan. Hij zorgt tenminste voor dreiging en de assist op Berghuis was prima.

Net 18 (december jarig), dus er moet ook nog rek in zitten.

 

+1/-0

Het begin is veelbelovend. Misschien hebben we een keer geluk en is er een pareltje ontdekt.
Ik ben tegenwoordig al tevreden als de scouting met een talent komt dat meer dan drie keer een balletje kan hooghouden :B

 

+2/-0

Echt een leuke speler past ook goed bij Feyenoord publiekslievelingetje en dat zelfs Dickie enthousiast is zegt ook veel.

 

+2/-0

Leuk spelertje die best uit kan gaan groeien tot een zeer goede speler voor Feyenoord begrippen. Hij moet echter nog een hoop leren, maar hij heeft in ieder geval de potentie.

 

+1/-0

Lees net dat hij via het netwerk van Arnesens zoon kwam, die zoon is zelf scout voor Manchester City.

 

+1/-0

Lag meer op de grond dan dat hij aan het voetballen was. Je ziet snelheid, maar echt een gecoördineerde actie zoals Sinisterra die heeft heb ik nog niet echt gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 april 2021 om 18:45:

Lag meer op de grond dan dat hij aan het voetballen was. Je ziet snelheid, maar echt een gecoördineerde actie zoals Sinisterra die heeft heb ik nog niet echt gezien.


Hij moet gewoon nog heel veel leren, maar er zit wel talent in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord moet het maanden zonder geblesseerde Baldé stellen

Feyenoord kan tijdens de laatste drie competitiewedstrijden en eventueel de daaropvolgende play-offs niet beschikken over Aliou Baldé. De 18-jarige vleugelaanvaller uit Senegal moet een knieoperatie ondergaan en is maanden uit de roulatie, aldus de Rotterdamse club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willie M. schreef op 04 mei 2021 om 21:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord moet het maanden zonder geblesseerde Baldé stellen

Feyenoord kan tijdens de laatste drie competitiewedstrijden en eventueel de daaropvolgende play-offs niet beschikken over Aliou Baldé. De 18-jarige vleugelaanvaller uit Senegal moet een knieoperatie ondergaan en is maanden uit de roulatie, aldus de Rotterdamse club.




Omdat hij nog jong is zal het herstel van de blessure sneller genezen dan verwacht. :kwaad

 

+1/-0

Conteh en Baldé in de spits volgend jaar.......van het Paralympics elftal :nee

 

+1/-0

Heerlijk hoe Slot alles gewoon benoemd Advocaat liet vaak niet het achterste van zijn tong zien.

Verder gaf Slot nog een update over Aliou Balde. De aanvaller uit Senegal staat sinds begin mei buitenspel na een knieoperatie, maar is inmiddels op de weg terug. ‘Hij traint weer grotendeels mee,’ bevestigde de coach. ‘Wel is hij natuurlijk lange tijd uitgeschakeld geweest, dus Aliou zal nog even tijd nodig hebben voor hij weer volledig wedstrijdfit is.’

 

+1/-0

Aliou Baldé maakt momenteel geen onderdeel uit van de eerste selectie van Feyenoord. De talentvolle aanvaller traint mee met Onder 21 en speelt daar voorlopig ook zijn wedstrijden.

Trainer Arne Slot is niet tevreden over zijn ontwikkeling. Ook buiten het veld maakt de 18-jarige geen goede indruk. ''Dat is geen privé ding. Ik was niet tevreden over hoe hij een aantal dingen op het trainingsveld en buiten het trainingsveld heeft ingevuld. Vandaar dat hij de meeste van zijn trainingen nu bij Onder 21 invult. Tot de winterstop? Als hij het goed invult dan bestaat er een kans dat hij weer bij de selectie aansluit.''

 

+1/-0

Dit gaat helaas geen tweede Sinisterra worden vrees ik, heeft nog geen indruk op mij gemaakt. Bij die Jong wedstrijdjes speelt hij vooral z´n eigen wedstrijd, leunend op z´n snelheid. Technisch of qua inzicht nog weinig bijzondere dingen gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 oktober 2021 om 16:58:

Dit gaat helaas geen tweede Sinisterra worden vrees ik, heeft nog geen indruk op mij gemaakt. Bij die Jong wedstrijdjes speelt hij vooral z´n eigen wedstrijd, leunend op z´n snelheid. Technisch of qua inzicht nog weinig bijzondere dingen gezien.



Hangt ook af hoe zulke jongens begeleid worden, hopelijk heeft Slot hem wakker geschud.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 oktober 2021 om 20:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 oktober 2021 om 16:58:

Dit gaat helaas geen tweede Sinisterra worden vrees ik, heeft nog geen indruk op mij gemaakt. Bij die Jong wedstrijdjes speelt hij vooral z´n eigen wedstrijd, leunend op z´n snelheid. Technisch of qua inzicht nog weinig bijzondere dingen gezien.



Hangt ook af hoe zulke jongens begeleid worden, hopelijk heeft Slot hem wakker geschud.



Ik verwacht dat Arne snel kan zien of wel of niet een speler aan kwaliteiten heeft en of deze ook ontwikkeld worden. Elke vorm van stagnatie heeft meer te maken met de mentaliteit en het karakter van de speler.

 

+1/-0

'Feyenoord verhuurt ook aanvaller Baldé'

Feyenoord heeft ook een club gevonden voor Aliou Baldé. De 19-jarige aanvaller gaat de komende maanden op huurbasis spelen in de Belgische 1B Pro League, zo meldt 1908.nl.

Baldé tekende in januari 2021 een contract tot medio 2025 bij Feyenoord. De vleugelaanvaller heeft tot nu toe nog geen indruk weten te maken in De Kuip. Trainer Arne Slot gaf onlangs ook aan ontevreden te zijn over zijn ontwikkeling. Baldé werd daardoor teruggeplaatst naar Onder 21.

''Ik was niet tevreden over hoe hij een aantal dingen op het trainingsveld en buiten het trainingsveld heeft ingevuld'', vertelde Slot. ''Vandaar dat hij de meeste van zijn trainingen nu bij Onder 21 invult. Tot de winterstop? Als hij het goed invult dan bestaat er een kans dat hij weer bij de selectie aansluit.''

Naast Baldé en Francesco Antonucci (FC Volendam) hoopt Feyenoord de komende weken ook nog Christian Conteh, Tein Troost en Denzel Hall te verhuren aan een club. João Carlos Teixeira is op de transfermarkt geplaatst en mag De Kuip ook definitief verlaten.

'Aliou Balde wordt verhuurd en gaat spelen voor Belgische club'

Volgens 1908.nl zal ook Aliou Balde worden verhuurd, zo meldt 1908.nl op Twitter. De aanvaller zal op huurbasis de overstap maken naar een club in de Belgische 1B Pro League, dat het tweede niveau is in België. Om welke club het gaat is nog onbekend.

De 19-jarige aanvaller kwam in januari 2021 over van Diambars FC. Dit seizoen speelde Balde twee wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord. De speler uit Senegal heeft in Rotterdam nog een contract tot medio 2025.

Update
Feyenoord gaat Balde verhuren aan Waasland Beveren. De Belgische club lijkt het komende half jaar te kunnen beschikken over de aanvaller, dat meldt Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad op Twitter. Waasland staat momenteel tweede in op het tweede niveau in België, Balde moet zorgen voor meer aanvallende kracht om zo promotie af te kunnen dwingen.

Dit bericht is gewijzigd op 5 januari 2022, 10:47:01.

 

+1/-0

Baldé die kwam via de zoon van Arnesen blijkt niet te kunnen voetballen. En de enige jeugdspeler waar Advocaat het wel in zag zitten kan er dus geen klote van, ongekend hoe slecht Dickie was in het herkennen van voetbaltalent. :D


open/sluit de onderstaande quote:

Aliou Baldé komt niet meer voor in de plannen van Feyenoord. De aanvaller traint niet mee en zat vandaag ook niet in de wedstrijdselectie van de Rotterdammers. Trainer Arne Slot is duidelijk over Baldé.

''Ik vind Baldé gewoon niet zo’n goede speler'', vertelt Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 juli 2022 om 19:11:

Baldé die kwam via de zoon van Arnesen blijkt niet te kunnen voetballen. En de enige jeugdspeler waar Advocaat het wel in zag zitten kan er dus geen klote van, ongekend hoe slecht Dickie was in het herkennen van voetbaltalent. :D


open/sluit de onderstaande quote:

Aliou Baldé komt niet meer voor in de plannen van Feyenoord. De aanvaller traint niet mee en zat vandaag ook niet in de wedstrijdselectie van de Rotterdammers. Trainer Arne Slot is duidelijk over Baldé.

''Ik vind Baldé gewoon niet zo’n goede speler'', vertelt Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad.




Lekker dan die Arnesen en zijn nepotisme. Zijn zoon aan een baantje helpen terwijl die er weinig kijk op heeft.

 

+1/-0

Ik snap niet als Slot de speler matig tot slecht vind, dat dan toch zijn contract wordt verlengd, en nu verhuurd gaat worden.
Zonde van alle energie die je er in steekt en je had de tijd beter kunnen benutten om naar je mensen te luisteren die daar voor aangenomen zijn.

Je moet beleid uitvoeren met elkaar.

 

+1/-0

Bozenik, Conteh, Balde, Antonucci had er wel wat van verwacht helaas kunnen we ze allemaal afschrijven.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Aliou Baldé