Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 21

Eén wedstrijd schorsing voor Bijlow.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 20 augustus 2021 om 13:18:

Eén wedstrijd schorsing voor Bijlow.



Die wedstrijd is toch een formaliteit en kan Ofir mooi wedstrijd ritme opdoen.

 

+2/-0

Overigens zou ik ook andere spelers rust geven en wisselspelers kansen geven.

 

+1/-0

Ik zou met het wisselen van spelers oppassen, je zag het laatste 15 minuten van de wedstrijd donderdag.
Een deel de beste spelers waren er donderdag uit gehaald en wij konden met moeite nog de 0 houden.
Nu speel je uit, dan hoop ik dat de trainer begint met de sterkste opstelling, tijdens de wedstrijd kan je altijd nog wisselen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 augustus 2021, 17:02:54.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2021 om 16:40:

Overigens zou ik ook andere spelers rust geven en wisselspelers kansen geven.



Niks wisselen of rust geven. Straks zet je Fer erin en ga je de boot in. Nee vol gas erop en als je zo nodig spelers rust wil geven doe je dat na de rust als je er goed voorstaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 21 augustus 2021 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2021 om 16:40:

Overigens zou ik ook andere spelers rust geven en wisselspelers kansen geven.



Niks wisselen of rust geven. Straks zet je Fer erin en ga je de boot in. Nee vol gas erop en als je zo nodig spelers rust wil geven doe je dat na de rust als je er goed voorstaat.



Ze kijken toch wel goed naar hun fitheid maar kan me voorstellen dat je voorzichtig bent met een Alireza bijvoorbeeld en je zou Haps ipv Malacia kunnen laten spelen.
Met 5-0 voorsprong kan er weinig mis gaan en kunstgras is best link.

Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2021, 15:52:38.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 21 augustus 2021 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2021 om 16:40:

Overigens zou ik ook andere spelers rust geven en wisselspelers kansen geven.



Niks wisselen of rust geven. Straks zet je Fer erin en ga je de boot in. Nee vol gas erop en als je zo nodig spelers rust wil geven doe je dat na de rust als je er goed voorstaat.



Helemal mee eens!

 

+1/-0

Met Ofir op doel, zie ik het somber in om in Zweden resultaat te halen, want ik zag al dat die gasten best snelheid hadden, die wij soms met een beetje geluk konden onderbreken. Ik hoop op een gelijkspel, of die Noren zien het niet meer zitten, maar dat hebben de laatste 30 minuten met 10 man niet laten blijken.

 

+1/-0

Dit mannetje staat waarschijnlijk vanavond in Oranje. Als ie het een paar keer goed doet verdubbelt zijn waarde.

 

+1/-0

Clean sheet lekker hoor!

 

+1/-0

Eindelijk weer een betrouwbare keeper op de goal.

Hij doet het echt super tot nu toe.

 

+1/-0

Toch mindere wedstrijd tegen Nec, had gevoel dat hij bij twee had kunnen redden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 september 2021 om 21:36:

Toch mindere wedstrijd tegen Nec, had gevoel dat hij bij twee had kunnen redden.




Tweemaal in de verre hoek?? En de 2e staat iemand ongedekt op 2 meter afstand

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 september 2021 om 22:31:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 september 2021 om 21:36:

Toch mindere wedstrijd tegen Nec, had gevoel dat hij bij twee had kunnen redden.




Tweemaal in de verre hoek?? En de 2e staat iemand ongedekt op 2 meter afstand



Vond verre hoek wel meevallen maar misschien verwacht ik wel te veel..

 

+1/-0

Keepers worden wel vaker op waarde geklopt een blunder zoals Drommel maakte kan natuurlijk niet in de top. Bijlow heeft wel 8x de nul gehouden dit seizoen.

 

+1/-0

Timmer: ''Ik vergelijk Bijlow met Ter Stegen''

Justin Bijlow is over een langere periode fit en breekt dit seizoen definitief door. De doelman zit ook dit keer weer bij het Nederlands Elftal en is momenteel in voorbereiding op de komende interlands. Henk Timmer is lovend over de doelman van de Rotterdamse club en verwacht dat hij in de toekomst het niveau van FC Barcelona doelman Marc-André ter Stegen kan halen.

''Je ziet in hem echt een complete keeper'', vertelt Timmer in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Hij kan meevoetballen, durft met hoge ballen te komen en heeft een goede reactie in de één tegen één. Hij is echt een complete keeper en dat is voor Feyenoord fantastisch. Mocht hij niet weggekocht worden, dan kan je hem voor tien jaar laten staan.''

Timmer zag al heel vroeg dat Bijlow veel in zich had om uiteindelijk de top te kunnen bereiken. ''Patrick Lodewijks heeft hem toen bij Feyenoord één gehaald. Hij was toen keeperstrainer. Toen kon je al zien dat hij het talent had. De gretigheid straalde er vanaf. Het was alleen een ruwe diamant en die zijn ze nu aan het bijslijpen.''

Dick Advocaat vergeleek hem afgelopen seizoen met Manuel Neuer. ''Ik zie dat ook wel. Alleen ik vergelijk hem meer met Ter Stegen van Barcelona. Ik denk dat hij een type keeper is waar Bijlow dichtbij kan komen, de absolute wereldtop dus. Met zijn ontwikkeling, stijl en hoe hij zich nu manifesteert moet dat kunnen lukken. Het zegt ook wat dat hij met deze leeftijd al in het Nederlands Elftal staat. Dan kan hij wel richting de top. Dat heeft niet alleen te maken met zijn kwaliteit als keeper, maar ook met de kwaliteit in zijn hoofd. Mentaal zit het bij hem wel goed.''

 

+1/-0

Cruciale redding is al niet meer weg tedenken uit Nederlands elftal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 oktober 2021 om 11:13:

Cruciale redding is al niet meer weg tedenken uit Nederlands elftal.


Nee.
De komende tien jaar zeker niet.
Bijlow wordt alleen maar beter.

 

+1/-0

Lachwekkend dit interview over de keepersstrijd, Bijlow is de beste keeper, punt uit.

Van Gaal blij met Bijlow, maar keepersstrijd bij Oranje nog niet gespeeld

Louis van Gaal was vanzelfsprekend blij met de goede redding van doelman Justin Bijlow in blessuretijd waarmee de Feyenoorder de gelijkmaker voor Letland voorkwam. „Hij maakte een goede redding, dus daar ben ik blij mee”, aldus de bondscoach die herhaalde dat de keepersstrijd bij Oranje niet is gespeeld.

Van Gaal: „Het is zeker een open strijd. Jasper Cillessen heeft bij mij altijd heel goed werk verricht. Hij is bij Valencia weer aan spelen toegekomen, dus we moeten hem niet uitvlakken. Mark Flekken heeft zich deze week goed gepresenteerd.”

„Op iedere positie moet iedereen zich constant waarmaken. Ik moet de spelers opstellen die in vorm zijn. Dat fluctueert. Ik leen de spelers van clubs, dus daar heb ik weinig invloed op. Het is niet zo dat deze 26 spelers voor zeker naar het WK gaan. Dat geloof ik niet. Ik geloof in opkomende jonge spelers en in de vorm en fitheid van spelers.”

 

+1/-0

Bijlow levert zoals verwacht, daar gaan we een hoop plezier van hebben en hij gaat over een poosje heel wat centjes opleveren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow