Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 juli 2021 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 juli 2021 om 13:00:

Geertruida is toch de RCV voor de lange termijn, maar nu zit je niet met Fer of Burger (die eventueel weg mogen).


Moet Geertruida wel eerst bijtekenen. Dat lijkt me de belangrijkste opdracht voor Arnesen deze zomer.



Ja onderhandelingen gaan moeizaam weet niet goed waarom of hij moet zelf al een buitenlands avontuur willen vind hem daarvoor nog te jong zou zonde zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 juli 2021 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 juli 2021 om 13:00:

Geertruida is toch de RCV voor de lange termijn, maar nu zit je niet met Fer of Burger (die eventueel weg mogen).


Moet Geertruida wel eerst bijtekenen. Dat lijkt me de belangrijkste opdracht voor Arnesen deze zomer.


Waarschijnlijk verdienen van buitenaf gehaalde spelers veel meer dan de eigen talenten. Ik zou het als speler ook niet accepteren dat een Diemers, Texeira of Linssen meer zouden verdienen dan mij. Beloon je talenten voor hun goede spel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 28 juli 2021 om 14:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 juli 2021 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 juli 2021 om 13:00:

Geertruida is toch de RCV voor de lange termijn, maar nu zit je niet met Fer of Burger (die eventueel weg mogen).


Moet Geertruida wel eerst bijtekenen. Dat lijkt me de belangrijkste opdracht voor Arnesen deze zomer.


Waarschijnlijk verdienen van buitenaf gehaalde spelers veel meer dan de eigen talenten. Ik zou het als speler ook niet accepteren dat een Diemers, Texeira of Linssen meer zouden verdienen dan mij. Beloon je talenten voor hun goede spel.




Krabbegelul, dus aannames. Bij waarschijnlijk ben ik gestopt....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juli 2021 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 28 juli 2021 om 14:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 juli 2021 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 juli 2021 om 13:00:

Geertruida is toch de RCV voor de lange termijn, maar nu zit je niet met Fer of Burger (die eventueel weg mogen).


Moet Geertruida wel eerst bijtekenen. Dat lijkt me de belangrijkste opdracht voor Arnesen deze zomer.


Waarschijnlijk verdienen van buitenaf gehaalde spelers veel meer dan de eigen talenten. Ik zou het als speler ook niet accepteren dat een Diemers, Texeira of Linssen meer zouden verdienen dan mij. Beloon je talenten voor hun goede spel.




Krabbegelul, dus aannames. Bij waarschijnlijk ben ik gestopt....


Waar reageer je dan op? Met die loze kreten van je kan ik niks.

 

+1/-0

Arnesen: ''Trauner gekocht van onze laatste centen''

Feyenoord heeft met de komst van Gernot Trauner de grootste personele problemen in het hart van de defensie opgelost. Lutsharel Geertruida is nog steeds herstellende van zijn blessure, dat hem tot ongeveer oktober aan de kant houdt. Tot die tijd heeft Feyenoord nu Trauner die naast Marcos Senesi kan spelen.

De komst van de Oostenrijker is wel gefinancierd met het laatste geld dat Feyenoord had. Dat geeft technisch directeur Frank Arnesen aan tegenover Voetbal International. Ervaring achterin naast Senesi en een speler die de spelprincipes van trainer Arne Slot kent, was belangrijk voor Arnesen. ''Deze speler hebben we nu gevonden met Gernot.''

''Hij is zeer ervaren, defensief ijzersterk en past goed in de spelfilosofie die we bij Feyenoord voor ogen hebben, met agressief druk zetten en in de opbouw snel naar voren schakelen.'' Voor nu lijken Guus Til, Marcus Holmgren Pedersen, Ofir Marciano, Alireza Jahanbakhsh en Trauner de enige inkomende transfers te worden van deze zomer. ''Trauner heeft vooralsnog onze laatste centen gekost'', geeft Arnesen aan.

 

+1/-0

Solide gast hoor wat een verbetering!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2021 om 20:59:

Solide gast hoor wat een verbetering!


Eens!! En eindelijk gaat de opbouw wat sneller, speelt veel vooruit

 

+1/-0

De rots in de branding :B

 

+1/-0

Het ziet er naar uit dat de laatste centen goed besteed zijn. Bij de oranjezomer waren ze hem al aan het afschrijven maar hij is een stabiele verdediger en een goede opbouwer. Hij is geloof ik een jaar of 4 geleden omgetoverd in een centrale verdediger nadat hij jaren als verdedigende middenvelder speelde. Dat zie je terug in zijn opbouwende kwaliteit.

 

+1/-0

Ziet er uit als een echte versterking achterin, rustig, oplossingen altijd vooruit en verdedigend hard en degelijk.
Goede aankoop, ook al is het seizoen nog pril.

 

+1/-0

Ja slimme speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 05 augustus 2021 om 22:38:

Het ziet er naar uit dat de laatste centen goed besteed zijn. Bij de oranjezomer waren ze hem al aan het afschrijven maar hij is een stabiele verdediger en een goede opbouwer. Hij is geloof ik een jaar of 4 geleden omgetoverd in een centrale verdediger nadat hij jaren als verdedigende middenvelder speelde. Dat zie je terug in zijn opbouwende kwaliteit.



Ach dat gaan ze daar morgen weer doen. Ze gaan eerst ff lachen over hoe belachelijk slecht Luzern is, niet eens niveau Drita waarschijnlijk. En dan pakken ze dat ene beeldje waarbij Trauner op de achterlijn gepoort wordt. En dan een is het grote lol daarover.

 

+1/-0

Voorlopig valt hij me mee. De Oostenrijkse pers kan misschieen als het sufferdje gelden, maar voorlopig zie ik hem in een rol groeien, waarin hij onbetwist zijn positie vast heeft geclaimed. Goede oplossingen naar voren. Natuurlijk speel je zoals je tegenstander het toelaat, maar hij deinst niet terug voor aanvallers.

 

+1/-0

Goede verdediger voor ons en die de voetballende oplossing zoekt ipv achterin terug te spelen. Verdedigend goed en laat Senesi nu al beter spelen. Enig minpuntje is dat hij niet de snelste is, maar goed dan had hij niet bij ons gespeeld.

Goed gescout van Schuiteman.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 augustus 2021 om 10:14:

Goede verdediger voor ons en die de voetballende oplossing zoekt ipv achterin terug te spelen. Verdedigend goed en laat Senesi nu al beter spelen. Enig minpuntje is dat hij niet de snelste is, maar goed dan had hij niet bij ons gespeeld.

Goed gescout van Schuiteman.



En ze hebben een beest van een keeper achter hun, verdedigend zit het wel goed.

 

+1/-0

Prima verdediger, de verbeterde en iets snellere uitvoering van Botteghin lijkt het.

 

+1/-0

Burger houden, ontwikkelt zich wel.Fer is over datum. Trauner maakt gedegen indruk. Ik weet niet of je dan ook de nadruk moet leggen op Geertruida. Als je te lang wacht loopt ie fluitend de poort uit. Verkopen.

 

+1/-0

Trauner moet ook nog wennen in Rotterdam gelukkig is zijn Engels goed maar dat Oostenrijks-Duits is ook mooi taaltje. Oostenrijks-Duits heeft niet alleen een andere uitspraak als Duits, maar kent ook "eigen woorden" die overgenomen zijn uit de vele talen van de dubbelmonarchie, zoals het Hongaars, Boheems, Jiddisch, Sloveens en Kroatisch.

 

+1/-0

Uit ervaring weet ik dat Oostenrijkers een hekel aan Italianen hadden. Hadden in ieder geval, ik spreek over 40 jaar geleden. Wellicht heeft dit geholpen om voor Noordwest-Europa te kiezen.
Wat de taal betreft, ach hoor maar.
https://youtu.be/3OchUN1i8ZElink

 

+2/-0

Sinds Trauner speelt staat het als een huis heerlijk!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner