Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 juli 2021 om 23:49:

Onbegrijpelijk, dat Slot hem rechtsbuiten zet. Zeker tegen zo,n verdedigend ingestelde ploeg hoort Linssen op links en Sinesterra op rechts en Bozenik in de spits om oorlog te maken in de 16, of voorzetten er in te koppen.



Linssen heeft geen actie, alleen hard rechtdoor lopen.

 

+1/-0

Linsen gaan vanaf nu meer banken. Jahanbaks rechts en Sini links

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 juli 2021 om 07:39:

Linsen gaan vanaf nu meer banken. Jahanbaks rechts en Sini links


Ik wil hem eigenlijk nooit meer zien in Feyenoord 1, mag dat ook? ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 juli 2021 om 11:13:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 juli 2021 om 07:39:

Linsen gaan vanaf nu meer banken. Jahanbaks rechts en Sini links


Ik wil hem eigenlijk nooit meer zien in Feyenoord 1, mag dat ook? ;)


Linssen heeft een prima mentaliteit. Supporters zijn nogal negatief over hun eigen spelers. Met die houding komen we niet verder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 24 juli 2021 om 11:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 juli 2021 om 11:13:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 juli 2021 om 07:39:

Linsen gaan vanaf nu meer banken. Jahanbaks rechts en Sini links


Ik wil hem eigenlijk nooit meer zien in Feyenoord 1, mag dat ook? ;)


Linssen heeft een prima mentaliteit. Supporters zijn nogal negatief over hun eigen spelers. Met die houding komen we niet verder.


Leuk dat hij een goede mentaliteit heeft en hij zo hard werkt. Hij heeft gewoon de voetballende kwaliteiten niet voor Feyenoord 1 en middelmatige voetballers hebben we al genoeg.

De supporters zijn negatief, omdat in deze selectie gewoon niet goed genoeg is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 24 juli 2021 om 11:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 juli 2021 om 11:13:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 juli 2021 om 07:39:

Linsen gaan vanaf nu meer banken. Jahanbaks rechts en Sini links


Ik wil hem eigenlijk nooit meer zien in Feyenoord 1, mag dat ook? ;)


Linssen heeft een prima mentaliteit. Supporters zijn nogal negatief over hun eigen spelers. Met die houding komen we niet verder.


Gewoon een simpel werkertje, leuk voor de middenmoot maar bij ons moet de lat hoger liggen.

 

+1/-0

Dit figuur is ook echt niet goed genoeg hoor. Het oogt wel ijverig, maar het is kwalitatief zo mager allemaal. Een beetje fatsoenlijke spits erbij zou een hoop schelen.

 

+1/-0

Bryan viel ook bij mij door de mand. Een aantal wedstrijden speelt hij lang niet meer op zijn nivo. Heeft dit te maken met vormgebrek? Als dit zo is, dan hoop ik dat hij dan weer gaat scoren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 augustus 2021 om 11:45:

Bryan viel ook bij mij door de mand. Een aantal wedstrijden speelt hij lang niet meer op zijn nivo. Heeft dit te maken met vormgebrek? Als dit zo is, dan hoop ik dat hij dan weer gaat scoren.


Het heeft eerder te maken met gebrek aan kwaliteit. Dat was je vorig jaar misschien ook al opgevallen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 augustus 2021 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 augustus 2021 om 11:45:

Bryan viel ook bij mij door de mand. Een aantal wedstrijden speelt hij lang niet meer op zijn nivo. Heeft dit te maken met vormgebrek? Als dit zo is, dan hoop ik dat hij dan weer gaat scoren.


Het heeft eerder te maken met gebrek aan kwaliteit. Dat was je vorig jaar misschien ook al opgevallen?



Verrek, is dat het? Ik dacht steeds dat hij een extreem lange vormcrisis had.

 

+1/-0

Bryan doet het voorlopig prima als spits, zou geld wat er nog is niet tesnel uitgeven.

forumillustratie

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 augustus 2021, 02:26:49.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2021 om 01:12:

Bryan doet het voorlopig prima als spits, zou geld wat er nog is niet tesnel uitgeven.

forumillustratie


Linssen is heel nuttig in het drukzetten en werkt keihard maar ik heb toch het idee dat hij dit niet kan doen in de "grotere" wedstrijden.

Drukzetten doet die in combinatie met Til erg goed. Positioneel voor de goal en een aanspeelpunt voor de middenvelders is echt niet goed genoeg. Ik hoop dat het lukt om nog een spits te vinden. Tot nu toe zijn alle aankopen raak dus alle vertrouwen in de TD en Scouts om toch een aanwinst te vinden.

 

+1/-0

Een spits lijkt mij nog steeds prioriteit, al doet Linssen het inderdaad af en toe best aardig op deze positie. Het is geen oplossing tegen sterkere tegenstanders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 augustus 2021 om 12:02:

Een spits lijkt mij nog steeds prioriteit, al doet Linssen het inderdaad af en toe best aardig op deze positie. Het is geen oplossing tegen sterkere tegenstanders.



Als die spits echt beter is prima maar Jorgensen, Pratto, Bannis en Bozenik waren allemaal minder hij heeft gewoon laten zien dat hard werken loont bij twee trainers.

 

+1/-0

Ideaal zou zijn een speler die zowel in de spits als op de rechterflank kan spelen. Die heb je echt nodig want je enige oplossing is nu geertruida en pedersen opstellen om wat snelheid en power op die rechterflank te krijgen als Ali uitvalt. Bannis houden en bozenik lekker naar volendam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 20 augustus 2021 om 14:22:

Ideaal zou zijn een speler die zowel in de spits als op de rechterflank kan spelen. Die heb je echt nodig want je enige oplossing is nu geertruida en pedersen opstellen om wat snelheid en power op die rechterflank te krijgen als Ali uitvalt. Bannis houden en bozenik lekker naar volendam.


Balde is bijna terug als rechtsbuiten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 20 augustus 2021 om 14:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 20 augustus 2021 om 14:22:

Ideaal zou zijn een speler die zowel in de spits als op de rechterflank kan spelen. Die heb je echt nodig want je enige oplossing is nu geertruida en pedersen opstellen om wat snelheid en power op die rechterflank te krijgen als Ali uitvalt. Bannis houden en bozenik lekker naar volendam.


Balde is bijna terug als rechtsbuiten



Volgens mij is Balde ook een linksbuiten.

 

+1/-0

Naast Balde moet er wel een vervanger voor Conteh komen. Maar herstel Balde ziet er wel goed uit volgens Slot.

 

+1/-0

Bewijst ook vandaag weer gewoon te kort te komen.

Verliest ieder duel, geen inzicht, geen geduld.
Kan alleen hard lopen en hopen zonder overtreding te storen bij de tegenstander, zoals gezegd verliest die nagenoeg al z'n duels weer.

En dan te bedenken dat Dessers nog minder is...:denk

 

+1/-0

Het is geen spits, veel te lomp, veel te chaotisch. Linssen kan fungeren als 2e spits om een beetje oorlog in de 16 te maken en veel werk te verrichten maar meer dan een werkpaard zonder al te veel voetballend inzicht is het ook niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen