Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Stop eens met hem in de spits, is helemaal niks. Bozenik en zelfs Jorgensen heb je meer aan denk ik.

 

+1/-0

Nogg steeds de zelfde speler als bij Fietstas, daar speelde hij ook vaak kut alleen scoorde hij meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 maart 2021 om 11:30:

Nogg steeds de zelfde speler als bij Fietstas, daar speelde hij ook vaak kut alleen scoorde hij meer.


Dit was zo voorspelbaar, hij kwam daar ook al zwaar tekort. Dat er dan nu nog steeds figuren zijn die weer dit soort subtop types zoals vd Streek en Clasie willen halen. Onbegrijpelijk.

 

+3/-0

Hoeveel goals heeft hij nou toch knap maar 1.70m en de beste kopper in NL LOL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2021 om 21:09:

Hoeveel goals heeft hij nou toch knap maar 1.70m en de beste kopper in NL LOL.


Het was zeker knap, aangezien die goal zijn enige goede actie van de wedstrijd was.

Hij zal dit seizoen wel gewoon in de spits blijven staan, aangezien die andere drie niks toevoegen aan dit Feyenoord.

 

+1/-0

Maar ik gok erop dat er volgend jar een andere spits is dat Linsen het moet hebben van invalbeurten op links.
Nicolai, Pratto en Bozenik? zullen wel verdwijnen. plus: Spajic, Botje, Nieuwkoop, Marsman, Haps, of Malacia, Burger ( komt te kort). Ook Fer zie ik onder Slot niet veel spelen, want hij vertraagt verschrikkelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 april 2021 om 11:42:

Maar ik gok erop dat er volgend jar een andere spits is dat Linsen het moet hebben van invalbeurten op links.
Nicolai, Pratto en Bozenik? zullen wel verdwijnen. plus: Spajic, Botje, Nieuwkoop, Marsman, Haps, of Malacia, Burger ( komt te kort). Ook Fer zie ik onder Slot niet veel spelen, want hij vertraagt verschrikkelijk.


Dan moet er wel geld voor versterkingen zijn, voorlopig is dat er niet.

 

+1/-0

Nee joh, maar dat gaat er echt wel komen. Plus dat je zeker zes miljoen salaris kwijt bent.
Volgend seizoen een heel ander elftal op een aantal plaatsen.

 

+1/-0

Maakte echt een prima goal, verder een onzichtbare wedstijd zonder positieve inbreng.

 

+1/-0

Onzichtbare wedstrijd, je hebt er helemaal niks aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juli 2021 om 12:34:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 juli 2021 om 12:26:

Dit stuk ongeluk kan er ook echt helemaal niets van. Als je hem als spits opstelt hoor je alleen maar dat hij dat niet is, staat hij aan de buitenkant, komt hij geen man voor bij. Niet op rechts en niet op links.


Komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Vreselijk irritant dat wij telkens weer dit soort middelmaat blijven halen, terwijl het van te voren duidelijk is dat ze totaal niet gaan functioneren bij ons.


Maar hij werkt zo hard..

 

+1/-0

Rechtsbuiten is sowieso geen positie voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juli 2021 om 12:59:

Rechtsbuiten is sowieso geen positie voor hem.


In de spits of linksbuiten ook niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 juli 2021 om 13:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juli 2021 om 12:59:

Rechtsbuiten is sowieso geen positie voor hem.


In de spits of linksbuiten ook niet.



Daar is ie wel beter, maar als Slot betere opties heeft belandt hij ook wel op de bank.

 

+1/-0

Verschrikkelijk, we kijken al veel te lang naar dit soort matige spelers.

 

+1/-0

Heeft gisteren 0.0 gebracht en liep daarbij ook nog Pedersen in de weg

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 23 juli 2021 om 13:52:

Heeft gisteren 0.0 gebracht en liep daarbij ook nog Pedersen in de weg



Ik vond hem een remmende factor. Als hij de bal van de verdediging kreeg aangespeeld, legde hij hem weer terug. Volgens mij wil hij weg. Nou, aju parapluie.

 

+2/-0

Weet niet of hij weg wil hij was juist blij met de speelstijl van Slot, we zijn ook nog in de voorbereiding hé.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juli 2021 om 18:14:

Weet niet of hij weg wil hij was juist blij met de speelstijl van Slot, we zijn ook nog in de voorbereiding hé.


Bij Vitesse begon het pas te lopen toen hij weg was, dus Arnesen je weet wat je te doen staat.

 

+1/-0

Onbegrijpelijk, dat Slot hem rechtsbuiten zet. Zeker tegen zo,n verdedigend ingestelde ploeg hoort Linssen op links en Sinesterra op rechts en Bozenik in de spits om oorlog te maken in de 16, of voorzetten er in te koppen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen