Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Zeker zie ook Bozenik eerste spits worden, maar hoop dat Slot en Pusic het beter kunnen uitleggen aan Bozenik.

John de Wolf probeerde op een training van Feyenoord iets uit te leggen aan spits Robert Bozenik. De assistent-trainer moest dat in het Engels doen, omdat de 21-jarige Slowaakse spits geen Nederlands kan.

Alleen... De Wolf heeft blijkbaar moeite met Engels! "Robert, if you eh, als je de bal onderschept, you can score hé!", klonk het. Ach ja, zo is iedereen weer ergens anders goed in, zullen we maar zeggen.

 

+1/-0

Toch rammelt er iets als je zo je spelers moet instrueren ... Het komt niet erg professioneel over. Maar ja ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 19 februari 2021 om 16:46:

Toch rammelt er iets als je zo je spelers moet instrueren ... Het komt niet erg professioneel over. Maar ja ...



Klopt als engels al lastig is hoe communiceert hij dan met de Zuid-Amerikanen?

 

+1/-0

dat zal Botje wel doen of Sini

 

+1/-0

Marc, heeft de Wolf noch bij de Wolverhampton Wanderers en voor de duur van 2 jaar niet gespeeld?

 

+1/-0

Wat is deze gozer toch een parodie op een spits, een beetje rennen en vliegen meer kan hij niet. Het viel het meeste op tijdens de eerste helft tegen AZ, hij haakt gewoon af als er goed aanvallend voetbal wordt gespeeld.

Er zal echt een spits bij moeten, misschien kunnen we er wel eentje huren ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 maart 2021 om 09:36:

Wat is deze gozer toch een parodie op een spits, een beetje rennen en vliegen meer kan hij niet. Het viel het meeste op tijdens de eerste helft tegen AZ, hij haakt gewoon af als er goed aanvallend voetbal wordt gespeeld.

Er zal echt een spits bij moeten, misschien kunnen we er wel eentje huren ofzo.


Huren hebben we al gedaan. Een of andere dikke argenrijn.


Ben het volledig met je eens. Leuk dat die veel rent tussen de centrale in om de opbouw te verstoren maar aanvallend brengt die echt niks. Staat zelden goed, heeft geen snelheid, is zelden aanspeelbaar... Geen enkel wapen om de spits van een subtopper in de eredivisie te zijn.

 

+1/-0

Wel triest dat topclub Feyenoord geen top spits heeft....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 maart 2021 om 12:03:

Wel triest dat topclub Feyenoord geen top spits heeft....


We hebben geen geld voor topspitsen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 maart 2021 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 maart 2021 om 12:03:

Wel triest dat topclub Feyenoord geen top spits heeft....


We hebben geen geld voor topspitsen.


En als je dan ook nog een falende technische leiding hebt zoals laatst weer met Abraham ....toen Groningen al rond was met hem meldde Feyenoord zich pas. En ja dat lukte nog helaas bij Diemers maar Groningen liet zich geen tweede keer de kaas van het brood eten. Nou moet je nog afwachten of dat een topspits wordt maar het zou mij niets verbazen. Groningen heeft wel een scouting die in orde is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 02 maart 2021 om 13:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 maart 2021 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 maart 2021 om 12:03:

Wel triest dat topclub Feyenoord geen top spits heeft....


We hebben geen geld voor topspitsen.


En als je dan ook nog een falende technische leiding hebt zoals laatst weer met Abraham ....toen Groningen al rond was met hem meldde Feyenoord zich pas. En ja dat lukte nog helaas bij Diemers maar Groningen liet zich geen tweede keer de kaas van het brood eten. Nou moet je nog afwachten of dat een topspits wordt maar het zou mij niets verbazen. Groningen heeft wel een scouting die in orde is.


Ze konden hem niet aantrekken, omdat er gewoon geen geld beschikbaar was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 maart 2021 om 15:38:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 02 maart 2021 om 13:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 maart 2021 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 maart 2021 om 12:03:

Wel triest dat topclub Feyenoord geen top spits heeft....


We hebben geen geld voor topspitsen.


En als je dan ook nog een falende technische leiding hebt zoals laatst weer met Abraham ....toen Groningen al rond was met hem meldde Feyenoord zich pas. En ja dat lukte nog helaas bij Diemers maar Groningen liet zich geen tweede keer de kaas van het brood eten. Nou moet je nog afwachten of dat een topspits wordt maar het zou mij niets verbazen. Groningen heeft wel een scouting die in orde is.


Ze konden hem niet aantrekken, omdat er gewoon geen geld beschikbaar was.


Lijkt mij ook, stel dat je naast pratto ook nog eens miljoenen zou uitgeven

 

+1/-0

Zullen ze die last-minute poging dan gedaan hebben met een lege portemonnee? Lijkt mij toch niet. Volgens de speler had Groningen een beter verhaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 02 maart 2021 om 16:26:

Zullen ze die last-minute poging dan gedaan hebben met een lege portemonnee? Lijkt mij toch niet. Volgens de speler had Groningen een beter verhaal.


Nee speler zegt dat Groningen een goed verhaal had. Nergens is Fetenoord genoemd. Feyenoord heeft geen rotcent dus ook zeker niet 2 mio. Zou lekker zijn 2 mio uitgeven en dan bij de spelers smeken om een loonoffer van 2 mio.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 02 maart 2021 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 02 maart 2021 om 16:26:

Zullen ze die last-minute poging dan gedaan hebben met een lege portemonnee? Lijkt mij toch niet. Volgens de speler had Groningen een beter verhaal.


Nee speler zegt dat Groningen een goed verhaal had. Nergens is Fetenoord genoemd. Feyenoord heeft geen rotcent dus ook zeker niet 2 mio. Zou lekker zijn 2 mio uitgeven en dan bij de spelers smeken om een loonoffer van 2 mio.



Misschien klopt het verhaal dan niet dat ze nog op het laatste moment geprobeerd hebben om hem te contracteren.

 

+1/-0

Leuk dat jagen, maar aan de bal is het werkelijk dramatisch.

 

+1/-0

Bozenik speelt in balbezit in ieder geval minder verstoppertje dan Linssen. En ik denk dat Bozenik ook prima kan groeien als hij eens een serie wedstrijden mag maken.

Die gast moet er nu eens in staan. Linssen is echt helemaal niks.

 

+1/-0

Eens, Bozenik moet een kans gaan krijgen als spits. Linssen komt zwaar tekort.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 20 maart 2021 om 22:06:

Bozenik speelt in balbezit in ieder geval minder verstoppertje dan Linssen. En ik denk dat Bozenik ook prima kan groeien als hij eens een serie wedstrijden mag maken.

Die gast moet er nu eens in staan. Linssen is echt helemaal niks.



Zelfs met Nico begon het beter te lopen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 maart 2021 om 22:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 20 maart 2021 om 22:06:

Bozenik speelt in balbezit in ieder geval minder verstoppertje dan Linssen. En ik denk dat Bozenik ook prima kan groeien als hij eens een serie wedstrijden mag maken.

Die gast moet er nu eens in staan. Linssen is echt helemaal niks.



Zelfs met Nico begon het beter te lopen...



hahahahahahaha kom zeg dramatische invalbeurt met een paar flut balcontacten.Laten gaan naar Molde ( Tomasson), want hij is het allang niet meer

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen