Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Mark Diemers

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 22 februari 2021 om 09:53:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 22 februari 2021 om 09:43:

Verschrikkelijk. Wie verlost ons van deze miskoop


Bedenk je goed dat Arne Slot op de eerste training de middenvelders Liam Kelly en Mark Diemers heeft rondlopen.


Kelly zien we niet meer terug zijn contract loopt tot juli 2021.

 

+2/-0

Diemers komt bij Slot op de tribune

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 februari 2021 om 10:38:

Diemers komt bij Slot op de tribune


Welke nieuwe spelers komen er dan allemaal dat Slot de luxe krijgt om hem op de tribune te zetten?

 

+1/-0

laten we even niet vooruitlopen op komende zomer. hij zal in ieder geval meer oog hebben voor de jeugd dan Advocaat

 

+1/-0

Laten we nog 12 duels uitzitten met Diemers en daarna hopen dat deze man het shirt alleen nog op de camping aan trekt. Zal vanavond ook wel weer overlopen worden. 🥲🥲

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 februari 2021 om 10:51:

laten we even niet vooruitlopen op komende zomer. hij zal in ieder geval meer oog hebben voor de jeugd dan Advocaat



Jeugd moet wel kwaliteit hebben en dat ontbreekt volledig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 februari 2021 om 10:44:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 februari 2021 om 10:51:

laten we even niet vooruitlopen op komende zomer. hij zal in ieder geval meer oog hebben voor de jeugd dan Advocaat



Jeugd moet wel kwaliteit hebben en dat ontbreekt volledig.


Helaas wel ja..

 

+1/-0

Wegdraaien en dribbelen kan zorgen voor een overtalsituatie

 

+1/-0

Prima Slot is iig gelijk duidelijk en eerlijk Diemers gaat zijn basisplek kwijtraken.

 

+1/-0

Wegdraaien en terug dribbelen naar Sittard kan zorgen voor een top situatie

 

+1/-0

Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt''

Feyenoord beschikt over een aantal middenvelder en Mark Diemers dreigt genoegen te moeten nemen met een plek op de bank. De Feyenoorder overweegt een vertrek wanneer de kans op speeltijd de komende weken afneemt.

"Maar voorlopig ben ik tevreden'', vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Het is afwachten wat mijn rol wordt. Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe."

Diemers geeft direct aan dat hij Feyenoord niet zomaar gaat verlaten. "Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."

Kritiek
Diemers heeft te maken met veel kritiek sinds zijn komst bij Feyenoord. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stoïcijns doorgaan. Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."

 

+1/-0

Diemers je plek is op de tribune, dus geef maar aan dat je wil vertrekken.

 

+1/-0

Doorselecteren graag!

 

+1/-0

John Goossens
Wesley Verhoek
Lex Immers
Marko Vejinović

 

+1/-0

‘Afwachten wat mijn rol wordt’. Tribune dus pak je spullen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 22 februari 2021 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 februari 2021 om 10:38:

Diemers komt bij Slot op de tribune


Welke nieuwe spelers komen er dan allemaal dat Slot de luxe krijgt om hem op de tribune te zetten?




Beste Ramesoe een vooruitziende (juiste) blik van mij......nou wil hij vertrekken als hij op het 2e plan echt komt....

 

+1/-0

Lozen, wat een ergernis aan de bal.

 

+1/-0

Verschrikkelijk. Net als Teixeira. Allebei lozen.

 

+1/-0

Nou die weet waar hij aan toe is.

Nou nooit meer een speler kopen die het een jaartje leuk deed bij een degradatiekandidaat.
Leuke speler voor Groningen verder niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 juli 2021 om 19:13:

Nou die weet waar hij aan toe is.

Nou nooit meer een speler kopen die het een jaartje leuk deed bij een degradatiekandidaat.
Leuke speler voor Groningen verder niet.



Ik ben dat dus ....ehhhh... zowaar met je eens...???

Niks aan toe te voegen:B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Spelers » Mark Diemers