Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
Blijft een beperkte speler, maar hij is wel heel bewegelijk.
Ik vind het eerder opmerkelijk dat je weet dat hij in de spits kan spelen, dat je een dure jongen als een Pratto haalt die er zoals verwacht er niet veel van kan. Het feit dat ze wisten dat Bozenik ook terug zou komen, maakt die keuze helemaal onbegrijpelijk.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 14 februari 2021 om 16:39:
Graag Linssen als eerste spits de rest van het seizoen.
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.581
Reg.: 4 juni 2003
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
open/sluit de onderstaande quote:Noud schreef op 14 februari 2021 om 18:54:
Ben er nog steeds niet kapot van. Erg beperkte speler voor een positie die zo belangrijk is. Denk ook nog steeds dat Bozenik het zeker niet minder zou doen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Jørgen Kristensen schreef op 14 februari 2021 om 16:47:
Heeft meer gebracht dan NJ in 3 seizoenen bijelkaar. Dus handhaven op 9 en samen laten spelen met Sinisterra, zodat ze elkaar kunnen overnemen.
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 februari 2021 om 00:24:
open/sluit de onderstaande quote:Jørgen Kristensen schreef op 14 februari 2021 om 16:47:
Heeft meer gebracht dan NJ in 3 seizoenen bijelkaar. Dus handhaven op 9 en samen laten spelen met Sinisterra, zodat ze elkaar kunnen overnemen.
Hou op zeg, laat Linssen het eerst maar eens langer dan twee wedstrijden achter elkaar zien. Jorgensen was dan niet al te best na het kampioensjaar, maar hij heeft in elk geval één jaar constant gepresteerd en vaker reeksen gehad waarin hij van waarde was. Linssen heeft net een half jaar achter de rug waarin hij welgeteld één wedstrijd een acceptabel niveau haalde. Blijft gewoon een beperkte spits. Voor nu mag hij van mij ook een kans krijgen, maar zodra er verval komt dan mag een Bozenik of een Jorgensen het van mij weer overnemen.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Ik hoop dat ie volledig mijn ongelijk gaat bewijzen maar nog steeds denk ik dat het even om een tijdelijke opleving gaat. Ik zou hem in ieder geval zeker niet links zetten en in de spits functioneert het nu voorlopig wel.
Ik zou het spitsenduo Bozenik/Linssen wel interessant vinden. De harde werker samen met de goaltjesdief. Die combinatie is echt kut om te verdedigen omdat Linssen voor 2 man werkt en bozenik juist dat oppertunistische en onvoorspelbare heeft.
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Zou het wat uitmaken? Linssen en Bozenik, het niveau is erbarmelijk. Linssen werkt hard, ja, dat ziet het Legioen zo graag, ik zie liever een goede voetballer. Idem voor Bozenik, houten klaas. Ach we moeten het er maar mee doen, geld is er niet, nu al helemaal niet meer en we raken lichtjaren achterop vrees ik.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 18 februari 2021 om 14:54:
Ik hoop dat ie volledig mijn ongelijk gaat bewijzen maar nog steeds denk ik dat het even om een tijdelijke opleving gaat. Ik zou hem in ieder geval zeker niet links zetten en in de spits functioneert het nu voorlopig wel.
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 februari 2021 om 02:51:
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 18 februari 2021 om 14:54:
Denk/hoop dat hij het wel vast kan houden is nu weer de Linssen die we kennen van Vitesse. Denk voor de eredivisie prima spits, maar of hij nog beter kan op europees nivo weet ik niet.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Als er geen geld is moet je volgend jaar Bozenik in de spits zetten en ontwikkelen, aan Linssen ga ja niets meer verdienen. Bovendien scoort Bozenik dezelfde soort doelpunten, heeft hij ook enorme werklust en is het voetballend even onbeholpen. Ik zie Linssen niets bijzonders doen dat Bozenik ook niet deed in z'n eerste paar wedstrijden.
Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen