Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Gewoon scoren Bryan vertrouwen is weer terug als hij goede ballen krijgt maakt hij ze nu wel af in het begin was hij teveel op zoek naar die goals.

 

+1/-0

Blijft een beperkte speler, maar hij is wel heel bewegelijk.

Ik vind het eerder opmerkelijk dat je weet dat hij in de spits kan spelen, dat je een dure jongen als een Pratto haalt die er zoals verwacht er niet veel van kan. Het feit dat ze wisten dat Bozenik ook terug zou komen, maakt die keuze helemaal onbegrijpelijk.

 

+1/-0

Graag Linssen als eerste spits de rest van het seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 februari 2021 om 16:39:

Graag Linssen als eerste spits de rest van het seizoen.



Heeft het wel afgedwongen door keihard tewerken scoren gaat nu steeds makkelijker wel knap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 februari 2021 om 16:39:

Graag Linssen als eerste spits de rest van het seizoen.



Heeft meer gebracht dan NJ in 3 seizoenen bijelkaar. Dus handhaven op 9 en samen laten spelen met Sinisterra, zodat ze elkaar kunnen overnemen.

 

+2/-0

Ben er nog steeds niet kapot van. Erg beperkte speler voor een positie die zo belangrijk is. Denk ook nog steeds dat Bozenik het zeker niet minder zou doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 14 februari 2021 om 18:54:

Ben er nog steeds niet kapot van. Erg beperkte speler voor een positie die zo belangrijk is. Denk ook nog steeds dat Bozenik het zeker niet minder zou doen.




Had tweemaal een interventie met terug verdedigen. Had een assist en scoort.
Loopt nu één op één dus laten staan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 14 februari 2021 om 16:47:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 februari 2021 om 16:39:

Graag Linssen als eerste spits de rest van het seizoen.



Heeft meer gebracht dan NJ in 3 seizoenen bijelkaar. Dus handhaven op 9 en samen laten spelen met Sinisterra, zodat ze elkaar kunnen overnemen.


Hou op zeg, laat Linssen het eerst maar eens langer dan twee wedstrijden achter elkaar zien. Jorgensen was dan niet al te best na het kampioensjaar, maar hij heeft in elk geval één jaar constant gepresteerd en vaker reeksen gehad waarin hij van waarde was. Linssen heeft net een half jaar achter de rug waarin hij welgeteld één wedstrijd een acceptabel niveau haalde. Blijft gewoon een beperkte spits. Voor nu mag hij van mij ook een kans krijgen, maar zodra er verval komt dan mag een Bozenik of een Jorgensen het van mij weer overnemen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 februari 2021 om 00:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 14 februari 2021 om 16:47:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 februari 2021 om 16:39:

Graag Linssen als eerste spits de rest van het seizoen.



Heeft meer gebracht dan NJ in 3 seizoenen bijelkaar. Dus handhaven op 9 en samen laten spelen met Sinisterra, zodat ze elkaar kunnen overnemen.


Hou op zeg, laat Linssen het eerst maar eens langer dan twee wedstrijden achter elkaar zien. Jorgensen was dan niet al te best na het kampioensjaar, maar hij heeft in elk geval één jaar constant gepresteerd en vaker reeksen gehad waarin hij van waarde was. Linssen heeft net een half jaar achter de rug waarin hij welgeteld één wedstrijd een acceptabel niveau haalde. Blijft gewoon een beperkte spits. Voor nu mag hij van mij ook een kans krijgen, maar zodra er verval komt dan mag een Bozenik of een Jorgensen het van mij weer overnemen.



Linssen is een nummer 11 met een moyenne van 13 goals. De prestaties van NJ liggen daar ver onder. Het kampioensjaar was een uitzondering. Als je naar zijn statistieken kijkt is NJ een beperkte voetballer. Presteert niet veel, zeker niet in verhouding tot zijn salaris. Die is financieel onafhankelijk. Maar Linssen kan beter uit de voeten op nummer 9 dan hij, hoewel dit zijn positie niet is. Laten we het maar helemaal niet over Pratto hebben zeg.

 

+2/-0

Nicolai en Pratto zijn weg komende zomer

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

prima spits. Weer een goal en een assist

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 februari 2021 om 22:32:

prima spits. Weer een goal en een assist



1 vd weinige lichtpuntjes dit seizoen 8 goals zal hij Berghuis nog inhalen?

 

+1/-0

Ik hoop dat ie volledig mijn ongelijk gaat bewijzen maar nog steeds denk ik dat het even om een tijdelijke opleving gaat. Ik zou hem in ieder geval zeker niet links zetten en in de spits functioneert het nu voorlopig wel.

Ik zou het spitsenduo Bozenik/Linssen wel interessant vinden. De harde werker samen met de goaltjesdief. Die combinatie is echt kut om te verdedigen omdat Linssen voor 2 man werkt en bozenik juist dat oppertunistische en onvoorspelbare heeft.

 

+2/-0

Je voorstel, Direkteur, moet gehoor bij Dick krijgen, want het is geen gek idee, met je onderbouwing. Waarom niet? Dick laat die twee spelen!

 

+1/-0

Zou het wat uitmaken? Linssen en Bozenik, het niveau is erbarmelijk. Linssen werkt hard, ja, dat ziet het Legioen zo graag, ik zie liever een goede voetballer. Idem voor Bozenik, houten klaas. Ach we moeten het er maar mee doen, geld is er niet, nu al helemaal niet meer en we raken lichtjaren achterop vrees ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 februari 2021 om 14:54:

Ik hoop dat ie volledig mijn ongelijk gaat bewijzen maar nog steeds denk ik dat het even om een tijdelijke opleving gaat. Ik zou hem in ieder geval zeker niet links zetten en in de spits functioneert het nu voorlopig wel.



Denk/hoop dat hij het wel vast kan houden is nu weer de Linssen die we kennen van Vitesse. Denk voor de eredivisie prima spits, maar of hij nog beter kan op europees nivo weet ik niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 februari 2021 om 02:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 februari 2021 om 14:54:

Ik hoop dat ie volledig mijn ongelijk gaat bewijzen maar nog steeds denk ik dat het even om een tijdelijke opleving gaat. Ik zou hem in ieder geval zeker niet links zetten en in de spits functioneert het nu voorlopig wel.



Denk/hoop dat hij het wel vast kan houden is nu weer de Linssen die we kennen van Vitesse. Denk voor de eredivisie prima spits, maar of hij nog beter kan op europees nivo weet ik niet.



Op 9 wil je graag een kopsterke spits hebben, maar als alternatief lijkt Linssen mij een goede keuze. Volgend seizoen moet hij het dan met Bozenik uitvechten.
Op links kan hij bovendien Sinisterra vervangen wat belangrijk is omdat Sinisterra niet alle wedstrijden kan spelen. Ik zie voor volgend seizoen eerder een probleem voor de positie van Berghuis, omdat ik verwacht dat hij vertrekt.

 

+1/-0

ik verwacht daar of Azarkan, of Balkde, of Conteh

 

+1/-0

Als er geen geld is moet je volgend jaar Bozenik in de spits zetten en ontwikkelen, aan Linssen ga ja niets meer verdienen. Bovendien scoort Bozenik dezelfde soort doelpunten, heeft hij ook enorme werklust en is het voetballend even onbeholpen. Ik zie Linssen niets bijzonders doen dat Bozenik ook niet deed in z'n eerste paar wedstrijden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen