Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 december 2020 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 december 2020 om 14:30:

Vond dat Dick erg kritisch was op hem laatst sinsdien speelt hij ook niet best. Denk wel dat er veel meer in zit, maar hij mist het vertrouwen.




Daarom mijn middenveld: FER, TOORNSTRA, TEX



Ja als ik moet kiezen op dit moment liever Teixeira als Kokcu!!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 december 2020 om 02:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 december 2020 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 december 2020 om 14:30:

Vond dat Dick erg kritisch was op hem laatst sinsdien speelt hij ook niet best. Denk wel dat er veel meer in zit, maar hij mist het vertrouwen.




Daarom mijn middenveld: FER, TOORNSTRA, TEX



Ja als ik moet kiezen op dit moment liever Teixeira als Kokcu!!



Texeira overtuigt ook niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 13 december 2020 om 12:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 december 2020 om 02:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 december 2020 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 december 2020 om 14:30:

Vond dat Dick erg kritisch was op hem laatst sinsdien speelt hij ook niet best. Denk wel dat er veel meer in zit, maar hij mist het vertrouwen.




Daarom mijn middenveld: FER, TOORNSTRA, TEX



Ja als ik moet kiezen op dit moment liever Teixeira als Kokcu!!



Texeira overtuigt ook niet.



Kokcu wel??

 

+1/-0

Texeira snel laten vertrekken na dit seizoen voegt niets toe, er zijn er nog wel meer die je moet laten vertrekken.
Er moet een nieuw team worden neergezet, ook al kost dit tijd dan nog, deze weg loopt dood.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 13 december 2020 om 18:03:

Texeira snel laten vertrekken na dit seizoen voegt niets toe, er zijn er nog wel meer die je moet laten vertrekken.
Er moet een nieuw team worden neergezet, ook al kost dit tijd dan nog, deze weg loopt dood.



De transfer van Teixeira kostte Feyenoord veel moeite laten ze niet direct weer gaan, maar hij overtuigd NOG niet. Even aankijken hoe hij het verder oppakt als Feyenoord hopelijk weer beter gaat draaien vond ze vandaag heel behoorlijk beginnen we zullen snel zien Vitesse en Heerenveen zijn pittige tegenstanders.

 

+1/-0

Geen wonder dat 'ie overal mislukt is.

 

+1/-0

ach misschien haalt Slot het beste bij hem naar boven

 

+1/-0

Teixeira is volgens mij een overschatte speler. De eerste invalbeurt was leuk maar daarna????????

 

+1/-0

Hij is leuk als invaller in de laatste 20 minuten dan hoeft hij niet zoveel te werken en kan hij wel iets forceren. Meer zit er niet in voor deze jongen.

 

+1/-0

Texeira wordt verkeerd gebruik,net als eerst Sinesterra. Dit soort speler moet het hebben van een vrije rol waarin ze kunnen dollen met creatief spel. Je moet als club éérst zien wat voor spel je wilt en dan ga je de transfermarkt op. Feyenoord werkt nog altijd andersom.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 14 december 2020 om 14:37:

Texeira wordt verkeerd gebruik,net als eerst Sinesterra. Dit soort speler moet het hebben van een vrije rol waarin ze kunnen dollen met creatief spel. Je moet als club éérst zien wat voor spel je wilt en dan ga je de transfermarkt op. Feyenoord werkt nog altijd andersom.


Vrije rol of niet, hij schoot tegen vvv 4 ballen over de achterlijn ipv een steekpas op maat. Ik weet nog net niet of hij het gaat redden.

 

+1/-0

Als hij fysiek opgetrained wordt en blessurevrij blijft, gaan wij van deze jongen lang genieten. Het elftal heeft op zo'n plek de juiste man nodig. Echt een spelverleggende speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 december 2020 om 01:43:

Als hij fysiek opgetrained wordt en blessurevrij blijft, gaan wij van deze jongen lang genieten. Het elftal heeft op zo'n plek de juiste man nodig. Echt een spelverleggende speler.



Ik geloof best dat Texeira een speler is die het spel kan verleggen en daarin ook nog eens beslissend kan zijn. Maar om dat echt te kunnen heb je ook bewegende spelers om je heen nodig.

- Berghuis, staat vrijwel altijd strak langs de zijlijn, en begint vaak pas aan zijn acties als hij de bal heeft
- Kokcu, totaal geen diepgang en voetbalt het liefst op de vierkante meter
- Jørgensen, helemaal nooit aanspeelbaar in de diepte. Wil hem letterlijk altijd in de voeten hebben, om het spel vervolgens enorm te vertragen

Dan heb je al drie spelers om je heen die niet het type spel spelen dat bij Teixeira past. En dan kun je daar nog bij optellen:

- Linssen, levert wel de arbeid en is veel in beweging, maar mist toch wel de individuele kwaliteiten tot nu toe om echt gevaar te stichten met zijn loopacties
- Toornstra, heeft in het verleden zeker bewezen dat hij het gevoel voor de loopactie heeft, maar vanuit zijn nieuwe rol is hij niet meer de speler om dat te doen. En bovendien, als hij het zou mogen, dan heeft ook hij als centrale middenvelder spelers voor zich nodig die ruimtes trekken, en die zijn er niet.

Wellicht als je Sinisterra, Haps terug hebt, en een spits die nog wel eens diep wil gaan dat een Teixeira veel beter gaat renderen. Maar op dit moment kan hij zijn sterke punten eigenlijk nauwelijks gebruiken.

 

+2/-0

mooie uitleg!

 

+1/-0

Klopt idd. Het plaatje moet passen. Als je paar groeibriljanten hebt in de selectie en de rest is steengruis dan kun je hard willen maar het blijft behelpen. Eerst flink updaten van de selectie, niveau moet omhoog.

 

+2/-0

Er lopen er sowieso een paar uit hun contract en Arnesen (+ Slot) kunnen mooi de komende maanden verder inventariseren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 16 december 2020 om 08:09:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 december 2020 om 01:43:

Als hij fysiek opgetrained wordt en blessurevrij blijft, gaan wij van deze jongen lang genieten. Het elftal heeft op zo'n plek de juiste man nodig. Echt een spelverleggende speler.



Ik geloof best dat Texeira een speler is die het spel kan verleggen en daarin ook nog eens beslissend kan zijn. Maar om dat echt te kunnen heb je ook bewegende spelers om je heen nodig.

- Berghuis, staat vrijwel altijd strak langs de zijlijn, en begint vaak pas aan zijn acties als hij de bal heeft
- Kokcu, totaal geen diepgang en voetbalt het liefst op de vierkante meter
- Jørgensen, helemaal nooit aanspeelbaar in de diepte. Wil hem letterlijk altijd in de voeten hebben, om het spel vervolgens enorm te vertragen

Dan heb je al drie spelers om je heen die niet het type spel spelen dat bij Teixeira past. En dan kun je daar nog bij optellen:

- Linssen, levert wel de arbeid en is veel in beweging, maar mist toch wel de individuele kwaliteiten tot nu toe om echt gevaar te stichten met zijn loopacties
- Toornstra, heeft in het verleden zeker bewezen dat hij het gevoel voor de loopactie heeft, maar vanuit zijn nieuwe rol is hij niet meer de speler om dat te doen. En bovendien, als hij het zou mogen, dan heeft ook hij als centrale middenvelder spelers voor zich nodig die ruimtes trekken, en die zijn er niet.

Wellicht als je Sinisterra, Haps terug hebt, en een spits die nog wel eens diep wil gaan dat een Teixeira veel beter gaat renderen. Maar op dit moment kan hij zijn sterke punten eigenlijk nauwelijks gebruiken.



Wat Berghuis en Kokcu aangaat zie die anders spelen dan wat je beschrijft. Ik vind Kokcu vaak naar oplossingen zoeken die anderen niet zo gauw weten te vinden. Op het ogenblik zie ik die niet gebeuren, maar dat zegt niets over het toekomstige beleid. Beghuis hetzelfde en van Nico heb ik ook vaak acties gezien, helaas nu niet, dat hij ballen in de loop meekrijgt en weet af te ronden. Ook daar zie ik met het nieuwe beleid hoopvol naar uit. Dick heeft het moeilijk met deze selectie omdat de jongens niet vooruit lijken te komen, en dan weer wel. Grillig dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 december 2020 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 16 december 2020 om 08:09:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 december 2020 om 01:43:

Als hij fysiek opgetrained wordt en blessurevrij blijft, gaan wij van deze jongen lang genieten. Het elftal heeft op zo'n plek de juiste man nodig. Echt een spelverleggende speler.



Ik geloof best dat Texeira een speler is die het spel kan verleggen en daarin ook nog eens beslissend kan zijn. Maar om dat echt te kunnen heb je ook bewegende spelers om je heen nodig.

- Berghuis, staat vrijwel altijd strak langs de zijlijn, en begint vaak pas aan zijn acties als hij de bal heeft
- Kokcu, totaal geen diepgang en voetbalt het liefst op de vierkante meter
- Jørgensen, helemaal nooit aanspeelbaar in de diepte. Wil hem letterlijk altijd in de voeten hebben, om het spel vervolgens enorm te vertragen

Dan heb je al drie spelers om je heen die niet het type spel spelen dat bij Teixeira past. En dan kun je daar nog bij optellen:

- Linssen, levert wel de arbeid en is veel in beweging, maar mist toch wel de individuele kwaliteiten tot nu toe om echt gevaar te stichten met zijn loopacties
- Toornstra, heeft in het verleden zeker bewezen dat hij het gevoel voor de loopactie heeft, maar vanuit zijn nieuwe rol is hij niet meer de speler om dat te doen. En bovendien, als hij het zou mogen, dan heeft ook hij als centrale middenvelder spelers voor zich nodig die ruimtes trekken, en die zijn er niet.

Wellicht als je Sinisterra, Haps terug hebt, en een spits die nog wel eens diep wil gaan dat een Teixeira veel beter gaat renderen. Maar op dit moment kan hij zijn sterke punten eigenlijk nauwelijks gebruiken.



Wat Berghuis en Kokcu aangaat zie die anders spelen dan wat je beschrijft. Ik vind Kokcu vaak naar oplossingen zoeken die anderen niet zo gauw weten te vinden. Op het ogenblik zie ik die niet gebeuren, maar dat zegt niets over het toekomstige beleid. Beghuis hetzelfde en van Nico heb ik ook vaak acties gezien, helaas nu niet, dat hij ballen in de loop meekrijgt en weet af te ronden. Ook daar zie ik met het nieuwe beleid hoopvol naar uit. Dick heeft het moeilijk met deze selectie omdat de jongens niet vooruit lijken te komen, en dan weer wel. Grillig dus.



Ik zeg ook niet dat Berghuis en Kokcu slecht zijn. Maar het zijn in mijn ogen niet bepaald lopende spelers die proberen ruimtes op het veld op te zoeken en te creëren. En het zijn al helemaal geen spelers die achter de laatste linie proberen op te duiken.

Berghuis wil het nog wel eens tussen de linies zoeken, al doet hij dat ook niet heel vaak. Kokcu zie ik eigenlijk zelden vanuit een hoge versnelling spelen, met bal of zonder bal.

Dat is gewoon een bepaalde speelstijl, wat kan. Maar doordat we heel weinig spelers hebben die op een bepaalde manier aangespeeld kunnen worden is Teixeira gewoon niet te gebruiken op wat zijn sterkste punt lijkt. Feyenoord is gewoon een super voorspelbaar elftal in balbezit. Maar meer nog doordat het positiespel super statisch is dan doordat er geen spelers zijn die de beslissende pass kunnen geven.

Dit elftal komt meestal niet eens in de positie om die beslissende pass te geven.

 

+1/-0

Je ziet echt wel dat hij kan voetballen alleen moet je hem wel langer laten staan af en toe invalbeurt werkt niet.

 

+2/-0

Dus we verschillen van inzicht, en dat mag. We zijn niet allemaal dezelfden. Het zou dan een kleurloze groep worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira