MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.977
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-FC Utrecht
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Feyenoord: -
Natuurlijk staat er een compleet ander middenveld bij Feyenoord, ten opzichte van een jaar geleden. Valente is een jaar 'verder'. Vanhoutte speelt een enorm belangrijke rol binnen het team.
Targhalline speelt misschien niet gek veel anders, al denk ik dat ook hij sneller oplossingen ziet doordat alles en iedereen in beweging is. En het lijkt dat er veel duidelijkere afspraken zijn. En dat hij zélf ook veel meer ruimte heeft om daarin mee te gaan en overal op te duiken.
Maar Zechiël is echt geweldig. Hij speelt zo vrij, en zo gemakkelijk. De 'conntectie' met Valente is heel bijzonder, een soort van herkenning op een bovennatuurlijk niveau in creativiteit en kwaliteit. Zechiël is overal, maar vooral waar de ruimte is. Of eigenlijk niet, ook als er geen ruimte is creeert hij die voor zichzelf. Hij lijkt iedereen constant net iets te slim en te snel af te zijn.
Als hij dit niveu weet vast te houden, is hij één van de beste speler op de Nederlandse velden. En gezien zijn leeftijd vraag ik me serieus af waar zijn plafond ligt; hij bleef tegen Barcelona behoorlijk overeind. Het zou mij niet verbazen als hij binnen een paar seizoenen echt tot de absolute wereldtop behoort.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 16.702
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-FC Utrecht
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Feyenoord: -
Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël