Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 december 2024 om 10:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Laat ik vooropstellen dat ik graag zou zien dat Zechiël meer kansen krijgt. Maar ik begrijp de keuze van Priske voor zowel Stengs als Zerrouki soms wel.

Stengs is een compleet ander type dan Zechiël en als hij zijn draai weer weet te vinden binnen het team dan kan hij het verschil maken. Dat doet hij nu (nog) niet, integendeel. In de minuten die hij nu na zijn blessure krijgt, raakt hij geen bal. Hij loopt er verloren bij, en lijkt gewoon gefrustreerd. Geen idee waarom, maar dat moet snel veranderen.

Zerrouki is een veel mindere voetballer dan Zechiël, maar heeft specifieke kwaliteiten die Zechiël ontbeert. Zechiël ontbreekt het aan (duel)kracht en fysiek. In sommige wedstrijden heb je dat nodig om een resultaat over de streep te trekken. Dat Priske op zulke momenten liever Zerrouki brengt dan Zechiël, snap ik wel.

Maar er zijn genoeg momenten waarop je Zechiël wel kan brengen, en Priske het ook niet doet. Dat vind ik jammer.

Hij brengt meer als allebei ondanks de specifieke kwaliteiten die ze allebei goed verborgen houden.
Is voor mij een no brainer.
Ik denk dat Stengs goed doorheeft dat zijn basisplek ver weg is en daarom niet blij.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël