Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 juli 2024 om 16:54:

Deze jongen gaat kansen krijgen onder Priske afgaande op het interview van hem bij One. Priske was heel positief.




https://www.fr12.nl/nieuws/ik-ben-nu-een-week-met-zechiel-maar-ik-hou-nu-al-van-hem?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_c
ampaign=Headliner.nl
link


Ik zou zo blij zijn als er wat meer gebruik gemaakt gaat worden van de jeugd.

 

+1/-0

Het is nog voorbereiding hé die jonge gasten deden het ook goed vorige zomer en winterstop maar om het echie kregen ze amper kansen.

Wel mooi dat Priske enthousiast is en hem zelfs aanvoerder maakt denk dat hij ook wel onder de indruk gaat zijn van Leo Sauer als die terug is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 juli 2024 om 16:03:

Het is nog voorbereiding hé die jonge gasten deden het ook goed vorige zomer en winterstop maar om het echie kregen ze amper kansen.

Wel mooi dat Priske enthousiast is en hem zelfs aanvoerder maakt denk dat hij ook wel onder de indruk gaat zijn van Leo Sauer als die terug is.


Ik heb Slot nooit zo horen praten over onze jeugd, dus dat doet me toch hopen dat deze trainer wat serieuzere kansen gaat geven. We gaan het zien.

 

+1/-0

Het kan nu zomaar heel snel gaan met Gjivai, in de Europese youth league was hij al uitblinker en een paar jaar geleden voetbalde hij nog op de pleintjes op Zuid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juli 2024 om 13:53:

Het kan nu zomaar heel snel gaan met Gjivai, in de Europese youth league was hij al uitblinker en een paar jaar geleden voetbalde hij nog op de pleintjes op Zuid.



Ik hoop het! Echt een mooie, sierlijke speler. En met power. Zou mooi zijn als hij en Milambo dit jaar echt de stap richting basis kunnen maken.

 

+1/-0

Mooi dat Priske lovend is over Zechiel.
De jeugd heeft toekomst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

feyenoord vak x schreef op 03 augustus 2024 om 09:49:

Mooi dat Priske lovend is over Zechiel.
De jeugd heeft toekomst.



Niet alle jeugd, maar dit wel een natuurtalent volgens mij die alleen veel meer inhoud moet kweken. Hele wedstrijden kunnen spelen en uiteindelijk 3 in een week al zal dat nog even duren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 augustus 2024 om 18:34:

open/sluit de onderstaande quote:

feyenoord vak x schreef op 03 augustus 2024 om 09:49:

Mooi dat Priske lovend is over Zechiel.
De jeugd heeft toekomst.



Niet alle jeugd, maar dit wel een natuurtalent volgens mij die alleen veel meer inhoud moet kweken. Hele wedstrijden kunnen spelen en uiteindelijk 3 in een week al zal dat nog even duren.




Dit is wel het grote falen van Slot.
Die jonge gasten hadden nu klaar moeten en kunnen zijn.
Waren al zoveel beter dan een vd Belt en Zek bv.
Nu moeten ze eigenlijk gewoon pas beginnen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël