Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 18 mei 2026 om 14:02:

Hij kan wel van alles willen maar voorlopig heeft meneertje een doorlopend contract bij Feyenoord. Wat denkt ie nou? Een basisplaats bij Feyenoord wordt niemand gegarandeerd, ook niet de stervoetballer van Utrecht, En als hij echt uit is op een breuk, wrs ingefluisterd door zijn zaakwaarnemers, zal Feyenoord echt wel het onderste uit de kan willen halen.

Mee eens maar snap speler ook wel.
Als je ziet wat voor troep allemaal de kans krijgt en hij amper bij Feyenoord.

+1/-0

Hij kan wel van alles willen maar voorlopig heeft meneertje een doorlopend contract bij Feyenoord. Wat denkt ie nou? Een basisplaats bij Feyenoord wordt niemand gegarandeerd, ook niet de stervoetballer van Utrecht, En als hij echt uit is op een breuk, wrs ingefluisterd door zijn zaakwaarnemers, zal Feyenoord echt wel het onderste uit de kan willen halen.

Twee jaar geleden had Zechiel al een basisplaats moeten hebben, maar mindere spelers kregen de voorkeur. Zijn houding is wel te begrijpen.

+1/-0

Je zou ook kunnen zeggen ik krijg de kans in de voorbereiding en die ga ik pakken. Als dat quasi verontwaardigde gezeik van die over het paard getilde jongetjes die in vergelijking met hun vriendjes wereldsalarrissen opstrijken. Laat je voeten spreken ipv dat gejammer in de media.

+1/-0

Vergeet die zaakwaarnemers niet op een paar uitzonderingen na ook gespuis.

+1/-0

wehave schreef op 18 mei 2026 om 14:10:

Mee eens maar snap speler ook wel.
Als je ziet wat voor troep allemaal de kans krijgt en hij amper bij Feyenoord.

Het is ook Van Persie natuurlijk die verhouding gaat nooit meer goed komen en hij heeft dat met meerdere spelers die wel gewoon onder contract staan weet niet of dat handig is.

+1/-0

Het is gewoon een pisnicht die alleen onder een opa figuur als Jans floreert. Tief lekker op met die andere zakkenvuller zijn Insta gabbertje gehandicapte Stengs.

+1/-0

Knakkie schreef op 18 mei 2026 om 22:16:

Het is gewoon een pisnicht die alleen onder een opa figuur als Jans floreert. Tief lekker op met die andere zakkenvuller zijn Insta gabbertje gehandicapte Stengs.

Nou nou ik zou het anders zeggen maar wat hij en dat kliekje van anderen de namen zijn bekend ook vinden van Van Persie hij IS de trainer en daar hebben ze inteschikken of heel gauw move ! Zijn gezag wordt door zulke lui ondermijnt.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 19 mei 2026 om 02:24:

Nou nou ik zou het anders zeggen maar wat hij en dat kliekje van anderen de namen zijn bekend ook vinden van Van Persie hij IS de trainer en daar hebben ze inteschikken of heel gauw move ! Zijn gezag wordt door zulke lui ondermijnt.

Die houding zegt veel meer over de speler zelf. Hij schiet een paar ballen erin bij Utrecht en hij denkt dat ie wel kan meekomen bij Barcelona of zo? Ik weet nietwaar hij en zijn entourage mee bezig zijn maar er is blijkbaar niemand in zijn omgeving die in staat is om hem wat realisme bij te praten. Als hij zich te groot voelt om zich te bewijzen bij Feyenoord in de voorbereiding is er iets goed mis in zijn bovenkamer.

+1/-0

Praatjes vullen geen gaatjes, Gjivai Zechiël zal het op het veld moeten laten zien.

+1/-0

Knakkie schreef op 19 mei 2026 om 10:57:

Marc Acardipane schreef op 19 mei 2026 om 02:24:

Die houding zegt veel meer over de speler zelf. Hij schiet een paar ballen erin bij Utrecht en hij denkt dat ie wel kan meekomen bij Barcelona of zo? Ik weet nietwaar hij en zijn entourage mee bezig zijn maar er is blijkbaar niemand in zijn omgeving die in staat is om hem wat realisme bij te praten. Als hij zich te groot voelt om zich te bewijzen bij Feyenoord in de voorbereiding is er iets goed mis in zijn bovenkamer.

Er moet altijd wel een vertrouwen en respect zijn voor de Hoofdcoach. Je kan veel over Duitsers zeggen maar bij een Duitse club zou een speler zich nooit publiekelijk kritisch uitlaten over hun leidinggevende. RVP heeft niet bij die gasten op school gezeten hé!

+1/-0

Volgens mij worden de woorden van Zechiël behoorlijk uit zijn verband getrokken hier, en op een vooringenomen wijze geinterpreteerd. Hij staat al met anderhalf been buiten de deur, en denkt dat hij klaar is voor de absolute top; als ik sommige reacties moet geloven. Volgens mij valt het allemaal wel mee.

Zechiël is op mij nooit overgekomen als ene domme jongen. de manier waarop hij zijn carriere opbouwt, onderschrijft dat in mijn ogen. Maar dat blijkt bijvoorbeeld ook uit een eerder interview, waarin hij met betrekking tot zijn relatie met van Persie de hand in eigen boezem stak.

Hij snapt echt wel dat hij geen garanties krijgt bij Feyenoord, maar dat is wat anders dan perspectief.

Feyenoord heeft een groot aantal middenvelders onder contract staan, die -indien allemaal fit en in vorm- voor een breed, kwalitatieve bezetting zorgen. Zechiël leek afgelopen seizoen buiten de kern te vallen die in aanmerking zou komen voor frequente speeltijd. Het leek er daarbij sterk op, dat dit niet vanwege de kwaliteiten van Zechiël gebeurde.

Hij heeft volkomen gelijk dat hij bij een terugkeer naar Feyenoord, niet uiteindelijk buiten de vaste kern wil vallen. Dat is voor het punt waarin hij zich nu bevindt in zijn loopbaan en ontwikkeling ook helemaal niet goed. Hij moet spelen.

De club moet met hem in gesprek.

Een nieuwe TD moet (in samenspraak met een hoofdtrainer) bij het samenstellen van de spelersgroep 'rekening houden' met Zechiël. Mochten er middenvelders vertrekken, is het wellicht niet noodzakelijk dat er nieuwe spelers worden aangetrokken. Dan moet je als club altijd éérst kijken wie je kan 'doorschuiven' vanuit de jeugd (van den Elshout, Grootfaam) en/of terugkerende spelers na verhuur.

Wat mij betreft verdient Zechiël een échte kans.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 mei 2026, 12:28:07.

+1/-0

Voorop gesteld dat ik hoop dat hij blijft zegt mijn gevoel dat hij Feyenoord wil verlaten.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 20 mei 2026 om 11:11:

Wat mij betreft verdient Zechiël een échte kans.

Helemaal mee eens. Je hebt het weer eens keurig verwoord M.
Zoals het er naar uit ziet hebben we straks een nieuwe TD. Blij toe, want het lijkt mij voor Zechiël dan ook beter dat niet alleen RvP hierover kan/mag oordelen.

+1/-0

Schijnt een goed gesprek te hebben gehad met RvP. Prima! Als er nou ook iemand in zijn entourage hem verteld dat hij niet alles op zomaar op de socials moet kwakken wordt het heel misschien nog wat volgend seizoen met het ventje.
Ik vind zijn uitspraak ‘Het is leuk als je een kans krijgt bij Feyenoord’ nog niet klinken als iemand die vol voor zijn kans gaat en ten koste van alles wil slagen bij Feyenoord. Nou ja we gaan het zien.

Dit bericht is gewijzigd op 20 mei 2026, 20:02:08.

+1/-0

Knakkie schreef op 20 mei 2026 om 18:42:

Schijnt een goed gesprek te hebben gehad met RvP. Prima! Als er nou ook iemand in zijn entourage hem verteld dat hij niet alles op zomaar op de socials moet kwakken wordt het heel misschien nog wat volgend seizoen met het ventje.
Ik vind zijn uitspraak ‘Het is leuk als je een kans krijgt bij Feyenoord’ nog niet klinken als iemand die vol voor zijn kans gaat en ten koste van alles wil slagen bij Feyenoord. Nou ja we gaan het zien.

In het seizoen 2024/25 liet Priske hem regelmatig debuteren en speelminuten maken. Hij gunde Zechiël, die bekendstaat om zijn leiderschap, zelfs de aanvoerdersband tijdens de voorbereiding.

Denk dat de schoen daar ook wringt bij hem bij Van Persie raakte hij toch weer uit beeld.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 20 mei 2026 om 12:20:

Voorop gesteld dat ik hoop dat hij blijft zegt mijn gevoel dat hij Feyenoord wil verlaten.

Mee eens ! Spelers die nu bejubelt worden vertrekken het eerst. Je kunt niet verwachten dat ze nog een bagger-seizoen blijven.

+1/-0

Het is wel positief dat Zechiël en Van Persie contact hebben gehad mischien heeft Robin hem toch weten te overtuigen nu. Hij heeft een contract dat loopt tot en met 30 juni 2028, dus het is straks aan Rigaux om dat teverlengen. Hij is groot geworden bij Feyenoord die samenwerking moet je nu niet kapot maken.

+1/-0

Daarbij speelt Feyenoord Champions League en UEFA youth league dat is super voor alle eigen jeugd alleen daarom zou ik Sterling er ook bij houden zij kunnen zoveel van hem leren binnen en buiten het veld.

+1/-0

Je krijgt gratis en voor niets één van de grootste talenten van Nederland tot je beschikking. Eén die het afgelopen seizoen iedere week heeft laten zien bij een sub-topper, die zich prima ontwikkeld heeft en waar nog behoorlijk wat 'rek' in zit. Een talent dat ook nog een enorme potentiele transferwaarde vertegenwoordigd, als hij op deze wijze blijft ontwikkelen en doorbreekt in de Kuip.

Alle seinen staan op groen, in mijn ogen.

Er ligt een zeker verleden tussen de hoofdtrainer en de speler, en die is klaarblijkelijk niet positief. Maar het is zaak dat de partijen daar overheen stappen, en komend seizoen tot een succes maken. Dat is in het belang voor beide partijen, en zeker ook voor Feyenoord.

Na het eerste gesprek tussen de twee, wordt er vervolgens uit monde van de speler opgetekend dat hij 'een kans krijgt'. En 'we zullen het zien'. Daar spreekt geen onverbloemd vertrouwen uit.

Natuurlijk blijft het een talent, en heeft hij bij Feyenoord nog alles te bewijzen.

Maar mijn inziens moet de hoofdtrainer hierin veel doortastender en overtuigender te werk gaan. Ongeacht wat er eerder tussen de twee is voorgevallen, Zechiël moet zo'n gesprek uitlopen en denken: 'Ik had het helemaal verkeerd, hij ziet het wel in mij zitten! Hij wil niets liever dan met mij aan de slag gaan en van komend seizoen het jaar van mijn echte doorbraak in de Kuip maken! Het is nu aan mij om te laten zien wat ik in mijn mars heb!'

Zo zou Beenhakker het gedaan hebben...

Dan kan het nog niet werken, of kan het middenveld van Feyenoord in een andere samenstelling en met andere (type) spelers komend seizoen beter zijn. Maar dan heeft het in ieder geval aan de onderlinge verstandhouding tussen speler en trainer niet (meer) gelegen.

+1/-0

Het draait ook om het woord "kans" wat Van Persie gebruikte ik had dezelfde reactie vond dat vreemd hij had het anders moeten verwoorden en hij gaat er ook niet over maar de club. Robin moet op dat vlak nog zoveel leren.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Gjivai Zechiël