Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Neraysho Kasanwirjo

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 30 december 2025 om 21:48:

Je kan vinden van hem wat je wil, maar het is een extra speler. Hij is niet slechter dan Lotomba, denk zelfs nog iets beter. Dat zegt meer over Lotomba, want die bakt er echt helemaal niks van. Kasanwirjo heb ik nog wel redelijke wedstrijden zien spelen.

We hebben mankracht nodig en hij is een toevoeging tot einde van het seizoen.

Met alle afwezigen moet je er op die manier naar kijken.

Ja helemaal eens hij staat onder contract dus laat hem zich maar bewijzen heeft intussen toch ervaring op gedaan in Oostenrijk Schotland en Noorwegen in principe zou ik hem als back up voor CV gebruiken dat is zijn positie al kan RB ook.

+2/-0

Marc Acardipane schreef op 30 december 2025 om 21:56:

Santigoal29 schreef op 30 december 2025 om 21:48:

Je kan vinden van hem wat je wil, maar het is een extra speler. Hij is niet slechter dan Lotomba, denk zelfs nog iets beter. Dat zegt meer over Lotomba, want die bakt er echt helemaal niks van. Kasanwirjo heb ik nog wel redelijke wedstrijden zien spelen.

We hebben mankracht nodig en hij is een toevoeging tot einde van het seizoen.

Met alle afwezigen moet je er op die manier naar kijken.

Ja helemaal eens hij staat onder contract dus laat hem zich maar bewijzen heeft intussen toch ervaring op gedaan in Oostenrijk Schotland en Noorwegen in principe zou ik hem als back up voor CV gebruiken dat is zijn positie al kan RB ook.

In principd kan die RB, CV en CVM.

+1/-0

Lozen, DTK moet eens werk maken van het saneren van ons enorme bestand aan middelmaat.

+1/-0

Willykment schreef op 31 december 2025 om 12:02:

Lozen, DTK moet eens werk maken van het saneren van ons enorme bestand aan middelmaat.

En (lang) geblesseerden.

+1/-0

In de winter kan je hier en daar wat herstellen analyseren waarom het spel zo matig is en vooral eens zorgen dat ze topfit zijn 1 of 2 versterkingen is wel gewenst deze speler komt natuurlijk alleen in beeld omdat zijn huur is afgelopen in Noorwegen hou je hem erbij komende maanden anders gelijk maar weer verhuren.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Neraysho Kasanwirjo