Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 958
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Heracles Almelo-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Utrecht: -
Vak: -
Forumreacties: 176
Reg.: 3 juli 2007
Tegen Fortuna was de eerste wedstrijd dit seizoen dat-ie echt wat liet zien. Laatste stukje moet nog beter, net zoals dat in het begin bij Paixao was. En hij moet leren meeverdedigen. En ook dat was in het begin bij Paixao mager, maar die was uiteindelijk vorig seizoen heel compleet. Hopelijk lukt dat met Sauer ook en kunnen we nog daar een paar jaartjes van genieten.
Forumreacties: 3.798
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:parena schreef op 19 september 2025 om 07:26:
Tegen Fortuna was de eerste wedstrijd dit seizoen dat-ie echt wat liet zien. Laatste stukje moet nog beter, net zoals dat in het begin bij Paixao was. En hij moet leren meeverdedigen. En ook dat was in het begin bij Paixao mager, maar die was uiteindelijk vorig seizoen heel compleet. Hopelijk lukt dat met Sauer ook en kunnen we nog daar een paar jaartjes van genieten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 12.473
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Onder de indruk van Slot
Sauer is dankbaar voor de manier waarop hij wordt geholpen door iedereen binnen de club. "Mijn vader had gelijk: deze club is de juiste keuze voor mij geweest. Hoewel ik in mijn eerste seizoen bij het eerste maar tot vijftien wedstrijden kwam, waaronder twee in de Champions League, ben ik wel dankbaar dat ik in mijn eerste profjaar kon werken onder Arne Slot."
"Vooraf hoorde ik natuurlijk al dat Slot een waanzinnige coach is, maar dan weet je nog niet welke standaard daarbij hoort. Zijn niveau bleek enorm hoog te zijn. Ongelooflijk. Tactisch vind ik hem ontzettend sterk. Altijd had hij een oplossing voor iets, waarbij hij alles tot in detail meegaf. Hij triggerde me om meer na te denken over het spelletje. Diezelfde Arne Slot-stijl zie je ook terug bij Van Persie. Daarnaast voel je zijn aura, zijn autoriteit als voormalig topspeler", benadrukt Sauer.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Leo Sauer